heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Sobota 21 grudnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Gwarancja R9500pro


83.25.121.* napisał:
Sprawa wygląda następująco: Padł mi Radeon 9500PRO - nie jest ważne co się stało - po prostu padł. Odesłałem go do serwisu wiedząc, że takiej karty praktycznie nie da się naprawić ale można wymienić na nową - z tym, że R9500 już dwa lata temu był baardzo ciężko dostępny. Dostałęm maila z Siriusa (z tamtąd karta), że za dopłatą mogę dostać coś lepszego. I teraz moje pytanie dla tych któży znają sie na prawach konsumenta: Czy koniecznie muszę dopłacić do dajmny na to 6600GT i ile (bo nie mam pojęcia na ile wyceniliby by mojego Radeona)? Bo jeśli sam się oriętuje to mogę w ogóle zrezygnować z wymiany karty na nową i żądać zwrotu pieniędzy, czyli tyle ile dałem za kartę w dniu zakupu...

62.148.85.* napisał:
no to wyslij maila z zapytaniem ile musialbys doplacic do innej grafy

83.25.121.* napisał:
To już zrobiłem. Chodzi o to żeby się dowiedzieć czy muszędopłacać. czy nie robią mnie w konia i nie chcą wycisnąć ze mnie jaiegoś grosza. Chce się dowiedzieć czy mam prawo wymienić kartę na taką która kosztuje mniej-więcej tyle ile mój Radeon w dniu zakupu bez dodatkowych opłat... Wiecie, nie śpie na pieniądzach, a i lubie sobie czasem pograć w coś 3D (np. HL:DM, CS:S, GTA:VC i SA) a na TNT2 (teraz ten potwór wydajności siedzi u mnie w kompie) nie za bardzo mam taką możliwość...

83.24.237.* napisał:
Ja miałem kiedys radka 8500.Niestety po roku padł.Karta juz była nigdzie nie osiągalna wiec zaproponowano mi zamiane albo zwrot kasy.Wybrałem to drugie.

83.16.120.* napisał:
nie mają 9500PRO więc możesz żadać kasy - tyle ile zapłaciłeś.

83.16.98.* napisał:
tyle ile zapłąciłes mozesz dostac, ale po co sie piepszyc z tym, oni sie w takim wypadku szczegolnie opiepszaja (czyt sirius) wiec za tyle ile dąłes mozesz dostac karte, albo dopłacic do lepszej

217.96.71.* napisał:
Pytanie konkurencyjne. Ostatnio dziwnie zachowuje się mój gf fx 5900 xt, w magazynach go już nie mają. Dałem za kartę rok temu 1050 zł. Czy w wypadku kiedy karta padnie, i nie będą mi mogli wymienić na nową mogę żądać kasy?

83.27.2.* napisał:

Przeciez zawsze moga ci ja naprawic icon_wink2.gif

A tak na powaznie z tego co sie orientuje w ramach wymiany moga ci dac karte mocniejsza, czy w przypadku "staszeek" moze to byc np 9700pro, a w twoim fx5900.

A to ze nie ma kart w sprzedazy nie znaczy, ze nie ma ich na magazynie. Ja np ostatnio dostalem 2xGF 4 Ti 4200 z Gainwarda, na wymiane za karty uszkodzone.

83.25.139.* napisał:

staszkaa icon_lol.gif

83.17.125.* napisał:
ile dałeś za tego radusia 9500 pro ??? Na twoim miejscu powiedział bym kolesiom z siriusa tak : Interes z wami to przyjemność proszę o natychmiastową korektę faktury icon_smile3.gif
mogą ci dać identyczną kartę albo korektę. Nie baw się w żadne dopłacanie Dostaniesz kasę i wtedy sam sobie kupisz to co chcesz !!!! Pozdrawiam


217.173.163.* napisał:
Dokładnie bierz kase jaq ja bym mial taka mozliwosc bez wachania biore hajs.

83.27.2.* napisał:
No ale czy nie ma tak, ze moga mu dac mocniejsza karte nawet bez pytania o zgode?

Przeciez jesli normalnie moga mu wymienic na taki sam model, o takich samych parametrach, to nie widze zadnych przeszkod zeby wymienili np na 9700pro bez zadnego pytania o zgode...Oczywiscie bez doplat.

83.16.98.* napisał:
on sie musi zgodzic na to jeszcze icon_razz2.gif

84.10.114.* napisał:
Zawsze moga mu tego radzia naprawic icon_mrgreen.gif

195.117.141.* napisał:
Sprawa na czasie, wiec doloze swoje 3 grosze icon_razz2.gif
Jestem niedawno po bojach z siriusem, ogolnie bardzo nie polecam tego sklepu, ja tam juz nic raczej wiecej nie kupie. Padl mi radek 9100, wyslalem, po 2tyg odeslali ta sama karte mur.gif Po kolejnych mailach wyslalem jeszcze raz, tym razem stwierdzono ze jednak usterka jest i zaproponowano wymiane na 9550. Niby karta lepsza, ale ja kupowalem herculesa za 440zl i nie chce zadnego sapphira za 250zl,tym bardziej ze karta sluzyla w innym kompie tylko do filmow i chodzilo o jakosc obrazu, wiec skoro nie mogli mi naprawic ani wymienic na ta sama karte poprosilem o zwrot gotowki, czyli odstapilem od umowy. Dokladnie tyle ile bylo na fakturze (dolaczylem kopie faktury do gwarancji) No i tu sie zaczely schody mur.gif blink.gif Najpierw rozmowa z jakims bucem od reklamacji, ktory twierdzil ze wogole nie ma takiej opcji i kropka. Wkurzylem sie i zaczalem rozmawiac z kazo - tu juz rozmowa byla na innym poziomie, chociaz twierdzil ze w miedzy czasie zmienili nazwe firmy i beda to dla nich bardzo duze klopoty ksiegowe, wiec prosba o wyrozumienie. W miedzyczasie skontaktowalem sie z rzecnikiem, bardzo mila babka i skora do pomocy, po przedstawieniu calej sprawy powiedziala ze jak najbardziej zgodnie z prawem moge sie domagac zwrotu kasy tyle ile na fakturze i jesli sie zdecyduje to pomoze mi prowadzic ta sprawe. No i juz prawie bylem zdecydowany na wytoczenie ciezkich armat, bo swterdzilem ze nie podaruje tego, az tu nagle w siriusie pojawily sie astaki na winbondach bh-5 ktorych nigdzie nie szlo dostac u mnie w okolicy, wiec stwierdzilem ze skoro jest okazja, to nie bede marnowal zdrowia i nerwow - wiec doplacilem do kwoty ktora widniala na fakturze za karte i wzialem te pamieci. icon_biggrin3.gif Pamieci maja wieczysta gwarancje, ale ciezko usmazyc pamieci, wiec mam nadzieje ze juz nigdy nic nie bede musial u nich reklamowac icon_razz2.gif
Ciekawe jakby to sie skonczylo gdyby nie pojawily sie pamieci, bo przeciez nie bede kupowal czegos na sile.
Niech moc bedzie z wami w walce z nieuczciwa praktyka sklepow cool.gif

83.25.161.* napisał:
OK. Teraz proszę o jeszcze jedną małą radę, bo nie śledze ostatnio co i jak z podkręcaniem kart graficznych....

Co mam wziąć? (i dlaczego)
http://www.sirius.pl/product.php?action=info&id=12042&sid
czy
http://www.sirius.pl/product.php?action=info&id=13810&sid

83.16.98.* napisał:
no 6800le, tansze i jak sie zmoduje....

80.53.154.* napisał:
JEżeli się smoduje to tak, jeżeli nie to.... Ale nie masz pewności icon_smile3.gif

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 0.99 | SQL: 1 | Uptime: 142 days, 8:14 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl