heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Poniedziałek 29 kwietnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Gwarancja Z Importu


81.168.213.* napisał:
Chcialbym sie dowiedziec czy notebook sprowadzony z USA bede mogl serwisowac w Polsce albo okolicach? Jakie firmy maja taki serwis? Piszcie co wiecie na ten temat icon_smile3.gif

80.53.129.* napisał:
zależy jakich firm notebooki ...

80.53.183.* napisał:
zazwyczaj nie przyjmuja gwarancji z innych krajow icon_razz.gif.

81.168.213.* napisał:



No to wlasnie pytalem jakie firmy to uznaja..... nie jestem zdecydowany wiec pytam ogolnie,

wiecie jak to jest z toshiba? a moze da sie jakos rozszerzyc gwarancje?

83.27.78.* napisał:
wiem tylko o Dellu - ze jesli sprowadzasz lapa z USA to w polsce musisz wybulic dodatkowe 1000zl za gwarancje uznawana w Polsce

84.40.203.* napisał:

Az nie chce mi sie wierzyc.. czasem nie wiazalo sie to poprostu z wykupieniem 3yr WorldWideWarannty ? (co kosztuje wlasnie ~300$ z hakiem) ?

Co do tych gwarancji to proponuje ci podzwonic troche po serwisach i popytac sie osobiscie czy i na jakich warunkach respektuja gwarancje. Na przyklad kiedys Toshiba dawala gwarancje na caly swiat, z czym oglaszala sie odrazu na pierwszej stronie ofert, ale teraz juz cos nie widac takiego info i trzeba czytac dokladnie warunki gwarancji (przebijajac sie przez mase odnosnikow i podpunktow) co nie jest takie łatwe i trudno tu miec pewnosc.
Niedawno dokladnie lustrowalem warunki gwarancji HP nx6111 (i pochodnych serii) - wynikalo ze jako "seria business" (taka tam maja nazwe) ma gwarancje na calym swiecie - w tym w Polsce - bez koniecznosci wydawania lokalnej karty gwarancyjnej, czyli za Free.
Ale jak to wyglada w rzeczywistosci (w tym i innych przypadkach) lepiej sprawdzic samemu dzwoniac do serwisu (nie zdziwilbym sie gdyby na przyklad chamsko sie wyparli uznania gwarancji... bo co im zrobisz ?)

W razie czego daj tu na forum znac co ci sie udalo ustalic.

62.111.139.* napisał:
Rozmawialem dzis z serwisem HP w sprawie gwarancji i napraw pogwarancyjnych w przypadku modeli sprowadzanych z innych kajow. Chodzilo mi szczegolnie o Paviliony ktore mozna kupic w niektorych sklepach /internetowych i nie tylko/ w Polsce.
....wiec tak.....jezeli notebook sprowadzony z zagranicy nie jest w ofercie HP Polska /np. PAviliony - wszystkie/...to w razie awarii zegnaj notebooku - nie serwisuja /bo np. nie sprowadzaja podzespolow do danych modeli i takie tam.//

wiec przed zakupem warto chyba sie rozeznac np w serwisie ktore modele danej marki maja support w Polsce

82.181.143.* napisał:
To wszystko zalezy od producenta a i coraz czesciej nawet od konkretnego modelu. Co do lapkow sprowadzanych z US to zwykle jest tak jak pisal przedpiszca, jesli model jest dostepny jedynie na rynku amerykanskim to zwykle mozna zapomniec o gwarancji w Polsce. Czesto jest tez tak, ze naprawe zrobia ci za darmo jesli nie beda musieli sciagac czesci. Tutaj jest haczyk taki ze w serwisach czesto nie patrza ze taka i taka czesc dostepna w danym kraju pasuje - dopasowuja po part number. Inna sprawa to to ze niektore gwarancje "miedzynarodowe" maja zastrzezenie ze obowiazuja jedynie "on travel" to znaczy przyjma ci na podstawie takiej gwarancji ale nie w kraju gdzie na stale mieszkasz. Reasumujac musisz dowiadywac w polskim oddziale danego producenta o konkretny model, ktory chcesz kupic. Oczywiscie bez dowodu zakupu zwykle w zadnym serwisie nie ma sie po co pokazywac.

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.48 | SQL: 1 | Uptime: 104 days, 1:02 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl