Temat
Xp32, Amd64, Ut
81.219.231.* napisał:
Witam.. być moze problem nie bardzo pasuje do tego działu - ale to jest kwestia tego co powoduje ten problemWiec tak.. mam AMD64 pod win32 XP. Karta graficzna troche stara... GF4mx440 AGPx8. Uruchamiam grę Unreal Tournament (z 1998 roku!) i co widzę? 2 fpsy na ekranie... Inne gry chodzą normalnie, 3DMark 2001 chodzi płynnie.
2 razy wsytąpił taki przypdek, że uruchomilem UT, zmieniłem rozdzielczość na jakąś inną, zaczeło chodzić normalnie, po zmianie na pierwotną rozdziałkę.. dalej chodziło normalnie. Można było cieszyć sie max frejmrejtem...
Po restarcie gry dalej to samo. Zauważyłem, że w trybie niepełnoekranowym - w oknie, gra chodzi normalnie (tylko nie mówcie mi, że mam grać w oknie ).
Instalowałem DX8, DX9redlist, DX9c, podobnie stery pod GF, 81.95, 81.85.. ciągle to samo... Może po prostu UT ma jakiś problem z prockiem 64bitowym działającym w trybie 32bit? Czy ktoś coś wie na ten temat, albo zna rozwiązanie problemu?
Zależy mi na UT, bo to jdyna gra w jaką gram sobie dla zabicia czasu .. i fragów
80.51.206.* napisał:
poczytaj czym rożni się w budowie procka 32 od 64 bit i wtedy możesz snuć takie teoria na razie powiem ze UT to stara gra i ma prawo nie działać jak należy nikt o takie starocie juz nie dba spróbuj odpalić w opengla instalowanie najnowszych sterów może jedynie coś popsuć a nie naprawić lepiej jak ci zależy na graniu w tą grę zainstaluj starsze nawet bardzo stare wtedy powinno być dobrze
najnowsze stery są optymalizowane pod najnowsze karty tak samo z DX lepiej będzie z DX8
81.219.231.* napisał:
to wim... ale na pentiumie 3 normalnie smigała gra na tych sterownikach.Odpaliłęm grę w openGL i działa normlanie... tlyko że nie mam ustawień do oGL i jest troche ciemno i 50Hz odświeżania... ale gra wygląda ładniej . Da sie coś z tym zrobić?
poza tym, staroć nie staroć.. ale wciąz masa ludzi w to gra... wystarczy wejść na neta i zobaczyć servery.. nieraz brak miejsc
195.225.70.* napisał:
Witam.. być moze problem nie bardzo pasuje do tego działu - ale to jest kwestia tego co powoduje ten problem
Wiec tak.. mam AMD64 pod win32 XP. Karta graficzna troche stara... GF4mx440 AGPx8. Uruchamiam grę Unreal Tournament (z 1998 roku!) i co widzę? 2 fpsy na ekranie... Inne gry chodzą normalnie, 3DMark 2001 chodzi płynnie.
2 razy wsytąpił taki przypdek, że uruchomilem UT, zmieniłem rozdzielczość na jakąś inną, zaczeło chodzić normalnie, po zmianie na pierwotną rozdziałkę.. dalej chodziło normalnie. Można było cieszyć sie max frejmrejtem...
Po restarcie gry dalej to samo. Zauważyłem, że w trybie niepełnoekranowym - w oknie, gra chodzi normalnie (tylko nie mówcie mi, że mam grać w oknie ).
Instalowałem DX8, DX9redlist, DX9c, podobnie stery pod GF, 81.95, 81.85.. ciągle to samo... Może po prostu UT ma jakiś problem z prockiem 64bitowym działającym w trybie 32bit? Czy ktoś coś wie na ten temat, albo zna rozwiązanie problemu?
Zależy mi na UT, bo to jdyna gra w jaką gram sobie dla zabicia czasu .. i fragów
ustaw 16bitow gralem ostatnio w unreal gold i to samo mialem
81.219.231.* napisał:
myslisz ze nie próbowałem? Bawiłem sie nawet zaawansowanymi opcjami (komenda preferences w konsoli, lub przez edytor UnrealEd też można..). I pupa.. raz sie zdarzyło że po zmianie z 32 na 16 bitów ruszylo normalnie.. ale po restarcie dalej to samo...pozostaje chyba grać w openGLu, tylko co mam zrobic (doinstalowć coś?) żeb mieć jakąs kontrolę nad częstotliwością odświeżania chociaz.. bo te 50..60 Hz troche mruga ...
80.51.206.* napisał:
szczerze mówiąc to od dosyć dawna nie miałem żadnej karty NVidia i nie wiem jak maja się sterowniki ale pamiętam ze w programach to podkręcana modowania itd były takie opcje81.219.231.* napisał:
też pamietam.. ale w tych co mam akurat chyba nie ma...Podobne tematy
Działy
Copyright © 2002-2025 | Prywatność | Load: 1.67 | SQL: 1 | Uptime: 30 days, 22:47 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl