heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Piątek 3 maja 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Problem Z Neo128kb/s Prosze Was O Pomoc!


83.28.167.* napisał:
Czesc!!! Mam problem z Neostradą 128kb\s od 2 tygodni:( A mianowicie chodzi o to ze caly czas mi przerywa polaczenie:( Ale dziwne jest to ze najczesciej przerywa wtedy kiedy np. wlacze jakis program albo przejde z jednej stronki na druga (z interii na onet). Ale czesami tak sobie odlancza mnie kiedy mu sie podoba. Nie mam pojecia co sie dzieje. Myslalem ze to jakis wirus lub cos innego. Skanowalem dwoma programami: Kaspersky Anti-Virus3.5 i Ad-Aware SE Personal i nic nie wykryly (najnowsze uaktualnienia). Mam Okienko Xp. Mam z tym duzy problem bo pisze prace magisterska i niezbedny jest mi net:( Ale co ciekawe ten post piszalem hm.... z 2 dni:)))))) bo niemoge sie poloczyc co cos zrobie to klapa. Dzwonilem do tej zaje***ej TP i oni powiedzieli mi ze to cos jest wina z moim sprzetem. Dla mnie jest to nie do przyjecia a mianowicie sprawdzalem moj sprzet u sasiada i chodzi normalnie:/. Nie wiem o co chodzi. Ahhh i jeszcze cos mam zablokowany telefon na 80zl.Gdy to przekrocze nie moge wykonywac polaczen ze stacjonarnego> Czy myslicie ze to moze byc przez to?? Pomozcie mi, doradzcie, prosze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

83.28.210.* napisał:
Wg mnie to problem z systemem.... wywal aplikacje TP zamiast tego ustaw sobie w windowsie zeby ci sie łączył bez niej....ona jest wielkim problemem..

A mozesz napisac jaki błąd ci sie tworzy? Numerek, treśc itp.

83.28.182.* napisał:
Nie łacze sie przez oprogramowanie z neo. Uzywalem CIDIALA a teraz Auto Conecta. Bład wystepuje 680 BRak sygnalu wybirania. A system zmienialem juz chyba 5 razy im dalej nic:/:(

83.28.6.* napisał:


Sprawdzales kabel telefoniczny ?? Jezeli masz mozliwosc to sprubuj na innym.

83.28.201.* napisał:
A co sie dzieje z diodami na modemie od tepsy? mrygaja czy cos w tym stylu? Sprawdz kabel tak jak wczesniej RuDi doradził ci icon_razz.gif

84.40.203.* napisał:
Ja bym jednak proponował ustawiac wszytsko w windowsie, programy i sprzęt z tej firmy mają to do siebie, że się psują dość często a an support on TPsy zbytnio bym nie liczył, oczywiście są wyjątki. Nie chce sie wyglupic, ale podaj informacje czy amsz modem pod port USB czy pod Ethernet, może coś z kartą sieciwoa jest nei tak..



83.28.166.* napisał:
modem SAGEM pod USb. Diodka miga pozniej zalapuje i sie laczy lecz na krotko czasami jest tak ze sie juz niechce polaczyc i trzeba zrestartowac kompa:/ kabela nie mam mozliwosci sprawdzenia ale co ma kabel do rozlaczajacego sie internetu wtedy kiedy otwieram jakies programy lub laduje sie na stronke????:/

83.29.205.* napisał:
A moze masz wlaczona opcje oszczedzania energi?
Moj komputer =>wlasciwosci =>sprzet =>menadzer uzadzen =>kontoler uniwersalnej magistrali szeregowej (USB) - odznacz w zarzadzaniu energia wylaczanie urzadzenia.

83.28.136.* napisał:
sprawdzilem i zrobilem wszystko ci mi doradziliscie i nic:/ jednak wpadlem na mysl ze sprawdze zasilacz. I jednak po zamianie net smiga jak dawniej!!:))))))))) teraz czekam na wasze opinie dlaczego tak sie dzialo!!!

83.27.133.* napisał:
W momencie rozłączenia z netem gasły Ci obie diody na modemie?

83.24.209.* napisał:
1.odlacz telefony w domu i sprobj
2.spr ile decybeli masz na kablu ze strownikow modemu

80.244.134.* napisał:
A, że tak zapytam czy gdy uzytkownik nie ma jeszcze skrosowanej linii pod usługę neostrada to może wystąpić błąd 680: brak sygnału wybierania... ?
Aha bardzo wątpię aby zasilacz zlikfidował Twój problem, pewnie po prostu TP S.A. Ci skrosowała linię, modem, a dokładniej diodka ADSL może sobie mrugnąć ze 3 razy "tak o" widocznie co jakiś czas ma za zadanie wyszukiwać sygnał z linii.
Ale nie rozumiem jednego - po co napisałeś żeby Ci userzy mówili dlaczego tak się działo jak sam stwierdziłeś, że po zamianie zasilacza jest ok, czyli sam rozwiązałeś swój problem więc po co pytasz o to ?

83.25.97.* napisał:
Ja myślę że TP przez ten czas coś robia na Twojej linii i akurat jak zasilacz wymieniłeś skończyli. icon_smile3.gif

83.25.13.* napisał:
Dokładnie, takie są objawy jak moderator w TP S.A. musi skrosować linię, nie ma nic do tego zasiłka bo USB to by na bateriach nawet działało.

62.21.51.* napisał:
Weź odpal jakiegoś linuxa z płyty i jak nadal będzie rozłączało to przyczyna jest sprzętowa, a nie leżąca w Windowsie.

83.25.2.* napisał:
Ale przecież jemu już wszystko działa po co ta dyskusja?

213.238.113.* napisał:



Linia krosowana pod usługe jest tylko raz. Gdy linia nie jest skrosowana a chcesz się połączyć jest brak synchronizacji i jest błąd 680. Jak już jest synchro znaczy że zarówno port na dslamie jak i linia sa OK. Rozłączać lub gubić synchro może przez słabą jakość lini lub ewentyalnie kabel, mikrofiltry i jeszcze pare rzeczy. Co do zasilacza to problem wątpie by leżał w synchronizacji. Jak już z energią.

83.25.4.* napisał:
Mnie tego mówić nie musisz - ja to wiem! Wytłumacz koledze.
Wg mnie po prostu koleś spanikował bo mu neo+ nie działała icon_wink2.gif

213.238.113.* napisał:
Dziwne bo się o to pytałeś...zobacz co zacytowałem...

195.205.152.* napisał:
Bart17 tez niebardzo rozumiem o co ci chodzi wpierw zadzajesz pytanie potam mowisz ze to wiesz
wszystko jest jak napisal Sparrov z 1 ale jesli jest slaby zasilacz w kompiw a modem na usb to przy niskim napieciu modem wcale nie musi sie wylaczac moze poprostu gubic synchro - testowane

213.238.113.* napisał:
aha, no by może, bardziej podejrzewałem że jeśli może byc problem z zasilaczem to komputer będzie się restartował lub modem będzie gasł.
Ale można też podejrzewać kabel od modemu, oraz sterowniki do płyty jeśli mamy chipset VIA (na płytce neostrady sa chyba odpowiednie nakładki). Moze się też okazać ze wystarczy szystko odinstalować, zainstalowac same stery + dial-up i będzie śmigało...

83.25.1.* napisał:
Przepraszam Was, ale to było pytanie do autota postu. KONIEC TEMATU KOLEDZE DZIAŁA WSZYSTKO icon_smile3.gif

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 5.09 | SQL: 1 | Uptime: 521 days, 8:41 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl