heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Sobota 27 kwietnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Klopot Z Gwarancja R9800


62.21.108.* napisał:
jestem nie szczesliwym posiadaczem HISa radeon 9800 -wlaczylem kompa rano i na monitorze ciemnosci egipskie zawiozlem sprzet do sklepu gdzie go kupilem bo mam jeszcze 7 miesiecy gwarancji. servisant od zaraz zaczal mnie straszyc ze mam 50%szans na to ze karta zostanie naprawiona badz wymieniona na inna poniewaz zauwazyl na jakiejs malej kosteczce z tylu karty jakas czarna kropke ktora sugerowala mu ze karta jest spalona ja nie znajac sie zupelnie na sprawie przerazilem sie bo dalem za ta karte 1600zl i strata jej jest dla mnie straszna wiec pytam cz mam jakies prawa badz co mam zrobic by nie byc wydymanym!!???? nie ingerowalem w karte ani jej nie podkrecalem poprostu sie nie wlaczyla. A w servisie na dzien dobry mowia mi takie rzeczy icon_neutral3.gif wtf? mowiono mi tam ze takich przypadkow jest malo i zazwyczaj nikt nie dostaje nowej karty wiec pytam co jak nie dostane naprawionej badz innej karty a koles na to ze jeszcze moge gadac z przedstawicielem HISa w polscie i starac sie udowodnic ze nie z mojj winy karta ulegla zniszczeniu . Na kartce potwierdzajacej zlozenie sprzetu do servisu jako opis usterki wpisano trup i nic wiecej ! servisant mowil ze moze to byc wina przepieca w sieci spowodowana brakiem uziemienia - mam uziemienie , badz prze zasilacz mam jakiegos shifteca cz cos:] ponoc jeden z lepszych zasilaczy ;P wiec zwalaja na wszystko tylko nie na karte poradzcie cos napiszcie co moge zrobic pomozcie

212.76.39.* napisał:
icon_lol.gif dla tego serwisant. Rozumiem ze przyjeli ci karte na serwis (nie tam zadne gwarancje warunkowe or smth). Jezlei w karcie napisali ze trup i nie wspomnieli slowem o tej kropce na tym ukladzie to teraz juz musztrada po obiedzie dla nich. Teraz czekasz grzecznie 14dni (chyba ze napisali 21) i idziesz do serwisu i prosisz zwrot naprawionej karty i oczywiscie nic o zadnym niby to spalonym elemencie nie mowisz a jak ci beda cos probowali wmowic to pokazujesz kartke z serwisu gdzie stoi "trup" i zadasz karty jak sie zaczna pluc to grzecznie mowisz ze idziesz do rzecznika praw konsumenta i zaloze sie ze sie karta od reki znajdzie i jeszcze cie pieknie przeprosza za problemy. Pamietaj ze jezeli nie ma slowa o tej kropce na tym ukladzie to ty NIC O NIM NIE WIESZ :!: :!: :!: to serwis cos zrobil i cie to guwno (sorry za unikanie cenzury icon_razz.gif) obchodzi i chcesz nowa karte. Koniec kropka.

62.21.108.* napisał:
tak przyjeli karte na servis i jak mowilem wystawili opinie na ktorej jest napisane trup, a jak beda sie upierac itp? badz opierac sie na tym co napisze owy servis badz producent do ktorego niby jedzie karta bo na to wlasnie potrzebuja te 21 dni, badz jesli zadzwonia i powiedza mi ze producent przyslal jakis protokol o ktorym mi mowili-ze przysle jak bedzie nie do zwrotu-wymiany-badz naprawy karta?to co mam zrobic?? gadac z tym sevisantem cz z kierownikiem sklepu i mowic o rzeczniku praw konsumenta??

212.76.39.* napisał:
sluchaj jest tak:

przyjeli od ciebie karte ale nie napisali na twoim kwitku z serwisu (tym co masz w domu) ze cos na niej bylo spalone wiec ty jak by co NIC O NICZYM SPALONYM nie wiesz i jedziesz w upartego ze chcesz karte taka sama jak oddales na serwis. Jak beda toporni to albo z kim wyzej postawionym niz jakis tam serwisant (z nim jak sie gada grzecznie aczkolwiek stanowczo) i nie daj sobie wmowic ze cos bylo przypalone pamietaj. a jak kierowniczek bedzie toporny to prosisz o adres rzecznika praw konsumenta i .. karta jak za dotkienieciem czarodziejskiej rozdzki sie pojawi.

62.21.108.* napisał:
a jak his przysle ze cos jest nie tak to co?
sorry ze tak sie dopytuje ale stracilem na ta kase kupe forsy - wiele wyzeczen by gry dzialay mi plynnie a teraz mam to stracic nieeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

83.28.255.* napisał:
jak nie ingerowales w biosa, a wspominasz ze nie podrecana, to nic zrobic nie moga, karta nie dziala i zgodnie z gwarancja karta MUSI byc naprawiona, wymieniona na nowa lub musza oddac kase, jak sie beda klucic to do rzecznika bylo tu juz kilka przypadkow i z tego co czytalem ta metoda sprawdza sie swietnie

kropeczki nie kropeczki co to Cie obchodzi gwarancja jest do karty nei zagladales sprawa maja zalatwic,

po trzecie his to powiedzial bym porzadna firma nie powinni robic scen zalezy im na klijetach, powinni sprawe ladnie rozwaizac, chyba ze nasz krajowy przedstawiciel , choc w to watpie jak cos to do rzecznika icon_smile3.gif

194.146.253.* napisał:
hehe - nawet jak napisali to co? jet kropka, fajnie, sprzet sie zjaral, plynie przez niego prad to sie moze zjarac - wada fabryczna i juz - TO TEZ OBJETE JEST GWARA - nalezy c sie nowa grafa, musieliby ci udowodnic ze grafa krecona - zmieniony bios lub nne parametry (na karcie)

212.76.39.* napisał:
sluchaj ciebie nie obchodzi co sie dzieje po tym jak oddasz karte do serwisu czy HIS odesle co odesle. Ty masz na kartce ze karta trup i ja bym jak by cos bylo nie tak to bym sie klocil ze chce karte dzialajaca z powrotem, zawsze mozesz powiedziec ze serwis cos zepsul.

Ale najprawdopodobniej wszystko skonczy sie pomyslnie, kumpelowi sie kiedys tez przyjaral jakis taki [COLOR=red][ciach!][/COLOR]lek na grafie oddal na warunkowa poczekal miesiac i dostal nowa. a karta poszla na warunkowa, twoja poszla na zwykla gwarancje wiec wydaje mi sie ze musisz dostac dzialajacy produkt z powrotem.

62.21.108.* napisał:
dziekuje wam za poprawienie mi choc humoru jak macie jeszcze jakies pomysly to mowicie sprawdze wszystko w najgorszym przypadku!! dzieki :**

62.21.108.* napisał:
na szczescie nic nie bylo robione przy karcie zaden bios zadne podkrecanie nie wchodzi w gre

195.117.141.* napisał:
Sluchaj, podejrzewam ze nie bedzie problemu i HIS wymieni od reki na nowa i wysle do sklepu. Ludzie nieraz po modach wysylali i dostawali nowe. Jedno co uwazaj na sklep, bo z tego co opisales to chyba nie sa uczciwi. Moze byc tak, ze sklep dostanie nowke, a Tobie bedzie probowal wmowic ze gwarancja nie uznana i odeslac Cie z kwitkiem. Takze badz czujny, zakladam najgorszy obrot spraw, ale nie mozna tego wykluczyc bo widzialem juz gorsze walki.
Aha, jesli karte wymienia, to pamietaj ze musza dac Ci taka sama. Ten sam producent, rowniez ta sama wersja (box, oem) to samo wyposarzenie i od nowa taka sama gwara - jesli miales na 2 lata to przysluguje Ci prawo dostac na karte po wymiane od nowa 2lata! Nie daj sie wydymac:) A gdyby karta sie czyms roznila, to nie musisz jej przyjmowac (argumentujac wlasnie ze nie jest to taka sama karta jaka oddales) i jesli nie dadza Ci takiej samej to przysluguje Ci prawo do zwrotu kasy z dowodu zakupu, czyli w tym wypadku cale 1600zl. I nie daj sobie wmowic, w razie watpliwosci zapytaj tu, jest tu pare osob niezle obeznanych z prawem konsumenckim.

83.28.247.* napisał:
i nie boj sie brac kasy jak bedzie trzeba, za 1600 zl dostaniesz naprawde mocny sprzet, nowszy i oby z lepszego sklepu, nie musisz wydawac calosci jak 9800xt Cie zadowalal to za jakiegos tysiaka dostaniesz 6800 le zmodujesz a jeszcze duzo kasy pozostanie, przyjemne z pozytecznym icon_lol.gif

62.21.108.* napisał:
bede was informowal na bierzaco bo tylko z wasza pomoca w razie problemow nie strace przynajmniej mam nadzieje ale musze byc dobrej mysli poki co do 30 marca mam czas chyba ze jak mowil servisant po poltora tygodnia przyjdzie jakis raport ktory mowi o tym ze nic mi sie nie nalezy icon_sad2.gif a odnosnie rzecznika praw konsumenta to co taki koles moze???

194.146.253.* napisał:
w wypowiedzi Bibera zgadza sie prawie wszystko, prawie bo to nie prawda ze jak dostaniesz nowy sprzet to przysluguje ci kolejny pelny okres gwarancyjny - ten przepis juz od jakiegos czasu nie obowiazuje. teraz poprzedni okres gwarancyjny zostaje wydluzony o czcas pobytu karty w serwisie.

dodatkowo jesli sklep stwierdzi ze karta nie zostala wymieniona na nowa, rzadaj pisemnego uzasadnienia OD PRODUCENTA.

83.16.98.* napisał:
ja urwałem jeden rezystorek w 9500 i mi dali 9800se2pro i sie pajace nie szczaili, ze czegos brak icon_lol.gif a co do twojej sprawy to musi ci ja przyjac na gware, naprawic, dac nowa, oddac kase. heh ale i tak straciles 1000na tej grafie mur.gif

62.21.108.* napisał:
ayem co do gwarancji to nie zgodze sie nowy produkt nowa gwarancja to moje zdanie

212.76.39.* napisał:
a jak by cos o jakim raporcie od porducenta mowili to rzadaj zeby ci go pokazali koniecznie bo moge debile myslec ze trafili na losia i moga mu kit wciskac i ten kupi u nich kolejna grafe. proponuje zebys podal nazwe tego sklepu i lokalizacje zeby porzadni ludzie omijali go z daleka.

83.26.71.* napisał:
mam ten sam problem tylko ze Z hisem pro ice-q... sie zaczela palic wtyczka zasilania.......... i z gwarancja ronie bedzie. bo to wina zasilacza wedlug gwaranta icon_cry.gif

83.28.137.* napisał:
Bo jak miałeś ją na tej zasiłce co w podpisie (feel ) to raczej jej wina , a inne komponenty nie poszły?

62.21.108.* napisał:
u mnie wtyczka od zasilania jest cool poprostu karta nie dziala tzn czarny ekran nagle z nikad z rana gdy wlaczylem kompa, pozniej cos o tej kropce mi wspominali ale jak radzil mi keinename to juz o tym zapomnialem poprostu moja kartra to "trup" jak to napisal servisant kurde oby bylo good bo jak nie to sie pochlastam no i rusze do tego rzecznika :> tylko jak juz pytalem to co taki rzecznik moze?? bo dzis pytalem to ponoc sklep zawsze ma racje i umywa raczki icon_sad2.gif a klient pozostaje sam na lodzie bez poinformowania go o jego wlasnych prawach i w takich o to forum jest nadzieja ze ktos podsunie jakas mysl i pomoze tak wiec jak pisalem wczesniej bede informowal jak tylko czegos sie dowiem za wczasu zrobie ksero potwierdzenia odbioru karty gdzie jest napisana charakterystyka usterki jako "trup" zeby mnie czasme tego nie pozbawili

83.28.160.* napisał:

NIe w twoim przypadku to Ci powinni wymienić ,bo masz do tego prawo ,bo gdyby było cos nie tak z innymi komponentami ,to można by przyjać ,że to przez sieć ,albo przez zasiłkę a sam fakt ,że Ci coś na karcie poszło na nominalnych ustawieniach to wina tylko karty za to odpowiedzialny jest sklep/gwarancja



82.160.77.* napisał:
Może napiszesz co to za syfiarty sklep żeby ktoś sie jeszcze nie skusił na zakupy tam. Sam mam podobny problem z R 9800 kupionym w Barwkopie w tym tygodniu odsyłam ją do ich serwisu. Niewiecie jak tam rozpatruja reklamacje? może ktoś tam juz coś reklamował?
A co do rzecznika to raczej sie nie pocieszaj bo to raczej nie rzecznik ale niedorzecznik wiem bo miałem jaja z IDEĄ i niestety gdybym się nie uparł to bym nie wygrał bo rzecznik sie poddał i przyznał racje IDEI. Taki rzecznik to nie ma rzadnej władzy nad sprzedawcą. Tak samo sądy konsumenckie sprzedawca moze odmówić udziału i kupa. Jedynie sąd cywilny zostaje.

62.21.108.* napisał:
i co zrobiles ze wygrales??

82.160.77.* napisał:
oddałem sprawę do sądu cywilnego i wygrałem

62.21.108.* napisał:
a dlugo sie procesowales i poniosles jakies koszty? jesli beda sprawiac mi problemy napewno narobie im takiej reklamy ze nikt juz tam nic nie kupi:/

83.24.72.* napisał:

Ja pierdykam ! Opis na moim reklamowanym XT jest identyczny !!! Napisz co to za sklep...Ja oddałem w poniedziałek i mam się dowiadywać w przyszłym tygodniu.

62.21.108.* napisał:
tak wiec mam dostac nowa karte graficzna ale troche mnie zdziwila reakcja juz tlumacze dzwonilem do sklepu czesto pytajac sie co z karta kiedy bedzie itp mowili mi dzis rano ze nie wiedza po czym wqrzylem sie i zadzwonilem do kierownika sklepu nagle karta r9800 znalazla sie na jutro bardzo mnie to cieszy ale boje sie ze moge dostac jakas uzywana a tego bym nie chcial chcial bym wiedziec co moge zrobic badz jakie mam prawa gdy stane przed faktem ze karta ktora odbieram jest jakas uzywana albo cos ?????????
prosze pomozcie

212.76.39.* napisał:
to chyba jest oczywiste ze albo dostaniesz nowke albo naprawiona SWOJA karte ktora oddales, innej opcji nie ma. Jezeli masz dostac nowa (i do tego box) to powiedz ze chcesz oryginalnie zafoliowane pudelko i niech najwyzej przy tobie otworza jak chca plomby kleic.

62.21.108.* napisał:
a jak przyjde a on mi da niezalaminowane pudlo z karta w srodku i powie ze plomby juz sa cz cos porobia mnie na szaro i jak im powiem ze w takim razie chce inna zalaminowana bo mam podejzenia ze karta moze byc uzywana ,oni oga powiedziec ze dostali 1 karte od dystrybutora i co wtedy??

83.27.7.* napisał:

po co ty sie tak martwisz na zapas? pojdz, zobacz karte, jak bedzie zakurzony wentyl, slady na AGP albo cos podejrzanego to nie bierz i tyle...
albo wez ze soba jakiegos pyskatego kolege, ktory zna sie na sprzecie, zawsze we dwoch bedzie razniej icon_wink2.gif

62.21.108.* napisał:
no zamartwiam sie bo nie chce zostac oszukany a to najprawdopodobniej mnie spotka jakie jeszcze moga byc objawy zuzycia? agp wentyl-kurz co jeszcze?

212.76.39.* napisał:
rzadaj karty w nierozfoliowanym pudelku a jak ci beda probowali wcisnac juz z otwartego to dokladnie obejrzyj sledzia tam gdzie sie srube przykreca, jak byla uzywana to beda slady po srubce, po za tym kurz na karcie (ciezko jest wyczysic grafe z kurzy tak zeby bylo tip-top)

62.21.108.* napisał:
dali mi nowke 9800 pro platinum jestem zadowolony dzieki za helpa

194.146.253.* napisał:
pogratulowac :] milego grania

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 4.31 | SQL: 1 | Uptime: 76 days, 12:41 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl