Temat
Kara dla MS
62.21.83.* napisał:
Wysokość grzywny wyniesie 497,2 miliona euro, czyli 611,8 miliona dolarów.Komisja Europejska nakazała Microsoftowi, aby w ciągu 90 dni udostępnił nową wersję systemu operacyjnego Windows, już bez wbudowanego programu Windows Media Player.
Firma ma też 120 dni, aby udostępnić swoim konkurentom dane pozwalające na wytwarzanie serwerów sieciowych w pełni kompatybilnych z produktami Microsoftu.
...
Jak to jest. Jak np. Peugeot produkuje smaochód - to go po sądach nie ciągają inni prducenci że np. nie pasuje jakaś uszczelka od innego modelu do peugeota...
To samo z drukarkami.. Jak uzyjesz tuszu podmiennika .. gwarancja bay bay..
A tutaj takie szopki.. Trybunał powinien ukarać nie MS a np. polski rząd.. dlaczego nie ma płatników i innych pod linuksa??
Mi osobiście Windows media player wogole nie przeszkadza.. i nie wiem o co chodzi.. to równie dobrze niech Nullsoft za winampa posadzą...
Nie chcesz nie uzywaj..
Bezsens.. tego czego sie powinni czepiać to nie robią..
Ze MS wykupuje wszystkie małe firmy i technologie.. ze najchetniej by tcp/ip opatentowali...
Niecierpie tego kolosa.. ale na pewnio nie z tego powodu ze ma w zestawie IE czy WMP...
I napewno klienta koncowego to bardzo obchodzi //ROTFL
212.182.122.* napisał:
Dla mnie to jest po prostu śmieszne. Nakładać kary za cos, co nikomu nie przeszkadza.Dla mnie jako użytkownika windows to że w systemie jest juz jeden player jest dużą zaletą. przecież jeżeli ktoś będzie chciał korzystać z innego to zaden problem go doinstalować. Ucieszyłbym się nawet gdyby w systemie zintegrowali więcej swoich produktów np. Office.
80.53.11.* napisał:
Niech lepiej szykują się na "Telekomunę" i ich ukarająTaki Media Player nie przeszkadza, a czasami jak brakuje jakiegoś kodeka to pliczek dociągnie i wszystko git. Ehh biedny Bill Za tą kasę mogliby troszeczkę cenę XP-ka zmniejszyć bo zacząłem już zbierać
83.26.26.* napisał:
Te cale sprawy wokol IE oraz WMP wydaja sie calkowita glupota.Jak ktos nie chce korzystac z w/w programow to nie korzysta i instaluje "zewnetrzne".
Moze niech wytocza sprawe za Notatnik, WordPad, Paint lub Kalkulator...
Co za ludzie
80.55.159.* napisał:
Jak najbardziej przychylam się do waszych odpowiedzi, to jakaś paranoja jest83.64.82.* napisał:
wlasnie w tym sek
duzo osob korzysta z integrowanych programow, nawet niewiedzac o istnieniu konkurencyjnych produktow, no ale komu sie bedzie chcialo szukac jak ma pod reka (drogi) syff
sam wolalbym 'golego' windowsa bez jakis smieci w postaci wmp9, zainstaluje co mi sie podoba - playerek ktory bedzie spelnial _moje_ oczekiwania, a nie to co mikroshit narzuca
to samo sie tyczy IE ile osob korzysta z tego ? - smieci tylko windowsa
czemu sugerujesz integracje office w shitoze, czyzbys popieral monopol ?
212.191.172.* napisał:
Z IE akurat korzysta bardzo duzo osob, bo po co maja szukac innych przegladarek skoro maja juz jedna w windowsie.
W nowych dystrybucjach linuxa teraz tez wszelkie programy (np. OpenOffice, Mozilla) sa dodawane gratis, tak samo jak w Windowsie. Po prostu jest to calkiem wygodne.
Jakby windowsa zintegrowali z Officem i sprzedawali za 500 pln to bym sobie na pewno kupil. Takto uzywam oryginala WinXP, ktorego z uczelni dostalem i nie przeszkadza mi to ze cos tam w nim jest zainstalowane od razu.
83.64.82.* napisał:
linux - zalezy jaka wezniesz dystrybucje, w jednej masz w drugiej nie, w M$ masz jakis wybor ?
jakby office zintegrowali z shitoza to ile by to kosztowalo razem 2000zl ? wiecej ? pozatym nie kazdy uzywa offica - w tym sek,
co to za problem usunac wmp,ie i inny soft z windowsa i dograc na krazka w postaci addona ?
212.191.172.* napisał:
WMP mi w ogole nie przeszkadza w wręcz bardzo mi sie podoba. WMP9 ma własciwie wszystko czego potrzebuje prócz możliwości włączania napisów(chyba że jej nie zuważyłem). Karanie za media playera jest naprawde istną głupotą IMHO. Nie miałbym nic przeciw gdyby M$ do windowsa dorzucał wszystkie swoje najlepsze progsy/pakiety. Np wyzej wstpomniany office. 95% userów mających windowsa ma office'a.Jakby jeszcze IE zmienili na cos takiego jak MyIE2 to naprawde byłby wypas.
213.25.244.* napisał:
Kara jest za to, że ten badziew jest zintegrowany z systemem i za nieudostępnianie przez M$ specyfikacji pozwalającej napisać konkurencji program o podobnej funkcjonalności i stopniu zintegrowania z systemem (spróbuj użyć Windows Update z Mozillą). Niech sobie M$ dodaje co chce do systemu ale niech pozwoli ten syf odinstalować osobom, które nie mają zamiaru go używać.217.30.136.* napisał:
Jezu uwielbiam madre wypowiedzi ludzi ktorzy sie na tym nie znaja i nie maja pojecia o temacie . Nie chodzi o samego shitowatego WMP tylko o to ze MS nie daje mozliwosci . Kupisz to albo nie kupisz nic . A tak np Windows bylby tanszy o polowe ale nie bo musza wkoncy placic programistom na ulepsznie IE , OT , WMP , i pelno innych programow ktorych kazdy bardziej obeznany user nie urzywa ale za nie placi . Placi to jest pojecie wzgledne bo i tak w polsce 80% ludzi jezeli nie wiecej ma pirata i gwno go to obchodzi co w nim ma .Druga sprawa to brak kompatybilnosci z innymi OeSami .Ludzie od Linuksa , BeoSa , Solarisa i pelno innych chetnie by widzieli aby taki MS Office czy gry chodzily na ich platfornie ale nie bo MS woli aby kupiono kolejnowgo Windowsa poprzez nie trzymanie sie jakichkolwiek standardow i do tego integrowanie programow za pomoca API MS ktorego nigdzie indziej nie mozna zastosowac . Cale szczescie ze ludzie na zachodzie powoli zaczynaja dostrzegac ze MS dymal ich w pupe i zmieniaja poglady . Szkoda ze cfaniaczek Miller wrabia nas w kolejne licencje na lata tylko dlatego ze nikt nie wie ze jest alternatywa i nie sprzeciwia sie temu.62.233.213.* napisał:
A myślisz, że jak by tych programów nie było w windowsie (IE, WMP) to ci co nie wiedzą o alternatywie nagle by się dowiedzieli. I tak szukali by takich programów u producenta systemu, przynajmniej w pierwszej kolejności. I wyszło by na to samo.
Po za tym jak już wielu przede mną napisało, to że te programy są zintegrowane nie przeszkaca wcale używać innych.
Windows jest własnością/ produktem MS, WMP także więc ich sprawa co i jak integrują - jak się nie podoba można nie używać. A takie procesy i wysokie kary są tylko próbą zwrócenia uwagi i zarobienia kasy na bogatym koncernie.
217.30.136.* napisał:
Co za glupie myslenie : "AAA.. tam po co umorzliwiac im istnienie na rynku skoro i tak nikt tego nie bedzie kupowac " Boze moze ty masz wujka Andrzeja L. ?Update proste wyjasnienie zaczrpniete z komentarzy na 7thguardzie
"Witam,
Poczytałem sobie dyskusję, którą tu tak zażarcie toczą coniektórzy i zauważyłem, że większość nie do końca wie o co włąsciwie chodzi w "całej tej sprawie".
Otóż wbrew temu co się tu wypisuje, nie chodzi li tylko o usunięcie MediaPlayera z Windows. Nie jest to nawet najważniejszą sprawą. Problem z MP polega na tym, że wykorzystuje on zamknięte technologie do komunikacji z zamkniętymi serwerami mediów strumieniowych produkcji Microsoftu. I co więcej - nie udostępnia żadnych innych protokołów.
Porównując to do radia samochodowego (co już tu ktoś próbował robić) - chodzi o to, że to wbudowane radio potrafi odbierać jedynie programy nadawane przez nadajniki produkowane przez producenta samochodu, a co gorsza sposób przesyłania sygnału jest nieznany i nie da się zrobić alternatywnego nadajnika.
Tak więc wykorzystywanie pozycji monopolisty przez Microsoft polega na zmuszaniu nadawców do wykorzystania ich serwera strumieni, a więc również ich oprogramowania serwerowego.
Ot i cała tajemnica. Proste?
Pozdrowionka.
BC
83.26.26.* napisał:
Uwazam, ze najlepszym rozwiazaniem ze strony Microsoftu bylaby mozliwosc pelnego wyboru skladnikow podczas instalacji systemu. W takim przypadku, kto chce - instaluje, kto nie - to nie.80.55.38.* napisał:
Wkoncu ktos zamiesci chociaz czesc tego o co toczy sie walka.
A ci ktorzy krzyczeli ze to glupota powinni sie wstydzic bo nie poszukali tego co jest najwazniejsze w sprawie.
212.182.122.* napisał:
To nadal twierdze że jest to po prostu głupie. Gdzie MS zmusza kogoś do wykorzystywania ich serwera strumieni? Gdzie nie spojrze to prawie wszędzie istnieje wybór między Windows Media, a Real Player. Na wielu stronach wykorzystywany jest quicktime, choć to juz nie strumień a zwykle pliki odtwarzane bezposrednio z sieci. No i gdzie ten monopol?
213.186.79.* napisał:
[quote][quote]Wkoncu ktos zamiesci chociaz czesc tego o co toczy sie walka.
A ci ktorzy krzyczeli ze to glupota powinni sie wstydzic bo nie poszukali tego co jest najwazniejsze w sprawie. [/quote]
Wcześniej sięwypowiedziałem tylko odnośnie WMP. Jesli chodzi o
[quote]
Tak więc wykorzystywanie pozycji monopolisty przez Microsoft polega na zmuszaniu nadawców do wykorzystania ich serwera strumieni, a więc również ich oprogramowania serwerowego.[/quote]
To nadal twierdze że jest to po prostu głupie. Gdzie MS zmusza kogoś do wykorzystywania ich serwera strumieni? Gdzie nie spojrze to prawie wszędzie istnieje wybór między Windows Media, a Real Player. Na wielu stronach wykorzystywany jest quicktime, choć to juz nie strumień a zwykle pliki odtwarzane bezposrednio z sieci. No i gdzie ten monopol?[/quote]
jakos nie trafia do mnie twoja argumentacja , przeciez to tak jak bys powiedzial hej przeciez zamiast uzywac samochodu mozeszmotor tez dowiezie cie w to samo miejsce
62.87.170.* napisał:
Chodzi o to ze MS mowi : "Wiem jak to dziala ale nie powiem wam dopuki mi nie zaplacicie"83.30.12.* napisał:
dokladnie tak jak ktos napisal wyzej. Czysty windows bez WMP, IE itp. o wiele bardziej spelnial by moje oczekiwania i byl by TANSZY napewno niz jest teraz.80.53.67.* napisał:
imho dobrze jest tak jak jest...chociaz przyznam, ze zamiast WMP uzywam bestplayer1.0 (szybciej sie uruchamia i ma wiecej funkcji video...)
ale pozatym to uzywam wszystko co jest od M$
81.168.201.* napisał:
dobre by to bylo , ale i tak musial bys za to placic czego nie uzywasz
62.21.83.* napisał:
Jego kasa poszła na wynalezienie tego.. ?? jego !!!
więc o co chodzi.. nie musi dawać prezencików..
To jest wolny rynek. Moze microsoft robic co chce.
Bezsensem jest twierdzenie ze ms mnie zmusza do transmisji
stumieniowej z ich serwera.. jak ja wlasciwie nie uzywam
WMP.
Rasumując.. ja zaskarżę NASA ze testują nowy silnik odrzutowy i nie daje sie zamontowac w moim komarku. A nasa daje ten silnik standardowo do wahadłowców... to sąd niech jeszcze im zaleci by mi dali specyfikację jak zamontować to w moim komarku...
Jesli chcemy sieczepiac to w polsce wskaznik piractw sięga 54%.
Co do wykozystania serwerów strumieniowych. To jest bez sensu. Firma to opracowała wprowadziła na rynek, a teraz ma za free udostepniac kod?
Zaskarzmy Tucowsów ze za umieszczanie na swoim serwerze oprogramowania kazą sobie płacić..
Rozumiem "linuksiarzy" i opoieram z całego serca. Tylko gdzie do K*(*&&& nędzy było srodowisko uniksa gdy microsoft wykańczał apple, gdzie był uniks gdy sun dostawał po [gluteus maximus]..
Teraz gdzy microsoftowi juz nic nie zagrozi się wam przypomniało..
troche za póżno bracia huliganie.
Co do kompatybilności.. systemu operacyjnego.. czy to jest wymagane? /// ogolnie rotfl ...
Chcielismy wolnego tynku to go mamy... czasy bbs`u sie skobczyły - i czas przestac zyc w swiecie fantazji
217.153.73.* napisał:
tak najlepiej zeby po instalacji windowsabyla tylko linia polecen, bo ikonki to juz za duzo, konkurencja np dla object docka, poco komu przeglardarka nie, mozna sciagnac sobie z neta, ale zeby to zrobic tez trzeba miec jakos komunikatywny system nie ?, czemu sie media playera czepiacie ? system ma byc wszechstronny multimedialny, przyjazny dla uzytkownika a nie "zrob to sam". Jakas przecietna rodzina nie znajaca sie na komputerach kupi kompa zainstaluje tylko windowsa i juz tam wsyztko jest, paint media player word pad, poco im wiecej. Nie kazdy ma internet zeby sciagac dodatkowe oprogramowanie, niekt nie ma takiego obowiazku, tak samo jak kupowanie drgich gazet z plytkami cd.
Popieprzona jest ta kara i nakazy, powinno byc tak ze windows nadal zawiera wszytkie komponenty, aczkolwiek jest mozliwosc odinstalowania IE, Media playera itd... i zastapienia to innymi bez zadnych "schodow".....
83.30.4.* napisał:
RS: okej, ale w momecnie kiedy poszedl bys do sklepu i mial kupic windowsa, to nie wiem jak ty, ale ja bym wybra wersje czysta ktorej cena jest minimum polowa nizsza niz standardowego Windowsa z dziurawym IE, Outlokiem itp.Masz racje ze typowej "rodzinie" wystarczy klasyczny Windows z paintem i WMP, ale ja - jako wymagajacy klient chcial bym nabyc System Operacyjny bez komponentow do obslugi http:// czy plikow multimedialnych. Rozumiesz o co mi chodzi ? Niewazne jest to ze chcesz nabyc system operacyjny!! ZMUSZONY jestes w tym momencie kupic (i zaplacic za nia) gruba warstwe aplikacji, ktore juz do miana Systemu Operacyjnego sie nie zaliczaja.
Takie rozwiazanie jak jest w linuxie jest genialne. SO to SO. Nakladka graficzna to nakladka graficzna, a aplikacje to aplikacje.
pozdr.
62.87.226.* napisał:
Wolny rynek , wolny rynek , gadasz o nim a nie masz zielonego pojecia co to jest tak naprawde . Zmusza cie do urzywania bo kiedy tylko bedziesz tego potrzebowal to masz tylko jeden produkt ktory to umozliwa ,a bylo by wiecej ale MS nie daje takiej mozliwosci . Jezeli chodzi ci o to ze to jego opracowanie to ci powiem ze praktycznie sam MS niczego nie opracowal a zaporzyczyl . Zaczynajac od DOSa a konczac na C# . A moze np Edison powien tez sie wycfaonic i tylko jego firma mogla by produkowac zarowki?? Dobre porownaie produktow MS to porownanie do samochodu . Jak bys jezdzil samochodem MS to bys musial urzywac innego paliwa , aby urzyc chamulca musial bys potwierdzic to 3 razy itp . Z tym, "gdzie byl unkis" to niedosc ze myslisz po jecia to gadasz bzdury . Przedewszystkim linuks to nie uniks to system uniksopodobny ale nie uniks . Jak spoleczenstow OS moglo by pomagac komercyjnej firmie? MS nie wykonczyl Appla a wrecz go wykupil kiedy ten upadal . Sun ma sie dobrze przez lata wspieral OS i Linuksa a teraz czerpie z niego garsciami viede np "LookingGlass " Tekst " Co do kompatybilności.. systemu operacyjnego.. czy to jest wymagane? /// ogolnie rotfl ... " jest zenujacy i widac ze jak zwykle nie masz zadnej wiedzy dotyczacej rzeczy obsmarowywanych przez ciebie . A nie bylo by milo jakbys ze swojej zapyziales stacji Win9x poszedl do kumpla ktory ma solarisa czy Linuksa i mogl bys odpali tam przyniesiony przez ciebie program . Nie bo MS uniemozliwia to , to wlasnieMS utrudnia jakikolwiek lad w tym srodowisku . To tyle i tak zadurzo napisalem ;/217.153.73.* napisał:
Nu tak i dlatego wiekrzosc "wymagajacych"- zawansowanych urzytkownikow kombinuje sobie pirata, wywala niepotrzebne aplikacje z systemu, i w gruncie rzeczy jest zadowolony, a Microsoft: jak by piractwo podcinalo mu tak nogi, to wdrozyli by takie zabezpieczenia ktore znacznie by ograniczyly piractwo,a le by musieli by w to sporo zainwestowac. To zabezpieczenie Xp to hmmm w sumie dobry pomysl, i na tym sie konczy
83.30.24.* napisał:
A ja ciekaw jestem na jaki cel pójdzie ta kwota . W sumie to chciałbym dostać tak 1 % od tej sumki213.134.171.* napisał:
tak naprawdę to zbezpieczenie to jest strasznie banalne! Kiedyś grzebiąc na necie napotkałem na artykuł w którym kolesie scrackowali windowsa w 12 krokach i z jednym restartem! Wlasciwie nie scrackowali tylko podmienili w latwy sposób klucz!!!
Nie wiem czy rzeczywiście zabezpieczenie takiego produktu jest dla nich nieopłacalne, czy taki trudne do zrealizowania??
62.21.80.* napisał:
viodJAk pamiec mnie nie myli to linux pochodzi ze źródeł uniksa, i dlatego tak to napisałem. JAkbym napisał ze gdzie był linuks.. to by pewnie była riposta ze wtedy go nie było
Co do kompatybilności oprogramowania. Cały czas mowisz no sense.. Oprogramowanie to prdukt i wyzancznikiem tego nie są twoje czy kogokolwiek rzadania by mu poszedł program na uniksie
solarisie (a słyszeliście o appletach javy, o php.. to takie uniwersalne języki programowania) - wyznacznikiem jest dochód firmy i sprzecznym z konstytucją jest zabranianie jej modyfikowanie SWOJEGO dobra kulturowego w jakikolwiek sposób.
Apple upadało tylko dlatego ze inni niz MS producenci oprogramowania nie piszą appzów pod inny system niz okna...
TO jest wina MS ze podpisuje umowy wyłączności.
Jakby gry chodziły pod linuksem to wierzę ze połowa swiata by wywaliła swojego windowsa do kosza...
To jest wina KAZDEGO PRODUCENTA KTÓRY NIE DAJE ALTERNATYWY. .... wez oskarz producenta samochodu ze na stacji benzynowej jest tylko dystrybutor z 98 no PB... a ty masz na rope...
To te wszystkie wasze ukochane firmy nie dają alternatywy a nie MS... no chyba ze szczytem oprogramowania dla ciebie jest Office
62.21.80.* napisał:
Nieopłacalne.. lepiej przyzwyczaić do nielegalnego swojego niz do ocego nie naszego.. zawsze potem jakbys miał kupic cos legalnego to wybierzesz to co juz znasz...
80.54.96.* napisał:
hmmm ja powiem tak .. powinien byc poprostu wybor przed zakupem powiecmy 3 rodzaje widosgrozy .Pelna ze wszytkimi badziewiami za 500zł Srednia bez jakis badziei nie wiem MOvie marker i kulku innych iza 400 i gola bez niczego bez MP bez IE bez Neetmetingu i innych iuch badzieiewi oczywiscie takie jak kalkulator by byly bo to juz strandard i dajmy na to 200zł to by to ludzi co maja pojecie kupili i nie byloby jak ktos pisal 80% piratow .. ja mam orgonala za 500zł win me w nim mam badziewiw MP IE MM ktorych nie uzywam wcale .. Za IE mam Opere ktora jest lepsza i wygodniejsza za MP mam Allplayera a za to wszytko zaplacilem .. ok 500zł ale dajcie cos co jest tego warte np office i to tez do wyboru ..a jezeli chodzi o technologie to dlaczego standardem jest IE ? i www sie pisze pod niego ? nie wiem jak to jest ale czasem czy M$ nie ma tych standardow jakos zablokowanych ze inni nie moga tego uzyc w swojej przegladarce ? bo to by bylo bezssensu bo czasem nawet najwieksze serwisy zle sie wyswietlaja pod opera wiec jak ona ma sie rozwinac :>
PS. taki Knopix ktory jest darmowy ma w sobie wszytko .. przegladarki odpowiednik winampa open office i pelno innych programow ale jest za free!!!! a producenci sie ciecza ze po instalacji maja reklamy i nie wszedzie piszew Knopix player itd
62.21.80.* napisał:
No własnie, dlaczego strony pisane sa pod IE. to tez wina microsoftu?213.134.171.* napisał:
Dobre pytanie, ale sieć o ile sę nie myle rozwinęła się pod skrzydłami MS niestety
I chodzi mi o ogólnie globalną sieć. Tą komercyjną, którą każdy kto nie siedzi w kompach zna. Czyli każdy tzw. "zwykły" użytkownik słowo sieć kojarzy z IE czyli od razu z Windows. Niestety atak Linuxa (bądź jakiejkolwiek innej sieci) był spóźniony, choć mam nadzieję że nie wszystko stracone, bo lin odrabia dzielnie straty.
To jest oczywiście tylko i wyłącznie moja opinia i może być nieprawdziwa (w szczegółach).
62.21.80.* napisał:
Dokładnie, atak linuxa jest o wiele za pozno wykonany.Gdy nie było standardów, gdy był jeszcze OS2 - lub potem warp...
mozna jeszcze było coś zrobić..
Microsoft jest na rynku juz tak zasiedziały ze nic nie podadzimy.
Mi jest tylko wstyd za programistów innych firm. Taki blizzard.. gość od kontaktów z mediami, kozak wielki.. ogniste buciki na zamowienie, jakies zeszyty o szanowaniu klientów, zbieranie korespondencji a gierki ... windoza..
Pozatym mamy przykład nastepnego monopolu, a własciwie rozwoju monopolu.. te loga "NVIDIA" w grach.. to tez tak sie zaczyna.. za parę lat na radeonach nie bedą gry chodziły.. i wtedy ktoś mądry powie.. a no trzeba było urwać łeb hydrze w 2004 roku...
Zobaczymy kogo teraz M$ wykupi... ale oczywiscie to bedzie legalne, zobaczymy z kim podpisze wylącznośc na platformę dla oprogramowania.. i to tez bedzie ok..
A potem za pół roku ktoś odda sprawę do sądu o to, ze w windowsach sa ikonki i to zagranie moniopolistyczne...
213.134.171.* napisał:
Że o DirectX nie wspomnę...81.168.197.* napisał:
Jak programisci nie pisza dla mnie czy dla ciebie (koncowego usera) to k***** dla kogo ? Wyjasnij mi te twoje watpliwosci .62.21.80.* napisał:
Wez sobie wez włącz na wsteczny, nie musisz nikogo obrazac.JAk chcesz bysmy sobie rzucali mięsem to idz sie zatrudnij w rzeźni..
Linux u unix pochodzą z tej samej gałęzi systemów operacyjnych, tylko o tym mówiłem. Nie dopisuj sobie rzeczy których nie pisałem.
"uwazasz go za odlam Unixa albo ze pochodzi od tego OeSa" sorry ja pisałem o czyms takim.. OS to OS... Unix to unix..
Tylko ze unix i linux pracują na tej samej zasadzie kernela..
GNU isn`t Unix - to moze wytłumacz nam co to gnu..
Nie wiem o co ci chodzi ze standardami stron.. nikt nie pisze stron pod ie?
to wejdz na strony oesów Apple i looknij jak tam wygląda odwzorowanie kolorów i ramek...
Nikt nie pisze pod daną przegladarkę?? Ciekawe to na czym połowa webmasterów na swiecie oglada wyniki swojej pracy... na wapie w komórce pewnie,, zeby czasem się nie zeszmacic windowsem
I powiedz mi czemu potem się w net"escape"ie ramki rozpływają??
i inne głupoty dzieją?? Bo moze standard jest jeden ale zadna z tych przeglądarek nie generuje wyników własciwie...
I daj juz mi sopokój bo czepiasz się głupotek a najwazniejszych rzeczy nie mówisz.. powiedz mi jakim prawem firma ma udostepniac kod zrodlowy i swoje serwery mediów za darmo?? bo paru studentów pracujacych nad Otwartą Licencją tak chce?? ... weź trochę pomyśl.. [color=red][ciach!][/color]o prawda.. chca tego firmy które szykują się by zając miejsce M$ albo przynajmniej sobie niezle zarobić.. a całą społeczność GNU mają gdzieś....
Jak programisci nie pisza dla mnie czy dla ciebie (koncowego usera) to k***** dla kogo ? Wyjasnij mi te twoje watpliwosci .
Masz wolny rynek.. wybiez co innego.
firma nie musi pisać oprogramowania które chodzi na każdej platformie... ona pisze oprogramowanie dla zysków i ma gdzieś ciebie i mnie.. przeciez tutaj chodzi o kasę. Jak mówiłem BBS is dead... obudz się, nikt za darmo nic nie robi..
A co z php i javą... jakoś ten temat ominięto.. niewygodny temacik, co.... ??
62.87.228.* napisał:
Najsmieszniejesze jest to ze php jest na GPL a Java tez ma sie upublicznic wiec nie wiem jaki ma to byc zarzut wobec kogokolwiek innego niz MS.62.21.80.* napisał:
Wiem ze istnieją standardy, to była ironia.Tylko dlaczego przegladarki je róznie inerpretują? TYo znaczy ze MS jest winny. A jesli przegladarki błednie interpretują, a webmasterzy piszą i testuja na IE to to tez wina MS...??
Co do javy.. to nie rozumiem.. u mnie w szkole to z 3 latat temu sie uczyliśmy JAVA`y i nikt nie musiał jej upubliczniać. Pozatym wirtualna maszyna java`y pod xp jest chyba z SUN Microsystems a nie z MS...
wiec nie wiem o co chodzi..
Bo jak sie okazuje to po prostu lenistwo ze "pisarze" oprogramowania walą wszystko pod MS... bo tak najłatwiej.. a wiekszosc aplikacji mogłaby byc uni - operacyjna..
Pozatym... czy dla Ciebie komputer to IE, MP, i Office.. ja tego dotykam sporadycznie...
Najczesciej ci co mało grzebią na tym najwiecej krzyczą (nie mowiac juz o tym czy mają to legalne) , a tacy zwykli urzedaskowie, siedący całe zycie przed exelem, kupujący leganie wszystko (bo do firmy) nie burzą się wcale...
62.233.213.* napisał:
Bo ci nawet nie wiedzą, że istnieje coś innego, wystarczy rzeby było i działało - nieważne co, a jak jeszcze kosztuje to sporo to musi być dobre
212.191.172.* napisał:
Ale , po co maja wiedziec, ze istnieje cos innego? Im to jest niepotrzebne. Kupuja to co wszyscy maja i na tym pracuja. Pominmy to czy jest to dobre czy nie. Dla tych ludzi jest to przeciez wygodne.
62.21.80.* napisał:
Dokładnie. Dla mnie praca w offisie zawsze konczy sie na ochocie wywalenia komputera przez okno.. Jak wlaczylem star offica..to sam bym z tym kompem wyskoczyl...
Ale nei ma co sie klocic.. M$ monopolistą byl i bedzie.. nie wazne ze ja uwazam ze z tego powodu a kto inny ze z tamego.
I tak wszscy na tym cierpimy...
Panowie plaszka na stół ... trza to oblać... zaloba i tyle
83.64.82.* napisał:
i kolejna kara (news z http://www.benchmark.pl)CODE
Microsoft wypłaci Sun Microsystems 900 mln USD
Sun Microsystems poinformowało o wejściu w nową fazę prawnej i technicznej współpracy z firmą Microsoft. W ramach 10-letniego porozumienia, Microsoft wypłaci Sun Microsystems łącznie 1,95 mld USD. Kwota 700 mln USD to koszty ugody w sprawie oskarżenia o praktyki monopolistyczne, zaś 900 mln USD jest opłatą za naruszone przez firmę z Redmond prawa patentowe Suna. Dodatkowo Microsoft wypłaci 350 mln USD jako zaliczkę na licencje, które wykupi od Suna w przyszłości.
Przyczyny porozumienia odwiecznych rywali są oczywiste: Sun bardzo potrzebuje pieniędzy. Straty poniesione przez firmę w pierwszym kwartale bieżącego roku przerosły oczekiwania największych pesymistów - mogą sięgnąć nawet 810 mln USD. Dlatego firma uruchamia kolejny program restrukturyzacyjny. Pomimo że w latach 2001 i 2002 Sun zwolnił już 8,5 tys. osób, na wrzesień szykowane są kolejne "cięcia" - siła robocza firmy zostanie zredukowana o 9%, czyli 3,3 tys. osób. Równocześnie wybrano nowego prezesa i dyrektora generalnego. Został nim 38-letni Jonathan Schwartz, dotychczas wiceprezes do spraw oprogramowania. Wcześniej te funkcje pozostawały nie obsadzone, od czasu ustąpienia Eda Zandera w roku 2002.
Sun Microsystems poinformowało o wejściu w nową fazę prawnej i technicznej współpracy z firmą Microsoft. W ramach 10-letniego porozumienia, Microsoft wypłaci Sun Microsystems łącznie 1,95 mld USD. Kwota 700 mln USD to koszty ugody w sprawie oskarżenia o praktyki monopolistyczne, zaś 900 mln USD jest opłatą za naruszone przez firmę z Redmond prawa patentowe Suna. Dodatkowo Microsoft wypłaci 350 mln USD jako zaliczkę na licencje, które wykupi od Suna w przyszłości.
Przyczyny porozumienia odwiecznych rywali są oczywiste: Sun bardzo potrzebuje pieniędzy. Straty poniesione przez firmę w pierwszym kwartale bieżącego roku przerosły oczekiwania największych pesymistów - mogą sięgnąć nawet 810 mln USD. Dlatego firma uruchamia kolejny program restrukturyzacyjny. Pomimo że w latach 2001 i 2002 Sun zwolnił już 8,5 tys. osób, na wrzesień szykowane są kolejne "cięcia" - siła robocza firmy zostanie zredukowana o 9%, czyli 3,3 tys. osób. Równocześnie wybrano nowego prezesa i dyrektora generalnego. Został nim 38-letni Jonathan Schwartz, dotychczas wiceprezes do spraw oprogramowania. Wcześniej te funkcje pozostawały nie obsadzone, od czasu ustąpienia Eda Zandera w roku 2002.
btw bill juz niejest najbogatszym czlowiekiem, wyprzedzil go ponoc gosc z ikei
195.116.24.* napisał:
te miliony to dla microsoftu nic.oni mają tyle kasy, że mogliby wyżywić całą Polskę i jeszcze jakiś w miarę spory kraj. Może kupią sobie nasz kraj razem z długami oczywiście
pozdrawiam łysy
62.87.227.* napisał:
A jak bys wiedzial ze to samo albo nawet lepsze mozna kupic duuzo taniej to by bylo nadal wygodne ?Galago De Codi przyznaje ze SO jest taki sobie dlatego urzywam OOPodobne tematy
Działy
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.18 | SQL: 1 | Uptime: 142 days, 13:30 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl