Temat
6800 I Underground 2
83.28.227.* napisał:
Mam pytanie do osób posiadających GF6800 NU, chodzi mi o wydajność tej grafy w grze NFSU2 ponieważ jestem bardzo zawiedziony jej wynikami w rozdzielczości 1280x1024 wszystko max oprócz AA podczas wyścigu URL FRAPS wyliczył mi średnią 22 fps. Reszta gry podobnie. Nic nie było podkręcane wyniki w marku 03 i 05 są ok.Troszkę ta sytuacja mi się nie podoba bo ludki maja grafy za 300 zł i NFSU2 chodzi u nich porównywalnie, a ja wydałem niedawno ponad 1000 i taka zasadzka
83.30.17.* napisał:
Chyba naprawde coś masz nie tak, bo na moim sprzęcie (nie kręconym) ze wszystkimi detalami, wliczając AA na max.(ale 1024x768) chodzi płyniutko wszystko, oprócz właśnie URL'i, na tych mam 15 - 25...83.30.78.* napisał:
Coz.....witaj w klubie posiadaczy najnowszych dziforsufhttp://forum./index.php?showtopic=110454
83.28.227.* napisał:
Przeczytałem i ma wrażenie że lepiej się wychodzi na zmianie grafy co pół roku za 300-400 zł a nie kupowanie high-enda bo się chce miec spokój na 1,5-2 lata
83.28.227.* napisał:
Na 1024 u mnie też jest spoko ale mam monitor 19" i 1024 troche cienko wygląda, a wszyscy tek zachwalali ze ta grafa jest do grania w rozdziałkach do 1280, ja bym chyba obstawiał raczej 800x600
213.238.115.* napisał:
Coś tu kurka nie gra niby super a jednak niektórzy mają takie problemy t testach niby super a rzeczywistości takie jaja może to poprostu wina sterów??83.31.220.* napisał:
Nieprawda, jest dokladnie odwrotnie
83.26.242.* napisał:
po rpostu engine jest skopany i tyle...ja mam zawsze (no prawie) 30FPS w 1024x768 i wszytsko na maxa (razem z AA)....ale nawet jesli zmienie rozdzialke to te 30FPSow podskoczy niewiele w gore...dajcie juz spokoj z tym z<span style="color:red;">[ciach!]</span>ym nfsem 2...wlaczcie Kroniki Riddica, HL2, Dooma 3 itd...i tam zobaczcie moc 6800
83.31.166.* napisał:
Biorac poprawke na to, ze zarowno posiadacze 6600GT (przynajmniej niektorzy ), jak i 6800 narzekaja na problemy z NSFU2 to wydaje mi sie, ze problem lezy w samej grze, a nie w kartach graficznych...83.31.15.* napisał:
Zawodu ciąg dalszy.Ja chcąc kupić 6800 kupiłem monitor 19", przeszedłem z 15".
Pomyślałem że do dużych roździelczości 1600/1200 dozbieram i kupie 6800 GT więcej pamięci wyższe zegary i..................kupa NFSU 1600/1200 detale na max 20 FPS z zegarami 400/1100 (ULTRA).
Tak więc nawet SLI (2 x 6800ULTRA) by nie wyciągneła 60 fps.
80.55.238.* napisał:
U mnie w rozdziałce 1024x768 NFSU wyciaga ze wszystkim na maxa 40fps, niekiedy spada do 36, karta to geforce6800gt.213.155.191.* napisał:
wrescie inteligętny wniosek dośc juz mam tematu nfsu2 ta gra jest skopana !!!!!!!!!!!
213.134.173.* napisał:
Ja również byłem zdziwiony wynikami w tej grze na moim sprzęciku, liczyłem na min. 50 fps przy 1600x i wszystkim na maxa, a muszę grać w 1024x i wszystko na maxa (łącznie z Anizo i AA) i wyniki mam między 25 a 50 fps, przeważnie powyżej 33 klatek. Jak wyłączyłem wygładzanie to gra wyglądała paskudnie i natychmiast wróciłem do ustawień max AA i Anizo Moim zdaniem (i wielu innych graczy) po prostu silnik jest skopany, co zresztą jest zrozumiałe bo miasto w grze jest ogromne, grafika bajerancka i gra powstawała dosyć szybko, więc pewnie kod jest niedopracowany. Na koniec powiem jeszcze że nie należy wierzyć w bajki typu "u mnie na Radeonie 9000 gra chodzi na maxa w 1280x", wiele osób nie może się pogodzić ze słabym sprzętem i wymyśla bajki, nie mówię że na tym forum, ale spotkałem się z takimi tekstami na innch forach o grach i sprzęcie. Tak się składa że mam w rodzinie osobę która gra na Radku 9000 i wiem jak to wygląda na prawdę A najlepszy jest koleś który na low-endowym sprzęcie gra na maxa w Riddicka i Medal Of Honor: Paciffic Assault A wogóle to gry są teraz strasznie niedopracowane, zarówno na PC jak i na konsole.217.96.156.* napisał:
Amen!
Z ta gra jest cos nie tak. Wszyscy narzekaja na nia. Tak samo jak na wampira
80.51.249.* napisał:
Skopana albo nie a mi coś tu śmierdzi, zresztą widzę że ludzie narzekają nie tylko na tą grę, może niektóre gry po prostu nie obsługują w pełni technologii zawartych w tych grach i stąd te problemy.
Chyba sprzedam 6800 dozbieram trochę kasy i kupie 6800GT (tylko skąd wziąć kasę )
83.26.31.* napisał:
wlasnie gralem sobie w nfs:u2, 1024/max/fsaa max/anizo maxzdarza sie ze spada do 38fps, ale przez 90% gry mam stabilne 45fps (wahania +/- 2fps).
wylaczenie vsync pomaga
ogolnie nie narzekam
212.182.30.* napisał:
Kurcze, nich ktoś jeszcze, kto grał / gra na radeonie się wypowie co do n4su2. Ja się przesiadłem z 9600xt na 6600GT i na tych samych ustawieniach gra się gorzej. Albo silnik skopany, albo nie lubią się z gforcami. Dodam jeszcze, że średnia fps na 6600GT jest wyższa o jakieś 8-10fps, ale w konkretnych miejscach, ze sporą ilością latarni ma duże spadki, nawet ponizej 20 fps .80.51.249.* napisał:
A co z rozdziałką 1280x1024 bo u mnie 1024 też jest ok.
a tu się pomyliłem
może niektóre gry po prostu nie obsługują w pełni technologii zawartych w tych grafach i stąd te problemy
83.26.31.* napisał:
1280x1024 srednio 40fps, spada do 32 czasem.1600x1200 juz gorzej, stale 20fps
of coz ustawienia max + max fsaa + max anizo
80.51.249.* napisał:
Ja w 1280x1024 nie mogę pograć z fsaa ponieważ ograniczeniem jest 128mb na grafie, wyłączenie vsync wiem że pomaga ale obraz wtegy jakoś tak dziwnie czasem mryga
80.55.73.* napisał:
Pobawilem sie przez chwile i napisze tak....w 1024x768 max detale - min22 - max35 FPS
w 1024x768 min detale - min35 - max 80 FPS
w 640x480 max detale - min22 - max37 FPS
w 640x480 min detale - min35 - max80 FPS
WSZYSTKO W DRAGU TUNEL CONST....
Wszystko jasne panowie , engine jest zrąbany po calosci
...pozdro...
83.26.240.* napisał:
a to dziwne bo ja moge grac w 1280x1024 z fsaa i anizo na maxa..a mam taka grafe jak Ty
80.51.249.* napisał:
To może inaczej
Grać mogę ale po włączeniu fsaa i anizo w rozdziałce 1280x1024 wydajność drastycznie spada
212.182.30.* napisał:
No właśnie..... świadczy to o skopanym enginie gry czy o czymś skopanym w sterach karty. Bo wyraźnie jest coś, co ciągnie fpsy w dół, a niemal jestem pewien że rzeczą tą są w tej grze takie jasne latarnie - punkty świetlne. Przy 1 - 2 jest oki, jak są gdzieś 4 lub więcej to fpsy gwałtownie spadają.....
Nie mówię o początku wyścigu - tutaj to może i procek niewyrabiać.
Niech się odezwie jakiś uczciwy właściciel radeona 9800 i wzwyż i napisze, jak to wygląda na radkach.
62.111.206.* napisał:
Johny46, .... kto ci takich pierdół naopowiadał że 6800 to POTĘGA???Eh... Potęga mozemy nazwać (w tej chwili oczywiście) 2x6800ultra na SLI. To jest ca. 10.000 w marku'05 i to JEST POTĘGA.
samo 6800 jest niestety za cienkie rzeby ciągnąć gierki "WSZYSTKO NA FULL" w rozdzielczościach powyżej 1024x768.
O enginie NFS_U2 nie bede się wypowiadał, powiem tylko że u mnie na 6800LE6800GT gram na 1024x768 na full i zero problemów. Na 1280x960 troszku już cięło, ale tylko troszku: ktoś inny mógł tego nie zauważyć, ale ja jestem przewrażliwiony .
Tak że: zmoduj sobie 68006800 GT i wtedy spradx.
pozdro
80.55.73.* napisał:
maltana - odpal frapsa , nastepnie odpal <draga> TUNEL CONSTR...i napisz do ilu ci spadnie...83.28.246.* napisał:
Ja tu sobie narzekam, ale jak zobaczyłem to:http://www.nvnews.net/vbulletin/printthread.php?t=43560
to mi włosy dęba stanęły i już nie wiem co mam myśleć
212.182.30.* napisał:
Może programiści mają głęboko w d.... optymalizacje kodu ????Może twórcy sterowników widzą tylko smarki o wszystkich innych rzeczach zapominając.
Może takie czasy, że czas o konsoli pomyśleć..... ale ja lubię rtsy .
Sam nie wiem. R9000 dzielnie służył mi 2 lata i dałem za niego 400zł. Teraz widzę, że nie ma szans aby karta za prawie 900zł posłużyła 2 lata .
83.31.158.* napisał:
Poadny powyzej link IMHO daje jesno do zrozumienia, ze NFSU2 ma zrabany silnik - 16fps na 6800Ultra SLI?A druga rzecz jaka udowadnia, to ze PS3.0 to jest obecnie tylko haselko reklamowe (spojrzcie na wyniki Riddicka).
83.28.246.* napisał:
Może nie hasełko tylko błąd w druku ktoś kto pisał specyfikację z rozpędu po CineFX 3 napisał PS 3.0 ale nie w tym rzecz może po prostu producęci gier wiedzą o czymś o czym zwykli ludzie nie mają narazie pojęcia (przecież wyprodukowany towar trzeba sprzedać zanim wypuści sie nowy )
A druga sprawa z tego co pamiętam to NFSU2 podczas instalacji krzyczy o dx9.0c który obsługuje PS3.0 więc żeby się nie okazało że wydajność PS3.0 jest taka super jak 2.0 w serii FX.
83.28.206.* napisał:
Ciekawe, może faktycznie wystarczyłoby pogrzebać w czymś, aby wyłączyć obsługę ps3 i wtedy n4su2 dostałby kopa - tak jak z riddickiem i jego 2++ ?Tyle, że jak w rivatunerze wymusiłem obsługe max. ps2 to nie miało to wpływu na grę .
80.55.73.* napisał:
hmmmm..ciekawe , interesujące , denerwujące , itp itd.. Wiecie oco mi chodzi62.233.130.* napisał:
W polskich realiach 6800 to jednak potega... No oczywiscie SLI to juz nie powiem, ale nei ma co nazekac. Moja karta wszystko ciagnie na full przy tej rozdzialce i jakos nie mam problemow...
A co do mulenia... Juz tyle razy sie pisalo ze to wina gry, choc ja nie mam takich "efektow" i wszystko chodzi elegant
217.172.249.* napisał:
Tak z ciekawości odpaliłem dziś NFS U2 w 1600x1200 i wsjo na maxa w grze - także AA i anizo (w sterach AA na aplikacje, reszta na max) na i na mojej grafie 560/560 (proc 2Ghz ) miałem 27-40 FPS. przeciętnie 33 ...213.155.191.* napisał:
czyli ta gra ma skopany silnik:/
62.233.130.* napisał:
Czyli nie ma co narzekac na 6600GT.A tak poza tematem to moze mi odpowiecie na to pytanie:
Czytalem troche na temat GF6200. Pisali ze karta ma korzystac z ramu kompa, bo sama ma malo - zeby obnizyc koszta...
No i tak patrze na allegro i widze 6200 za ~400zl ze 128MB ramu. No wiec chyba jednak niekoniecznie uzywa pamieci kompa bo sporo ma swojej...?
No i jeszcze jedno-oplaca ja sie wymienic ze starej GF4MX? Czy moze cos innego lepiej kupic? Da sie ja jakos odblokowac na 6600, czy to wogole inny rdzen? Pytam sie bo musze wymienic mojej Pannie grafike malym kosztem i nie wiem co brac R9600SE czy GF6200. Nie potrzeba mi tu wypas karty, bo Sims2 nie ma wielkich wymagan
PS. Gralem u niej w NFSU2 (na 4mx!!), oczywiscie w 800x600 detale na medium i... W sumie nienajgorzej. W kazdym razie nie mulilo
83.31.152.* napisał:
6200 moze miec mozliwosc korzystania z RAMu (specjalna wersja karty).6200 da sie odblokowac na 6600 (a nawet podkrecic na 6600GT, przynajmniej rdzen) bo to ten sam rdzen. Zerknij na www.egielga.com.pl jest tam artykul na ten temat.
62.233.130.* napisał:
Czyli rozumiem, ze w cenie ~400zl nVidia nie ma sobie rownych (jesli przerobic 6200 na 6600...)?213.238.113.* napisał:
Na to by wygladało - ja tam jestem zwolennikiem kupowania kart właśnie max do 400zł mój 9550XT9600Xt tez mnie tyle kosztował i na razie mi styka a ten 6200 jeżeli wszystkie dadzą sie odblokowąć to jest bardzo interesujący byle by kiepskich pamieci do nich nie dawali
83.31.241.* napisał:
Dobrze widzisz. W/w sume pomnoz przez 2 i wystarczy na 2 lata.
81.190.145.* napisał:
kufa, tylko ze 6200 korzystające z ramu pieca będzie tylko na pcix......jak juz czytacie to uwazniej....
jak wy chcecie miec transfer w 2 strony naraz na agp , gdy tylko pcix to obsługuje?
83.31.152.* napisał:
Wogole korzystanie z RAMu systemowego to porazka - nie dosc, ze wolniejszy to jeszcze spowalnia reszte.A ze karta jest z definicji przeznaczona do systemow niskobudzetowych, gdzie RAMu jest nie za wiele, to moze byc niewesolo...
Swoja droga, oczyma wyobrazni juz widze te kompy w Auchan czy innym takim z "rewelacyjnym" 6200 wspoldzielacym 256MB RAM z Windowsem i reszta
84.10.85.* napisał:
Ludzie, przecież to tylko jedna gra, która skacze na GF, wniosek jest oczywisty - brak optymalizacji pod nVidie, ja osobiście przeszedłem prawie całego NFSU2 na 95509600Pro i musze powiedzieć że grało się lepiej niż na tym co mam teraz, ale nie przejmuje się tym, bo we wszystkich innych grach 6800 wyprzedza radka o kilka długości...Co do gier które działają mi "tak jak powinny na high endzie"czyli 1024x768 AAx4 AFx16 są to
- prince of persia 2
- medal of honor pacific assault
- chronicles of ridick (shader 2.0)
- unreal tournament 2004
- lord of the rings - battle for middle earth
- doom3
- deus ex 2
- vampire bloodlines
Co do tego że nvidia ma kłopoty z silnikiem vertexów, to włączcie sobie demo technologiczne farcry 2, które było robione pod X850, jest tam mnóstwo oświetlenia a mimo to nie ma żadnych przycięć, żadnych zwolnień, jedyne co zauwarzyłem to brak wody w ostatniej scenie, ale to pewnie wina braku 3dc i poprostu woda już się nie mieści do pamięci. Ma ktoś może modyfikowane 71.24 DNA?? Tam została wymuszona obsługa 3dc na serii 6800 i myśle że wtedy była by woda.
Jak ktoś może niech to sprawdzi, ja ostatnio zmieniałem stery z 5x i już nie chce mi się robić tego kolejny raz.
PS. Odczuwam też "zwolnienia" w Children of the Nile... ale tak bywa, na moim świętej pamięci 97009800XT takich zwolnien było o wiele więcej, chociaż wtedy na rynku nie było niczego lepszego niż 9800XT i teoretycznie wszystko powinno działać w 1024x768 AAx4 AFx16. Moze jakiś patch do tej gry załatwi sprawe.
83.31.177.* napisał:
ja gram na bartonie 2200 mhz 512 ramu i xv 9800sepro aa w grze na max i nigdy nie ma poniżej 30 fps.83.26.219.* napisał:
w to akurat ci NIE UWIERZE bo sam mam tez 6800 i nie opowiadaj ze MOH dziala ci z AAx4 i AFx16....w 1024x768 i max detali potrafi przyciac....a AAx4 i AFx16??? u mnie w MENU cielo!!!!!! a co dopiero w grze...
Vampire - nie gralem ale z tego co wiem to ludzie na super hiper wypasionych sprzetach narzekaja na plynnosc...a co dopiero na 6800...
tylko ze to wszystko z powodu niedopracowanych engineow...ale fakt faktem ze nie powinienes "sciemniac"
195.150.77.* napisał:
i na 2 x 256 ramu
82.143.143.* napisał:
1. Jeszcze nie ma 6200 na AGP (ma być w lutym)
2. wersje na AGP nie będą współdzieliły RAMU podobnie jak te werje PCI-ex które mają 128 MB i więcej
3. 6200 to generalnie 6600 z wolniejszymi pamiątkami (4 ns zamiast 3,6), patrząc na wersje PCI-ex można odnieść wrażenie że karty są w tej samej cenie (widziałem MSI 6600 w sklepie za 430 zł w promo, a 6200 za 420 zł). Tak więc chyba lepiej 6600 . Za to w 6200 pewnie po zmianie biosu nie trzeba będzie się bawić w odblokowywanie RIVA Tunerem
4. Karty na AGP będą droższe - bo postek PCI-->AGP troszke kosztuje
5. Pewnie zanim cena spadnie do 400-430 zł miną ze dwa miechy.
6. W tej chwili dla kogoś kto nie ma kasy najbardziej opłacalnym zakupem jest Asus R9550GE - za 280 zł mamy radzia 9600 taktowanego 450/500 rdzeń 600-620 pamięci (a więc coś pomiędzy pro i XT)
84.10.85.* napisał:
Ramu mam 768, nie pisze tego w podpisie bo jest porzyczony.
83.26.46.* napisał:
mi tak dziala
do tego taki doom3 bez podkrecania karty, 1024/ultra high smiga 96fps w timedemo :}
riddick srednio 60-70fps (70% czasu gry stale 85) w 1024/full(shader 2.0)/max anizo
a i WoW chodzi BARDZO PLYNNIUTKO
83.28.229.* napisał:
Jak to kto ludzie na forum tak się podniecali 6800 same ochy i achy, testy w necie jaki to niby gforce 6800 jest super i do grania w rozdziałkach do 1280 wystarczy spokojnie, no więc wyrzygałem przeszło 1000 zł bo na wersję GT troche dużo trzeba było dorzucić i teraz myslę że trzeba było jeszcze pokombinować troszkę i kupić 6800GT 256mb bo na tej karcie dopiero można pograć w 1280 (monitor 19" sami rozumiecie)
83.31.171.* napisał:
Cos bredzisz... nie wiem czemu panuje na tym forum idiotyczna IMHO moda na uwazanie za badziem i zlom karty za mniej niz 1.5k - bo przeciez za wolna i oczy bola od patrzenia na grafike w max detalach...83.28.229.* napisał:
Nie uważam tego za badziew jeśli ktos gra w rozdzielczości 1024 to jest super niestety u mnie na 19" monitorze w 1024 wszystko jest wyraźnie kwadratowe o 800x600 nie wspomnę. Zresztą gram bez AA czas włącze anizo ale to w zależności jaka gra.
84.10.85.* napisał:
Ja też mam monitor 19'' i gram tylko w 1024x768 - a to ze względu na moje oczy, przy takiej rozdziałce mam 100Hz, a przy 1280x1024 już 85Hz. Jak dla mnie ta rozdzielczość jest optymalna i już się do niej przyzwyczaiłem, ba, mam nawet taką na pulpicie.Tobie tez polecam przezucenie się na tryb 1024, lepiej skorzystać z AA niż z większej rozdziałki. W niektórych grach napisy, hud staje się nieczytelny w większych rozdzielczościach i trzeba bardzo wysilać wzrok by je odczytać. Pozatym stosując taką rozdziałke można siedzieć dalej monitora (minimum to 50cm) ja jednak staram się siedzieć 90-100cm od niego... Może stwierdzisz że jestem za bardzo ostrożny - powiem ci tak, ty też się taki staniesz, gdy zauwarzysz jak szybko taki monitor może popsuć ci wzrok
83.28.241.* napisał:
Na razie wzrok mam sokoli ale zobaczymy jak długo a różnicy w odświeżaniu powyżej 85 Hz ludzkie oko podobno nie wyłapuje. A tryb AA jakoś do mnie nie przemawia wolę pograć bez tego niech się popiszą ci co robią gre a nie zwalają wszystko na grafę żeby wszystko wyostrzyła i wygładziła
83.28.197.* napisał:
Niestety te 85Hz to średnia statystyczna. Tak samo jak wzrost 177cm i waga 76kg dla typowego meńciźny. Jedni to widzą inni nie. Ja niestety też nie mogę zejść poniżej 100Hz bo przy 85Hz przy każdym monitorze nie wytrzymuje dłużej niż 1-2 godzinki.......
83.28.231.* napisał:
ekhm ja mam max 85 Hz na 1200x1024 taki monitorale do rzeczy, fajnie poczytac o 6800 czy x800 6600 czy 9800 ale to kupa kasy ktora mi szkoda wydac na kompa, zaopatrzylem sie wiec na Asus 9550 GE, troszku podtaktowalem, ale bez przesady z 250/400 na 375/550 i nfsu2 no coz, fps nie mierzylem, z ciekawosci zapodalem max detale w 1024 i co? slaydy przelaczylem sie wiec na 800x600 i wylaczylem jedna opcje detali cos z kontrastem i gra dostala kopa, nie wale sciemy o jakichs tam 40 fps czy cos, nie mierzylem tego , ale gra chodzi b. ladnie nie przycina nie zamula napewno ma ponad te 15 klatek, takie cos bym wylapal, zrobcie wiec mzoe maly test, wylaczcie ten kontrast i sprawdzcie fps, moze to blokuje silnik lub cos, w sumie dosc duzo zmienia to w wygladzie gry ale dla mnie wyglada to niespecjalnie
83.24.1.* napisał:
U mnie to wygląda mniej więcej tak:2005-01-22 02:36:23 - speed2
Frames: 2797 - Time: 60000ms - Avg: 46.617 - Min: 32 - Max: 57
Pomiar zrobiony w pierwszym lepszym wyścigu.
Nie jest źle, ale czasem liczba klatek spadnie poniżej 30.
Ustawienia 1248x1024 FSAA4x AF16x max detale.
62.21.26.* napisał:
to trza kupic LCD i problem z glowy60 hz i nie widac roznicy miedzy 75 itp.
80.51.249.* napisał:
Nie jestem pewny czy powyłączeniu contrastu wydajność się zmienia ale napewno po wyłączeniu light trils czy jakoś tak wydajność wzrasta i to nawet sporo
83.31.242.* napisał:
To co powiecie na to ?Gram w NFSU:2 zawsze tylko w 1280x1024 i max detalach, ale AA i Anizo wylaczone. Przy standardowym taktowaniu CPU i Radka czesto widze 25 fps. Ale wystarczy, ze podkrece CPU do 3 GHz (nie ruszajac przy tym Radka W OGOLE !!!) i z licznika nie schodzi 30-35 fps bez wzgledu na to co by sie dzialo
80.55.93.* napisał:
Ja juz dawno to zauwazylem. A jak wlozylem karte do AMD64 2800 - 1,8GHz, to mialem o ok 10 klatek wiecej niz na swoim Bartku 2,2GHz
83.28.204.* napisał:
Czyli wynikałoby, że ograniczenie nie tkwi w karcie ale poza nią.Porównując 9800pro do 6600GT na tych samych ustawieniach (1024 i wszystko na max za wyj. wzmocnienia jasności i kontrastu) zauważyłem, że średnia liczba fpsów jest niemal identyczna na obu kartach ale na radku nie ma przycięć. Może więc jednak cos w sterach niedomaga ...
83.31.242.* napisał:
No tak... W CPU ! A wszyscy mowia, ze to tylko od grafy zalezy heh - otoz NIE !
212.182.42.* napisał:
nie zauwazylem zeby jakis wlasciciel radka sie wypowiadal wiec bede chyba pierwszy... mam r9800sepro. przy ust 1024 na 768 u ust na maxa jest klatkowanie jakies 10-15 fps... tez myslalem ze to wina grafy a nie gry ale czytajac ten topic chyba zmienie zdanie... niezaleznie czy czy to beda daufultowe ust se czy podkrecony na maxa wyglada to identycznie... nie widac zadnej roznicy...83.31.242.* napisał:
To prawda - u mnie jest tak samo. Podkrecanie grafy NIC nie daje, natomiast podkrecenie CPU z 2.6 do 3.0 daje 10-15 fps.
195.150.233.* napisał:
Na tym co w podpisie (tylko procesor ustawiony 185*12.5, 512MB RAM, karta graficzna 390/320) bez żadnych problemów wszystko na maksa w rozdziałce 1280*1024.83.28.249.* napisał:
ej a wogule gracie jeszcze w nfs:u2? mi sie juz dawno znudzil nawet go nie przeszedlem bo strasznie monotonny83.31.218.* napisał:
No fakt - taki jakis cukierkowaty...83.26.8.* napisał:
ja napisze tak.. na moim sprzęcie na maks w 1024x678, w wyższych nie gram, bo mam monitor 17" i 85Hz w 1024.. jak zjezdzam do 75Hz (wyzsze rozdzialki) to mój wzrok cierpi:D:D:D:Di powiem że mam około 30-50fps.. w zależności od sytuacji na drodze.. ale nie przycina.. nie wiem od czego to zależy.. ale za to colin 5 dziala bzdetnie..:/ Far Cry jak patrze na całe otoczenie (tankowiec) w pierwszym etapie.. Z góry na morze i tankowiec.. to mam około 30fps.. nie wiem czy to dużo, bunajmniej nic nie tnie.. oprócz colina.. bo ten to ma silnik imho zjechany.. no chyba ze .. ja nie wiem.. ogólnie karta rządzi, jednak zraziłem sie co do colina.. DOOM3 mam w czasie gry stałe 60fps.. ani grama wiecej i mniej... nie wiem czemu tak dziwnie V-Sync off.. ale w timedemo w 1024x768 AA 4 anizo 8 mam około 70fps, czasem zjedzie mniej.. ale nigdy ponizej 60.. wiem, niektórzy powiedzą że mało.. ja wole miec te 60fps w grze niźli 30-200.. taka prawda.
80.55.93.* napisał:
Pozwole sobie odswiezyc temat. Nie bede sie rozpisywal. Zamieszcze tylko dwa screeny porownawcze.Jeden dla FSB = 200, drugi dla FSB = 250
Pomiar oczywiscie przy uzyciu frapsa. Wnioski wyciagnijcie sami. Oczywiscie detale w grze w obu przypadkach identyczne. Taktowanie karty graficznej rowniez niezmienione Zmieniło sie tylko FSB.
A oto wyniki:
FSB=200
FSB=250
Zestaw testowy (komp mojej siostry):
Gigabyte K8NS
AMD64 2800
Radeon 9550405/540
2x512 DDR
62.233.173.* napisał:
Sorka że odbiegne od tematu ale jakim programem sprawdzacie fps w grach?83.28.2.* napisał:
Zazwyczaj używa się FRAPSA....83.28.162.* napisał:
u mnie na 800X600 i wszystko na max razem z AA chodzi plynnie!!! (mam 256mb pamieci!!!)[COLOR=blue]..........................
[SIZE=1]barton 2500+,
MSI GForce4 Ti 4200
256mb Kingstone 400mhz
DFI infinity AD77
83.16.14.* napisał:
na pewno.....a w co grasz? w pasjansa?213.17.150.* napisał:
U mnie na radku 9600xt nie mam żadnych przycięć (grafa kręcona, proc nie) Średnia ilośc fps. to 25217.96.156.* napisał:
Hmmm gdybys powiedzial ze minimalna ilosc fps to 25 to bym uwierzyl ze chodzi bez przyciec...
213.17.150.* napisał:
Jeszcze dodam że rozdzielczość to 1024x768 i wszystko na maxDałbym screna ale w tej chwili nie mam zainstalowanego NFSU na kompie
83.26.158.* napisał:
hehehehe...jasne...to ty chyba nie wiesz co to sa przyciecia, jesli grasz na takim kompie w max ustawieniach i 1024x768
83.16.14.* napisał:
ja na duzo lepszym sprzecie z wszystkimi opcjami na max( poprostu wszystkimi) - minimum jakie widzialem to 25 klatek na sek - srednia to okolo 30-35 - i powiem ze do pelnej plynnosci jeszcze troche brakuje , przyciec nie ma - ale jednak widac roznice miedzy 25 a 35-40 .83.26.57.* napisał:
hmm.. odswierze temat, bo to znalazlem:)http://www.frazpc.pl/komentarz/13324
Stestujcie..
212.76.33.* napisał:
Hehe a u mnie ta gra chodzi idealnie płynnie na 1024/768 i max AA i max Aniso, niema najmniejszego przycięcia. ~50 fpsNa 1280/1024 i max AA i max Aniso juz czasem jest jakieś lekkie przycięcie, ale to na tak krutki czas ze nawet nie zwracam na to uwagi :D ~40 fps.
83.25.66.* napisał:
Pojawił się patch do NFS: U2 kierowany głównie do posiadaczy GeForce 6800.http://www.gamershell.com/news/20671.html
83.26.57.* napisał:
PiPoL: no zobacz na mój post.. który jest zaraz NAD spawaczem:)pozdro
212.182.74.* napisał:
Mam pytanie do posiadaczy 6600Gt czy po nowym pathu macie wzrost fps?83.26.7.* napisał:
wzrostu nie ma.. ale gra "pewniej" działa.83.23.9.* napisał:
no dla mnie 37 a 53 fps to jest jakas roznica
ogolnie gierka przyspieszyla, co tez potwierdza opinie o zrypanym silniku gry i ze jak sie chce to mozna...
83.26.4.* napisał:
na SLi 37 fpsów miales na początku? (bez patcha)chyba na najwyzszych rozdziałkach grasz:) ja mialem bez patcha (minimum jakie odnotowalem to 35 (około))
z patchem wzrostu jako-takiego nie mam (minimum teraz jak gram to około 40-43)..
Ale to przy 1024x768 Full wszystkiego.. na 1280x1024 (max monitora:)
mam około z patchem 39fps a bez 33-32.. nie wiem.. ale wazne ze juz nie tnie typu jade i stop klatka na ćwierć sekundy:)
pozdro
212.76.33.* napisał:
Hahaha Ostatnio wykryłem dziwny fakt :D jak pisałem powyżej to NFS U2 chodzi mi bardzo dobrze, jednak NFS U1 niedawno odpalałem to fps skaczą w granicy 50-1200 :/ ta ostatnia wartośc to w jakichś tunelach itd. i to mnie strasznie wkurza, bo samochód dostaje wtedy tzw. kopa i nieda sie nim sterować :/ zaraz ląduje na jakimś słupie i przeciwnicy mnie wyprzedzają. Podobnie też jest w menu, wszystko bardzo szybko mryga, i jedno dotknięcie strzałki zmienia podświetloną opcje w menu o kilka pozycji . Praktycznie to na tej grafie nie da się w tą grę grać. Probowałem poleprzyć jeszcze jakość obrazu, to znowu po za tunelem jest za mało fps. Ah coś mi się wydaje że Nvidia mocno nakaszaniła w tych 6800 .83.26.4.* napisał:
a u mnie nfs 1 ung dobrze smiga.. nie mam az takich skoków.83.23.15.* napisał:
1280x1024 fsaa4x aniso8x, to co podalem bylo z jedenj karty, na SLi wzrost z 61 do 72...
83.26.4.* napisał:
czyli u mnie nie jest źle:)83.28.18.* napisał:
Nie jest źle...Wczoraj testowałem grę na 6600Gt - 555 gpu 1125 pamiątki - śmiga 35-40 klatek na 1024x768 max detale + antyaliasing max
Ale potrafi spaść na 20...
zobaczę jak z patchem będzie...
81.190.49.* napisał:
Ja w NFSU2 miałem jakieś dziwne szarpnięcia pomimo FPS > 30 to zmusiło mnie do poszukiwań "winnego" ... odkryłem, że ustwienie Prerender limit z 3 na 0 (zakładka VSync w Riva Tuner) eliminuje ten problem. Ciekawe jednak, że 3DMark01 po tej zmianie traci niemal 5000 !! (23500 >> 18700).83.22.152.* napisał:
Male pytanko:
gdzie jest tak zakladka dokladniej bo znalesc niemoge
83.26.58.* napisał:
Driver Settings --> Direct Draw & Direct Setting ---> V-Synctam;)
193.238.73.* napisał:
U mnie na r9600pro tez tka jedynka sie zachowuje musze wymuszac wylaczenia vsynca coby nie oszalec choc i tak nie jest idealnie - ta gra tak ma w takim razie...
BTW odsiezylem temat bo wlasnie nurtowalo mnie to nfsu1 (dwujka slabo chodzi na mojej karcie wiec sie nie wypowiem - 20 -30fps), a przy okazji chec zmiany na 6600gt
83.26.152.* napisał:
Ludzie myślcie troche!! Ja w 1280x1024 AA i AF na maxa łącznie ze wszystkimi detalami a full mam wszystko zaje.....e płynnie. Dlaczego ?!"About Need for Speed Underground 2 Retail 1.2 Patch - US
Update for the US retail edition of Need For Speed Underground 2. Fixes some bugs and improves performance when using a GeForce 6800."
Peace and Love
--------------------
Procesor: AMD64 3000+
Płyta główna: DFI LanParty UT NF4 SLI-D
RAM: GeIL Dual 2 x 512MB ULD PC-500 CL2.5
Karta Graficzna: GeForce 6800GT Leadtek PX-6800GT-TDH256
Karta Dźwiękowa: Creative Audigy 2
Głośniki: Creative MegaWorks 5.1 THX 550
Dysk twardy: WD Caviar SE 120 GB WD1200JB 8MB cache
Nagrywarka DVD: NEC ND-3540
Zasilacz: Tagan 420W TG420-U02 - PFC
85.128.125.* napisał:
Ja tak samo zaje---e płynnie mam na moim x800xtpe, więc engine gry skopanym nie jest.83.26.8.* napisał:
jest konkretnie skopany;)80.118.241.* napisał:
Zajeb**** płynnie to u was oznacza ile fpsów?Nieco powyżej 30?
Podobne tematy
NVIDIA GeForce 6800 Ultra na zasilaczu 300 W
Podwójne PCI Express dla podwójnego GF 6800 ULTRA?!!!!
Karty FX 5800/5800Ultra/5900/5900Ultra itd + demka GF 6800..
2x6800
6800 GT już są :)
6800 czy 6800 GT
Testy GF6800 - mile zaskoczenie :-)
Geforce 6800GT
6800 GT i dwa molexy ?
GeForce 6800 - dema technologiczne Nvidii
6800LE - 128MB, 256 bit, core/mem 300/350, 8 pipes, <200$
GF6800GT niewstaje po Flashu
Co sądzicie o GF6800LE ?
GeForce 6800
6800GT czy coś innego?
Podwójne PCI Express dla podwójnego GF 6800 ULTRA?!!!!
Karty FX 5800/5800Ultra/5900/5900Ultra itd + demka GF 6800..
2x6800
6800 GT już są :)
6800 czy 6800 GT
Testy GF6800 - mile zaskoczenie :-)
Geforce 6800GT
6800 GT i dwa molexy ?
GeForce 6800 - dema technologiczne Nvidii
6800LE - 128MB, 256 bit, core/mem 300/350, 8 pipes, <200$
GF6800GT niewstaje po Flashu
Co sądzicie o GF6800LE ?
GeForce 6800
6800GT czy coś innego?
Działy
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 5.92 | SQL: 1 | Uptime: 753 days, 10:46 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl