Temat
Wada Matrycy Lub Grafiki
213.77.246.* napisał:
Witam!Z tego co zdazylem zauwazyc nikt o tym nie pisal, wiec (chyba) jestem pierwszym, ktory ma taki problem.
Od pewnego czasu zaczal mi skakac obraz w laptopie acer 5024, tak mocno ze nic nie widac tylko paski. Podlaczalem go do zewnwtrznego monitora i tego nie bylo i teraz juz nie wiem czy to wina grafiki czy matrycy. Kupilem go w grudniu i juz cos wyskoczylo. w symie lepiej teraz niz po gwarancji, ale wolabym zeby tego w cale nie bylo.
Mial ktos moze podobna awarie?
Sprobuje wgrac od nowa system, moze pomoze, ale watpie, bo jak go uruchamiam to juz na starcie tak skacze, czasem sie uspokoi i jest dobrze i wszystko mozna robic a czasem skacze ciagle.
82.160.29.* napisał:
servis sie klania instalacja windy nic nie da. Napewno ci to w srvisie naprawia bo usterka jest widoczna i serwis ci nie bedzia lawirowal ze wszystko spawne. Radze oddac go na grawancja jak najszyciej. Tylko sie upewnij ze wada wystepuje regularnie.83.5.229.* napisał:
Witam!
Z tego co zdazylem zauwazyc nikt o tym nie pisal, wiec (chyba) jestem pierwszym, ktory ma taki problem.
Od pewnego czasu zaczal mi skakac obraz w laptopie acer 5024, tak mocno ze nic nie widac tylko paski. Podlaczalem go do zewnwtrznego monitora i tego nie bylo i teraz juz nie wiem czy to wina grafiki czy matrycy. Kupilem go w grudniu i juz cos wyskoczylo. w symie lepiej teraz niz po gwarancji, ale wolabym zeby tego w cale nie bylo.
Mial ktos moze podobna awarie?
Sprobuje wgrac od nowa system, moze pomoze, ale watpie, bo jak go uruchamiam to juz na starcie tak skacze, czasem sie uspokoi i jest dobrze i wszystko mozna robic a czasem skacze ciagle.
system ci raczej nie pomoze, sprawdz tasiemke matrycy i inwerter.
Tylko do inwertera nie dostaniesz sie bez utraty gwarancji...
Zostala ci chyba wycieczka do serwisu
213.77.246.* napisał:
system ci raczej nie pomoze, sprawdz tasiemke matrycy i inwerter.
Tylko do inwertera nie dostaniesz sie bez utraty gwarancji...
Zostala ci chyba wycieczka do serwisu
Tez tak wlasnie mysle, tylko ciekawe jak to dlugo potrwa, a komp jest mi potrzebny do pracy, narazie sie ratuje troche uzywajac go na zewnetrzym monitorze, bo go specjanie kupilem po to, ale niedlugo mam wyjazd i nie bede wozil monitora i dodatku w tym sklapie co kupilem laptopa maja dzis inwentaryzacje
195.42.249.* napisał:
Tez tak wlasnie mysle, tylko ciekawe jak to dlugo potrwa, a komp jest mi potrzebny do pracy, narazie sie ratuje troche uzywajac go na zewnetrzym monitorze, bo go specjanie kupilem po to, ale niedlugo mam wyjazd i nie bede wozil monitora i dodatku w tym sklapie co kupilem laptopa maja dzis inwentaryzacje
Jeśli na podłączonym dodatkowym monitorze obraz jest dobry to na bank uszkodzona matryca.
Serwis wymieni ją na nową
213.77.246.* napisał:
Mial ktos do czynienia ze serwisem?Jak dlugo trwa taka sprawa?
83.22.15.* napisał:
Będą Ci musieli sprowadzić nową matryce i wymienić. Sprowadzenie z 2-3 tygodnie potrwa a wymiana to kwadrans.BTW Z Acerem Aspire 1692 mieliśmy taki problem, ale było to załatwiane w serwisie w Bielsku Białej, którego już nie ma, więc nie wiem jak to w Warszawie będzie.
82.160.29.* napisał:
jeden user na forum PClaba mial problem z Acerem oddal do serwisu i szybko dostal sprawnego lapa. Nie wiem jak to wyglada statystycznie z tymi naprawami gwarancyjnymi, bo niektorzy maja problemy. Chociaz na forum Pclaba chyba sie nie spotkalem (moze nie zauwazylem) z przypadkiem zeby ktos mial problem z naprawa gwarancyjna.150.254.143.* napisał:
2 tygodnie to minimum, oni tylko tak slodko gadaja w tych serwisach! Pol biedy ze usterka jest widoczna, tak jak koledzy pisza serwis nie bedzie mial wymowki. Podobno przenosza caly serwis do Brna czy jakos tak, ja mam problem z nagrywarka, warczy cholernie przy nagrywaniu ale poczekam az serwis zostanie przeniosiony za granice, bo to co jest teraz u nas to szkoda gadac.83.5.225.* napisał:
Zapytaj ile, powiedz jakie masz objawy, moze tylko polamana tasiemka,bo wtedy jak ladnie poprosisz to ci i na drugi dzien zrobia.
Bo nowa matryca moze potrwac jak nie maja na skladzie ...
217.99.195.* napisał:
Ten serwis Acera to porazka(obsluguje to firma blasc), jest tylko w warszawie, dodzwonic sie do nich nie idzie, ciagle maja zajete wszystkie linie, a probuje sie do nich dodzwonic juz drugi dzien(pewnie olewka na calego). Przeczytalem na ich stronie ze maja punkt serwisowy w gdansku, wiec napisalem do nich w koncu maila zeby podali adres tego punktu to nie bede wysylal do warszawy tylko pojde zaniose w gdansku, a tu niespodzianka-odpisali ze prosze przeczytac i wykonac procedure zgalaszania naprawy gwarancyjnej zgdodnie z ta co podali na stronie. Ogolnie z tym serwisen to lipa, no trzeba bedzie dac do sklepu, gdzie kupilem i nich oni zalatwiaja(poczakam dodatkowo 4dni wiecej,trudno)150.254.143.* napisał:
Ich punkty serwisowe w roznych miastach to tylko firmy partnerskie. Trzeba do centrali wysylac.Podobne tematy
Działy
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 3.81 | SQL: 1 | Uptime: 753 days, 10:56 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl