Temat
Doom3: Brak Ramu Na Tekstury?
80.55.145.* napisał:
Mam problem z DOOM3 jak wyżej. Karta jak w podpisie. Gram sobie w DOOM3 na ustawieniach ULTRA i w pewnym momencie... ekran znika zero, robi się czarny. Gra niby działa dalej komp się nie zawiesza, dzwięk jest etc.Jedyne wyjście to ALT+CTRL+DEL i zamknięcie gry
Czy ktoś się spotkał z takim problemem? Dodam,że to zjawisko występuje tylko i wyłącznie w tej grze.
Myślę ,że podkręcony CPU nie ma tu nic do rzeczy, bo się nie przegrzewa, ani nie wiesza systemu, a wszystko inne działa stabilnie - benchmarki , gry etc.
Czyżby za mało RAMu na karcie graficznej na tryb ULTRA? Jak się go włącz jest info ,że wymaga co najmniej 512 MB miejsca na tekstury...
Acha: rozdzielczość ekranu to 1280x1024.
Konfig jak w podpisie. Bede wdzięczny za wskazówki.
83.24.193.* napisał:
sterowniki zmien moze i www.google.pl poszukaj cmd do dooma na zmiane cache'ow80.55.145.* napisał:
Hmm... a o tym nie słyszałem. Ale spróbuje. DOOM zpatchowany na v 1,3.
Możliwe też że ta gra na ustawieniach Ultra wymaga jednak karty graficznej z 256-512 MB na pokładzie... Gdzieś kiedyś to było chyba.
Zobacze jeszcze na ustawieniach high czy się nie kopie...
P.S.
Zagadka chyba rozwiązana http://www.gry.mocny.com/216,recenzje.html,5
"Gra będzie chodziła miodnie na High detalach w rozdzielczości 1024x768! Jednak nie liczmy już na takie efekty w Ultra High, ponieważ (z powodu super jakości tekstur) wymaga to do komfortowego grania kart z 512MB pamięci (na tę chwilę nie ma takich w sprzedaży). "
No i chyba wszystko jasne
I jeszcze jeden link: http://www.oc-forum.org/pokaz_temat-555-60.html
83.24.247.* napisał:
farmazon poczytaj testy x800xl 512mb albo 6800ultra 512 jest sklonny jedynie uwierzyc w dysk twardy przez pierwsze 15sec mapy reszta to gpu nie wyrabia albo cpu nie nadaza z dawaniem danych do obrobki80.51.180.* napisał:
Jeśli nie masz LCD 17'', to zmniejsz rozdzielczość, bo jestem 100% pewien, iż między 1024x768 a tym, co masz ustawione nie ma żadnej różnicy widocznej na ekranie, a dla ramu to pare MB.80.55.145.* napisał:
Ok. Dzięki za sugestię Spróbuję. Na marginesie mam LCD 19".
P.S.
Niestety zmniejszenie rozdzielczości nie rozwiązuje problemu. Powraca to samo po jakimś czasie.
Chyba przełącze na tryb Medium
Co za gra
P.P.S Myślę,że problem rozwiązany. Zainstalowałem DOMM3 jeszcze raz z płytek.
Wcześniej zainstalowaną grę przeniosłem na partycję innego HDD i być może coś się wtedy "rypło". A może jeszcze spolszczenie coś skopało?( mam angielską wersję).
W każdym razie dzięki wszystkim za porady
83.24.203.* napisał:
sluchaj. To wina podkreconej karty. Ja na moim GF4Ti mialem to samo. Odkrec ja, bo D3 jest strasznie czuly na podkrecenie.pozdrawiam
80.55.145.* napisał:
Cześć. Słuchaj
Na odkreconej karcie miałem to samo. Winowajcą okazał się... podkręcony procek(CPU). Miałem A 64(tego w podpisie) podkręconego asynchronicznie tzn. FSB CPU=245 a FSB RAM=200(mam kingmaxy).
Odkręciłem go i DOOM3 hula pięknie na najwyższych detalach. Widać D3 akurat jest czuły na synchronizację danych między CPU-RAM bo ma ogromny apetyt na dane...
Wiem,czytałem że w przypadku architektury A 64 synchro/asynchro nie ma znaczenia w wydajności(benchmarki) jak to było w ATHLONACH.
No ale w benchmarki się nie gra
Poza tym przypomniałem sobie,że jak mi się zepsuł zasilacz CHIEFTEC i jechałem na zastępczym TRACERZE "400 W" to przeszedłem całą prawie grę bez problemu.
A CPU i GPU nie kręcone bo wiadomo co to TRACER
I teraz jest tak samo. A grafika hula pięknie na zegarach 380/850 i jest niewinna
Pozdrawiam!
83.24.203.* napisał:
a moze i u mnie byl to procek? chyba tak... chyba na pewno tak... pamietam, ze na koniec odkrecalem prawie do zeraPodobne tematy
Działy
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.52 | SQL: 1 | Uptime: 58 days, 21:19 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl