heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Piątek 29 marca 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Neostrada...i Burdel W Tepsie :)


83.26.125.* napisał:
witam. czy mieliscie juz taki przypadek zeby tepsa o was zapomniala i nie ograniczyla wam predkosci lacza po przekroczeniu 15gb ? icon_smile3.gif icon_smile3.gif bo ja wlasnie mam cos takiego w tym miesiacu. czytalem gdzies ze mozna ich troche oszukac i nie wylaczac kompa i nie zrywac polaczenia jak konczy wam sie miesieczny transfer. natomiast ja nic takiego nie robie icon_smile3.gif juz minelo chyba z 6 dni jak tpsa powinna mi wlaczyc ograniczenie, a tu nic icon_smile3.gif icon_smile3.gif pojechalem ich juz na okolo 5 gb. i dalej nic icon_smile3.gificon_smile3.gif nic tylko sie cieszyc, tylko jestem ciekawy czym to jest spowodowane. czy mieliscie juz podobne przypadki? piszcie. czekam na wasze opinie.
pozdrawiam

83.26.78.* napisał:
W poprzednim miesiącu udało mi się pobrać o 2GB więcej ponad limit bez żadnych "sztuczek".

83.26.125.* napisał:
no ja tez nic specjanlego nie wymyslalem. nawe kompa wylaczalem pare razy. te okolo 5gb sciagalem z normalna predkoscia, moze nie na maksa bo przez torrenty raczej ciezko jest o max transfer ale tepsa mi napewno nie ograniczyla szybkosci lacza. dziwne

83.28.47.* napisał:
mi teraz powiększyli do 320 kb/s za darmo ,wpierw był transfer do 5kb a teraz maksymalnie ,dziwne bo sie nowy miesiac nie zaczał


83.31.90.* napisał:
Ja natomiast formalnie płace za neo 128kb/s ktora w praktyce działa jako 640 bez limitu oczywiście icon_wink3.gif

Na koniec dodam ze przez pewien okres, a dokładnie 11 miesięcy tpsa nie upominała sie o opłacanie wyżej wspomnianej neostrady, w praktyce wyglądało to tak ze poprostu nie przychiły mi za nią rachunki icon_smile3.gif

Podobne wiele jest takich przypadków

83.31.241.* napisał:

A potem przyjdzie taki na 2000 PLN. Zobaczysz - ja tak miałem i musiałem na raty rozkładać...icon_wink2.gif

83.22.163.* napisał:
Oj Zav [; popsułeś fajny temat ile już takich było .............. ;]

158.75.209.* napisał:
mnie tam sie nie wlacza zaden limit
co miesiac mam okolo 25giga sciagniete
a mam neo 512 (limit 15GB)

83.28.47.* napisał:
ja na neo 6Mbit "okantowałem" tpsa we wrzesniu na 18GB..mieli na początku miecha awarie i 3 wrzesnia pokasowali liczniki...a 18GB sciągnięte icon_smile3.gif

w tym miechu..licznik stanął mi dnia 14 października..sprawdzalem w panelu..nic nie ruszał..dzwoniłem i udawałem głupka na info..potwierdzali to co napisane w panelu..dziś ruszył..doliczyli mi 2GB a przez ten czas ściągnałem 18GB icon_smile3.gif hiehieheihei..oby co miesiąc tpsa coś sobie psuła icon_smile3.gif

84.10.198.* napisał:
powiedzcie że w upc też mają burdel prosze............. bo do końca miesiąca jeszcze daleko a ja mam już 12GB sciągnięte icon_sad2.gif

83.26.99.* napisał:
jezu ta tepsa jest poprostu nienormalna icon_biggrin3.gif icon_biggrin3.gif oni tam maj taki syf, burdel i zamieszanie ze juz sami sie w tym wszystkim gubia. a nam nie pozostaje nic innego jak tylko cieszyc sie z ich glupoty i korzystac z nie wlaczonych ograniczen. a co do tego rachunku na 2000zl to faktycznie moze tak byc, mi w zeszlym miesiacu nie dodali na rachunku oplaty za neo i w tym miesiacu przyszlo mi podwojnie, troche moi starsi wiecej wybulili kasy na neo. piszcie dalej swoje przygody z tepsa, fajnie sie czyta icon_smile3.gificon_smile3.gif pozdrawiam
cholera ale mialem stracha, w chwili gdy konczylem ten post rozlaczylo mnie, juz myslalem ze tepsa sie do mnie dobrala. jednak nic. dalej smiga net. a propo rozlaczania, czy wy tez tak macie ze czasami was rozlacza?? mi to sie zdarza co dziennie, najczesciej wieczorem.

83.31.72.* napisał:


Gdy rachunki nie przychodziły liczyłem sie z tym ze tak będzie jak mówisz, lecz nagle pewnego dnia przychodzi normalny rachunek + doliczone koszty usługi neo 128 (oczywiście za jeden miesiąc czyli te bodajze 69zł) i tak juz zostało. Nikt z tpsa nie upomina sie o tamten okres kiedy rachunki nie przychodziły.
Od tego czasu naliczają mi regularnie koszty neo 128 i nie ma zadnego problemu.
Jest mi to i tak na ręke bo przeciez kozystam z 640'stki bez limitu icon_wink3.gif


83.26.110.* napisał:
Już ponad tydzień temu dobiłem do 15GB. Licznik stanął na 15048 czy coś koło tego. Dopiero gdzieś od przedwczoraj znowu nalicza, ale cały czas mam 512kbps.
Oby tak dalej! icon_biggrin3.gif

83.16.212.* napisał:
[quote=zavader,Oct 20 2005, 20:06]
A potem przyjdzie taki na 2000 PLN. Zobaczysz - ja tak miałem i musiałem na raty rozkładać...icon_wink2.gif

Dokładnie niedawno gdzieś był podobny temat na forum jak koledzy się cieszyli że niepłacą już od jakiegoś czasu,wtedy chciałem się wypowiedzieć ale zerwało mi połączenie i niemogłem odszukać tego postu.Kumpela też się cieszyła i niepłaciła 1,5 roku aż nagle przyszedł jej kosmiczny rachunek był tylko smutek i płacz icon_smile3.gif także uważajcie drodzy Panowie i Panie.


83.25.2.* napisał:
co sie odwlecze to nie uciecze <lol>
Pozdrowienia dla tesy!!! mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif

213.238.114.* napisał:
Jak cos sie nie zgadza to najlepiej zadzwoni i poinformowac o tym...nie zaszkodzi a pomoc moze zeby potem nie bylo niespodzianek i placzu.

Jak pani wam w sklepie zle wyda reszte to tez zabieracie kase i idziecie sobie?
Odrobina uczciwosci i przyzwoitosci icon_razz.gif

Przy tak duzej liczbie userow neo i telefonow nie trudno o pomylke zwlaszzca ze systemy i komputery zawodzą i nic nie jest nieomylne...znaczy komputery sa nieomylne...omylny jest tylko soft icon_razz.gif

Pozdro dla wszystkich fanów tp icon_lol.gif

213.17.202.* napisał:
wiecie co ? a mnie szkag trafia, że wywyalacie taką kasę i jeszcze ktoś śmie limitować wam ilość pobieranych danych... przecież TO jest właśnie skandal ! Umożliwiają płatny dostęp do netu, OK, ale jakim prawem pobierając już opłatę, jeszcze go limitują ? Tu jest pies pogrzebany...

158.75.209.* napisał:

biegnij z tym problemem do tepsy a na pewno zostaniesz wysluchany [;

83.31.151.* napisał:


Takim prawem, ze to ich usluga i moga sobie ustalic takie warunki, jakie im sie podoba icon_confused2.gif


83.28.20.* napisał:

Dodałbym jeszcze, że to od nas zależy czy zgadzamy się na takie warunki. Zawieramy umowę z providerem. Więcej można poczytać w kodeksie cywilnym.

83.22.168.* napisał:
Albo sam załóż fimrę providierską na całą Polskę [; z nielimitowanym dostępem ........ ciekawe jakie łącza by to udźwigły :>?

83.25.206.* napisał:

Ja mialem tak, samo. Z reszta tak chyba wszyscy maja, szczegolnie po zamowieniu neo, i po skonfigurowaniu portow przez nich. Na poczatku rozlaczalo mnie 2-4 razy dziennie, potem sie ten czas wydluzal, i bylo 3 razy w tygodniu, ale mi to bardzo przeszkadzalo, szczegolnie kiedy gralem. Nagle mnie rozlacza i ts i polaczenie z servem padlo, to bylo strasznie denerwujace icon_confused2.gif. Ale znalazlem, za drobna pomoca kolegi program Auto connect. Ktory po uruchomieniu Win'dy automatycznie laczy neo, poprzez siebie, a nie z programu neostrady, ktory strasznie denerwuje, samym widokiem i dzialaniem mad.gif. A teraz mnie auto. laczy, i nigdy przez 5 miesiecy sie nie zdarzylo, aby neo sie rozlaczylo. Glownie jest to spowodowane, programem, ktory otrzymujemy przy instalacji neo, jest bardzo konfliktowy, i niestety zawodny. Takze instaluj ten program co napisalem, a sam poczujesz roznice icon_wink3.gif.

No chyba, ze masz router icon_smile3.gif.

83.28.194.* napisał:

przecież i tak w centrali rozłączają połączenie jak jest aktywne przez 24h oO

213.238.113.* napisał:
theboo
w centrali icon_lol.gif

Widac ze masz pojecie icon_smile3.gif Napewno siedzi tam pracownik tp i patrzy ktory z uzytkownikow przekroczyl czas 24h...biorac pod uwage ilu ludzi ma routery w polsce nie byloby bezrobocia icon_lol.gif

A co do limitow to po co kupujecie neostrade. Ciezcie sie ze macie internet a nie narzekajcie bo wiekszosc z was nie ma innej opcji wiec doceniajcie to co macie. Takie sa polskie realia a jak komus sie nie podoba sam moze zbudowac taka strukture jak ma tp i byc konkurencją icon_wink2.gif

A co do rozlaczania to jedyne jakie moze byc to po 24h od polaczenia lub podczas awari/restartu portu itp. Inne rozlaczani spowodowane sa ustawieniami systemu/zla jakoscia linii itp

213.158.197.* napisał:
W centrali, a gdzie? W biurze obslugi klienta?

Kto gdzie napisal, ze jest to robione recznie?

Co do oprogramowania tepsy to zgadzam sie w 100% - tandeta, jakich malo. Ja nawet go nie instaluje (tylko sterowniki do modemu), zainstalowalem je raz, zeby dostac loginy i hasla.

Na co dzien korzystam ze standardowego polaczenia dial-up w Windzie - dziala tak samo, jak autoconnect, tyle ze nie ma licznika pobranych danych (ktory i tak nie jest mi potrzebny, bo limitu nie wykorzystuje).

213.238.113.* napisał:
Jakby co to aplikacja TP i autoconnect to so naklatki na dial-up'a icon_wink2.gif

zeby uzyskac haslo i login nie musisz instalowac aplikacji.

Co do rozlaczania to sie nie dzieje na centrali bo tam tylko Cie podlaczają do uslugi recznie (fizycznie).

83.31.169.* napisał:


W ramach doswiadczen na przyszlosc: jak to zrobic?


83.23.149.* napisał:
powiem tak: http://forum./index.php?showtopic=111479&hl= :]

83.28.165.* napisał:
pisząc 'w cetrali' miałem na myśli że to nie są ustawienia sytemu dry.gif tylko że lamki z tpsy rozłączają... i raczej ominąć sie tego nie da

83.16.137.* napisał:

O czym ty mowisz czlowieku. Nie mogę słuchać normalnie takich ludzi. "Zapłaciłem to mi sie wszystko należy". Czy ty nie czaisz że życie jest tak skonstruowane że dostajesz to ZA co zapłacisz i ile zapłacisz.
To samo ludzie którym się składa kompa jakiegoś za 500 grata i oczekują dożywotniego supportu na telefon. Ludzie opanujcie sie. Płacicie x dostajecie towaru za sumę x.

mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif


213.238.113.* napisał:
theboo sa to ustawienia systemu icon_wink2.gif

83.31.172.* napisał:


Moze i systemu, ale na pewno nie tego, co masz w kompie. icon_wink2.gif

83.28.165.* napisał:

hm.. z tego co szukałem na ten temat to tepsa rozłącza i nie ma na to rady :/ i to nie zalezy od systemu, zresztą na linuxie też mi rozłączało co 24h. jeśli więc masz jakiś cudowny sposób żeby nie rozłączało, podaj ^^

213.238.112.* napisał:
Nie twojego systemu icon_lol.gif

Sposobu nie ma icon_smile3.gif chyba ze przesiadka na dsl icon_wink2.gif

213.17.202.* napisał:


Ja się nie zgodziłem i dlatego korzystam z kablówki na nie tpsa icon_smile3.gif


213.17.202.* napisał:


gratuluję tego, że nie potrafisz zawalczyć o swoje. Ja płacę za moje łącze tyle brutto, co w tepsie zapłaciłbym netto...ponadto nie mam żadnych limitów, żadnych zablokowanych portów (wystarczył jeden tel. do providera) i nie mam błękitnej linii, tylko rzetelny serwis... co Ty na to ? Płacę więc wymagam...zamawiam dostęp do netu na zasadach, które JA chcę, a nie takich, które mi wciskają...za przeproszeniem za duzy jestem, żeby mnie bić w d..ę za moje pieniądze icon_wink2.gif


213.158.197.* napisał:
I na tym wlasnie polega demokracja i wolny rynek, ze kazdy moze sobie wybrac, co mu odpowiada...

84.10.214.* napisał:
w tym miechu 14 pazdziernika przekroczylem limit 25 gb icon_smile3.gif a dopiero 21 mnie zablokowali po sciagnieciu dodatkowych 7 gb icon_smile3.gif teraz mam uz ze 34 gb sciagniete

83.31.82.* napisał:
u mnie historia z tpsa wyglada tak:
umowa na neo pluys podpisana w X 2002 na rok, po roku nie ma rachunków. w maju tego roku przychodzi mi faktura za 9 miesięcy=2000 pln... kwota wiadomo duża, więc rozłożona na raty...przez prawie dwa lata nic.. zero, dzwoniłem na niebieską linie w grudnio 2004 i powiedzili mi, że neo nie mam ! a tu taki zonk, ale no cóż, korzystałem, więc nie ma co im sciemniać. teraz ojciec pozywa ich do sądu. za co ? za to, że nie chcą oddać kaucji za modem, neo brałem w czasach gdy płaciło się kaucje 850 pln.. mają głęboko w 4 literach, że muszą tą kase oddać.. drwią sobie z federacji konsumentów. niestety taka to jest tpsa. w tym momencie nie mam już nci wspólnego z tpsa.

82.160.79.* napisał:


oby tylko w przyszlym miesiacu nie potraktowali przyslugujacych 25 gigasow jako 25 - 7 icon_lol.gif bo byloby ciekawie co icon_wink2.gif

posdro

83.25.220.* napisał:
Ja chcialbym takze poruszyc problem zwiazany z TP, oraz z balaganem tam panujacym.

W piatek do godziny ok 22:30 siedzialem przed komputerem, polaczonym z neostrada. Na drugi dzien (sobota) o 7 rano, wyskakiwaly mi bledy na przemian (721, 718) blink.gif. Po 10 minutch prob, zadzwonilem pod 0800102102, gdzie udzielano mi wskazowek typu: przeinstalowanie sterownikow, zmiane portu USB, ponowne uruchomienia komputeraz. Po 30 minutach sporow pomiedzy komputerem a osoba przy sluchawce, zdenerwowalem sie, i mowie, do jasnej cholery, nie wie pan co sie dzje, a robi jako osoba doradzajaca, pomagajaca przy sprzecie w TP icon_question.gif No to koles napisal zgloszenie do technikow, i mialem sie odezwac za dwa dni (poniedzialek). W niedziele, ponownie probowalem sie polaczyc, bezskutecznie icon_neutral3.gif. Przyszedl poranek poniedzialku, kiedy to dzwonie, i znowu trzeba tlumaczyc cale zdarzenie, numer tel., osobe zarejestrowana, haslo, problem, numer zgloszenia... icon_confused2.gif. Kiedy doszedlem do porozumienia z konsultantem, ten powiedzial mi, ze mam dzwonic pod 9393 (blekitna linia), aby dowiedziec sie czy wszystko OK z telefonem (tj. numerem). Dzwonie, a tam mowia, ze mam nie zaplacony rachunek z sierpnia blink.gif. Okazalo sie, ze na 88 zl, polecialem zaplacic, fax'em wyslalem do nich potwierdzenie zaplaty z poczty. Otrzymalem odpowiedz NEO bedzie dzialalo za 5 dni roboczych unsure.gif. Wkurzylem sie dzisiaj rano, zadzwonilem pod 102 102, po kolejnym wytlumaczeniu sytuacji, koles ponownie zwrocil mnie pod 9393, dzwonie, a tam mi koles mowi, ze blokada windykacyjna (nie oplacony rachunek powoduje blokade rozmow wychodzacych) nie ma nic wspolnego z Neostrada, poniewaz dzialaja na innych czestotliwosciach. No to mowie co teraz? Koles odpowiada, ze napewno nie jest to problem ziwazany z telefonem (numerem), u nich wszystkie mozliwosci zaostaly sprawdzone (ze zgloszenia), zostaje tylko i wylacznie blad techniczny w moim kolalu (modem, filtry, oprogramowanie, komputer). No to umowil kolesia na czwartek od 10 do 12. No to ide do gory, odlaczam modem, instaluje od nowa, patrze blink.gif jest net icon_lol.gif. Okazalo sie, ze w moim miescie (58 kierunkowy) byla awaria na laczu, i przez 3 u niektorych 4 dni nie bylo neta, i kuzwa, tamci idioci pod 102 102 nic nie wiedzieli o tym, i chcieli mi montera wysylac, a u mnie w miescie, dopiero dzisiaj sie o tym dowiedzialem...

Tragedia!! mad.gif

83.22.140.* napisał:
Dlatego jak neo przestaje działać i jak zdzwonie na 0800 ;] to odrazu się pytam ile trwa naprawa awarii ;]........

213.238.114.* napisał:
Jesli ktoś udzieli ci takiej informacji to znaczy ze kłamie icon_lol.gif

83.26.21.* napisał:
to i tak jeszcze nic.. u mnie wystapil taki przypadek ze zerwalem umowe na 640 bo placilem juz za umowe na czas nieokreslony--> wiadomo za duzo to teraz po zerwaniu znowu przyszedl rachunek ktory uniewazniono bo na papierze mam zerwana umowe laugh.gif to jeszcze sasiad mi placi z ktorym dziele lacze laugh.gif laugh.gif laugh.gif

zarabiam za to ze korzystam z neta.. i jeszcze mnie nie odlaczyli.. no no niezly maja burdel w tej tpsie

83.28.187.* napisał:
ja wreszcie osiągnąłem sukces z tepsą.. icon_neutral3.gif
od sierpnia chodziłem to telepunktu żeby skorzystać z tej ich promocji zmiany neo na 2048 (umowa 24m) i 100GB gratis transferu. za każdym razem wyskakiwał dziwny błąd, za każdym razem kiedy tam chodziłem obsługa łapała sie za głowe, wydzwaniała w różne miejsca żeby to wyjaśnić, i zawsze kończyło się na odpowiedzi 'proszę przyjść za kilka dni' tak minął sierpień... (w międzyczasie składałem też wniosek przez internet o migrację, ale oczywiście on również w jakiś cudowny sposób zniknął)
we wrześniu jeden facet zlitował się wreszcie i kazał napisać jakiś wniosek o problemie i że on dopiero wtedy będzie mógł interweniować w warszawie icon_surprised3.gif po napisaniu czekam... tak minął wrzesień
nie wytrzymałem czekania ide do telepunktu, tam pani bardzo zdziwiona że w ogóle miał być jakiś wniosek, który również gdzieś sie zapodział.. trójkąt bermudzki? icon_neutral3.gif tym razem pani obiecała codziennie próbować zrobić tą migracje i nawet dzwoniła co kilka dni do mnie że jednak sie nie da... dalsze działania w październiku sobie odpuściłem...
nadchodził listopad a właśnie 1. kończyła mi się umowa icon_neutral3.gif więc ide do telepunktu, tym razem już zdenerwowany, troszke popyskowało sie, pani zadzwoniła w jedno miejsce... 15min czekania... kolejna próba migracji... i o dziwo jednak sie da!!! :/
tłumaczenie... "na pańskiej linii jakaś opcja była nie odkliknięta"
tyle straconych nerwów, niepotrzebnego chodzenia... a wszystko załatwił jeden telefon icon_neutral3.gif inteligencja obługi powala mur.gif

194.29.145.* napisał:
mam cos odnosnie tej nieodkliknietej opcji. kiedys zalatwialem braciakowi neo128. legalnie wszystko zamowilem w telepunkcie i czekam. kurier nie przyszedl. czekam kilka dni, kuriera nie ma. matka braciaka idzie do telepunktu z zapytaniem, co sie stalo, a tam mowia, ze kurier nie zastal nikogo w domu. kobita sie wsciekla i zwyzywala personel i cala tepse. zlozyla zamowienie od nowa. no i wtedy sie zaczelo... kuriera nie ma duuuzo czasu. po tygodniu czekania dzwonie na 0800. tam mi mowia, ze maja zarejestrowane tylko jedno zamowienie, ktore nie zostalo zrealizowane, bo rzekomo kurier nikogo nie zastal. to ja mowie, ze bylo drugie zamowienie, a on prosi o numer. numeru ciotka nie wziela. ba - nie dostala! no to poszla jeszcze raz do telepunktu, znowu przy ludziach ich zwyzywala, po czym zamowila poraz trzeci i tym razem wziela numer zamowienia. kurier znowu nie przychodzi. no to znowu infolinia i tam mowia, ze jakad opcja w poprzednim zamowieniu nie jest odkliknieta. wedrowka do telepunktu, a tam panienka oczywiscie niezwykle zdziwiona, ze to niemozliwe, zeby tak sie dzialo, no i szuka zamowienia. dzwoni do firmy, pol godziny rozmawia, po czym oznajmia, ze faktycznie jest takie zamowienie, ze cos tam jest nie odhaczone, ale one tego nie moga odhaczyc w telepunkcie, bo w ich oprogramowaniu nie ma takiej opcji. dzwonie na infolinie i mowie, co uslyszalem w telepunkcie. facet mowi, ze to niemozliwe i ze takie rzeczy odhacza sie w telpunkcie. no to znowu do telepunktu. babka zarzeka sie, ze nie moze nic odhaczyc. kolejny telefon na infolinie. facet nie wierzy, ze tak sie moglo stac. no to mu mowie, ze 3 miesiace probuje zalozyc neo, a oni zawsze maja jakies problemy. no to sie zlitowal i przyjal zamowienie telefonicznie. po kilku dniach przyszedl kurier do braciaka. tym razem trafil icon_wink.gif. podsumowanie - termin zlozenia zamowienia: poczatek listopada; termin realizacji: poczatek lutego.

213.238.115.* napisał:
A ) po co brałeś kurierem? icon_smile3.gif Trzeba bylo podpisac umowe na miejscu
b ) trzeba dzwonić na infolinie bezpośrednio z telepunktu...zawsze babka z telepunktu moze sobie pogadac z kims z 0 800 i wyjasnic swoje niekompetencje.

83.24.232.* napisał:
A ) umowę mogłem podpisać, ale i tak musiałbym czekać na neo, bo nie mieli żadnego pakietu na stanie. a słyszałem, że w telepunkcie czeka się parę tygodni, stąd decyzja o kurierze.
B ) w telepunkcie telefon był tylko do dyspozycji personelu (głęboko zakamuflowany na zapleczu), a z koma nie mogę dzwonić na 0800.

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.80 | SQL: 1 | Uptime: 328 days, 44 min h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl