heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Niedziela 22 grudnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

FX5200 Ultimate taki slaby ?? :(


83.30.39.* napisał:
witam wszystkich icon_smile3.gif
mam takiego FX`a jak w tytule i podpisie icon_smile3.gif i zauwazylem ze jak w nfsu w rozdzialce 1024x768 wszystko na high i wszystkie efekty na ON to jak daje NOS`a to zamaist zamazanego ekranu mam czarny ekran puszcze NOS`a i jest ladny icon_smile3.gif aha jak jest czarny to widze tylko swiatla innych samochodow :/ , a teraz pokombinowalem troche i jak wylacze tylko opcje w grze LIGHT GLOW to jest normalnie grafika miod i jak daje NOS`a to ladnie sie obraz robi mglisty az milo icon_smile3.gif stery mam 56.72 i mam pytanko czy ten fx juz wysiada jak daje tego LIGHT GLOW na ON ?? nawet jak dam nizsza rozdzialke to tez czarny obraz bedzie przy NOS`ie icon_sad2.gif czemu tak jest ?? slaba ta karta az tak bardzo , czy moze stery nie teges ?? icon_smile3.gif

83.31.129.* napisał:
9600xt potrafi się wyłożyć na underze mam 13500 pkt w 3d01 i 4300 bez kręcenia w 3d03 na 9800pro 128 bit i potrafi przycinać. w 2 miejsccach

83.27.8.* napisał:


A można prościej icon_wink3.gif ? Na czym ci się tnie, na 9600 czy na 9800? icon_lol.gif

83.31.129.* napisał:
na tym i na tym się cieło w chinatown i jeszcze innym miejscu

83.31.129.* napisał:
zresztą dodam że w tym roku miałem 5 róznych kart po kolej -radek 9000,9200,gf4ti4200,9600xt,teraz 9800 pro 128 bit i wszystkie karty działały na underze bardzo podobnie w stosunku do 9000 i 9200 xt i 9800 w krytycznych momentach zamiast 21 fps jest 24-26 i to uważam za cięcie sie oczywiście średni fps i max jest wyższy ale nie powiem żeby nawet na tych 2 ostatnich kartach gra chodziła żle chodzi zajebiście tylko te 2 miejsca gdzie fps zwalnia

80.48.133.* napisał:
a mi na 9600xt i teraz na 9700 nic nie przycinało ....

80.55.124.* napisał:
Mój kumpel ma FX'a 5200 ULTIMATE na nForce'ie 2 z Bartonem 2500+ i 512 RAM. W undergroundzie z opcjami na max'a z Blurem i Light trial'sami w 1024x768 chodzi plynniutko!

83.27.240.* napisał:
1. gra robiona pod logo NVIDI icon_wink.gif na FX sie bardzo dobrze czuje icon_wink2.gif
2. zkopany silnik graficzny prawdą jest ze gra moze chodzic w sumie bardzo konkretnie ale nawet na 9800 są miejsca gdzie gra ZWALNIA(nie tnie )jest to o tyle widac kiedy fps zleci z 70-80 do 24-30 i to widac..... tak samo jak w CS icon_smile3.gif mi przeszkadza spadek z 99fps do 50-60 ja to widze !!

212.76.39.* napisał:
smilek dobrze że to wytłumaczyłeś pod pojęciem tnięcie miałem właśnie na myśli zwalnianie z 60 fps do 24-26

195.225.248.* napisał:
Czarny ekran to bug gry (występuje także na radkach) pojawia się po zainstalowaniu patch'y. Na "czystej" standardowej instalce gry tego nie ma.

80.55.130.* napisał:
a jaki mam patch scignac zeby pozbyc sie tego czrnego ekranu? bo gra mi smiga piknie, momenatmi zatnie ale chyba akzdemu tak sie dzialo icon_smile3.gif mam prosbe powiedzcie jakie mam patcha sciagnac zeby tego nie bylo icon_smile3.gif

217.113.235.* napisał:


Ty to jakis mutant jestes ...... ludzkie oko chwyta tylko 25 klatek ...
to telewizje ogladasz jako pokaz slajdow icon_lol.gif

195.225.248.* napisał:

Sęk w tym aby żadnego nie instalować tylko "czysta" gra.

83.29.101.* napisał:
Patch #4

This patch will correct the black screen NOS effect with certain video settings.


http://www.gamershell.com/news_bNeedbbforbbbbSpeedUnder.shtml

A co do ilosci klatek: ludzkie oko widzi 25 klatek juz jako plynny obraz, ale widac roznice miedzy 25, a 50 na przyklad.

80.55.130.* napisał:
aha rozumiem icon_smile3.gif njo ja mam gre w wersij 1.3 bo gralem na lanie z kumplami bo tego wymagala gra zeby dalo rade grac po sieci icon_smile3.gif sami wiecie juz myslalem ze ten fx to kicha icon_smile3.gif Crazy_Ivan dzieki za rady <piwo> icon_wink2.gificon_razz.gif

213.199.238.* napisał:
tak w csie widac jak jet mniej klatek ale przy 60 niechodzi o plynnosc tylko, moim zdaniem o szybkosc rozszerzania celownika. gra jet po prostu na skopanym silniku. czy grajac kiedys w jakiegos ut 40fps ci przeszkadzalo? a przeciez w csie2 (czy source) na hl2 o 100 fps mozemy pomazyc, a nie powiesz mi ze wszyscy beda nagle narzekac na plynnosc.

62.21.38.* napisał:


nieprawda, roznicy nie widac dopiero od 60 w zwyz, jak dla Ciebie nie ma roznicy pomiedzy 30 a 60 fps np. w Q3 to chyba czas do okulisty sie udac...a moze sam jestes mutant icon_smile3.gif no offence

81.210.9.* napisał:
Witam http://www.foto-net.pl/poradnik/poradnik40.html. Ostatnie zdanie. http://www.tomshardware.pl/display/20020429/17lcd-01.html. Przypomnienie 1. http://kfd.div.pl/index.php?d=hardware&s=karta-graficzna.php. Układ Ramdac. Pozdro.

62.21.38.* napisał:
ok to ze film ma 25fps i jest plynny to sie zgodze, ale przeciez moze byc plynny i plynniejszy icon_smile3.gif (a zreszta widzial ktos film z 60fps'ami? ja nie, a moze jest roznica?)
30 fps jest poprostu dolna granica plynnosci
ja umiem golym okiem odroznic 30 klatek od wiekszej ilosci, zreszta gdyby nie dalo sie tego zobaczyc po co ten wyscig szybkosci? przeciez 30 fps powinno starczyc kazdemu, skoro wicej i tak "nie widac"

edit.
zreszta te artykuly sobie przecza, pisza ze oczy sie mecza przy 60 Hz bedacych w istocie niczym innym jak 60 ramkami na sekunde, gdyby nie bylo roznicy to oczy nie powinny bolec powyzej 30 Hz, dobrze rozumuje? niech ktos poprawi jak dlupoty wypisuje icon_razz.gif

81.210.9.* napisał:
Nic nie zrozumiałes. Masz wyraźnie napisane że oko ludzkie nie wychwytuje mrugnięć między obrazami gdy występują one częsciej niż 30 razy na sekundę. To twierdzisz że masz nieludzkie oczy?icon_smile3.gif 60Hz to częstosliwość odświeżania. Ale masz synchronizację pionową i poziomą. Dlatego jest 60 razy na sekundę a nie 30 dla odświeżania. A wyścig szybkości jest nie po to aby stwierdzić czy 3dMark na przykład czy gra chodzi płynnie ale ile jest w stanie twój akcelerator graficzny wyświetlić obrazów na sekundę bo to jest wyznacznikiem tego czy poradzi sobie w wyższych rozdzielczościach czy nowszych grach pracujących w oparciu o nowsze silniki. Mam nadzieję że troche wyjaśniłem. Ale nie schodzmy już z topiku. Pozdrawiam.

83.30.33.* napisał:
[cahe] dzieki icon_smile3.gif juz sciaglem a teraz ide instalnac i zobacze czy dziala icon_smile3.gif jeszcze raz dziekuje za podpowiedz
PZDR !! icon_smile3.gif

80.51.242.* napisał:

Geeezzz....
ten temat byl juz tu tyle razy powtarzany.... bazujesz na teorii... popatrz kiedys na gre z FPS 150, a potem na to samo z FPS 50. EOT

83.27.8.* napisał:
Ofkoz widać różnicę między 20 a 60klatek np. Ale mi nie przeszkadza na przykład gra przy 20fps icon_smile3.gif

81.210.9.* napisał:


Zgadza się między 20FPS a 60FPS jest różnica bo dolna granica płynności obrazu to 25FPS. Dlatego Twoje oko wychwyci zbyt małą ilość klatek na sekundę aby uznać wyświetlany obraz za płynny. A co do tego grania to sam nie raz byłem zmuszony grać z 20FPS na starym sprzęcie icon_biggrin3.gif . Pozdrawiam.

80.53.254.* napisał:
Niestety z grafika nie jest tak prosto jak z TV i przy wahaniach FPS'ow mas cos takiego, ze niektore klatki sie dluzej wyswietlaja niz inne, co powoduje wlasnie ta nieplynnosc obrazu.

83.31.243.* napisał:
Miałem do czynienia z symulatorem jazdy samochodu na PW (podobno najlepszy w polsce icon_biggrin3.gif ). Po pewnym czasie wymieniono tam dość archaiczne pecety na horendalnie wtedy drogie P4 po to, żeby uzyskać wyświetlanie nie mniej niż 50 fps. Kiedy się zapytałem kierownika zakładu po co, wytłumasczył mi, że istnieje naukowo udowodniona teoria, że wyświetlanie obrazu szybciej niż 50-60 fps wpływa na podświadomość człowieka (jest to swego rodzaju granica, która powoduje, że człowiekowi oglądającemu obrazy wyświetlane z taką lub większą prędkością wydają się one bardziej realistyczne). Jak widać ma to duży wpływ (liczba fps) na postrzeganie obrazu przez człowieka. Z własnego doświadczenia wiem, że czasem trudno jest zauważyć różnicę między 30 a 50 fps w dwóch różnych grach. Za to bardzo łatwo przy przejsciu z fps 50 lub więcej na 30.
Kto chce sprawdzić - polecam 3dmark 2000 game 2 (adventure). Chodzi o moment, kiedy "kamera" obraca się w stronę portu. Wiem, że pewnie będzie trzeba odkręcić procka i przełączyć na "software t&l", ale wtedy zrozumiecie o co chodzi (pod warunkiem, że spadek będzie do 30 fps icon_smile3.gif )

62.21.38.* napisał:
Mogiel - sorry, ale czy Ty grales kiedys w jakas gre? icon_wink2.gif
powiedz po co kupiles tego radka 9550XT? mozesz mi to wytlumaczyc, sprzetowo te same funkcje obsluzy Ci FX5200, a przy tym procku w kazdej z obecych gierek powinien te 30fps pociagnac, no to po jaka cholere przeplacales jak 30 klateczek to gorna granica "widzialnosci"

81.210.9.* napisał:


Witam. Grałem w bardzo wiele gier i powiem Ci że zauważalny jest spadek pniżej 30FPS. Dlaczego kupiłem Radka 9550 już Ci tłumacze mimo iż jakoś nie czepiam się twojego konfigu, ani twojego MXa. Otórz nie lubie kupować karty na pół roku czy na rok ani kupować karty z myślą tylko o obecnych grach bo jest to głupie. Wiem że sprzętowo FX może wyświetlić te same efekty ale za np. rok wyjdą gry w których mój radek bedzie miał te 30 klatek a FX 10. Sam chciałem kupić FXa od Prolinka bo to najlepszy z FXów, ale dysponowałem troche większą kwotą i postanowiłem kupić kartę która poradzi sobie także w przyszłych grach a nie tylko obecnych. Za to w obecnych dzęki tej karcie mogę cieszyć się grą w większych rozdzielczościach i przy włączonych dodatkowych parametrach poprawiających jakość obrazu. Pozdrawiam.

Nic więcej nie napiszę na ten temat dopuki ktoś nie poda konkretnych argumentów popartych jakimiś linkami, nie na zasadzie "istnieje taka teoria". Szanuję Was wszystkich, bo większość z Was jest tutaj dłużej niż ja, ale puste argumenty niczym nie poparte do mnie nie przemawiają i przeczą wszystkiemu czego nauczyłem się na fizyce na przykład.

83.31.239.* napisał:

To zagadnienie wiąże się bardziej z medycyną niż z fizyką. Człowiek to bardzo skomplikowany mechanizm... Nie zawsze poddaje się prawom fizyki... icon_biggrin3.gif

81.210.9.* napisał:

icon_biggrin3.gif Najpierw mówisz że o teorii powiedział Ci kierownik zakładu a potem że profesor. A może to ta sama osoba icon_biggrin3.gif

83.31.239.* napisał:
Nikt inny nie napisał nic w stylu "istnieje taka teoria", więc przyjąłem, że masz na myśli mnie. icon_biggrin3.gif

Dokładnie tak. icon_biggrin3.gif Kierownik zakładu musi być profesorem. icon_biggrin3.gif
pozdro

81.210.9.* napisał:


A to sorry. Zwracam honor.
A z tym cytatem to nie było nic osobistego. Chodziło mi o to że tego typu wypowiedzi dobrze jest czymś poprzeć, powołać się na coś. Ale skoro tak Ci powiedział to ja Ci wierze zwłaszcza że tak jak powiedziałeś puki co lepiej dla Ciebie się z mu nie sprzeciwiać icon_smile3.gif. Pozdrawiam.

80.55.124.* napisał:
Ja widzialem movie'ki na 60 FPS. (Na mojej Mini DV można takie kręcić).
A w USA przecie TV ma 30 FPS.

81.190.210.* napisał:
NAWET GLUPEK, NIEKONIECZNIE PROFESOR, PO RZUCIE OKIEM NA OBRAZ Z GRY FPP(CZY INNEJ) ZAUWAZY ROZNICE MIEDZY 25, 30 A TYM BARDZIEJ 60 FPS
TAK SAMO ZAUWAZY SIE ROZNICE PRZY 150 FPS....JAK CI NAGLE SPADNIE DO 60
JAK CI CZLOWIEKU W JAKIMS MOMENCIE (PRZEWAZNIE WAZNYM) OBRAZ ZNACZNIE ZWOLNI, CO ZAUWAZYSZ PO SZARPNIECIACH OBIEKTOW TO SIE PRZEKONASZ...CO TO JEST 60FPS A 150 FPS
roznica golym okiem widoczna
a to ze oko ludzkie dla FILMU nie zauwaza roznicy powyzej 25 to oczywiscie prawda...ale w filmie poslizg moze byc

ALE W GRZE JUZ NIE BARDZO bo są szarpniecia

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.57 | SQL: 1 | Uptime: 58 days, 21:06 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl