heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Wtorek 7 maja 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Problem Z Cod 2 I 3dmark '05


83.28.251.* napisał:
Nie wiem dokladnie, czego dotyczy problem, domyslam sie, ze czegos zwiazanego z karta graficzna, ale czy to sterowniki, czy kwestia ustawienia czegos w Windowsie?

Bledy wygladaja nastepujaco... W demo Call of Duty 2 moge grac tylko na zaproponowanej konfiguracji, jezeli zmienie chocby rozdzielczosc, podczas ladowania misji gra wywala mnie do windy i pokazuje blad:

user posted image

user posted image

CODE
<?xml version="1.0" encoding="UTF-16"?>
<DATABASE>
<EXE NAME="cod2sp_s.exe" FILTER="GRABMI_FILTER_PRIVACY">
   <MATCHING_FILE NAME="CoD2SP_s.exe" SIZE="1822720" CHECKSUM="0x5950866C" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x0" LINKER_VERSION="0x0" LINK_DATE="09/22/2005 00:14:09" UPTO_LINK_DATE="09/22/2005 00:14:09" />
   <MATCHING_FILE NAME="gfx_d3d_x86_s.dll" SIZE="1843200" CHECKSUM="0x2DF77460" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x0" LINKER_VERSION="0x0" LINK_DATE="09/22/2005 00:02:56" UPTO_LINK_DATE="09/22/2005 00:02:56" />
   <MATCHING_FILE NAME="mss32.dll" SIZE="370688" CHECKSUM="0x64BB8310" BIN_FILE_VERSION="3.0.0.0" BIN_PRODUCT_VERSION="3.0.0.0" PRODUCT_VERSION="6.5e" FILE_DESCRIPTION="Miles Sound System" COMPANY_NAME="RAD Game Tools, Inc." PRODUCT_NAME="Miles Sound System" FILE_VERSION="6.5e" LEGAL_COPYRIGHT="Copyright (C) 1991-2003, RAD Game Tools, Inc." VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x0" VERFILETYPE="0x1" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x0" LINKER_VERSION="0x0" UPTO_BIN_FILE_VERSION="3.0.0.0" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="3.0.0.0" LINK_DATE="03/18/2003 01:15:28" UPTO_LINK_DATE="03/18/2003 01:15:28" />
</EXE>
<EXE NAME="gfx_d3d_x86_s.dll" FILTER="GRABMI_FILTER_THISFILEONLY">
   <MATCHING_FILE NAME="gfx_d3d_x86_s.dll" SIZE="1843200" CHECKSUM="0x2DF77460" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x0" LINKER_VERSION="0x0" LINK_DATE="09/22/2005 00:02:56" UPTO_LINK_DATE="09/22/2005 00:02:56" />
</EXE>
<EXE NAME="kernel32.dll" FILTER="GRABMI_FILTER_THISFILEONLY">
   <MATCHING_FILE NAME="kernel32.dll" SIZE="1012224" CHECKSUM="0xABFFD815" BIN_FILE_VERSION="5.1.2600.2180" BIN_PRODUCT_VERSION="5.1.2600.2180" PRODUCT_VERSION="5.1.2600.2180" FILE_DESCRIPTION="Biblioteka DLL klienta Windows NT BASE API" COMPANY_NAME="Microsoft Corporation" PRODUCT_NAME="System operacyjny Microsoft® Windows®" FILE_VERSION="5.1.2600.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158)" ORIGINAL_FILENAME="kernel32" INTERNAL_NAME="kernel32" LEGAL_COPYRIGHT="© Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone." VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x40004" VERFILETYPE="0x2" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x1048EA" LINKER_VERSION="0x50001" UPTO_BIN_FILE_VERSION="5.1.2600.2180" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="5.1.2600.2180" LINK_DATE="08/04/2004 07:43:46" UPTO_LINK_DATE="08/04/2004 07:43:46" VER_LANGUAGE="Polski [0x415]" />
</EXE>
</DATABASE>


We 3DMarku jest z kolei (na rozdzielczosci 1024 x 768, na 800 x 600 dziala prawidlowo):

user posted image

Sprzęt to:
- Intel Pentium IV 360 3.0 GHz
- Gigabyte 8N-SLI Pro
- 2x Spectec 512 MB DDR2 533 Mhz
- Samsung 160 GB 7200 rpm SATA II (nie wiem, czy sie przyda, ale zawsze lepiej podac za duzo niz za malo icon_wink2.gif )
- Gigabyte GeForce 6200 128 MB DDR, PCI-E

System to oczywiscie WinXP SP2 PL

158.75.209.* napisał:
mam dikladnie ten sam problem z 3dm2k5
od czego to moze zalezec?

83.16.88.* napisał:
Czy ten 6200 to nie jakas wersja Turbo Cache, albo inne ustrojstwo ?
Czy ten 9500pro to nie wersja 64mb ?

Jesli odpowiedzieliscie tak, to chyba bledy sa spowodowane brakiem wystarczajacej ilosci pamieci wideo.

83.28.225.* napisał:


Jest to Turbo Cache, jest na to jakies rozwiazanie?

158.75.209.* napisał:
nie, moj radek ma 128MB/128bit

62.121.82.* napisał:
to chyba nie pamiec bo ja na swoim gf2mx z 64mb na pokladzie grałem w demko CoD 2 icon_cool3.gif

83.28.238.* napisał:
Czesciowo byla to chyba kwestia TC, wymienilem karte na Leadtek Winfast PX 6600 (GF 6600) PCI-E. 3DMark zdany pomyslnie, natomiast z demem Coda 2 taki sam problem. Gra laduje sie i gdzies mniej wiecej w polowie wywala do windy z bledem pokazanym na screenach powyzej.

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.50 | SQL: 1 | Uptime: 202 days, 13:45 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl