Temat
Zalana Matryca W Acerze
83.28.77.* napisał:
Witam!Dzis rozlalem cala szklane herbaty na Acera Pierwsze co to szybko odlaczylem zasilanie, a potem zeby wyjac baterie (lap ciagle dzialal), zamknalem go i odwrocilem. To byl chyba moj blad, poniewaz po dokladnym osuszeniu laptop, mimo ze sie uruchamia (co juz i tak jest chyba cudem) to widoczna jest spora plama na wyswietlaczu (dla zainteresowanych dolaczam zdjecie). Niestety na tym problem sie nie skonczyl, po jakis 10-15 minutach ekran zaczal troche szalec, pojawila sie kratka, zaczely zmieniac sie kolory i skakal, mniej wiecej w tym samym momenci zawiesza sie tez windows. To samo jest po restarcie, zaledwie 2-3 minuty po uruchomieniu windka, ekran szaleje i potem jest zwis :-/ Wiem, ze juz nie ma szans na uratowanie acerka domowymi sposobami, zatem niesmialo spytam, ile moze kosztowac naprawa?
Pozdrawiam!
Marcin
83.17.66.* napisał:
No moim zdaniem sposoby ala Adam Słodowy chyba nie sprawdza sie - wydaje sie to byc w tym momencie na tyle poważne że raczej zgłosiłbym sie z tym do serwisu Nie wygląda to zbyt ciekawie. matryca nowa to ok 500-700 zł - tak było w jakimś notki IBM - może tu bedzie inaczej ?? Napisz jak sie to skończyło3mam kciuki
194.146.253.* napisał:
hmmm ja sie zatsanawiam nad jednym - czy zcer ma gware taka jak Dell? ze mozna obie laciaka samemu rozkladac na czynniki pierwsze. podejrzewam ze poprostu nie dosuszyles maszynki. to zalanie to nic innego jak dostanie sie wody/herbaty pod matryce, albo co gorsza pomiedzy ciekly jrysztal a naswietlenie - wtedy to nie wiem czy do sie cos z ty zrobic. co do szalenstw komap to podejrzewam ze woda zalega na stykach konwertera albo polaczenia. bez rozlozenia kompa na kawalki nic nie rozbisz / stwierdzisz. naprawa moze byc droga przez mozliwa koniecznosc wymiany matrycy.194.187.144.* napisał:
Wez go szybko ubezpiecz , odczekaj pare dni i dzwon do ubezpieczyciela ze Ci sie zalala matryca , pwoinno zadzialac83.28.94.* napisał:
Wez go szybko ubezpiecz , odczekaj pare dni i dzwon do ubezpieczyciela ze Ci sie zalala matryca , pwoinno zadzialac
Heh, nie sadze, zeby znalazla sie firma, ktora ubezpieczylaby uszkodzonego laptopa A tak na przyszlosc, ile takie ubezpieczenie moze kosztowac?
85.237.180.* napisał:
Druga sprawa, czy mozna w tym lapku jakos umyc klawiature? Zauwazylem, ze jest ona na jakiejs gumie, po zalaniu jej herbata wszystko sie tam troche pokleilo przez co klawisze stracily swoj "klik". Czy jak rozkrece tego lapa, to bedzie mozna jakos normalnie zdjac ta gume z klawiszami?
Pozdrawiam!
Odpowiedź znajdziesz kilka postów niżej, nie chce mi się po raz trzeci w ciągu dwóch ostatnich dni pisać znowu tego samego.
Pozdrawiam i trzymam kciuki
83.28.94.* napisał:
Odpowiedź znajdziesz kilka postów niżej, nie chce mi się po raz trzeci w ciągu dwóch ostatnich dni pisać znowu tego samego.
Pozdrawiam i trzymam kciuki
No wlasnie juz przeczytalem, dzieki, bede kombinowal
85.198.225.* napisał:
No wlasnie juz przeczytalem, dzieki, bede kombinowal
zadzwoń do firmy www.bmf.pl - są naprawdę dobrzy, tyle że są w krakowe :/ możesz też wynaleźć matrycę na allegro. są używane, na pewno tańsze. poza tym goście którzy tym handlują, mogą wynaleźć wszystkie matryce jakie będziesz chciał.
81.210.111.* napisał:
Pozdrawiam!
Heh, nie sadze, zeby znalazla sie firma, ktora ubezpieczylaby uszkodzonego laptopa A tak na przyszlosc, ile takie ubezpieczenie moze kosztowac?
a od kiedy masz laptopa
w ACERZE możesz wykupić rozszerzoną gwarancję do 90 dni po zakupie laptopa. Masz opcje m.in gwarancji 3 letniej + uszkodzenia mechaniczne za jakieś 700-800zł. wtedy nawet jak Ci sie rozleci na kawałki bo spadł z biurka podlega naprawie gwarancyjnej - jedynie w przypadku potrzeby wymiany matrycy obciązają kwota 100 euro.
83.25.242.* napisał:
Za wymianę matrycy w Acerze 1362 lub 1363 (o ile dobrze pamiętam model) trzeba było zapłacić z tego co pamiętam 1500 PLN, kolesia napadli, upadł na notebooka i matryca poszła na złom. Pamiętam też jak serwis mówił że moze występować kilka rodzaji matryc w tym samym notebooku i od tego też zależy cena.217.97.181.* napisał:
Znajomy stłukł matryce w Asusie A3E, wysłał do serwisu Asusa na płatna naprawę. Koszt matrycy wraz z wymianą 1900 zł nettoA to zwykła 15'', jak masz panoramę to może Cię to słono kosztować.
ACER nie ma plomb, więc powinno Ci się udać rozkręcić go na czynniki pierwsze i dokładnie osuszyć. Może pomoże, a jak nie to kup uzywana matrycę na allegro i zmontuj samemu.
Co do klawiatury, ja swoją zalałem sokiem pomarańczowym, pomogła kompiel w wodzie destylowanej z ludwikeim i dokładne wysuszenie.
Powodzenia
83.28.72.* napisał:
Koszt matrycy to OD 300 euro + VAT, dodatkowo wymiana 120zl. U siebie mam panorame 15,4", wiec licze juz, ze matryca kosztowalaby mnie 400 euro. Obawiam sie zatem, ze moglbym nawet nie zmiescic sie w kwocie 2 000 zl z ta cala impreza. To jest juz moim zdaniem troche smieszne, kiedy w takim MediaMarkt widze nowe Acer-y z panorama w dodatku CrystalBride za 2699 zl!!!Jak sadzicie, czy ten myk z rozszerzeniem gwarancja do 3 lat i ubezpieczeniem, o ktorej pisal Marasek, przeszedlby? Laptopa mam od miesiaca.
Pozdrawiam!
81.210.111.* napisał:
sorki za przydługi cytat:AcerAdvantage to program rozszerzonej gwarancji na produkty Acer, który odniósł wyjątkowe sukcesy w krajach w których został już wprowadzony. Obecnie programem AcerAdvantage zostaną objęte wszystkie kraje Unii Europejskiej.
AcerAdvantage jest obecnie programem europejskim. Rozszerzoną gwarancję można nabyć wraz z produktami firmy Acer, takimi jak notebooki, komputery PC, monitory LCD, projektory, serwery oraz macierze dyskowe.
Program rozszerza gwarancję do trzech lat, przy czym sposób i termin realizacji napraw gwarancyjnych zależy od produktu oraz wybranego rozszerzenia – prosimy zapoznać się ze szczegółowymi informacjami zamieszczonymi na stronach poszczególnych linii produktów. Przykładowe warianty obsługi gwarancyjnej: naprawa w Centrach Serwisowych Acer lub w siedzibie klienta, zróżnicowane czasy reakcji serwisu od 4 godzin do 2 dni, dostępność serwisu od 5 do 7 dni w tygodniu, od 9 do 24 godzin na dobę, skrócone czasy napraw dzięki przywilejom programu AcerAdvantage, urządzenia zastępcze na czas naprawy w celu zapewnienia największej dostępności nabytego produktu.
Program ten zapewnia ponadto uczestnikom wiele dodatkowych korzyści, takich jak np. bezpłatne naprawy przypadkowych uszkodzeń (dotyczy notebooków) wykonywanie napraw w ciągu 5 dni roboczych, bezpłatne konsultacje przez telefon, faks lub e-mail w czasie 3-letniego okresu gwarancyjnego.
Celem programu AcerAdvantage jest zapewnienie klientów firmy Acer, że zawsze mogą liczyć na specjalistyczną i terminową obsługę w ciągu 3-lat w każdym kraju Unii Europejskiej pozwalając na pełne wykorzystanie nabytych produktów.
Klienci, którzy nabyli rozszerzoną gwarancję AcerAdvantage z produktem firmy Acer muszą zarejestrować umowę gwarancyjną na stronie www.acer-ee.com lub dzwoniąc do Europejskiego Centrum Obsługi Klienta, a następnie przesłać podpisany formularz rejestracyjny wraz z kopią dowodu zakupu w kopercie dołączonej do broszury AcerAdvantage. Firma Acer prześle klientowi kartę „Rozszerzonej gwarancji” ze wszystkimi danymi identyfikacyjnymi produktu.
Rozszerzenia gwarancji, usługi indywidualne oraz Europejskie Centrum Obsługi Klienta stanowią część zintegrowanej strategii „Obsługi Klienta” z powodzeniem realizowanej przez firmę Acer w celu zacieśnienia więzi z klientami i osiągnięcia unikalnego europejskiego poziomu zarządzania relacjami z klientami (CMR).
Państwa praca wymaga odpowiedniej ochrony, dlatego firma Acer oferuje program rozszerzonej gwarancji AcerAdvantage, który daje szansę nieprzerwanego użytkowania naszych produktów.
Informacje ogólne
Dla wszystkich notebooków z serii TravelMate oraz Aspire dostępne są dwa rodzaje rozszerzonej gwarancji:
1)- Rozszerzenie gwarancji do 3-lat od daty zakupu notebooka z naprawami w naszych centrach serwisowych.
2)- Rozszerzenie gwarancji do 3-lat od daty zakupu notebooka z naprawami w naszych centrach serwisowych oraz bezpłatnym usuwaniem przypadkowych uszkodzeń.
Korzyści
Obie wersje rozszerzonej gwarancji:
-Fezpłatna pomoc Biura Pomocy Technicznej w całym okresie trwania rozszerzonej gwarancji.
-Wykonywanie napraw w pierwszej kolejności.
-Prawo do korzystania ze specjalnych ofert oraz promocji autoryzowanych sprzedawców.
Tylko wariant z ubezpieczeniem przypadkowych uszkodzeń:
Bezpłatne naprawy przypadkowych uszkodzeń (w przypadku uszkodzenia wyświetlacza pobierana jest opłata 100 euro + VAT).
Formalności związane z nabyciem rozszerzonej gwarancji
Rozszerzenie gwarancji trzeba nabyć i zarejestrować w ciągu 360 dni od daty nabycia notebooka.
(W przypadku rozszerzenia obejmującego bezpłatne naprawy przypadkowych uszkodzeń okres ten jest skrócony do 90 dni.)
Data zakupu musi być udokumentowana dowodem zakupu (fakturą lub paragonem), którego kopię trzeba przesłać do firmy Acer.
Formalności związane z rejestracją rozszerzonej gwarancji
Każda broszura AcerAdvantage zawiera tajny kod umożliwiający klientowi zarejestrowanie się na stronie www.acer-ee.com.
Klienci nie mający dostępu do Internetu mogą rejestrować się dzwoniąc bezpośrednio do Centrum Obsługi Klienta.
--------------------------------------------------------------------------------
Elementy objęte rozszerzoną gwarancją
Gwarancja AcerAdvantage obejmuje wszystkie uszkodzenia elementów notebooka uniemożliwiające jego użytkowanie. W przypadku uszkodzenia wyświetlacza za naprawę będzie pobierana opłata 100 Euro + VAT.
--------------------------------------------------------------------------------
Elementy nie objęte rozszerzoną gwarancją
Rozszerzona gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych niedbałym lub nieostrożnym obchodzeniem się, nieprawidłową konserwacją, ingerencją osób nieuprawnionych, transportowaniem w nieodpowiednim opakowaniu, wszelkich uszkodzeń nie wynikających z winy producenta, jak również drobnych uszkodzeń, takich jak zarysowania, obtarcia, itp. powstałe na skutek normalnego użytkowania.
Rozszerzona gwarancja nie dotyczy akumulatora, który jest objęty gwarancją standardową (180 dni).
Rozszerzona gwarancja nie obejmuje nieprawidłowego działania sprzętu spowodowanego wirusami komputerowymi lub konfliktami systemu operacyjnego po zainstalowaniu sterowników lub urządzeń peryferyjnych oraz utraty danych z jakiegokolwiek powodu.
A tu ze strony komputronika cennik rozszerzonej gwarancji
http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?kat=3446
tyko czemu w komputroniku piszą o 90 dniach podczas gdy ACER pisze o 360 (przy opcji 3 lata bez ubezpieczenia)?
217.113.228.* napisał:
na pismie zawsze jest pieknie:/ciekaw jestem jak ta rozszerzona gwarancje traktuja w serwisie:/a dobrze wiemy jak traktuja zwykla gwarancje i klienta:/85.198.231.* napisał:
... nowa matryca szczegolnie z powloka glare to napewno nie 500 zl tylko 500$ Te 500 zl to predzej robocizna.83.28.94.* napisał:
tyko czemu w komputroniku piszą o 90 dniach podczas gdy ACER pisze o 360 (przy opcji 3 lata bez ubezpieczenia)?
Poczytalem troche o tym - 90 dni jest w przypadku AcerAdvantage z ubezpieczeniem, dla pozostalych 360.
To wystarczy tak poprostu kupic? Nie trzeba wczesniej pokazywac laptopa czy dziala?
Podobne tematy
Działy
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 6.57 | SQL: 1 | Uptime: 753 days, 11:36 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl