heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Niedziela 22 grudnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

GF 4 MX4000 emulacja Pixel Shadera


83.16.135.* napisał:
Mam GeForce 4 MX4000 128 MB marki Gigabyte. Chip NV18b nie ma zaimplementowanego Pixel i Vertex Shadera, ale wiem że można go emulować software'owo. Konkretnie chodzi mi o grę PoP: Sands of Time, która wymaga właśnie Pixel Shadera. Emuluję go 3D-Analyzerem, ale jak emuluję sam Pixel Shader i Simualtenous Textures to muszę emulować i T&L, bo bez tego obraz jest beznadziejny, tzn. tekstury wchodzą na siebie i w ogóle jest kaszka. Można to ominąć jakoś inaczej ??

81.190.135.* napisał:
może to taka nie pomoc, ale w dziale gry jest temat PoP i tam była konfguracja 3d analyze . poszukaj icon_lol.gif

212.182.122.* napisał:
nieda rady emulowac PS zeby niebyło błedów a i tak gra bedzie fatalnie wolno chodzila

83.26.63.* napisał:
na tej karcie to prawie dx7 trzeba emulowac icon_razz.gif ... no oczywisice zartuje
ale ta grafika sama w sobie jest bardzo cienka a jak ma jeszcze cos emulowac to nie bedzie to wiecejj niz 10 fps (według mnie )

212.182.122.* napisał:


chciales powiedziec wiecej jak 1fps icon_biggrin3.gif

80.55.251.* napisał:
Włączyłem 3DMarka2001 przez 3danalyze na karcie z podpisu i tak:
1. Test Nature nawet nawet (17-28 fps) laugh.gif tylko woda jakaś dziwna.
2. W teście pixel shader ziemia była czerwona (może taka ma być, nigdy nie widziałem tego na normalnej karcie),
3. Ryby w jeziorze tak są ale razem z jakimiś krzakami w oddali
4. Mapowanie środowiskowe też jest - tylko bryły nie ma - tzn jest tylko przez ułamek sekundy.
5. Smoki na karuzelei jakieś matowe (normalnie pieknie błyszczą)
Wynik bez 3Danalylera, karta nie podkręcona 6000-6500. Po włączeniu program 7000-8000, w zalezności jakie opcje właczyłem.

Jakiś zrypany ten program... tzn karta. laugh.gif

83.30.27.* napisał:
Kiedys tlumaczylem na czym polega dzialanie 3danalizera pod wzgledem "emulacji" roznych efektow niedostepnych w karcie.
Otoz cudzyslow jest jak najbardziej trafny poniewaz to nie jest zadna emulacja, a jedynie wylaczanie tych efektow, ktorych nie potrafi obsluzyc grafa, a wymaga program, gra.
Tak wiec w 3dm. test nature w ktorym wymagany jest PS 1.1 jest zamieniany na czarna teksture. Chodzi tylko o to zeby cos sie odpalilo a nie zeby wyswietlalo piekny obraz.
Mam nadzieje, ze rozwialem jakiekolwiek nadzieje (ale zdanie zlozylem icon_razz.gif ) na granie z efektami PS 1.1 na karcie dx7

83.16.135.* napisał:
Ale nie chodzi mi o sposób emulacji sam w sobie, tylko chodzi mi o to, że przy okazji PS musi być i T&L emulowany, co ogólnie pogarsza wydajność!

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.66 | SQL: 1 | Uptime: 753 days, 9:31 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl