Temat
Geforce 6600 GT - AGP
80.53.183.* napisał:
Chiński serwis PConline zaprezentował zdjęcia karty graficznej Inno3D GeForce 6600 GT, dla magistrali AGP 8X/4X. Karty te posiadają 128 i 256 MB pamięci DDR-3, o czasie dostępu, równym 2ns i szerokości szyny danych, równej 128 bitów. Zegary taktujące wynoszą 500 MHz dla układu graficznego oraz 1 GHz dla pamięci RAM. Na kartach GeForce 6600 GT AGP montowane są mostki HSI, umożliwiające "konwersję" sygnału AGP na PCI-Express i na odwrót. Cena modelu, wyposażonego w 128 MB pamięci, w Chinach wynosi około 1800 Yuanów, czyli mniej więcej 750 złotych.http://pclab.pl/art12296.html
Czy coś można dodać? Szykuje się rynkowy hit :)No, chyba, że modele 6700 i 6800 zbliżą się cenowo. Tylko oczywicie cena w Polsce będzie pewnie na poziomie ok. 1000 zł
62.111.184.* napisał:
Fajnie!!To chyb lepsze od 9800pro?83.28.227.* napisał:
Czy ja wiem :?: Hit rynkowy? Zobaczymy, podobno od 9800 Pro lepsze, ale ciągle zastanawiam się jak to możliwe z 128 bitową szyną pamięci.80.53.183.* napisał:
Tak, tylko, że jak ktoś ma w miarę porzadną kartę z suppotem DX 9.0 to moim zdaniem nie ma wiekszego sensu inwestować w tą samą technologię, tylko szybszą. Chyba, że cena na serio będzie adekwatna do wydajności ( ok. 800 zł)To, że karta jest 128 bit na pamieciach, to ok. 30% strata wydajnościowa w stosunku do 256 bit, czyli nie tak dużo.
PS2- totalnym hitem będą za to 6200 na AGP ( jeżeli wyjdą). Już wiadomo, że modują się na 6600, cena niska ( ok. 400 zł)...NVIDIA daje czadu ostatnio. Ciekawe za to, co sie będzie dziać za ok. 4 miesiace ( nowa generacja kart)
83.26.40.* napisał:
nie tylko od 9800pro, ale i od 9800XT :twisted:
62.111.184.* napisał:
Moja do lepsiejszych raczej nie nalezy,przedewszystkim za niska wydajnosć.W zasadzie to wczoraj miałem brać modowalnego 9800se,ale jak tak to poczekam.Ale jestem bardzo niecierpliwy. :zonk:83.16.35.* napisał:
Uff, wreszcie jakis godny nastepca mojej ti4200.Bo prawde powiedziawszy zastanawialem sie juz nad jakimis radoslawami. Ale NV mnie nie opusci w potrzebie
83.29.239.* napisał:
No kluczową kwestią będzie cena,za 1250zł można mieć pełnego 6800 z 12 potokami,więc jak dadzą cenę nie większą niż 900zł to karta bedzie dobrym zakupem.Sam na 6600GT czekam62.179.0.* napisał:
Eine oft gestellte Frage ist die nach dem Verfügbarkeitstermin der AGP-Versionen der neuen Mainstream-Grafikkarten. ATI Radeon X700 (Pro/XT) und nVidia GeForce 6600 (GT) bieten im Bereich zwischen 150 und 250 Euro ein attraktives Preis-Leistungsverhältnis, sind aber zunächst nur als PCI Express Varianten eingeführt worden. Viele Anwender möchten aber auch ihre jetzigen AGP-Systeme mit diesen Grafikkarten aufrüsten. Während es bei der ATI Radeon X700 Serie weiterhin noch unklar ist, wann die AGP-Modelle erhältlich sein werden, hat nVidia jetzt erstmals einen Termin für die GeForce 6600 (GT) in Aussicht gestellt.Ende Oktober sollen GeForce 6600 AGP und GeForce 6600 GT AGP nach Auskunft des Grafikchip-Herstellers offiziell eingeführt werden. Bis die Grafikkartenhersteller diese dann auf den Markt bringen, dürfte es nur kurze Zeit dauern, so dass mit einer Verfügbarkeit im Handel ab Mitte November zu rechnen ist.
Die PCI Express Modelle sind derzeit für rund 140 bzw. 220 Euro erhältlich. Ähnlich dürfte es bei den AGP-Varianten aussehen. Dies hängt aber wie üblich auch von den verfügbaren Stückzahlen und der Nachfrage ab.
http://www.hartware.net/news_37251.html
Ja dopiero zaczynam się czuczyć Niemieckiego ale wyczytałem z tematu artykułu i samego że te GF pojawią się w Listopadzie jupiii może ktoś to przetłumaczyć?
83.29.84.* napisał:
Widze ze bedzie trzeba przycisnac pasa i kupic jakas nowa grafikeWidzialem testy tego 6600 GT i naprawde to malenstwo mnie zaszokowalo:D
62.179.0.* napisał:
no mnie tez szokuje dlatego czekam z kupnem karty i zamiast Radka 9800SE (256) kupie albo GF 6600 albo GF 6600GT 8)83.27.109.* napisał:
Zwykłe 6600 zbyt dobrym zakupem w porównaniu z modowalnym 9800se by nie było moim zdaniem - 6600 bardzo mocno odstaje od 6600gt, jest niewiele szybsze od x600xt. Z tymże, ratuje ją świetna podkręcalność... Za to 6600gt wygląda rewelacyjnie, jeśli nie przesadzą z ceną, szykuje sie świetny produkt.Zaś co do gf6200 - bardzo dużo zależeć będzie właśnie od modowania. Bo sama wydajność ciekawie się nie prezentuje: karta mieści się w pomiędzy x300 a x600pro, także bez rewelacji...
217.113.228.* napisał:
A co dopiero 6700 z 12 potokami... (i niestety 128bit)62.179.0.* napisał:
a nie wiadomo kiedy i w jakiej cenie trafi do Polski? 6600 i 6600GT?62.111.184.* napisał:
Te karty juz są,trzeba tylko się zainteresować!! te sa na pcx ale cena będzie pewnie identyczna=> [ http://sklep.gral.pl/podzespoly/index_cennik.php?lt=&aa=1&group=Kgraf&producer=&znajdz=&kodpodgr=192&grp=Kgraf&znj=&prd=&pdgr=192&aaa=21 ]Dobra milano=>ja ci będę po raz enty odpisywał a ty mnie będziesz po raz enty pytał!!Teraz może ty cos napisz,tak bym ja się dowiedział czegos czego nieznalazłem!! :google:
62.179.0.* napisał:
to że na PCX są to ja wiem dawno ale chodzi mi o AGP217.197.78.* napisał:
A sa jakies plytki pod AMD 64 z PCI-Express ??Jesli tak to czy jakies ciekawe? Bo kupuje kompa i nie wiem
czy czekac na 6600 GT na AGP czy na plytke z PCI-Express
Podobno lepiej wziasc sprawdzona plytke z AGP i poczekac na
6600 GT. Tylko kiedy to bedzie ???? Juz nie moge wytrzymac ;D
62.121.108.* napisał:
Plyty z gniazdem pci-express beda pod A64 na socket 939 a pozniej jak sie komus bedzie taka chcialo zrobic moze na s754.217.197.78.* napisał:
To straszna lipa :/// Gdybym mial 3 miesiace to bym bylo ok, ale dla mnie3 tygodnie to wieki :/ Czyli lepszym rozwiazaniem bedzie poczekac na
6600GT na AGP...
83.25.28.* napisał:
ciekawe jest to co napisal Michaelius. Nie sadze aby ktokolwiek wrzucil czipset obslugujacy pci-e do 754. Wg mnie minie to sie z celem i bedzie nie oplacalne i dla sprzedajacego i dla kupujacego - w koncu to ma byc platforma low-end, a moze nie mam racji ?80.53.183.* napisał:
NFORCE 4 będzie miał PCI-E, ale tylko 2 w najwyższych odmianach. Na 754, NVIDIA przewiduje odmianę tylko z AGP.83.26.243.* napisał:
W przypadku GF6600 kluczowa jest cena, bo Radek 9800 Pro mam bardzo mocną pozycje na rynku, a wydajnościowo też wiekszości styka... Zresztą jak się dobrze poszuka to na Allegro to można wytargać 6800LE16p6v za ok 1000 zł, ja swojega Leadteka 6800LE wychaczyłem za 1029 zł. Warto szukać... :wink:62.121.108.* napisał:
Caly artykul (opis nowej plyty epoxa na s939) :
http://www.anandtech.com/mb/showdoc.aspx?i=2253&p=2
62.179.0.* napisał:
kurde ja czekam z wielką niecierpliwością na tą karte na AGP... bo chce ją kupić, a tu dalej jej nie ma:)83.29.236.* napisał:
Ja też czekam żeby ją na AGP kupić,ale jak szybko nie wyjdzie to kupię 6800 (choć wolałbym dać mniej a i tak powyżej 1024x768 nie gram).62.179.0.* napisał:
ja też właśnie nie gram powyżej 1024x768 i dlatego 6600 będzie odpowiednią karta tylko ile musze czekac...217.197.78.* napisał:
Ja juz swiruje, to jest jedyna rzecz jaka mnie wstrzymuje od kupna kompa ! Albo 6600GT na AGP albo mobo pod AMD 64 s754 z PCI-Express. A tu narazie lipa !!! :/62.111.184.* napisał:
Lada moment będą 4.Jeden jest juz viaK8T890,a następnie nforce4,sis 756,ati RX480 wszystko jak pamiętam pod AMD64.Ja bym wzioł z pci-expr.A jak tak ci się spieszy to weź co tam jest,tylko za rok jeszcze raz będzie ci się spieszyć jak będziesz chciał nową grafę zastosować w starym agp.Ale wszystko to kwestja kasy,jak cię stać to wszystko możesz mieć jak ci się zachce.A puki co są nowi konkurenci dla 6600,ati x700.X700pro za mniejwięcej 1000zł,ale bez pro jakies800zł.I bardzo dobrze,tyle ze narazie na pci83.31.228.* napisał:
Wątpię, żeby ten 6600 na agp trafił szybko do europy, bo przecież nv musi najpierw wyprzedać konkurencyjne fx (od 5700 wzwyż), a szkoda.62.111.184.* napisał:
Złoty=>A czytałes temat postu? :zonk:NVidia to nie jedyny gracz na rynku.Myslę że powinni zrobic wszystko aby zatrzymać niezdecydowanych klientów.Dlamnie jej nowe karty to zaskoczenie,a raczej ich ceny!62.179.0.* napisał:
a ja mam takie pytanko może nie do tej karty bo nie wiadomo kiedy wyjdzie na AGP tylko czt Radek X700 wyjdzie na AGP? i kiedy?83.31.23.* napisał:
a co my wrozki?? napisz maila do ati to ci moze odpisza...83.31.225.* napisał:
[quote]Złoty=>A czytałes temat postu? :zonk:NVidia to nie jedyny gracz na rynku.Myslę że powinni zrobic wszystko aby zatrzymać niezdecydowanych klientów.Dlamnie jej nowe karty to zaskoczenie,a raczej ich ceny![/quote]Właśnie o tym piszę. Kto by chciał fx 5700 jak za tą cenę możnaby było dostać 6600? A kto by chciał 5900XT jak w tej cenie byłby 6600GT? Dopóki nie wyprzedadzą fx to raczej nie ma co myśleć o serii 6600 na agp. Gdyby wprowadzili te karty do sprzedaży równolegle, to musieliby jednocześnie drastycznie obniżyć ceny fx, a to nie jest na rękę nv. Lepiej poczekać, a klientów uszczęśliwić później. Budżet można podreperować kontraktami z producentami gotowych kompów (żeby wkładali fx5200 zamiast r9250 ). Zauważcie, że firma i tak odzyskała już zaufanie klientów serią 6xxx, bo to dobre karty. To, że nie wszystkie modele są dostępne na agp - to już zmartwienie innych (niech ci, co chcą mieć 6600 kupią płytę z pci-e, a jak nie, to niech biorą fx5700 i nie marudzą - postęp kosztuje )
81.210.69.* napisał:
Qrde rzeczywiście nVidia opanowała rynek... multum wyboru rodziny 6xxx w różnych przedziałach cenowych !! HICIOR !!Czemu Qrwa... ati nic z tym nie robi ?? Wrrrr.... wypuściła 2 nowe propozycje i ?? nic...
a nVidia ??
(Ceny OKOŁO... zeby sie nikt nie pluł)
6600GT -750zł
6800LE (Point of View) - 1040zł
6800 (Leadtek, Club3D) - 1300zł
6800 16p (AsusV9990GT) 1500zł
6800 - 256DDR (Asus V999GE) 1800zł
6800GT (wiekszść producentów) - 1950zł
6800Ultra - 2300zł
NO DLA KAŻDEGO COŚ JEST !!!
195.205.244.* napisał:
Jedno jest pewnie przy cenie 1000 pln bedzie to bardzo mala konkurencja dla 6800le , z reszta jak juz kolega zauwazyl roznica 200 pln miedzy 6600Gt a 6800 ... to raczej nik chyba nawet nie bedzie bral pod uwage rodziny 6600 no chyba ze NV wykombinuje cos z cenami i karta bedzie w granicach 600 pln to wtedy tak bedzie to absolutny hit cenowy62.111.131.* napisał:
Ten GF6600GT na zachodzie chodzi po 200ojro w zwyz - skad u Was te 750zl to ja nie wiem....62.121.108.* napisał:
Ja widzialem za 830 PLN 6600GT palita i 890 PLN za leadteka.83.25.22.* napisał:
jezeli widziales w takiej cenie to się pochwal linkiem...62.179.0.* napisał:
ehh mam nadzieje że cena tego na AGP będzie jakaś przystępna i dotego mam nadzieje że prędko wyjdzie.. macie jakieś info? a nikt nie wie kiedy wyjdzie X700 na AGP?62.111.184.* napisał:
Nieno chłopacy[i złoty też] macie rację,na agp poczekamy-tylko kwestja ile?Moim zdaniem jeszcze parę tygodni[ha parę 1-2]te karty,tzn 6600na agp juz są!!Przecie dawałem linka,a może to nie w tym poscie,ale napisane było november a stronka po niemiecku,ale to już europa.Zresztą zagoglujcie a więcej znajdziecie pod hasłem "6600 agp"niz ja 4 dni temu.Moim zdaniem będzie tak ze za parę dni zobaczymy posta np."6600agp w komputroniku" i nic dodać nic ująć-wszystkie mają mambę,mam i ja!!62.179.0.* napisał:
ja czytałem na wielu stronach iż wielu sklepach zagranicą w Europie GT ma być 16 Listopada! w cenie 200 euro lub więcej... mnie bardziej obchodzi 6600 ponieważ 1000 za karte nie dam :? jeszcze te 650-700 moge dać ale nie 1000... czekajmy... 8)62.111.184.* napisał:
Milan widocznie masz innego neta jak ja,bo umnie jest o 6600 bez "GT" w listopadzie.A to ze 6600GT już jest od 2 tygodni,wiadomo z tematu posta!!62.179.0.* napisał:
o co ci chodzi jedrek? pisze że czytałem że ma być w listopadzie na AGP i tyle! może gdzieś w europie są te karty ale w polce jak narazie nie widziałem...62.111.184.* napisał:
milan=>bo zazwyczaj jak pada pytanie o dostępnosć 6600 na agp-to staram się odpisać[bo mnie ta kwestja tez interesuje]i zazwyczaj jak spojżę kto pyta,to się okazuje że ty!!No zobacz tylko post"jaką grafę kupić".Przecie tam tak sobie gawędzilismy przez całą stronę.Milan czy myslisz ze komus będziesię chciało to czytać?Tylko o to mi chodzi,mogę ci obiecać ze jak tylko cos znajdę w cenie700-900zł to napiszę do ciebie na priwa-ok.62.179.0.* napisał:
spoko dobra, wyjaśniliśmy sobie bo ja sam nie wiedziałem o co chodzi:) dzięki... a tak pozatym to ja tylko napisałem co wyczytałem na necie dla informacji innych:)62.111.184.* napisał:
milan=>spoxNastępy rzut oka na 6600 agp.[ http://sklep./index2.php?jn=3&newsido=345&zmt=1 ]
80.51.236.* napisał:
Witam wszystkich i...zapodaje kilka linki do pierwszych benchmarków GF6600GT na AGP...Na pocieszenie chcę dodać że wyniki-o ile sie nie myle-nie różnią sie wiele od tych z wersji na PCI-E...
http://www.pconline.com.cn/diy/evalue/evalue/graphics/0410/478739_6.html
http://www.pconline.com.cn/diy/evalue/evalue/graphics/0410/478739_7.html
http://www.pconline.com.cn/diy/evalue/evalue/graphics/0410/478739_8.html
http://www.pconline.com.cn/diy/evalue/evalue/graphics/0410/478739_9.html
http://www.pconline.com.cn/diy/evalue/evalue/graphics/0410/478739_10.html
Szkoda tylko że tekst jest bodajże po chińsku:P
83.31.38.* napisał:
poczekamy, zobaczymy jak beda na rynku, jak cena bedzie w okolicach 1k to chyba lepiej kupic 6800le zmodowac i podkrecic. czytalem dobry test 6600gt na pci na digit-life i tam 6800 bylo sporo lepsze.83.26.13.* napisał:
z tego co wyczytałem tu i ówdzie to 6600 dla agp ma sie pojwić w europie (i w polsce chyba tez) już w listopadzie. mnie interesuje 6600/gt ale poczekam z zakupem tej karty do stycznia lub nawet lutego poniewaz wtedy ceny beda najkorzystniejsze. powiedzcie mi tylko jaka roznica jesli chodzi o szyne 128, a 256 bit? jak sie to przeklada w praktyce?80.53.183.* napisał:
Osobiście wybrałbym 6800LE, jeżeli cena zejdzie do poziomu ok. 9800 PRO. Gwarantowany mod poprawności przynajmniej 12 potoków jest prawie pewny, a i VS mozna odblokować bez żadnego strachu.81.210.69.* napisał:
Jeżeli 6600GT na AGP będzie faktycznie sie kształtował w okolicach 1000zł to wątpie czy bedzie to taki "hicior" ...
83.25.24.* napisał:
heh ja bym szybciej liczyl na zwyklego 6600 szczegolnie jezeli bedzie sie tak podkrecal217.96.156.* napisał:
czesc wszystkim(nowy tutaj)i do rzeczy: nie wydaje mi sie zeby wersja na agp byla jakos znaczaco drozsza, czyli jezeli 6600gt na pci kosztuje teraz 810zl to wersja na agp nie bedzie drozsza niz 850... mam nadzieje a zreszta co ja gadam! Musi tak byc! A co do opoznienia to nie wiem dlaczego tej karty na agp jeszcze u nas nie ma :/ Bo to nie jest tak ze to pany z nvidii 'wpuszczaja' cos do europy albo nie. Mamy (niby) wolny rynek i hurtownia moze bez najmniejszych przeszkod zamowic towar z chin lub tajwanu i po tygodni ten towar jest w hurtowniach w polsce i tydzien pozniej powinien juz byc w sklepach. Ale dlaczego go nie ma to nie potrafie tego pojac... :?
81.190.55.* napisał:
Widze, ze każdy ma inne informacaje ... od kilku dni sam zainteresowałe się kartą i info o niej: wiem tyle że w wersji na AGP ma wyjść pod koniec listopada (wersja optymistyczna) lub w grudniu (wersja oficjalna podawana przez nVidię). Cena karty ma być taka sama jak na PCI czyli koło 200$ (wy podajecie EU :? ) Wydajność także nie ulegnie zmianie w stosunku do wersji PCI.Przewaliłem kilka recenzji w necie i wynika z tego że 128bit i 128MB na pokładzie staje się ograniczeniem w 1280x1024 z 4AA+16AF i szczególnie 1600x1200 z 4AA+16AF.
W 1024x768 bez AA i AF karta ma wydajność zbliżoną do 6800. Największy wpływ na spadek wydajnośći ma Antyaliasing. Anizo obciąża kartę w niewielkim stopniu. Dla mnie optymalne jest 1280x1024 + 2AA + 8(16)AF a tutaj karta ma wiele do zaoferowania w dowolnym tytule po który sięgniecie
Na korzyść karty w stosunku do kart ATI przemawia też PS 3.0 oraz stosunkowo mały pobór mocy przez co karta nie grzeje się za bardzo a dzięki temu mamy spory potencjał oc.
Pozdrawiam
PS
Jeśli kogoś interesuje wydajność 6600GT względem m.in 9800XT oraz X700XT to polecam: [url=http://tech-report.com/reviews/2004q3/radeon-x700xt/index.x?pg=6]LINK
217.96.156.* napisał:
Moze masz racje ale mysle ze moze sie i u nas pojawic lada dzien.W stanach jest juz od jakiegos czasu. Za 207$ czyli mniej wiecej w cenie wersji pcx.
[url]http://reviews.cnet.com/Chaintech_SE6600G___graphics_adapter___GF_6600_GT___128_MB/4507-8899_7-31144288.html?tag=tab[url/]
81.190.55.* napisał:
Nie liczyłbym na kartę w najbliższych dniach a już na pewno nie u nas. W necie zrobiło się spore zamieszanie z tą kartą - niektórzy piszą o wersji 256MB - takiej nie ma i raczej na peno nie będzie ponieważ zbyt duży jest koszt użytych pamięci DDR3 aby w tym produkcie sie opłacał. Prawdopodobnie nVidia wyda jeszcze wersję Ultra np. z zegarami 550/1100 czy nawet wyżej.Na razie karta jest w Chinach. Źródło które podajesz w USA twierdzi, że nie mają na stanie w żadnym sklepie tej karty. Na razie nawet wersji PCI-E w Polsce jest jak na lekarstwo a w Komputronkiu wszystkie są zamówione z wyprzedzeniem.
Sam chciałbym dostać ją w łapki jak najszybciej, być może będę kombinował ją z Angli dgy już tam się pojawi. Na razie to gdybanie
217.96.156.* napisał:
pewnie masz racje ja po prostu chcialbym uslyszec "jest ta karta juz jest!" ... wazne zeby sie pojawila przed premiera hl283.29.220.* napisał:
Na to bym nie liczył.Do 23 listopada na pewno jej nie będzie (szkoda )83.29.33.* napisał:
Moim zdaniem karta pojawi sie bardzo szybkoza 2 tygodnie jush kilka modeli bedzie
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=14508
jezeli chodzi o cene.. to patrzcie na link powyzej.. spodziewam sie ze jakies.. niefirmofki *innovison* itp będa za max 699zl
gt ok 200-250 zl drozej :/
najciekawsze jest to ze 6600 zawaliscie sie kreci nawet na standardowym chlodzeniu, a w innovisonach jak dalo sie zauwazyc chlodzenie nawet nawet przynajmniej sa chlodzone pamieci . Już niemoge sie doczekac
217.96.156.* napisał:
No dobra ale dlaczego jestes taki przekonany ze beda juz za dwa tygodnie? Wersja pci jest juz chyba od miesiaca (przynajmniej) a na agp ciagle nie ma.A co do cen to 6600 chodza juz od 560 zl a wersje GT za 810zl. To ceny pcx ale mam nadzieje ze w wypadku agp sie duzo nie zmieni:)
www.computer.istore.pl
83.27.246.* napisał:
Wersja agp do grudnia raczej wyjdzie bo zwykłe 6600 już się u nas pojawiły to 6600gt też musiA tak wogóle to karta jest naprawde warta swojej ceny i bije radeona 9800xt i to zdecydowanie.
62.179.0.* napisał:
gdzie masz zwykłego 6600 na AGP?? bo chyba jeszcze się nie pojawiły! chyba że na PCX!80.55.4.* napisał:
to byla nalewka :twisted:212.160.135.* napisał:
PFK, nalewa0 - popierajcie swe wypowiedzi linkami80.55.4.* napisał:
trzeba jakos topic grzac tak na serio to asus wydal limited ed 6600gt na agp, tam sa 1,6ns ramyhttp://www.hardware.no/art.php?artikkelid=11373
http://bestpreis.networld.at
ten link tez ciekawy.. w "suchen" trzeba wpisac 6600 agp i kliknac na "angebote", w porownaniu do pci-x zazwyczaj 20-25E drozej
na chinskich stronach znalazlem 6600 non gt na ramach 3.6, ktore poszly im na 680 z 550, napisali rowniez ze w przyszlosci moga pojawic sie non GT na 3.3
62.111.184.* napisał:
a tutaj o 6200=>[ http://www.pcworld.pl/news/71413.html ]Jesli chodzi o 6600 to raczej widzę ze lepiej doskładać do 6600gt
80.55.236.* napisał:
6600GT bedzie pewnie nie taniej niz 1000złwiec lepszym wyborem bedzie modowalna 6800LE lub zakup radka 9800SEXt za okolo 650zł
62.111.184.* napisał:
Własnie popołudniu miałem się udać [serio] po radka w warszawskim "pcservis"gdy postanowiłem jeszcze zerknąć na tweaka.No i się powstrzymałem.Teraz czekam i czajęsię na nowe "papućko",i raczej dobrze zrobiłem.Chociaż jak bym wtedy wiedział ze poczekam do stycznia,hmmm......80.55.4.* napisał:
6200 ma 4 potoki ale podobno kreci sie na 6600 bez wiekszych problemow(szczerze mowiac to na tamtej recenzji 6600 po podkreceniu bylo zaledie 5-15fps szybsze od kreconego 6200, oba na ramach 4ns)... do tego na roznych stronach jest bardzo duzo teorii ze w 6200 da sie odblokowac 4 potoki(szczegolnie w pierwszych partiach, ale to tylko teorie)... 6200 bedzie jak narazie tylko pci-x62.111.184.* napisał:
Czyli tez cos ciekawego co moze się podobać.Kurde full spectrum62.179.0.* napisał:
ja czekam nadal na GF 6600 bo raczej na GT nie będe miał tyle kasy.. a karty nadal nie ma ale może wkrótce się pokażą...81.190.135.* napisał:
6600 jest wyjątkowo ciekawą proppozycja na którą czekam.ewentualnie gdyby było krucho z kasą nawet 6200 by mi styknął. myslicie ze do grudnia te karty wyjdą na agp? bo takie przedłuzanie nie jest wcale miłe;]potem jeszcze będzie trzeba poczekac troche az stanieją i brac :wink:
80.55.4.* napisał:
ja bym poczekal na x700 i dobre sterowniki od nvidii(teraz beta) i ati(podobno cale catalysty przepisuja od nowa bo jest bug w doomie z grafika na default ustawieniach), chinczycy napisali w jakiejs recenzji ze u nich x700 AGP bedzie pod koniec grudnia(a ati napisalo ze wogule nie ma w planach :? )83.29.21.* napisał:
witam ponownie mam dobre wiesci..http://www.tcmagazine.info/modules.php?name=News&file=article&sid=8392
ja jush pchnolem mojego radoslawa 9800se i czekam z szmalem
81.190.55.* napisał:
Too late for me ... już zamówiłem Galaxy 6800 Glacier :twisted:
62.111.184.* napisał:
!!!Ulala - numbers and I can!!!! I jeszcze- it will score-no no ładne cuda.Rozumiem ze bardzo,ale to bardzo!!!62.87.198.* napisał:
Wreszcie pojawily sie testy 6600 gt agp. http://www2.hardocp.com/article.html?art=Njg5Panowie na hardopc porownuja ja z 9800 pro. Zapowiada sie ze bedzie to jedna z najlepszych kart (6600 gt) w tym segmencie cenowym (200$).
Na http://www.newegg.com juz sa do kupienia. 225$ dobra cena jak na poczatek.
212.76.46.* napisał:
[quote]Wreszcie pojawily sie testy 6600 gt agp. http://www2.hardocp.com/article.html?art=Njg5Panowie na hardopc porownuja ja z 9800 pro. Zapowiada sie ze bedzie to jedna z najlepszych kart (6600 gt) w tym segmencie cenowym (200$).
Na http://www.newegg.com juz sa do kupienia. 225$ dobra cena jak na poczatek.[/quote]
Troche się zawiodłem na tych testach... tym bardziej, ze na moim kompie wyniki z taką samą kartą byłyby sporo słabsze.
83.31.151.* napisał:
Plewny jest ten test - goscie w zaiste naukowy sposob odpalaja ta sama gre na innych ustawieniach dla kazdej karty, po czym porownuja to bezposrednio ze soba i wyciagaja madre wnioski :?Rzeczywiscie, obiektywne i miarodajne jak diabli... :?
81.190.55.* napisał:
Costi: do mnie ten test przemawia - panowie z serwisu natrudzili się by dobrac tak ustawienia by karty generowały podobną ilośc klatek na sekundę. Z tegpo testu łatwo można dowidzie sie np. że 6600GT może wsoczyc na wyższą rozdziałkę i np 4AF i masz dokładnie tą samą wydajnośc ...Może ten test będzie czytelniejszy [url=http://www.techreport.com/reviews/2004q4/geforce-6600gtagp/index.x?pg=1]LINK
83.31.151.* napisał:
Wiesz co mi sie jeszcze w tym tescie Hardocp nie podoba? W niektorych testach jest ustalona gorna granica skali na 60 fps - po czym srednia jest wyciagana na podstawie max i min fps - a max fps zostalo sztucznie ograniczone do 60. Lapiesz o co chodzi?Do tego jeszcze ten ordynarny wtret reklamowy (zolta czcionka) przy tescie SW:Battlefront :?
Ten test ktory podales jest IMHO duzo lepszy - wieksza ilosc testowanych kart, wspolne ustawienia dla wszystkich i czytelna prezentacja wynikow, z minimalnym komentarzem redaktora.
83.25.169.* napisał:
6600 Gt da sie podkręcić pewnie do 6800,ale 6800 mozna zmodować na GT6600GT będzie w Plsce nie wcześniej niż za 3 miesiace, a ich cena nie będzie niższa niż 1000-1100 zł więc nie opląca sie moim zdaniem na nie czekać, lepiej kupić dobrą 6800 za 1200 zł
83.31.151.* napisał:
Czyli pewnie zostane przy R9800sepro za 680 z warszawskiego pcserwis...1200 za grafe to dla mnie zdecydowanie za duzo, szczegolnie ze az takim hardcore'owcem nie jestem
A roznice wole wydac na porzadna plyte glowna albo RAM
83.24.69.* napisał:
Polski test 6600gt na agp:http://www.frazpc.pl/artykuly/294
Jak dla mnie trochę kiepawy ten test - dużo marków i tylko 2 gry, ale może komuś pomoże w wyborze.
83.31.52.* napisał:
cytacik dla rozruszania tematu jako ze sam się przymierzam do tej grafyNVIDIA ogłasza dostępność układów GeForce 6600 GT dla komputerów ze złączem AGP
(Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji GRY-OnLine.)
firma NVIDIA Corporation (notowana na giełdzie Nasdaq pod nazwą NVDA), światowy lider w dziedzinie projektowania procesorów graficznych i procesorów przeznaczonych do obsługi multimediów cyfrowych, potwierdziła w dniu dzisiejszym dostępność kart graficznych wyposażonych w układy NVIDIA® GeForce™ 6600 GT, przeznaczonych do komputerów z magistralą AGP. Karty graficzne z układem GeForce 6600 GT obsługujące magistralę AGP są dostępne już dziś , a w ciągu następnych tygodni znajdą się w ofertach następujących firm:
Albatron Technology, Co., Ltd
Anextek Global Inc.
AOpen America, Inc
ASUSTek Computer International
BFG Technologies, Inc.
Biostar
Chaintech Computer Co., Ltd
ELSA Japan
eVGA.com Corporation
Gainward Co. , Ltd
Gigabyte Technology Co, Ltd.
Galaxy
InnoVISION Multimedia Ltd.
Jaton
Leadtek Research, Inc.
MSI Computer Corporation
PNY Technologies, Inc.
Palit Microsystems, Inc.
Prolink Computer Inc.
Point of View
Sparkle Computer Ltd.
Sigmacomm
Triple D
Ennyah Technologies
Espco
Geminan
XFX
Bardzo oczekiwane karty można nabyć już u największych sprzedawców internetowych, takich jak Buy.com (www.buy.com), New Egg (www.newegg.com) i Tiger Direct (www.tigerdirect.com).
„Od czasu wydania układu GeForce 6600 GT obsługującego magistralę PCI Express wszyscy oczekują jego wersji AGP – z pewnością społeczność graczy będzie jest zachwycona stosunkiem wydajności tego układu do jego ceny i doceni jego walory grając w takie gry jak Doom3, Far Cry i Half-Life 2.” — powiedział Dan Vivoli, wiceprezes i dyrektor ds. marketingu w firmie NVIDIA.
„Układ GeForce 6600 GT to coś niespotykanego. Kosztuje 199 USD, a oferuje wydajność typową dla kart graficznych w cenie powyżej 300 dolarów i jest w stanie pokonać każdego konkurenta kosztującego mniej niż 300 dolarów.” — napisał Scott Wasson, redaktor naczelny witryny Tech Report (http://www.techreport.com), w recenzji układu GeForce 6600 GT obsługującego magistralę PCI Express. „Myślę, że dla większości z nas wersja układu 6600 GT obsługująca magistralę AGP byłaby perfekcyjnym rozwiązaniem.”
Rozszerzający wielokrotnie nagradzaną serię układów GeForce 6 procesor graficzny GeForce 6600 GT jest pierwszym na rynku średniej klasy procesorem GPU obsługującym magistralę AGP oraz standard Microsoft DirectX 9.0 Shader Model 3.0 i jest wyposażony w superskalarną architekturę, dzięki czemu oferuje niespotykaną wydajność. Tylko procesory GPU firmy NVIDIA oferują technologię NVIDIA UltraShadow™ II, która znacząco przyspiesza działanie nowoczesnych, wykorzystujących zaawansowane algorytmy cieniowania gier, takich jak Doom 3 czy Half Life 2. Układ GeForce 6600 GT oferuje także technologię NVIDIA PureVideo™, będącą połączeniem sprzętu i oprogramowania, która umożliwia uzyskanie obrazu wideo o jakości DVD na komputerze osobistym. Wspierane przez pakiet oprogramowania NVIDIA ForceWare™ i zunifikowaną architekturę sterowników (Unified Driver Architecture, UDA) procesory graficzne GeForce 6600 GT oferują słynną w branży zgodność i niezawodność zapewniające użytkownikom stabilną prace systemu oraz wspaniałe wrażenia wizualne oglądanych plików graficznych.
Więcej informacji można uzyskać na stronie : na stronie http://www.nvidia.pl
17 listopada 2004 PC NVIDIA Press Release
82.160.43.* napisał:
SUPER! Już nie mogłem się doczekać kiedy karty będą na rynku. Teraz pojawia się problem: brać kartę z 128 MB czy 256 MB RAM'u? Aha już wcześniej pytałem, ale pytanie przeszło bez echa: jaka jest różnica w 128 bitowej, a 256 bitowej szynie?83.31.144.* napisał:
Czy ktos mi moze wyjasnic co to marketingowe pustoslowie oznacza w praktyce?
Bo mam dziwne wrazenie, ze wciska mi sie gruby kit...
217.96.156.* napisał:
bzdury jezeli na zachodzie karty pojawia sie w ciagu najblizszych tygodniach a nie wykluczone ze juz mozna je kupic to bedzie tylko kwestia dni kiedy te karty pojawia sie w polsce, bo nie ma zadnej przeszkody zeby karty kupic np w anglii i zainstalowac w swoim kompie. Zadna firma nie pozwoli sobie na to zeby miec wielotygodniowe opoznienie w sprzecie takim jak karty graficzne. Bo jesli tak by bylo to bym kupil u hurtownika na zachodzie powiedzmy 50 kart i sprzedal w polsce np. na allegro - poszlyby jak cieple buleczki - zloty interes:)
83.25.183.* napisał:
a ile masz "mistrzu" kaski,że chcesz 50 kupować,z drugiej strony ciekawe czy tylko 50 sztuk hurtownik(zagraniczny) by ci sprzedałmoze z 3 miesiacami przesadziłem, ale pewne jest że karty będą sie baardzo dobrze sprzedawały, a nie jest tajemnicą,że produkcja DDR 3 jest nadal mizerna co za tym idzie liczba 6600GT moze być zdecydowanie niewystarczająca
gdy popyt będzie znacznie większy niz podaż to ceny również będą dość wysokie
inna sytuacja jest z 6600GT na PCIE,bo jeszcze niewielu ludzi ma ten standard,popyt jest mały to i ceny niskie ok 860 zł
83.25.14.* napisał:
obaj macie troche racji ale sadze ze jednak ta karta pojawi sie na rynku polskim przed swietami - z oczywistych przyczyn217.96.156.* napisał:
to nie jest kwestia tego ile mam kasy to byl tylko przyklad co moglby zrobic handlowiec jakiejkolwiek polskiej firmy - prosta rzecz ktora przyniesie zysk i nie wierze ze polscy handlowcy tego nie zrobia. A zagraniczny hurtownik sprzedalby nawet i 15-20 sztuk a jesli bylby to zaprzyjazniony hurtownik to nawet 5 sztuk. Takie sa zasady wolnego rynku i biznesu i tego (na szczescie) nie zmienisz. I spokojnie - wiem co mowie bo troche w tym siedze :wink:83.25.166.* napisał:
pożyjemy zobaczymy 8) ,83.31.172.* napisał:
Ja tez podejrzewam premiere przed swietami - nikt nie jest chyba na tyle glupi aby czekac az swiateczna "zakupomania" minie...Mam tylko nadzieje, ze cena bedzie w granicach rozsadku :roll:
80.51.250.* napisał:
Napalajcie sie tak dalej na tą karte, pokażcie jak wielu jest zainteresowanych...sprzedawcy będą wiedzieli jaką dać wtedy cenę. Osobiście nieoczekuję żadnej rewelacji 8) .82.177.79.* napisał:
A jak tam i tak wolę X700PRO ew XT. Procka i tak zmieniam na A64 więc PCX mnie nie przeraża, wprawdzie muszę poczekać z miesiąc ale X700 też wymiata 6 vertexów (6600GT - 3). Obie karty są dużo lepsze od semgentu 9800xt, 5950u a ceny w porównaniu ze starszymi kartami też są OK.80.55.4.* napisał:
http://www.pcstats.com/NewsView.cfm?NewsID=39609http://www.hardwareluxx.de/story.php?id=1225
hmmm... ciekawe czy wyjdzie na agp :twisted:
81.190.135.* napisał:
ma wyjsc.
jezeli nie wyjdzie to nvidia straciłaby rynek nowych słabszych kart na agp;]
a wątpie zeby chciala to zrobić;]
62.179.0.* napisał:
nie wiecie kiedy wyjdzie ten zwykły 6600 na AGP? i która karta lepsza GF6600 czy FX5900XT?83.25.173.* napisał:
raczej ten 1,6600 osiąga około 4700 pkt w 3dmarku,Fx 4900http://pclab.pl/art12187.html
ja na swoim Leadteku mam 6500 pkt.ale 6600 mozna podkręcić na ok 7000 pkt
na AGP może pojawia sie tuz przed świętami choć baardzo wątpię, w USA pojawiły się dopiero pierwsze egzemplarze
co do ceny to bedzie nie niższa niż 980 zł, moze nawet i ponad 1000 zł,zwłaszcza,ze 6800Le i 6800 znacznie podrozały ostatnio
217.96.196.* napisał:
Sam czekam na GF 6600 AGP :wink: Nie starszcie mnie ze bedzie kosztowal okolo 1000 zl :roll:Na PCI-E kosztuje jakies 650 zl [ http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=14647 ]
Wydaje mi sie ze cena wersji AGP nie powinna przekroczyc 800 zl :?:
Gdyby nie to ze w moim przypadku byla by konieczna zmiana procka na LGA to moze bym sie "rzucil" na tego GB + plyta...
Podobne tematy
Kto da więcej na GeForce?
GAINWARD GeForce4 PP! Pro/600-8x TV Taktowanie prawidłowe ?
GeForce4 Ti-4200 8x i tylko 4000pkt w 3dMark'u :(((
MSI GeForce FX5600
Geforce FX 5200 i problem restartowania się komputera
Geforce FX5900 MSI 64bit?!
... Prolink PixelView GeForce4 MX440SE 64 DDR i co dalej ...
Creative GeForce 4 Titanium 4400 128MB DVI-I-TV-out za 449zł
Ile macie podkręcone karty GeForce 2 MX 400
GeForce 4 MX 440 - kompatybilność z BX, LX
X-power Geforce FX 5600 SUCKS???
GeForce FX5200 zajrzyj tutaj!!!
Zwiechy GeForce FX5900
Wymiana Radeona 8500 na......Geforce 2MX? ^_^
geFORCE2 Ti - nie działa, ale czemu?
GAINWARD GeForce4 PP! Pro/600-8x TV Taktowanie prawidłowe ?
GeForce4 Ti-4200 8x i tylko 4000pkt w 3dMark'u :(((
MSI GeForce FX5600
Geforce FX 5200 i problem restartowania się komputera
Geforce FX5900 MSI 64bit?!
... Prolink PixelView GeForce4 MX440SE 64 DDR i co dalej ...
Creative GeForce 4 Titanium 4400 128MB DVI-I-TV-out za 449zł
Ile macie podkręcone karty GeForce 2 MX 400
GeForce 4 MX 440 - kompatybilność z BX, LX
X-power Geforce FX 5600 SUCKS???
GeForce FX5200 zajrzyj tutaj!!!
Zwiechy GeForce FX5900
Wymiana Radeona 8500 na......Geforce 2MX? ^_^
geFORCE2 Ti - nie działa, ale czemu?
Działy
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.04 | SQL: 1 | Uptime: 58 days, 21:14 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl