Temat
Uwaga na LG !!
80.53.52.* napisał:
Jeżeli ktoś ma zamiar kupić monitor lub jakikolwiek inny sprzęt firmy LG i mieszka we Wrocławiu lub pobliżu to niech swoją decyzje przemyśli dwa razy...no chyba że chce mieć kłopoty z późniejszym ewentualnym serwisowaniem sprzętu!!Trzy miesiące temu kupiłem monitor LG Flatron 774FT już od momentu przywiezienia go do domu i pierwszego uruchomienia, pojawiły się problemy a mianowicie obraz po ok. 5 min. od włączenia drastycznie przesuwał się w dół po czym wracał na swoje miejsce i bardzo ładnie dopasowywał się do krawędzi, po resecie kompa monitor nie dawał oznak życia, należało go wyłączyć i ponownie włączyć....Nie podobało mi się to więc zawiozłem go do serwisu LG we Wrocławiu, gdzie bardzo mili panowie ponoć usunęli usterkę ( usuneli przerwe na układzie IC 303 =>?? ) zadowolony wróciłem do domu....jakież jednak było moje zaskoczenie gdy po "odpaleniu" monitorka objawy nie ustąpiły a wręcz się nasiliły. Na zajutrz znów zawiozłem monitor do tego samego serwisu...tam przeleżał jakiś tydzień po czym panowie fachowcy stwierdzili że nie ma w nim żadnej usterki....dokładnie miesiąc po tym zaskakującym stwierdzeniu monitor "poszedł z dymem". Aktualnie czekam na nowy sprzęt bo jak się okazało, monitor był do naprawienia, gdyby tylko się zabrali za to gdy poraz pierwszy go do nich zawiozłem, jednak cwaniactwo, arogancja i opieszałość serwisantów przewyższyła ich zdolności percepcji....heh no cóż przynajmniej dostane nowy sprzęt!!
Jeżeli ktoś ma problemy ze swoim sprzętem LG to odradzam serwis mieszczący się w pobliżu ul. Grabiszyńskiej we Wrocławiu....tam napewno nie naprawią wam sprzętu....jedyne co stamtąd otrzymacie to duża dawka stresów i nie potrzebnych nerwów !! Strzeszcie i zastanówcie się dwa razy zanim wybierzecie LG ja osobiście wolałbym teraz jakiegoś noname niż LG który działał mi całe trzy miesiące zanim poszedł z dymem....A miało być tak pięknie!!
62.179.51.* napisał:
ja bym ten topic wsadzil do niesolidnych firm IMHO poprostu trafiles na lipny serwis .. a takich niestety jest duzo na swiecie217.17.46.* napisał:
Firma LG a własciwie Goldstar nigdy do markowych fim nie była zaliczna. Jedynie czym się ce<span style="color:red;">[ciach!]</span>e to relatywnie niskie ceny na częśc sprzętu oraz kiepskie jakościowo nagrywarki kopiujece zabezpieczenia. Ładny wygląd sprzętu nie musi iść w parze z jakością.83.31.174.* napisał:
Ja serwisowi LG (w Warszawie) nie mam nic do zarzucenia. Już dwa razy padały mi napędy tej firmy. Kiedy padła nagrywara 32x10x40 w ciągu trzech dni wymienili na nową 48x24x48 (odesłali kurierem także nie musiałem się do nich fatygować. Następnym razem w tym tygodniu w poniedziałek po południu oddałem DVD i już w środę rano z naprawionym zawitał do mnie kurier. Oczywiście to, że pozytywnie myślę o serwisie nie znaczy, że tak samo o awaryjności urządzeń.81.168.163.* napisał:
wiekszosc firm we wrocku ma sprzet z hurtowni Action , a ta firma trzyma monitory cały rok na dworze pod namiotem ktory jest niby ogrzewany.trzymane sa tam monitory i budy , wiec chyba nie trzeba tego komentowac158.75.220.* napisał:
Ja tez nie mam nic do LG, ani do ich serwisu. W domku mam telewizor LG, monitor i nagrywarke (ktora regularnie ladowala w serwisie ze wzgledu na moje zabawy z biosem, zawsze przysylali, nowszy, lepszy model :)). Poki co 0 problemow.80.55.158.* napisał:
Podobnie miały się sprawy z serwisem LG w Gorzowie Wlkp. ... Autoryzowany serwis to byl chyba jakis stary magazyn jakiegos sklepiku spożywczego w niewielkim pawilonie handlowym. Stał tam jeden stary fotel (chyba ktoś go wywalił na śmietnik ale nie mieli na czym siedzieć to sobie wzieli) narzędzia walały sie po podłodze .. z obawą zostawiłem tam popsutą nagrywarke 32x10x32(chyba taki model, juz nie pamietam). Dopiero po chyba 1.5 albo 2 miesiącach po osobistej wizycie w drugim serwisie LG w Gorzowie i przemówieniu panom z serwisu do rozumu dostałem nową nagrywarke 48x24x48. Fajnie ale ile mnie to nerwów i nienagranych płytek kosztowało153.19.176.* napisał:
Fakt, trafiłeś na kiepski serwis. Ja miałem monitor serwisowany w Multi Service (woj. Pomorskie) i muszę przyznać, że Panowie z serwisu (a zwłaszcza Pan Marek Szynalik) to profesjonaliści. Przyjechali po monitor, zobaczyli co jest nie tak, zabrali, naprawili, odwieźli mi do domu - normalnie door to door! Mój kumpel miał problem z Samsungiem, któremu skończyła się już gwarancja - poleciłem mu ten serwis i również tutaj wszystko zrobione zostało profesjonalnie. Co prawda płacił, ale był bardzo zadowolony z naprawy bo nie policzyli dużo a monitor działa świetnie. No i dostał jeszcze 6 miesiecy gwarancji.Wszystko zależy od tego do jakiego punktu serwisowego się trafi. Faktem jest, że producenci monitorów powinni starannie dobierać punkty, które autoryzują jako punkty seriwsowe i nie zapominać potem o tym, tylko kontrolować czy nie dobiegają jakieś negatywne opinie na temat tych placówek od ludzi, którzy zaufali konkretnej marce.
80.53.52.* napisał:
Tak czy inaczej faktem jest to że za naprawę, wymianę, monitora wzięli się dopiero gdy ten "poszedł z dymem". Po swoich, jak najbardziej przykrych, doświadczeniach zalecam wam abyście nic nie oddawali do serwisu póki jeszcze relatywnie to działa, jak już całkiem padnie w ówczas wieźcie do serwisu wtedy napewno stwierdzą usterkę, wcześniej nie ma na to szans, przynajmniej ja takiej szansy nie miałem.....Podobne tematy
Działy
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.80 | SQL: 1 | Uptime: 58 days, 21:13 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl