heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Niedziela 5 maja 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Moje Prawa Co Do Uzyskania Gwarancji


83.238.57.* napisał:
Witam, zakupilem okolo 2 tyg. temu dysk w w lubleskim sklepie COMP ale dysk mi zaczal podejzanie glosno chodzic a podobno samsungi sa bardzo ciche ale poruszyłem ten temat w tym topicku
http://forum./index.php?showtopic=120860
zrobilem testowanie programem ze strony producenta HUTIL wykazał error LBA:349... a na końcu testu ukazał sie komunikat po angielsku twoj dysk nie pracuje tak jak trzeba zgoś to sprzedawcy. Pomyslalem co bedzie jak bede chcial sprzedac za rok dwa te dysk a kupiec powie ze uszkodzony wiec zawiozłem do sklepu a mialem jeszcze cos takiego ze objawiało sie co kilkanascie urochomien dysk nie startował tylko stukał było to żadko ale było. Dlatego teraz nie wiem jakie mam prawa czy liczy sie zdanie sprzedawcy ktory widac nie potrafi wykonać tesotwania i rzyczy sobie za to 20 zł czy moge rządać wymiany dysku. POmożcie twekowcy bo naprawde nie mam juz nerwów na tego kolesia, postawnoiłem zadzownic do kolegi on mi nagra na dyskietke ten program i brat go do sklepu zawiezie jak bedzie OKi to niech ma te 20 zł choiaz ze dysk był kupiony niecałe 2 tyg. temu.
pozdro i prosze o porady

83.21.160.* napisał:
dysk jest nie sprawny i już.niech sprawdzi tym prgoramem.masz parwo do wymiany

83.238.57.* napisał:

też tak myśle własnie spobuje tak zrobic zeby w dosie sie odpalał ten program i brat zawiezie. Jak pokaze mi w domu znowu bład to nie wiem co bede robił ale napewno tego tak nie zrostawie bo brat pisze magisterke i co ja zrobie jak dysk sobie nagle padnie

217.225.242.* napisał:
Heh, taki stukanie i brak startu mialem w 2,5" IBM 20GB. Po jakims czasie juz nie wstal i nawet bios go nie rozpoznaje. Moja diagnoza, to uszkodzony fragment dysku, na ktorym jest nagrany firmware. Dysk jest na gwarancji, niesprawny wiec nie wiem, czemu zastanawiasz sie jeszcze - idz go oddac do sklepu.

83.238.57.* napisał:
nie odpuszcze mimo iz stukanie jest zadke, poprostu jak nie tam to wybore sie do drugiego punktu tego sklepu. Nie odpuszcze przeciez najwaznijszy jest test programem ze strony producenta.

217.225.242.* napisał:
Ups, nie doczytalem do konca. Co ten gosc sobie mysli? Jakie 20pln???? Dysk jest niesprawny, program diagnostyczny to wyraznie pokazuje. Jego OBOWIAZKIEM jest przyjac dysk BEZ zadnych oplat, masz do tego pelne prawo. Dopiero jakby okazalo sie, ze dysk jest sprawny, to chyba moga pobrac jakas tam oplate za nieuzasadniona reklamacje. Nie daj sie w wala zrobic przez jakiegos debila w serwisie.

195.205.45.* napisał:
Badz stanowczy i nie mow nic w stylu bo ja sie nie znam, bo te ciolki mysla ze sa najmadrzejsi!! Dysk jest niesprawny , nie startuje za kazdym razem, terkocze a wiec jest walniety. NIe powinienes nic placic bo dysk jest na GWARANCJI, oni ponosza wszelkie koszty.

Podstawa to nie dawanie po sobie poznac ze sie jest KOMPLETNYM laikiem w tych sprawach: nic w stylu : wie pan bo ja sie nie znam a tam mi sie wyswietlilo takie okienko z komunikatem. Jak tak bedziesz gadac to serwisant odrazu sie poznba ze jestes laikiem i bedzie chcial cie zmusic do placenia.

nie daj sie zrobic w jajo
pozdro

83.238.57.* napisał:
hehe no napewno nie powiedzia bym ze jestem lailkiem bo nie jestem znam sie duzo lepiej od tych kolesi co mozna stwierdzic po 10 minutach rozmowy z nimi a ze sprztem sie pasjonuje to druga sprawa, brat zaraz powinien dzwonic jaki finał bedzie on sobie nie da w kasze nadmuchac program ma na dyskietce wiec niech sprawdzaja jak nic nie wykryje to zaplace 20 zł jezeli jednak okowiek bedzie to rzadm nowego dysku!

194.9.78.* napisał:
jak stuka to naczy ze wali glowicami
jego zywot bedzie krotki
jak kupiles w normalnym sklepie to Ci od reki wymienia


212.182.63.* napisał:
W którym COMP'ie go kupiłeś?

83.238.57.* napisał:
kupilem go na narutowicza, odesłał mnie na maja bo był zamkniety, na maja stwierdził dzis ze dysk jest sprawny odddał mojemu bratu ktory sie niestety nie zna ale kasy po mojej interwnecji juz nie chcieli. Zadzwoniłem na serwis i koles naprawde nareszcie ktoś komptentny powiedzieł zeby przywieżć i on sprawdzi w ciagu jednego tdani i oczywiscie znał juz ten program HUTIL i powiedział ze i tym programem go dokładnie sprawdził bo to jest dobry jeden z najlepszych programów do tego a co najwazniejsze jest zalecany przez producenta. Na maja zostałem potraktowany jak idiota sprzedawcy mowia do klijetów jak by wszystko wiedzieli i ty jestem im obojetny dopiero gdy mi nerw naruszyli i zaczalem mowic innym tonem to koles troszke sobie odpóścił, bo jak mozna zarzadac 20 zł a nie sprawdziło sie dysku tak jak trzeba? SGJ znasz ten sklep?? ja zawsze uwazałem ze spoko kolesie chociaz widac ze wiedzia ich jest mała i odzywki do klijeta nie sa zachecajace.

212.182.63.* napisał:
Na maja pracują idioci, pojęcia to oni o niczym tam nie maja.
W ogóle jak bylem tam ostatnio , chciałem kupić semprona i powiedzialem ze to na kt266 (powiedziałem tez ze nie zalezy na prędkości bo to ma tylko działać) to stwierdził ze na taka płyte to nie i sobie poszedł(do tego pomieszczenia z tyłu). Efekt był taki ze kupiłem cpu w vico.
Kiedyś też dowiedziałem się tam "bardzo ciekawych" rzeczy na temat A64...

83.238.57.* napisał:

no widze nie tylko ja widze takie rzeczy, kolesie nie maja zadnego pojecia, jakies 2-3 dni temu byłem u nich bo przechodziłem i zapytałem o gf 6200 na AGP to koles mowi ze maja nawet na stanie a pytam o cene to mowi ze chyba 380 zł hmm mowie to jakos zawaliscie tanio to pytam a dokladnie jaka cena to wiział cennik do reki patrzy patrzy i mowi 380 to wziałem i ja ten cenniki i patrze no chyba slepy jestem bo nie widze zapytałem to gdzie jest ten gf w cenniku a koleś ze nie ma, wkurzyłem sie co za palant cos sciemniac zaczal, kurde ze takich idiotów zatrudniaja i wlasnie czesto zauwazyłem ze lata do tego budyneczku na tył jak czegos nie wie i nie pojawia sie jakis czas. W vico też sa czasem smieszne akcje i troszke drogo maja ale jak coś to z gwarancja nie ma problemu i nie traktuja cie jak idioty. Wydaje mi sie z e w miare miła obsługa icon_smile3.gif i jest to jedyny sklep do ktorego bede chodził kupować nawet jak mam dac 20-40 zł wiecej to wole miec pewność tego co kupuje. Słyszałem ze w returnie tez mozna dostać ciekawe rzeczy.

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 5.13 | SQL: 1 | Uptime: 513 days, 13:47 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl