heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Niedziela 28 kwietnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Zrywa Polaczenie Neo


83.30.227.* napisał:
Witam!

Od jakis 2 miesiecy dosc czesto zrywa mi polaczenie z netem. Mam Neo 128. Czasami dzieje sie tak ze sie polaczy na 10 min. i znowu zerwie. Myslalem ze modem (Sagem) zajechalem bo komp mi chodzi praktycznie 24 H na dobe no ale pozyczylem router i dalej dzieje sie to samo.
Nizej log ze statusow gg. Mozna sie domyslec ze niedostepny to wtedy kiedy mi zerwalo lacze:
[19:36] status Niedostępny
[19:38] status Zaraz wracam
[19:51] status Niedostępny
[19:52] status Zaraz wracam
[20:25] status Niedostępny
[20:26] status Zaraz wracam
[20:54] status Niedostępny
[20:55] status Zaraz wracam
[21:23] status Niedostępny
[21:25] status Niedostępny
[21:25] status Zaraz wracam
[21:39] status Niedostępny
[21:39] status Zaraz wracam
[21:58] status Niedostępny
[22:00] status Niedostępny
[22:00] status Zaraz wracam

Szczerze powiem ze marza mi sie czasy kiedy neo zrywalo polaczenie raz na 24H.
Zauwazylem tez ze jak ktos dzwoni to zrywa polaczenie. Filter jest dobrze zalozony bo sprawdzalem kilka razy. Wymienilem go i dalej to samo.
Komp tez jest czysty. Mam Sygate Personal Firewall, Nortona i inne programamy ktorymi regularnie skanuje system.

Nieco danych: Win XP Pro, SP 2 i uaktualnienia z windows update.

Wg mnie problem lezy po stronie TPSA.
Za wszystkie odp. z gory dziekuje!

p.s. kolega ktory mieszka ulice dalej a jego dom widze z okna mial ten sam problem.

83.23.98.* napisał:
może to również być wina okablowania w domu. Już o tym pisałem na forum. Okazałao się, że mam w mieszkaniu uwalony (nadłamany, skruszony) przewód od lini telefonicznej.

83.29.251.* napisał:
Mi też ostatnio zrywa połączenie, podejrzewam, że w tym czasie nie ma także sygnału w telefonie, ale nie zdążyłem nigdy sprawdzić, bo lmapka na modemie miga nie więcej niż pół minuty. Mimo to, okropnie mnie całą sytuacja wku**ia. Zaczęło się tak dziać, od kiedy na jeden weekend wyłączyli mi zupełnie linię telefoniczną. Usterki widocznie do końca nie naprawili. Moje okablowanie jest w porządku.
Złodzieje icon_wink2.gif

213.238.112.* napisał:
a od czego macie 0 800 102 102?

83.28.227.* napisał:

a od czego mamy forum?

83.30.211.* napisał:
wymienie kabel z Gniazdka do Modemu. Jak nie pomoze bede meczyl TPSA dopoki tego nie zrobia.
Nie dawno mialem 1 numer tel. w domu. Teraz mam 2 numery. Jeden na dole drugi u gory. Wczesniej bylo robione tak ze mialem u gory i na dole ale do jednej linii. Teraz mam inny numer na dole i u gory. U gory koles nie ciagnal wszystkich kabli na nowo. Po prostu ze slupa pociagnal do sciany i ze sciany polaczyl ze starym kablem. Nie wiem po co to pisze ale wydaje mi sie ze cos tutaj bedzie nie tak.

213.238.114.* napisał:


A na forum zdjagnozujesz koledze powyzej wine po stronie TPSA? blink.gif

83.30.211.* napisał:
Dzownilem do nich wczesniej, ponziej napsialem ten temat. Zaczelo sie standardowo. Prosze sprawdzic filtry. Pozniej ze mam przeskanowac kompa antyvirusem, ustawic zeby USB nie wylaczal, w programiku ktory byl do Sagema wcisnac kombinacje ALT+ D itd. Mam tego serdecznie dosyc. Za moment zadzwonie jeszcze raz. Chociaz nie powiem... net mi chodzi juz 6 godzin icon_biggrin3.gif

84.10.34.* napisał:
to nacisnij jeszcze raz ALT+D i zobacz jakie sa parametry MARGIN i Attenuation.

83.30.43.* napisał:
Mi też ostatni zrywa połączenie. Już 3 raz w ciągu 5 dni! Mam tak po zmianie z 128 na 512. Strasznie mnie to wkurza! Może to nie tak często jak innym ale nienawidze tego. Może wymienie kabel z gniazdka do modemu...

213.238.114.* napisał:
A tracisz synchro po rozlaczeniu?
Sprawdź czy masz jakies bledy CRC...

83.22.141.* napisał:
Stery nowe czy z płyty tpsa :>?

83.30.27.* napisał:

Synchro trace na jekieś 15-30 sekund. Błędów CRC nie ma.

213.238.114.* napisał:
Jak tracisz synchro to niedobrze :/

Sprawdx na oryginalnym kablu z zestawu (gdy masz ST330 to nie na oryginalnym ale po prostu na jakimś innym do 2 m).
Sprawdź tez mikrofiltry...a najlepiej podłącz do lini sam modem (telefony odłącz).Na wiele się to nie zda gdyż na 99% twoja linia nie daje rady na szybkości 512kbps. Dzwon na hotline i poproś o test lini itd...oni juz beda wiedziec co robić.
Ewentualnie jak masz modem sagem i jak masz w opcjach zaznaczone iso/bulk to zmien to na samo bulk

83.22.141.* napisał:
Możesz też spróbować nowych sterów.

84.10.34.* napisał:
zmiana nic nie da. Sprawdz Margin/Att ile masz. Att >44 lub Mar<12 to masz slaba linie albo sam sie tlumisz przez zle kable

213.238.114.* napisał:
Att >50 lub Mar<10 to moje dane...przy tych powyzej znam przypadki ze neo smiga bez problemu...

83.27.241.* napisał:

Tak niby jest oficjalnie ale sproboj pociagnac 2 Mbity na Mar 11 albo att 47. Juz od 42-44 zaczynaja ginac pakiety.

83.30.38.* napisał:
Czy może być to wina zbyt długiego kabla od gniazdka do modemu? Bo ja mam chyba z 15m.

83.27.241.* napisał:

wlasnie att rosnie od dlugiego kabla i duzej ilosci polaczen (rozdzielacze itd).

83.30.38.* napisał:
Margin 31
Attenautoin 19
Może TPSA ma jak zwykle jakieś problemy, bo wcześniej chociaż też mialem 512 nie rozłączało...


83.27.241.* napisał:


No to ok. A jak cie rozlacza to mruga dioda? zmien sobie w config bulk/iso na bulk

83.30.7.* napisał:

Zmieniłem. Już od dwóch dni mnie nie rozłączyło. Ale jak rozłącza(raz na kilka dni) to dioda ADSL mruga przez pare sekund... mur.gif

83.23.93.* napisał:


skoro mruga dioda na modemie to tak jakby modem tracił synchronizacje albo jakieś problemy na centrali. Ja bym zamęczył ich na infolinii aż do skutku !! w końcu za to im płacą aby pomagali użytkownikom usługi

213.238.115.* napisał:
Meczyc to se mozesz...wytargujesz conajwyzej powrot na stara predkosc na sciezce technicznej icon_wink2.gif Powodzenia...icon_smile3.gif
Zmień ten kabel na jakiś krótszy...wkońcu nie od tak sobie dają w zestawie 2m icon_razz.gif

roth, ostatnio gadalem z kolesiem ktory mial na 6megowce mar 11 i 12 i śmigalo no problem icon_smile3.gif

84.10.34.* napisał:
ciekawe jak dlugo. Za 2-3 miesiace bedzie go juz rozlaczac i na tym sie skonczy

83.30.12.* napisał:

Tzn. jak to mam to zrobić? Gniazdko daleko od kompa... A co do kabla to mam telefoniczny (nie przedłużacz)!

213.238.115.* napisał:
To podejdź z kompem do gniazdka icon_wink2.gif
Za długi kabel od modemu do gniazdka moze powodować rozłączanie. Sprawdź na tym z zestawu...

83.30.12.* napisał:

Pewnie, postawie sobie kompa na schodach. Wcale nie będzie nikomu przeszkadzał... laugh.gif


84.10.34.* napisał:
Od tego sa np modemy ethernetowe zeby nimi podpinac a nie kombinowac z 20 metrowymi kablami.

83.30.226.* napisał:
jak narazie net smiga oki icon_smile3.gif wsadzilem jeden filter w drugi i podpialem telefon icon_smile3.gif kabelek wymienilem bo wczesniejszy byl laczony w 2 miejscach icon_razz.gif Obecna odleglosc od gniazdka to 6m.

Margin: 37dB
Att: 9 dB
USB: Bulk/ISO

Osatnio net mi dziala okolo 24 H icon_biggrin3.gif teraz chodzi 5 godzin i czekam co bedzie dalej icon_razz.gif

p.s. wczesniej jak mi zrywalo polaczenie to tez mrygala dioda ADSL. czasami nawet sie nie zapalala z powrotem.

Pozyjemy zobaczymy icon_wink2.gif

84.10.34.* napisał:
A wczesniej ile miales Att/Margin?

83.30.197.* napisał:
szczerze powiem ze nie sprawdzalem. dzis mi zmienili z neo 128 na 256 i znowu sie rozlacza.

Margin: 14
Att: 10

83.30.13.* napisał:
Kolejny problem! Już mogłem to przeboleć, że rozlacza mnie czasem(co 3-4 dni), ale te pingi w Counter Strike są coraz większe!!! Mam neo 512 a ping 100-150. mur.gif Co jest??
Att= 19
Margin= SPADŁO DO 20
Chyba sprubuje kabel wymienić! mur.gif

213.238.115.* napisał:
Co do pingów to generalnie tepsa się tym nie przejmuje. Zależy do jakiego serwera masz taki ping. ja np w css mam serwery do ktorych ping mam 300 a są rowniez takie do ktorych ping jest 60.
Jaki masz ping do wp.pl?
Jak po twojej stronie wszystko jest ok to raczej nic nie poradzisz...

83.25.142.* napisał:
Moze to byc wina TP, moze konfiguruja porty, lub jakis inny syf z ich strony icon_wink3.gif. A moze u Ciebie firewall? Najlepszym sposobem to zadzwonic do nich i oni Ci wszystko powiedza, podasz im swoj numer, i Ci nawet powiedza jaka jest tego przyczyna, a na forum sam widzisz tylko niepotrzebne klotnie.

Pozdrawiam icon_wink3.gif

new_vampv.gif happy.gif !

213.238.112.* napisał:
Mówie, jak ma czysty komputer to nic mu nie poradzą icon_smile3.gif
Gdyby do wp.pl miał ping 200 to moze z łaską coś by sie dało zrobić, ale to juz trzeba udezyc do boga icon_smile3.gif

83.30.11.* napisał:

Pewnie że są servery do których mam pingi 60 i są takie co mam 500, ale średnie 80-130!

213.238.112.* napisał:
życie icon_wink2.gif
Też mam podobnie (nie mam neo) i trzeba się z tym pogodzić icon_smile3.gif
Dla usera który ma ping do WP.pl nie postawią nowej szafy z nowym światłowodem zeby ping miał 30 icon_smile3.gif

83.24.77.* napisał:
Nie chcę zakładać nowego tematu, podepnę się pod ten.

Od niedawna mam Neo 512 i w porównaniu z netem przez wifi, który miałem wcześniej to niebo a ziemia. Nareszcie mam porządny net.

Modem sagem, stery chyba najnowsze, bo opcja update nie wykrywa nowszych.

Z tego co wiem dwa razy dziennie modemy są resetowane. I tu jest drobny problem w przypadku p2p gdyż połączenie nie jest automatycznie wznawiane. Można to jakoś ustawić żeby po rozłączeniu automatycznie było wznawiane?

Czasem jest też tak, że po włączeniu kompa albo po takim resecie muszę zrobić restart bo wywala mi komunikat, że modem nie jest podłączony.

Jeśli to ma jakieś znaczenie:
* margin 36dB
* attenuation 8 dB

83.23.111.* napisał:


raz na 24 godziny modem się rozłącza....program autoconnect i po sprawie

83.24.64.* napisał:
a ja wlasnie wczoraj miedzy godz 15.00 a 16.00 nie mialem neta..modem w kratke synchronizowal sie i rozsynchronizowywał ( nie wiem czy jest takie słowo:))...bylo tak 30 min i wrocilo do normy samo....poprzedniego dnia to samo i w tych samych godzinach,,dziwne...

\\mam router sprzetowy neo2048

83.24.85.* napisał:

Zawsze o tej samej godzinie? O której?
Masz link do tego programu? Instaluje się go obok czy zamiast softu do Sagema?


83.23.111.* napisał:


nie. co 24 godziny od rozpoczęcia połączenia. Czyli jeśli połączysz sie o 16-tej to za 24 godziny nastąpi rozłączenie.

link --> http://shider.net/AutoConnect/

instaluje sie obok. stery od sagema, tworzysz połączenie a autoconnect bedzie je automatycznie wybieral i ponawiał połączenie jeśli zostanie przerwane

213.238.112.* napisał:


Porządny net icon_biggrin3.gif yyy...jasne icon_wink2.gif

Tak jak kolega wyzej pisał po 24h twoje IP traci waznośc i połączenie musi zostać zerwane. Attenuation masz fatalne, generalnie poniżej 10 zaczynają się problemy :/
A jak z CRC? Masz jakieś? Jak długi masz kabel łączacy modem z gniazdkiem??

83.23.74.* napisał:


myślałem, że tłumienie sygnału im mniejsze tym lepiej. u mnie jest Margin 39 i Attenuation 5. Na infolinii technicznej powiedziano mi, że neo 6mbit'ów będzie działać, na forum.neostrada.info to samo usłyszałem, a raczej przeczytałem icon_smile3.gif sprawdzimy w praktyce za pare dni, w piątek podpisałem aneks do umowy....coś się zmieniło w związku z tymi parametrami czy coś źle przeczytałem albo zrozumiałem ??

83.29.253.* napisał:
Jak na pisałem kilkanaście postów wyżej, też miałem problem z rozłączaniem się neta na dosłownie kilka sekund. Ale od kilku dni problem się nie pojawia...
A tak sobie teraz sprawdziełm te Att i Margin i mam coś takiego:
Att: 108
Margines: 62

W porównaniu z tym, co każdy tu pisze, to kosmiczne wartości blink.gif

213.238.115.* napisał:


Sory icon_smile3.gif To było w nocy pisane i mi się pomyliło icon_razz.gif
Jest źle jak Mar jest mniejsze od 10, a Att większe niz 50 icon_smile3.gif

83.26.115.* napisał:

Mnie również przez pierwsze dni po przejściu na 512 rozłączało nawet kilka razy dziennie, ale ostatnio się uspokoiło. Może mieli jakieś przejściowe problemy czy coś...

83.28.60.* napisał:


blink.gif blink.gif blink.gif blink.gif OMG ile Ty masz do centrali?? 20 km?? blink.gif blink.gif

83.30.205.* napisał:
ja juz mam tego dosc :!: przez jakis tydzien net chodzil nawet po 24 h. Przez caly weekend zrywa jak glupie. Dzwonie do tych cfaniakow i zawsze cos wymysla... prosze sprawdzic to i tamto... wrr... Dzis bede ich meczyl dopoki czegos z tym nie zrobia! Ile mozna? icon_neutral3.gif

Margin: 26
Att: 9
CRC: 6

213.158.195.* napisał:
djluck: tlumienie masz malutkie, ale odstep sygnal-szum (Margin) rownie maly - moze dlatego?

62.233.139.* napisał:

Moim zdaniem porządny. W porównaniu z wifi to niebo a ziemia. Tamto to dopiero był syf i malaria. Pingi do łącza rzędu 100-200, zgubione pakiety, lagi, przerwy w neice po parę godzin. Jednym słowem wszystko zależy od punktu odniesienia icon_wink2.gif

CRC sprawdzę. Kabel? Ze 2 metry ale nie ten oryginalny z zestawu tylko jakiś inny. Ten z zestawu żona mi zaanektowała do telefonu (bo dłuższy był), najwyżej zabiorę i sprawdzę jak z nim będzie działać

213.238.114.* napisał:
djluck masz crc6 a powinno być 0!!!
Więc podłącz modem za pomoca kabla z zestawu, a jak to nie pomoże to wtedy linia nie wyrabia, dzwoń na hotline, poproś o test lini i bedzie wiadomo czy musisz migrować w dół. Chyba że masz łącze 128 o_O to wtedy dzwonisz na 9393 i mówisz co się dzieje...ale to tylko w wypadku kiedy na hotline powiedzą ci że masz słabe parametry linii...

158.75.130.* napisał:

Ja mam radiowke 512 i dziala ona 100 razy lepiej niz neo 1m mojego kumpla moim zdaniem neo to syf, przez jakis czas mialem neo, jak byly jakies problemy to po zgloszeniu do tepsy musialem tydzien czekac az cos z tym zrobia, a juz wogle nie mowie co bylo jak chcialem ISDN zdjac, chyba 3 miechy czakalem az to zrobia TPSA = France Telekom = SHIT

62.233.139.* napisał:

Zależy od przypadku. W moim przypadku w tym co napisałeś zamieniam "Neo" na "wifi" i mam dokładny opis mojej sytuacji. Nigdy więcej firemek-krzaków. Niech TePsa obniży jeszcze ceny a większość z nich "pójdzie się pieścić". 512 to miałem w umowie na papierze bo nałapał klientów, nie dokupując łącz i miałem - 20kB. Ehhhh, nigdy nie wrócę do takich wynalazków. A llimit, jak nie ciągniesz stuffu z netu za dużo, jest, w moim przypadku, dużo za duży. Do tej pory szlag mnie trafia jak sobie przypomnę. EOT icon_wink2.gif

83.26.101.* napisał:

Nie rozmawiamy tu o aspektach prawno-proceduralnych, tylko technicznych. Jak psioczysz na biurokrację to idź na Oślą.

Sparrov: warto tu porozmawiać, bo na infolinii:
a) nie zawsze wszystko wiedzą
b)zostanie dla potomnych, niektórzy uzywają opcji szukaj

I dodam jeszcze, że o ile staram się instalować sieci profesjonalnie, to w dwóch wypadkach ciągnąłem kabel telefoniczny do modemu po 50m. Jeden kabel idzie koło szybu windy, kabli wysokiego napięcia etc. Drugi wisi pomiędzy blokiem a moim domem. W obu przypadkach mnie nie rozłącza. Jak będę miał okazję to sprawdzę poziomy sygnału i szumu. Długość kabla nie powinna być problemem, gdyż technologia ADSL zezwala na dystanse liczone w kilometrach (od urzadzenia tpsy w centrali), 6mbit to też przecież nie jest max.

Pozdrawiam,

elh


213.238.115.* napisał:
Owszem, jest do 5km do centrali, ale ORT: wziąść też należy pod uwagę jakość kabla. Gdybyś wiedział ilu ludzi ma kable po 10-15 metrów i narzekają że ich rozłącza, a po zmianie kabla na ten z zestawu jest wszystko ok. A potem ludzie mają pretensje co to za internet wogóle..jest kabel 3 metrowy w zestawie to takim podłączac a nie kombinowac! :/
A co do kabla 50m to o_O icon_smile3.gif

83.238.70.* napisał:
Sparrov,
coś sie tak przyczepił tej długości kabelka abonenckiego.
Masz w 100% rację jeśli chodzi o jakość.
Ludziska, kutwy niemiłosierne, jakby mogli to sznurkiem i to wiązanym w kilku miejscach podłączaliby swoje sprzęty.
Jeżeli kabel jest dobry z solidnie zarobionymi RJtkami to, uwierz mi, nie ma znaczenia czy ma 3 czy też 15m.
Zanim się zacznie molestować TPsę należy dokładnie sprawdzić swoją instalację domową(90% usterek), zajrzeć do gniazdka, dokręcić co się da.
Jeżeli macie zaniki sygnału podczas dzwonienia telefonu to pewnikiem trzeba się rozstać z filterkiem. Te dokładane do kompletu są beznadziejne.
Ja miałem podobny problem w domu, zamieniłem filtr (dostałem w sklepie gratis do routerka adslowego, na oko 5 razy większy i z 5 razy lepsze parametry)
i teraz jest wsio OK.


83.29.233.* napisał:

Być może.... mieszkam na przedmieściach Krakowa...

213.238.114.* napisał:
pepek0206 niemożliwe icon_wink2.gif

amad, dobra, jak masz 3 metry kiepskiego kabla a 30 metrów kiepskiego kabla to ma zapewne znaczenie icon_smile3.gif...w każdym razie większość problemów ze zrywaniem połaczenia jest spowodowanych błędną instalacją zestawu lub użyciem swojego kabla telefonicznego. A najlepsza zavbawa jest jak dzwoni klient i w słuchawce słychać jak modem się synchronizuje...albo jak szumi na maxa a klient twierdzi ze gada z debilem i wszystko ma podłączone ok :/
Najgorzej jak dzwonią ludzie z problemem ze nie dziala im net albo rozłącza a mają śmiesznie podłączone (coś wisi na drutach, albo rozdzielacz jest włączony do telefonu a modem do rozdzielacza) i potem mają pretensje ze nie działa bo wczesniej wszystko było ok icon_smile3.gif

62.233.139.* napisał:

Mam problem z tym autoconnect'em. Do tej pory łączyłem się neo poprzez soft dołączony do modemu Sagema.
Bez usuwania softu zainstalowałem Autoconnect'a. Wykrywa skofigurowane połączenie Neo (także dial-up TePsy kiedyż używany) ale wyświetla komunikat u błędnym haśle. Wpisałem to hasło do autoconnect'a i nadal jest to samo. A to samo hasło w sofcie Sagema działa bez problemu blink.gif

83.23.78.* napisał:
andyN --> wyrzuć ten soft od TP i zainstaluj wszystko według tego ---> http://turbokrecik.info/index.php?go=71

wtedy napewno autoconnect będzie działał bez problemu. Aha to połączenie dial-up też możesz usuńąć bo autoconnect będzie je wykrywał, jeśli nie chcesz to poprostu w autoconnect'cie wybierzesz, które z połączeń ma być jako domyślnie wybierane

213.238.114.* napisał:
Wywal wszystkie połaczenia i soft od tp (jak można było tego używać o_O). Potem kreator nowego połączenia i:
-połącz z internetem
-konfiguruj moje połączenie ręcznie
-użyj modemu telefonicznego
-nazwa usługodawcy np neostrada
-nr telefonu *
-potem login i hasło
Przy instalacji sterów z płyty (sagem) jest juz tworzone takie połączenie - Internet ADSL.

62.233.139.* napisał:
Sparrov
Ale same sterowniki od Sagema zostawiam?

I z tam skonfigurowanym połączeniem próbuję tego Autoconnect'a?

213.238.114.* napisał:
Jak odinstalowales tylko neostrade TP to nie ma sensu przeinstalowywac sterów do sagema. Wtedy wystarczy stworzyc nowe połaczenie w połączeniach sieciowych według wzoru. Chyba ze sterowniki juz odinstalowałeś to na płycie w drivers/sagem800 odpalasz setup i zainstaluje ci stery + połączenie. Potem instalujesz autoconnecta i odpalasz program on wykrywa połązcenie dial-up i ty mó mówisz OK icon_smile3.gif

213.158.195.* napisał:
Ale po co wam Autoconnect do czegokolwiek? huh.gif

Wchodzicie we wlasciwosci polaczenia, tam ustawiacie ponowne laczenie po rozlaczeniu po 5 sekundach, ilosc prob na 99 i jazda icon_biggrin3.gif

83.23.78.* napisał:


np. na zliczanie ilości pobranych danych bo na neo licznik na stronie nie zawsze można liczyć i nie zawsze chce się na infolinie dzwonić.

213.158.195.* napisał:
A to przepraszam... icon_smile3.gif

Jakos nigdy limitem sobie glowy nie zawracalem, bo i tak go nie wykorzystuje w pelni icon_smile3.gif

83.30.251.* napisał:
isteniej mozliwosc ze jest to wina instalacji telefonicznej u mnie. jak podnosze sluchawke to straszne szumy sa w telefonie. Telefon swoje juz przezyl wiec wzialem drugi i nadal to samo. Dzis mieli testowac linie, zaraz dzwonie i pytam co i jak. Jesli wszystko ok to mowie ze sa starszne szumy w telefonie i niech przysylaja kogos. Wczoraj takze te szumy uslyszal koles z ktorym gadalem na ich lini i mowi ze to moze byc przyczyna.

Edit:
no i test lini wyszedl oki mur.gif
CRC: 1
Margin: 35
ATT: 9

Powiedzialem o szumach mowi ze mam potestowac jeszcze troche moze dojdzie do siebie mad.gif Jak nadal to samo to mam zadzwonic. Chyba juz 30 raz icon_neutral3.gif

213.238.112.* napisał:
Mikrofiltry (zle założone/uszkodzone)
Odepnij wszystkie telefony i wtedy podłącz sam modem i sprawdź

83.30.246.* napisał:
juz tak robilem, nawet dzis w nocy... nic to nie dalo icon_neutral3.gif dobija mnie ta cala sytuacja juz.

83.18.209.* napisał:
witam odstawowe pytanie jak daleko orientacyjnie jestes od centrali czy modem jest wlaczony bezposrednioo w linie bez zadnych dodatkowych alarmow itp..
oraz czy niema jakis aparatow bez filtra(roizlaczanie w trakcie polaczenia) na dodatek czy nie masz w gniazdkach zalozonych kondensatorow itp itp ... a najwazniejsze nie sluchaj fachowcow z info bo wiecej popsuja niz pomoga
byly przacownik tpsa


83.18.209.* napisał:
sprawdz czy aby nie masz jakiegos starego aparatu bez filtra lub zle filtr nie jest wlozony
filtr do gniazdka i z filtra do aparatu
pozdro


83.30.217.* napisał:
z tego co sie orientuje do centrali mam gdzies max 2 km.
modem jest podpiety bezposrednio pod linie na 6 m kablu.
telefon jest z filtrem zalozonym przy gnazdku i pozniej kabelek idzie do telefonu.
co do kondensatorow to nie wiem bo nie bede gniazdka otwieral icon_wink2.gif
dzieki za porady ale jak zrywa tak zrywa icon_sad2.gif
postanowilem ze zrobie 2 screeny z configa. ktos mowil ze CRC musi wynosic 0 a ja mam 1.
http://www.clubdj.pl/files/other/neostrada1.jpg
http://www.clubdj.pl/files/other/neostrada2.jpg

Jak juz mowilem kabel wymienilem. Niestety nic nie pomoglo mur.gif



213.238.115.* napisał:
Poszperaj w internecie i sprawdź CRC. Powinno być 0 ale jajlepiej jak masz z 3-5 icon_smile3.gif Jak bedziesz tyle mial to dzwon na 9393 i powiedz ze masz takie CRC, prawdopodobnie wyslą Ci montera liniowego. Ale najlepiej zadzwoń jeszcze na 102 102 z tym CRC, pewnie beda chcieli testowac linie...

62.233.139.* napisał:

U mnie to nie działa icon_confused2.gif

212.160.172.* napisał:
9393 nic mu nie da monter z neo, a przed tym restart użądzeń i sprawdzenie parametrów lini. Proponuje kontakt 0 800 102 102

213.238.113.* napisał:
Mi nie chodzi o montera z neo tylko o montera liniowego icon_wink2.gif
Restart urzadzen i test lini nie ma sensu bo oczywiste jest jakie beda jego nastepstwa icon_wink2.gif

83.31.184.* napisał:


Wywal laczydelko Tepsy, jesli je masz. Jesli nie masz, to usun obecne polaczenie i stworz nowe (dial-up, numer telefonu *, login i haslo od Neo) - wtedy powinienes miec mozliwosc dlubania we wlasciwosciach.



83.30.176.* napisał:
A ja mam takie pytanko

Nie każdy ma modem sagema wiec czy jest jakiś soft który może sprawdzić poziom szumów do tłumienia ?

83.30.219.* napisał:
w koncu po 20 telefonach do kochanej tepsy stwierdzili ze przysla montera icon_smile3.gif wyznaczony termin byl na 12 pazdziernika a wczoraj dzwonil ze jutro wpadnie icon_biggrin3.gif pozniej zdam relacje icon_wink2.gif

213.238.113.* napisał:
Oj nie licz ze wpadnie icon_lol.gif

83.30.211.* napisał:
monter mial byc o godzinie 12. o godzinie 10 telefon i mowi mi ze cos tam na centrali zle bylo...ble ble ble no i pyta czy moze byc pozniej icon_wink2.gif ku memu zdziwnieniu przybyl pare minut po 11, pokazalem mu te screeny i mowilem ze zrywa, ze zmienialem kabel itd. W sumie moze byl u mnie 2 minuty. Od kad polaczylem sie z netem rano tak smiga do teraz, wiec pobilem nowy rekord od chyba pol roku icon_razz.gif Mam nadzieje ze juz wszystko bedzie smigac poprawnie i dziekuje za odpowiedzi w tym temacie icon_smile3.gif

p.s. jesli komus zrywa te polaczenie nadal dzwoncie na ta ich linie do poki tego nie zrobia... ja czasami sie darlem do sluchawy ale bylo warto icon_smile3.gif

83.22.26.* napisał:
no i probem powrocil icon_neutral3.gif czekam na Pana z montera.

Jak narazie necik chodzi jakies 1,5 godziny z takimi danymi:
CRC: 76
FEC: 12558
Margin: 30
Attenuation: 9

82.177.97.* napisał:
zrozumcie tych na infolini, ich procedura jest taka: najpierw p[rzez tel sprawdzaja czy wszystko jest dobrze podaczone i czy jest prawidlowo skonfigurowane, pozniej wysylaja zgloszenie na centrale (ZP/.../...) jak jest odpowiedz to wtedy albo jest monter albo dziala net. Zrozumcie ich musza to robic bo jakby na kazde zgloszenie wysylai monterow to musieliby miec na co drugiego uzytkownika montera - to jest nie realne. A szczerze mowiac 90% przypadkow nie dzialania neo jest po stronie klientow

213.238.114.* napisał:
a) infolinia jest po to zeby zbierac zjeby od klientow za TP i zeby byc lacznikiem miedzy klientem a komorkami TP.

cool.gif zjeby zbieramy za to ze TP nie ma swoich monterow ktorych sle do kluientow :/

Sam doskonale rozumiem klientow TP, bo jak neo sie psuje i monter nie przychodzi po 3 razy albo jest umawiany za 20 dni to jest smiechu warte :lol:Niekompetentnych przekwalifikowanych pracownikow TPSA pozostawiam bez komentarza icon_wink2.gif


82.177.97.* napisał:
widze ze kolega po fachu icon_biggrin3.gif:D:D a co do montereo to 20dni to jest nic co powiesz na 60? icon_biggrin3.gif

213.238.113.* napisał:
icon_lol.gif 60 to juz hardcore...w tej sytuacji bym sie chyba rozlaczył icon_razz.gif
No tego to jeszzce nie widzialem, narazie musialem znosic ochrzan za okolo 20 dni :] Jak sam popatrzylem w terminy to nie wierzyłem...


82.177.97.* napisał:
hehe no co zrobic icon_smile3.gif akolega to z rawy, krakowa czy gdanska?icon_smile3.gif

213.238.115.* napisał:
Gda :]

83.22.33.* napisał:
U mnie akurat monter byl 3 razy i powiem ze bylem mile zaskoczony ze tak szybko przyszedl. Raz byl wczesniej umowiony. Pozniej zadzwonilem ze dalej neo zrywa i w ten sam dzien przyszedl icon_wink2.gif Po 3 telefonie wpadl zaraz na nastepny dzien. Wczoraj wlasnie byl ten 3 raz i ciagneli kabelek od nowa w domu... a dzis lipa icon_neutral3.gif zrywa!!! Ja sie juz poddaje. Na dodatek w telefonie szumi jak glupie. Jak szumi neta zrywa, jak nie szumi net smiga ladnie icon_neutral3.gif Jakies pomysly? Dzwonmc dalej czy sprawdzic po raz 50 czy w kompie wszystko ok?

213.238.112.* napisał:
Odlacz wszystkie telefony i podlacz sam modem do lini. Powinno pomóc icon_wink2.gif

83.22.30.* napisał:
dzis w nocy wylaczylem telefon i podpialem sam modem. Dokladnie o godzinie 00:51. Zerwalo polaczenie o 03:56 i minute pozniej polaczyl sie ponownie. Pozniej zerwalo o 12:05. Przed 13 musialem wylaczyc neta zeby podpiac telefon. Teraz smiga z telefonem.

83.22.53.* napisał:
necik smiga bez zarzutow 3 dzien icon_smile3.gif wszystko wydaje mi sie tutaj bardzo podejrzane. W srode dzwonila Pani z tepsy aby uregulowac rachunku. Moja mama powiedziala ze nie zaplaci bo szumi w telefonie i zrywa polaczenie. Mowila ile to razy byl monter, ze ciagneli kabel od nowa. Byla mala wymiana zdan... w srode oni do nas dzwonili w sprawie rachunkow i od srody nie zrywa polaczenia. Chyba nie musze niczego wiecej pisac...

83.26.158.* napisał:
Kurde, mam to samo, zmieniłem 2,5 miesiąca temu z 128 na 512 i zaczeły się straszne problemy. Net rozłacza mi tak czesto że to masakra. jednego dnia może śmigać cały dzień bez zrywania (no może raz razłaczy) a innego, (np dzisiaj), 7-8 razy !! to jest przegięcie !! Dzwonie do nich i pier***lą mi od rzeczy. Sprawdzalem ten cały margin i attenuation (nie wiem co to icon_biggrin3.gif ) podaje jak coś :
margin : 13 dB att: 21 dB. CRC 20 i rośnie o.0. Załamka normalnie....Najgorzej jak chce pograć online. Odpalam Halo, pogram 2 minuty i wywala, połącze się, odpalam halo minuta i rozłacza.... Juz nie raz się wkurzyłem i zacząłem napieprzać modemem w biurko, no bo ile można mur.gif

213.238.113.* napisał:
crc 20 icon_lol.gif I co sie dziwisz. Popros o test lini i spytaj sie czy masz podstawy do migracji w dół...jak masz to sprawdx czy na 256 bedzie rozlaczało ja tak to robisz to samo na 128

83.26.145.* napisał:
I mam zrezygnować z mojego necika ? O nie...jak mam się znowu męczyć na 128 to podziękuje... Nie da się czegoś innego zrobić ? icon_biggrin3.gif Dziś np. praktycznie kila godzin neta nie miałem :/ co chwila rozłaczało, modem latał po pokoju mur.gif
Prosze tylko nie 128 mad.gif mad.gif mad.gif mur.gif mur.gif

Btw: Zna ktoś jakiegoś neta w łodzi, bałuty, min. 512 kbit/s do 100 zł ?

213.238.113.* napisał:
hmm, mozesz zadzwon na 102 102 i spytaj sie czy nie maz za slabej lini i czy nie moznabyloby jej wymienic (monter liniowy 9393).

Sory, ale przy 20 CRC to no comment, z 512stką się pozegnaj icon_smile3.gif chyba ze chcesz takiego neta jak masz teraz...a chyba nie warto...

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.08 | SQL: 1 | Uptime: 77 days, 1:32 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl