Temat
Gf A6600td Problem Ps I Vs
81.190.34.* napisał:
Witam!Kilka dni temu kupiłem sobie nową kartę graiczną - WinFast Geforce A6600 TD 128Mb i mam pewien problem. Zainstalowałem demo Far Cry (z CDA numeru 97), żeby podziwiać wspaniałą grafikę generowaną przez silnik CryTek. Niestety jednak nie było mi to dane

Słyszałem, że było pare patchy do far cry'a więc myślałem, że to jakieś felerne demo, i któryś z patchy niweluje ten błąd. Włączyłem Half-Life 2. Wszystko wygląda pięknie. Na początku jest taki moment, gdzie ucieka się przed strażnikami (?) przez klatkę schodową, następnie przez strych i wybiega się na dach. Po prawej stronie znajduje się blaszany element dachu, który powinien się ładnie błyszczeć i mienić w słońcu (przynajmniej na mojej starej karcie graficznej tak było - R9100), jednak blacha wygląda zwyczajnie, jest tylko minimalny efekt błysku, jednak różni się diametralnie od tego co widziałem wcześniej. Więc wniosek jest jeden - moja karta nie chce ładować vertex shadera i pixel shadera. Najdziwniejsze jest to, że w 3dmarku 2k3 przy teście VS i PS jest wszystko ok, zarówno jak w teście nature (taki zlowik, motylek i pikna woda





Ma ktoś pomysł w czym tkwi problem?
PS: spróbuje ściągnąć demko ze strony far cry'a i je sprawdzić .
PS2: Gry chodzą świetnie - Doom3 na ultra high bez problemu


217.96.156.* napisał:
To ciekawe bo u mnie ta blacha tez sie nie blyszczala - pamietam ze byl taki jeden filmik zapowiadajacy hl i tam rzeczywiscie ta blacha sie cala swiecila od slonca a u mnie byla wlasciwie zupelnie matowa ale myslalem ze po prostu ten efekt usuneli....80.53.48.* napisał:
No bo z HL 2 pousuwali polowe efektow. Wieszkosc cieni i efektow swietlnych poszla sie grzac glownie cienie okablowania padajace na ziemie i poruszajace sie podczas wyjscia na ulice miasta. A w Far Cry woda nie odbija nieczego tak mi sie wydaje i jest niebieska (nie taka typu rtęć).80.53.213.* napisał:
A masz patcha 1.3? Od tej wersji dodano obsługę kart z serii 660081.190.34.* napisał:
Mam demo ściągnięte z oficialnej strony. Myślałem, że dbają o takie rzeczy jak dodanie obslugi nowych kart w demach...


217.96.156.* napisał:
No ok ale czemu na jakims starym radku dach sie blyszczy a na 6600 sie nie blyszczy?
81.190.34.* napisał:
też już zwątpiłem czy na radku się to błyszczało... kiedyś widzialem filmik z hl2 i może to mi utkwiło w głowie




217.96.156.* napisał:
Mi sie wydawalo ze ten efekt usuneli u kolegi na gf fx tez sie nie blyszczalo. Poza tym wiele efektow usuneli - np dzwi od samochodow(wrakow) nie gniota sie tak jak na filmikach pod uderzeniem z dzialka gunshipa itp83.28.20.* napisał:
z demem farcry nie porzadzisz.. musisz sobie skolowac pelna wersje farcry i najnowszego patcha do niej - wtedy wszystko cudownie smiga, hl2 powinien dobrze chodzic :/ a ze na FX sie nic nie blyszczy to prosta sprawa, przeciez HL2 domyslnie rozpoznaje gfFX jako karte dx8.1; )83.28.252.* napisał:
i slusznie, bo tylko na tych ostatnich mozna w hl2 normalnei pograc

217.96.156.* napisał:
Ja mam oryginal. I tez mi sie wszystko ladnie blyszczy. Ale ta blacha na tym dachu o ktorym on mowi to w filmiku reklamujacym hl2 (source.avi czy cos takiego) tak sie blyszczala jakby to bylo prawie lustro! Nawet nie ze sie blyszczala ona sie wrecz swiecila jakby ci ktos slonce odbijal w lustrze i swiecil po oczach. A tego ani na FX ani na 6600 nie ma mi sie wydawali ze to jak wiele innych rzeczy usuneli...81.190.34.* napisał:
tez mam oczywiscie oryginala (hl2)wracajac do farcry, wyslalem posta na ich forum i otrzymalem taka odpowiedz:
83.29.31.* napisał:
nic nie piszą o demku
a co do hl2 to ja zobacze jak to sie ma u mnie tylko znajde chwilke czasu zeby zagrać
217.96.156.* napisał:
Zeby nie bylo nieporozumien - chodzi o miejsce przy poczatku gry kiedy ucieka sie przez zolniezami combine i wychodzi sie na dach i na budnyku obok jest jakby miedziany dach ktory w filmiku sie swiecil jakby swiecil bardzo mocnym jasnym swiatlem. Nie chodzi o zaden polysk czy cos w tym stylu.83.29.2.* napisał:
dobra masz moze textury na high i reflect all?? bo z tego co wiem inaczej nie bedzie takiego efektu. Różnica miedzy textures middle a high jest kosmiczna wiec .... ale sprawdze217.96.156.* napisał:
Oczywista wszystko na high reflect all +anizo 8x aa 4xPodobne tematy
Działy
Copyright © 2002-2025 | Prywatność | Load: 35.87 | SQL: 1 | Uptime: 42 days, 18:11 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl