heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Niedziela 22 grudnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Odblokowanie Potoków (6200 64 Bit Agp)


80.53.169.* napisał:
Witam. Czy da się odblokować 4 potoki na moim gf 6200A (64 bit) pod AGP (o ile to ważne dodam że karta pracuje pod płyte z agp 4x)

81.190.158.* napisał:
nie jestem pewien, ale z tego co pamietam w wersji 64bit nie da sie odblokowac potoków

83.16.48.* napisał:



Podobnie jak w wersji 128-bit - tam się moduje tylko jednostki Pixel Shader. icon_smile3.gif

GF 6200A można najwyżej podkręcić - nie ma mowy o żadnym modowaniu chyba, że się uda zmiana nazwy na GF 6600 - co daje pewnego kopa.

80.53.169.* napisał:
może troche głupie pytanie ale gdybym spróbował odblokować potoki na mojej karcie to by chyba nie było skutków ubocznych po owej operacji ??

83.16.48.* napisał:


Jeszcze raz mówię - w GF'ach 6 oraz 7 nie ma potoków! Są Pixel Shadery i ROPy.

Jak uruchomisz rivę tuner to zapewne zobaczysz tylko jednego Quada - więc nawet nie będziesz miał jak sprawdzić czy się coś moduje - ponieważ wszystko co jest tylko możliwe, będzie odblokowane.

80.53.169.* napisał:
jak to nie ma potoków, wszędzie piszą o potokach. Czy w moim geforcie są jakieś zablokowane potoki czy cokolwiek "zablokowanego" (ja już sam w końcu nie wiem) i czy jeślie jest to czy jakoś się da to odblokować ??

80.48.127.* napisał:
przed odblokowaniem masz 4 jednostki pixel shader i 4 ropy po odblokowaniu o 4 jednostki pixel shader więcej , ropów jest tyle samo w wersji 64bit nic nie odblokujesz

80.48.127.* napisał:

z tym to nieżle dowaliłeś nie mają potoków , tylko gf 6600(8ps i 4rop) i 7800gtx(24ps i 16rop) mają niesymetryczną konstrukcje , wszystkie pozostałe mają symetryczną konstrukcje , czyli 6200 to normalny 4 potokowiec a 6800 to normalne 8 , 12 , 16 potokowce

83.16.48.* napisał:


Nie no wiesz o co mi chodziło icon_smile3.gif

Z pewnością w GF 6 nie ma potokó renderujących takich jak w np. w Radeonach - ale faktycznie nieco przesadziłem icon_smile3.gif

Prostując - o potokach renderujących w GF 6 możemy mówić tylko wtedy gdy ilość jednostek Pixel Shader oraz ROPów jest identyczna.

Ale są to osobne jednostki, nie tak jak w Radeonach, całościowe moduły.

pozdrawiam icon_smile3.gif

80.48.127.* napisał:
no wiesz trzeba dokładnie pisać bo jakiś laik przeczyta i bedzie opowiadał na prawo i lewo że gf 6 i 7 nie mają potoków ,spowoduje to tylko niepotrzebne kłótnie i zamieszanie

83.30.246.* napisał:



Nie wiem jak na 64 bitowych kartach jest ale na 128 bitowych jest szansa na odblokowanie 4 potoków i szansa przerobienia GF6200 na 6600.

212.186.87.* napisał:
na 64bit to raczej tylko oc..

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 3.50 | SQL: 1 | Uptime: 753 days, 11:08 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl