heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Sobota 21 grudnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Philips 170s6fb Co O Nim Wiecie?


213.195.190.* napisał:
http://www.consumer.philips.com/consumer/catalog/catalog.jsp?fhquery=fh_secondid%3D170s6fb_00_pl_consumer%26fh_start_index%3D10%26fh_location%3D%2F%2Fconsumer%2Fpl_PL%2Fcategories%3Ccatalog_pl_consumer%2Fcategories%3Cmonitors_pc_peripherals_gr_pl_consumer%2Fcategories%3Clcd_monitors_ca_pl_consumer%26&productId=170S6FB_00_PL_CONSUMER&activeCategory=MONITORS_PC_PERIPHERALS_GR_PL_CONSUMER&fredhopperpage=detail.jsp&language=pl&country=PL&catalogType=CONSUMER&proxybuster=4OBTAIUPHLSLHJ0RMRCSHQFHKFSESI5P#

spodobal mi sie ten monitor i wydaje mi sie, ze parametry tez ma calkiem dobre, ale nigdzie nie widzialem opini o tym monitorze, moze cos o nim wiecie?
moze polecilibyscie cos innego w tej cenie?

83.26.110.* napisał:
Zacytuje swoje słowa z innego tematu "Witam ostatnio dziewczynie ten monitor 170S6FB zakupiłem, spodobał mi sie u niej i sam z CRT przesiadłem sie na niego. Jak dla mnie to jest spoko jestem z niego zadowolony co do kątów to jest oki siedze zawsze na wprost wiec spoko a co do oczu to właśnie zmieniłem dlatego ponieważ sporo siedze przed komputerzem i bez porównania z CRT rewelacja kilka godzin mija a oczy mnie nie bolą nie meczą sie tak, dużo osób polecało samsunga kolega ma i jakoś żadnej różnicy nie widze, a i jakoś wydawało mi sie że na jego gorzej mi sie działa bo jakoś po oczach dawaj może ma za jasno ustawione nie wiem, ale ja polecam swój mam gwarancje nawet na 1 piksel więc super sprawa. 170S6BF mój ma oznaczenie i ma 12ms ale do gier itd czasem pogram rewelacja żadnego smużenia nic nie ma a co do twojego kupna to kup model z 6 a nie z 5 w oznaczeniu modelu ponieważ dopiero model 6 ma gwarancje na 1 piksel." koniec cytatu icon_smile3.gif

83.16.107.* napisał:
Kupiłem go kilka dni temu jak narazie jestem zadowolony, nie widze smużenia, obraz bajer wporównaniu do mojego starego CRT, jedyny minus to brak DVI, ale jak dla mnie jego parametry są w zupełności wystraczające

213.195.190.* napisał:
a co konkretnie daje dvi?

napiszcie jeszcze, jak ma sie sprawa z gwarancja ile lat i takie tam icon_wink2.gif

62.111.139.* napisał:
gwarancja 3 lata + jesli w ciagu 30dni znajdziesz jakis padniety badz subpksel wymieniaja na nowy, mam go od kilku tygodni i zadowolony jestem :]

a co DVI to przedewszystkim jest troche lepsza czcionka a pozatym to w sumie nei wiem dokladnie


btw. EsiuWWW i Soften jak macie ustawione colory RGB i contrast? jakie dla was usatwienia sa najlepsze? :> tak z ciekawosci.

213.195.190.* napisał:
no wlasnie kupilem tego philipsa i swieci mi sie taki jeden cwaniak na zielono, do kogo sie z tym zglosic?

83.26.105.* napisał:
(022) 571 0 571 - Dział obsługi klienta a serwis (022) 571 05 75 Zadzwoń i powiedz co i jak.

212.87.235.* napisał:

Możesz sobie zgłąszać nawet u świętego tureckiego, nic to nie da icon_smile3.gif . Na ten monitor nie ma normy klasy pierwszej tylko jest klasy drugiej - ISO 13406-2 Klasa II .

Zobacz na spis na komputroniku

http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?kat=1843

Tylko te z dopiSkiem "CLASS1" maja norme klasy pierwszej. Czyli gwarancję 3 lata bez badpiskela.

Chyba że ten monitor jest objety specjalną gwarancją dodatkową wystawiona np. przez sklep lub serwis. (np LG daje na każdy monitor 30 dni, iiyama chyba 14dni)
Najlepiej zgłoś sie szybko do miejsca w którym kupowałeś monitor.
Ale ogólne warunki gwarancji nie gwarantuja wymiany monitora.







83.26.122.* napisał:
Bodziu8 mylisz się niestety. Paweł dzwoń pod te numery i dowiedz się co i jak.Philips dał gwarancje na serie z 6 w środku oznaczenia modelu wymienia na drugi monitor nawet jeśli masz 1 pixel. Ja mam taką gwarancje i Ci co kupili w lipcu i wcześniej tak mają ponieważ na takich warunkach monitory były sprzedawane do lipca, a jaką gwarancją są objęte te kupione już w sierpniu to musisz sie dowiedzieć dzwoniąc tam bo w lipcu przedstawiciel Philipsa jak był u mnie nie był wstanie powiedzieć czy dalej będą sprzedawane w takiej promocyjnej gwarancji czy nie wiec dzwoń i się dowiedz.

213.195.190.* napisał:
no dobra, nawet jesli by nie bylo tej gwarancji, to sklep sprzedal mi towar z wadą i chyba mam prawo go wymienic?

83.26.122.* napisał:
To zależy możesz oddać bez niczego i odebrać kaske w ciągu 10 dni od zakupy i bez niczego muszą Ci oddać. A co do wymiany to zależy jacy są sprzedawcy jeden załatwi wymiane itd a inny nie wiec dowiedz się jaki jest twój i już ale pierw to zadzwoń do Philipsa pod te numery i sie zapytaj co i jak.

213.195.190.* napisał:
no wiec bylo dzwonione i mowili, ze to sie nie kwalifikuje na gwarancje, a co do sprzedawcy, to tez nie chcial przyjac zwrotu, lub zamiany, a ze sad konsumencki za rogiem, to moze tam sie sprobuje, z tym, ze to tylko jeden sub- piksel icon_wink2.gif(no, ale w filmach, czy grach-jak jest ciemny obraz, to przeszkadza) , no ale jesli wydaje ten tysiac zl na monitor, to chyba mam prawo wymagac jakosci ..

83.26.125.* napisał:
O siet ale dziwnie u mnie to już 3 monitory wymienili mi przyszły obejrzałem i zadzwoniłe że do wymiany , ale może dlatego że ja to jako firma brałem to inna rozmowa z nimi odrazu i do tego w lipcu ale Ty masz 10 dni na oddanie bez przyczyny bez słowa możesz oddać do sklepu bo Ci nie odpowiada kolor i już idź jutro i załatwiaj jak najszybciej. Zapłaciłeś wymagaj jak ktoś prowadzi taki biznes to powinien odpowiadać za sprzęt i znajdź sobie inny sklep może jak jest w okolicy, a na przyszłość to pamiętaj wejdź powiedz niech pierw włączą i już nie mają wyjścia muszą załączyć i pokazać walcz o swoje nie popuść im. mur.gif jacy są sprzedawcy niektórzy beznadziejni.

213.195.190.* napisał:
ale jestes pewien, ze moge tak oddac bez gadania?

to sa aktualne przepisy?

masz moze, jakas podstawe prawna, zebym mogl im cos powiedziec, jak nie beda chciali przyjac

83.26.125.* napisał:
Nawet w telewizji o tym mówią że w ciągu 10 dni możesz oddać bez niczego towar. W ustawie o prawach konsumenta jest to zapisane "Klient ma prawo do zwrotu towaru w terminie 10 dni kalendarzowych od daty jego dostarczenia, bez podania przyczyny." Jest to Dziennik Ustaw z marca 2000 znajdź zapiski tego dziennika i poczytaj coś powinno być tam ale jak piszesz że masz sąd konsumencki to idź oni znają sie na tym i Ci powiedzą co i jak.

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 0.98 | SQL: 1 | Uptime: 142 days, 8:48 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl