heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Sobota 27 kwietnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Gwarancja R9800 Uznana Co Dalej?


62.21.108.* napisał:
czesc nie pisalem w starym temacie bo pewnie o nim juz zapomnieliscie wiec dam tu linka http://forum./index.php?act=ST&f=52&t=118996&st=0#entry1303965
tak wiec mam dostac nowa karte graficzna ale troche mnie zdziwila reakcja juz tlumacze dzwonilem do sklepu czesto pytajac sie co z karta kiedy bedzie itp mowili mi dzis rano ze nie wiedza po czym wqrzylem sie i zadzwonilem do kierownika sklepu nagle karta r9800 znalazla sie na jutro bardzo mnie to cieszy ale boje sie ze moge dostac jakas uzywana a tego bym nie chcial chcial bym wiedziec co moge zrobic badz jakie mam prawa gdy stane przed faktem ze karta ktora odbieram jest jakas uzywana albo cos ?????????
prosze pomozcie

213.25.42.* napisał:
skoro masz dostac nowa karte to sa zmuszeni dac ci nowa... mozesz to łatwo rozpoznać np. po wentylkach.... jesli dadza ci jakies stare dziadostwo to mozesz nie odebrac i troche pogrozić icon_smile3.gif

212.182.102.* napisał:
Czytaj regulamin i zmien tytuł tematu na regulaninowy.

62.21.108.* napisał:
no ale jak powiedza ze karta jest taka sama i nie odbiega wydajnoscia od poprzedniej i dadza mi na to nowa gwarancje to co zrobic wcisna mi kota w worku i koniec gadki tego sie obawiam jakos dziwnie szybko ta karta sie znalazla dla mnie :/ icon_sad2.gif 1600 zl do piachu:( jak rozpoznam ze daja mi hisa a nie jakies badziewie??

83.24.31.* napisał:


W niektorych sklepach/serwisach tak jest. Serwisanci/sprzedawcy mysla ze my jestesmy dla nich a nie ze oni dla nas mad.gif Olewaja klijenta jak najdluzej sie da, a noz sie uda wepchnac jakis badziew...

62.21.108.* napisał:
jak rozpoznac po wentylkach??
obejetnie jak mialbym to rozwiazac byle by ze mnie kretyna nie zrobili nawet boje sie tam isc bo nie wiem co mowic czytalem tu troche i jak nie dzadza mitego samego nowego produktu moge zadac zwrotu pieniedzy nie chodzi mi nawet o to ja chce noowa karte moge nawet doplacic byle ni byla uzywana przez nikogo:(

mianowicie na forum wyczytalem to

Pamiętajcie też, że ustawa o sprzedaży konsumenckiej jest przepisem szczególnym wobec Kodeksu Cywilnego - i przepisy tej ustawy mają zastosowanie przez przepisami KC. Jeśli więc ustawa stanowi, że klient ma prawo:

- żądać naprawy
- żądać wymiany towaru na nowy (taki sam panowie - a nie porównywalny, lepszy, gorszy czy inny)

a jeśli sprzedawca nie może zadoścuczynić tym żądaniom to klient jak najbardziej słusznie i zgodnie z prawem może odstąpić od umowy, zwracając zepsuty sprzęt i żądać oddania całej zapłaconej za niego kasy

83.30.201.* napisał:
hmm ja zjarałem kości na moim starym 9800sepro, oddałem na gwarancji, poczekałem 3,5 tygodnia i dostałem nowego, na lepszych kościach:) więc nie ma co się martwić na zapas tylko wziaść kartę do domu i wtedy myśleć.

62.21.108.* napisał:
moj tez ma byc niby nowy tylko ze dzwonilem o 15 to nic nie wiedzieli i mowili ze najprawdopodobniej po swietach go dostane a jak zadzwonilem do kierownika to 10 min pozniej dowiedzialem sie ze karta na mnie juz czeka czyli nie wiem co mam myslec ze co? ze ktos tam u nich i da swoja cz jak:| bo z tego co wiem 9800 w tym sklepie to juz nie ma ewentualnie jakies pr0 wersjeja mialem 9800 pelnego nie SE i nie pr0

195.205.45.* napisał:

nie trzes portami, jezeli kierownik ci powiedzial ze karta czeka na ciebie to tam idz i popros o nia, jak beda cos krecic, ze niby nie ma jeszcze to powolaj sie na rozmowe telefoniczna z wlascicielem/kierownikiem sklepu, jak nadal beda krecic to rzadaj rozmow z kierownikiem.
Jezeli nie beda w stanie zagwarantowac ci nowej karty 9800, moga zaoferowac ci wymiane na lepsza za doplata ( albo i nie nie wiem dokladnie ).
Ty mozesz sie zgodzic albo i nie i zarzadac zwrotu gotowki, a jak dalej beda margac mowisz ze w takim razie ide do rzecznika......

62.21.108.* napisał:
buuu szkoda ze z poznania nie jestes podjechal bym po ciebie i bysmy tam razem skoczyli ty bys mowil a ja robil bym grozna mine a tak to mnie zmieszaja z blotem jak rozpoznam ze karta nie jest nowa jkaies szczegoly?

213.25.42.* napisał:
ja tez tak mialem ze uwaliłem rdzen przy zakladaniu radiatora i wymienili mi na nowa bez gadania... troche dupny sklep jesli tak sie motaja... u mnie bylo 2 tygodnie (jesli dluzej to zwrot kasy)... dostalem wersje 432/550 a nie 400/500... musza ci dac taka sama (ja dostalem nowa w zafoliowanym pudelku nawet nie otwierana - gwarancja byla obok w paczce) i tak powinno byc u ciebie

195.205.45.* napisał:
powinna byc zapakowana w firmowe pudelko jeszcze zaklejone ( tak na zdrowy rozum ), ma nie nosic oznak uzywania, czyt: kurz na wentylatorze i innych elementach pcb, no po prostu widac ze karta byla uzywana, pachnie mowka icon_wink3.gif
Jezeli myslisz ze moga cie skolowac to idz z kolego ktory sie zna na rzeczy i bedzie cie wspieral, swoja drogra niektorzy sprzedawcy potrafia byc naprawde wnerwiajacy i glupi za razem, ostatnio w rozmowie z jednym - ja sie nie zgadzalem w tym co on mowi a on z tym co ja - oskarzul sklep obok o sprzedawanie kradzionego sprzetu, teoretycznie moglbym to powiedziec w tamtym klepie ze posodzaja go o taki a nie innyc handel, ale sie zalamalem i wyszedlem- jakby ktos chcial wiedziec sklep mesci sie na WGE icon_wink3.gif , a co zrobie im natyreklame mad.gif , po dokladniejszy namiar na gosci zapraszam na PW.

Ale zamotalem wypodziedz, mam jednak nadzieje ze da sie ja przeczytac icon_wink3.gif

62.21.108.* napisał:
czyli: wchodze do sklepu prosze o pokazanie mi nowej karty zanim cokolwiek podpisze ajk pudlo nie bedzie zalaminowane to ogladam dokladnie karte i pytam czemu nie zalaminowane skoro nowa wysowam podejrzenia o to ze karta nie jest nowa jak zobacz choc drobna ryske na agp lub na porcie do monitora (one sie najszybciej ryysza) i zazadam innego typu rozwiazania mojego problemu bo ja tej karty nie odbiore mam prawo rzadac nowej karty w cenia w jakiej zakupilem stara cz to jest dobra wola sklepu co mi da? cz tez bez gadania moge wziasc pieniadze bo to moge traktowac juz jako probe oszustwa mojej osoby ze sttrony sklepu na podstawie samej chceci wcisniecia mi uzywanej karty?

195.205.45.* napisał:

dokladnie sprawdzasz na slocie agp i na wysciu graf, jezeli bedzie porysowane mowisz ze jest uzywana i jej nie chcesz, chcesz nowa albo zwrot kasy.

Oni zapewne beda robic waty ze kasy nie oddadza ale moga ci chciec wepchnac jakas inna karte, ale ty nie musisz sie na cos takiego zgadzac. Jezeli beda naprade robic jakies chore akcje to rzadasz rozmowy z wlascicielem sklepu, jezeli ne beda nadal chcieli doc ci nowej karty/ zwrotu kasy mowisz ze idzesz do rzecznika i...... idziesz do rzecznika mowisz mu cala sytuacje a potem nagle karta nowa ( albo zwrot kasy ) w sklepie sie znajdzie, bo od tego jest rzecznik aby z takimi lolami zalatwiac sprawy.

62.21.108.* napisał:
ale rzecznik moze mi powiedziec ze mam z tym isc do sadu cz cos nie stac mnie na adwokata - jakiegos dobrego a sama sprawa moe sie ciagnac dlugo a ja bede bez karty do grania icon_sad2.gif

195.205.45.* napisał:

Najpierw zainterweniuje czytaj zadzwoni zapewne do nich i wyjasni cala sytuacje, oni tak szybko nie wysylaja do sadu. Powiem tak watpie zeby sprawa sierozwinela az do rzecznika, zapewne wymiekna i dadza ci taka sama karte.
pozdro

62.21.108.* napisał:
dzieki jade do sklepu odezwe sie jak wroce z karta a jak nie tzn ze mi nie dali icon_sad2.gif

62.21.108.* napisał:
dali mi nowke 9800 pro platinum jestem zadowolony dzieki za helpa

80.48.255.* napisał:
No widzisz. I po co bylo tak pekac? Trzeba bylo od razu isc do sklepu po karte a nie snuc teorie spiskowe icon_smile3.gif Dobrze, ze tak sie to skonczylo icon_smile3.gif

80.53.50.* napisał:
hmm to teraz zapodaj jakies wyniki z 2003 i 2005:)

62.21.108.* napisał:
w 2003 mam 5389 pkt
na konfiguracji:
radeon 9800 pro platinum
amx athlon 2400+
2x512 mb kingmax pc 400 dual chanel mode
asus a7n8xe-deluxe
hdd segate 80 gb 40 gb maxtor 60 gb

83.30.216.* napisał:
hmm coś słabo:( powinno bys w granicach 5700-5900. A jakie masz na nim pamięci?

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.16 | SQL: 1 | Uptime: 76 days, 9:21 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl