heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Poniedziałek 29 kwietnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Samsung 793df 17''


81.168.187.* napisał:
Witam.Mam monitor Samsung SyncMaster 793df,a problem jest taki.Od czasu do czasu na monitorze pojawia sie na pare sekund(czasami dłuzej) brązowa mgla.monitor kupiony w grudniu 2004 nowy.jakie macie sugestie na ten temat???

212.186.129.* napisał:
bardzo ciekawe

81.168.187.* napisał:
no mniej wiecej tak jest ale co z tym zrobic???? oddac na gwarancje?

83.30.11.* napisał:
oddaj , za 6 dni sam bede mial 793df i jesli tylko zobacze na nim cos takiego to oddaje i biore neca fe770

81.168.187.* napisał:
nie no w sumie na monitor nie narzekam,moze to wada fabryczna??poprostu go oddam na gwarant!

80.51.249.* napisał:
Ja mam model 795MB i nie ma takiego problemu ale jest za to inny http://forum./index.php?showtopic=121017

83.23.222.* napisał:
Cześć
Mam monitor Samsung SyncMaster 793DF (zakup październik – listopad 2004), nie mam czegoś takiego jak brązowa mgła na całym monitorze, a jedynie od pewnego czasu brązowe smugi pojawiające się zazwyczaj zaraz po starcie systemu Win2000 np. za kursorem myszki i napisami, jeżeli są one na jasny tle - napisy w Menu Start, albo jak kursor myszki jest na Pasku Zadań.
Monit pracuje na karcie graficznej GeForce FX5200 Gainward.
Monitor był kupiony nowy
Co może być powodem takich problemów ??

Z góry dziękuję za szybką odpowiedź

80.51.253.* napisał:

Podobny problem mialem opisany tu --> http://forum./index.php?showtopic=131536
Jednym slowem pakuj monitor i oddawaj na gwarancje, jak masz pod reka jakis punkt serwisowy samsunga to idz bezposrednio do niego, bedziesz mniej czekal.
Obecnie moj monitor jest na 2gim serwisowaniu, bo teraz po paru godzinach pracy traci ostrosc i wszystko sie rozmazuje (swoja droga ciekawe czy to naprawia)
Cos mi sie zdaje ze cala seria monitorow samsunga z konca 2004 jest doopnieta...

80.53.103.* napisał:
Dzięki za odpowiedź icon_smile3.gif

Będę musiał zabrać monitor na wycieczkę do sklepu mur.gif - ciekawe czy zastępczy dostanę na czas naprawy. Mam tylko nadzieję, że to będzie moja ostatnia wizyta w serwisie.


80.51.253.* napisał:
BlackBird i jak naprawili?

Kurde z moim monitorem dalej cos nie tak, wrocil z serwisu gdzie pan stwierdzil ze nic nie wykrył i wszystko jest ok. bylo ale tylko jeden dzien...
Teraz jest tak ze raz jest obraz ok, a raz zaczyna sie rozmazywac tj np za tekstem mam odbicie ostatnigo znaku/litery np. blablabla////// tyle ze jasniejsze, co przy czytaniu textu daje efekt rozmazania icon_sad2.gif Moze ktos z was ma pomysl co to moze byc bo mnie juz takie znikanie i pojawianie zaczyna wq******?
Hmm grafa siada? tyle ze jak monitor byl w serwisie to siedzialem na "14 i wszystko bylo ok unsure.gif
ps- po ilu serwisowaniach mozna zadac (o ile mozna) wymiany monitora?

83.23.212.* napisał:
W serwisie jeszcze nie byłem – monit się uspokoił, a do sklepu gdzie go kupiłem mam 50 km i nie mam kiedy jechać

Co do tego po ilu naprawach serwisowych można żądać wymiany monitora na nowy to coś powinno o tym pisać w Karcie Gwarancyjnej.

Jak znajdę icon_sad4.gif swoją to coś o tym napisze.


80.51.253.* napisał:
hyh a z moim coraz gorzej.. Ale zauwazylem jedno, w czasie gdy obraz zaczyna sie rozmazywac jak dam 60hz odswiezania to jest ok, a juz na 85 porazka... Czyzby monitor umieral... blink.gif

83.23.246.* napisał:
Kurcze ja się trochę obawiam puszczać ten monit na 1024x768 85Hz, bo ostatnio jak go tak ustawiłem i troszkę pograłem to diabelnie się rozgrzał i zaczął piszczeć (ledwo słyszalne, ale jednak piszczy) – czy to norma??

Ciekawy jestem czy przy 85Hz nadal te brązowe smugi będą się pojawiały, no i czy jak monit się spali to mi gwarancję uznają?? unsure.gif

Najlepszy numer, że wcześniej miałem zwykłą, analogową 14” i działała przez przeszło 5 lat z jedną małą naprawą chyba po 4 latach użytkowania.

83.23.237.* napisał:
Cześć

Sorka, że tak długo.

Teraz mam już moją gwarancję icon_razz2.gif , przeczytałem, no i nie jest w niej napisane, po której naprawie można żądać wymiany na nowy monitor.

Pozdrawiam.


80.51.253.* napisał:
Spox z tego co mowil gosc w sklepie to po 3x mozna zadac wymiany na nowy.
Tymczasem moj monit jest od tygodnia na 3ciej wycieczce w serwisie... tym razem wyslali go do warszawy icon_neutral3.gif

83.23.237.* napisał:
Dzięki icon_smile3.gif
Zawsze to jakieś widoki na nowy, sprawny monit
Ja z moim jeszcze nie byłem w serwisie, trochę się uspokoił i już tak nie szaleje


80.51.253.* napisał:
No monitor juz jest :] W gwarancji widnieje:
- Regulacja ostrosci. Usuniecie rezonansu mechanicznego
Hmm swoja droga to sie serwis wycwanil i ta i poprzednia naprawe wpisali jako jedna... tak wiec mimo ze monitor byl w serwisie 3x to na gwarancji odnotowane sa tylko 2... icon_neutral3.gif

83.23.214.* napisał:
Coś mi się wydaje, że z kupnem tego monitora to nieźle wdepnąłem.
Mój od wczoraj znowu brązowe smugi pokazał, a od 23 maja nie było ich widać – już zacząłem wierzyć w jakąś cudowną samo naprawę icon_lol.gif

PS.
Napisz czy Twój monitor jest już OK


80.51.253.* napisał:
Narazie wszystko ok, ale pewny bede dopiero za pare dni jak na nim wiecej posiedze. Z pierwszysch rzeczy jakie zauwazylem jest to ze monitor przy wlaczaniu wydaje inny dzwiek niz przed oddaniem do naprawy, czyli jednak cos robili z nim w serwisie icon_razz.gif

80.51.253.* napisał:
Przepraszam za 2gi post ale...

Niestety.. dalej jest doopniety.. nawet w menu podrecznym monitora jest rozmazanie za ikonkami icon_sad2.gif myslalem ze to moze 9550 zaczyna siadac ale teraz bylem sie kapac, zgasilem monit + otwarte okno i po powrocie narazie jest ok icon_neutral3.gif (a przez caly dzien na kompie tylko www + text = karta nie katowana) wiec sadze ze usterka ujawnia sie jak cos sie w srodku monitora rozgrzeje.

Wyslalem maila do Centrali Samsunga niech sie opowiedza co dalej robic, bo ja narazie to na sama benzyne do serwisu stracilem ~200zł nie liczac ze trwa to juz 2gi miesiac
[COLOR=red][ciach!][/COLOR]a a mialo byc tak pieknie...


ps-michalnici sorki ze cigne to w Twoim temacie

83.24.239.* napisał:
witam
mam dokładnie ten sam problem (brązowe paski), z tym samym modelem - monitor kupiony 05.05.2005, więc ok. miesiąc temu, ale to pokazywało się prawie od początku, tylko że teraz coraz częściej icon_sad2.gif
co ciekawe w internecie znalazłem to: http://www.techtree.com/techtree/jsp/article.jsp?article_id=56593
(pierwszy komentarz pod tekstem - wygląda znajomo?)
na razie wstrzymam sie z serwisem, będę obserwować, jestem ciekaw rozwiązania Waszych problemów

pozdrawiam

83.238.68.* napisał:


Czesc
Mialem ten sam problem z brazowymi paskami.
Oddałem monitor do serwisu. W opisie naprawy napisali: "Modyfikacja wzmacniacza RGBz112698. Od czasu naprawy monitor dziala poprawnie.


80.51.253.* napisał:
No mam nadzieje ze moje boje z tym monitorem sie juz zakonczyly!
Musze pochwalic glowny serwis z wawy, http://www.telmark.waw.pl/glowna/index.html w piatek dzwonil do mnie Pan serwisant by dokladnie opisac mu usterke, po 10min dal mi kolege ktory poinformowal ze w poniedzialek monitor dostarcza na ich koszt kurierem do mnie(a to 2gi koniec polski)... jak powiedzial tak sie stalo icon_smile3.gif
Tak wiec olac wszystkie podrzedne serwisy i walic do glownego! ;]

Jak narazie z monitorkiem wszystko ok, nie ma paskow, rozmyc itp! a w opisie usterki widnieje "Wymiana plyty kineskopu"

83.23.213.* napisał:
Cześć
Mój monitor przywiozłem wczoraj z serwisu – odbył podróż do Warszawy icon_smile3.gif
Naprawili i chodzi OK - Modyfikacja wzmacniacza RGB

PS.
Camel jak Twój monitor wszystko działa??


80.51.253.* napisał:
BlackBird monitor byl w Telmarku?
Co do monitorka, odpukac wszystko jak najbardziej ok icon_smile3.gif


217.173.176.* napisał:
Faktycznie chyba cała partia z końca roku jest dupnieta. Mój kupiony w styczniu jest właśnie w serwisie bo "brązowe pasy" Fotka coś wam przypomina?


83.23.217.* napisał:
Camel cieszę się, że masz już spokój z monitorem.

Tak mój też był w Telmarku i teraz wszystko jest OK icon_smile3.gif

Ergo5 - Co do fotki – ten widok jest mi znajomy,
właśnie takie objawy miał mój monitor.


80.51.253.* napisał:

Heheh znajomy widok, nie ma co czekac tylko wysylac monit do serwisu.

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.91 | SQL: 1 | Uptime: 56 days, 14:38 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl