heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Czwartek 28 marca 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Creative Muvo


83.27.188.* napisał:
Witam
Mimo, iż znalazłem pomoce dotyczące tego problemu, to żaden nie działa...
Próbowałem zaktualizować oprogramowanie [firmware], ale mimo wyszukiwania przez ten updater sciagniety ze stronki odtwarzacza po 10 minutach nic nie znajduje icon_sad2.gif Winda wszystko normalnie widzi, że jest coś na nim, ale nie można wgrać nic, nie można sformatować [znalazłem wypowiedź, iż nie można formatować pod windowsem - wiec gdzie to mam zrobić [wiersz poleceń od win xp?]. Mam nadzieje, że problem jest znany wielu osobom, ponieważ każdemu z moich znajomych, którzy mieli identyczny odtwarzacz stało sie to samo... Licze na pomoc z waszej strony i z góry dziękuje.
Pozdrawiam

80.53.207.* napisał:
Sadze, ze takie cos łapie sie na oddanie go do reklamacji...

83.27.188.* napisał:
Już dawno bym go oddał, ale problem jest w tym, że gdzieś posiałem pudełko [to plastikowe ze środka], a bez tego raczej nie przyjmą... icon_sad2.gif Prosiłbym o szybką pomoc....

194.63.134.* napisał:
Aby wgac ny fma (a przy okazji sformatowac movo) trzeba go przelaczyc w specjalny tryb (recovery mode). Nie pamietam dokladnie jak to sie robi ale na stronie creative jest to dokladnie opisane

212.244.70.* napisał:
Chyba ale nie jestem pewien przy wkładaniu do USB musisz mieć wciśnięty przycisk play wtedy powinien się uruchomić recovery mode..

Ja mam muvo i nie mam takich problemów bo odkąd go kupiłem to wiem że nie należy się do niego dotykać póki działa to niech działa a jak się sformatuje to później lipa się robi wiem że ludzie wysyłają to potem do servisu icon_sad.gif


PS: poszukaj na forum bo coś mi świta że był już identyczny tem. może tam znajdziesz rozwiązanie a i jak znajdziesz to daj tu linka zawsze ułatwi to szukanie innym Userom icon_smile2.gif

83.27.177.* napisał:
Dzisiaj z rana udało mi się naprawić ^^
Więc zrobie dobry uczynek:
Wchodzimy na stronke, ale pamiętając, iż trzeba to zrobić poprzez IE 5.5 albo nowszy
http://dmzweb3.europe.creative.com/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE/,/?St=652,E=0000000000106013586,K=7395,Sxi=0,Kb=ww_english_add,VARSET=ws:http://pl.europe.creative.com/,Case=obj(4789),Kb=ww_english_add
Przed wykonywaniem jakichkolwiek działań: zamknac media playera itp., wylaczyc antywirusa, jesli posiadamy zainstalowany Creative MediaSource nalezy wylaczyc detekcje sprzetu.
Ściągamy:
http://pl.europe.creative.com//support/downloads/download.asp?searchString=MStorage_PCDRV_LB_1_07_00_250.exe
Podłączamy playera do USB i odpalamy plik "MStorage_PCDRV_LB_1_07_00_250.exe", instalujemy jak zwykły program i czekamy na zakończenie.
Następnie ściągamy:
http://pl.europe.creative.com//support/downloads/download.asp?searchString=MuVoTX_PCFW_LB_1_14_02.exe
Jeśli odtwarzacz nie jest podłączony, robimy to teraz, z tymże musimy trzymać przycisk Play przy wkładaniu do portu USB przez 10 sekund i czekamy, aż pojawi się kreator dodawania sprzetu [czy jakoś tak] w systemie win XP z SP2 zanaczamy opcje "Nie, nie tym razem" [aby się nie łączył z witryną windows w poszukiwaniu sterów], przycisk Dalej, zaznaczamy drugą opcje oznaczoną "zaawansowane" [lol], tutaj "Nie wyszukuj, wybiorę sterownik do zainstalowania", przycisk Dalej, a w następnym oknie powinna się znaleźć jedna pozycja, którą wybieramy i oczywiście Dalej.
Po zakończonej operacji odpalamy ściągnięty plik "MuVoTX_PCFW_LB_1_14_02.exe". Po znalezieniu sprzętu zaznaczamy opcję "Format Data Area" i klikamy przycisk Start.
User posted image


Cierpliwie czekamy, po zakończeniu zamykamy program poprzez Close i cieszymy się naszym odtwarzaczem laugh.gif
Jedyną zmianą, jaką zauważyłem jest 25'o stopniowa skala głośności, ale to nie przeszkadza, ponieważ głośność się nie zmienia ^^
Mam nadzieje, że wszystko prawidłowo napisałem i zrobiłem to zrozumiale. W razie problemów mogę pomóc.
pozdrawiam serdecznie
*edit* Czy mógłby mi ktoś poradzić? Bo jeśli nie można formatować pod windą, bo takie cuda się tworzą to jak formatować ten odtwarzacz? */edit*

83.27.234.* napisał:
Proszę o odpowiedź...

157.158.49.* napisał:
niemożna formatować pod Windowsem?? icon_neutral3.gif
bo ja pierwsze co zrobiłem do zmieniłem system plików z FAT na FAT32 i sformatowałem ...
z tego co zrozumiałem, to problem miałeś po próbie zmiany oprogramowania ... ?? i następnie próbie sformatowania ...

Edit:
Jaki jest sens zmiany oprogrmowania??
O ile mi sie wydaje odrazu miałem skale 25 stopniową :/

83.5.63.* napisał:
Ja swojego MuVo TX SE 256MB ostatnio sformatowałem... pod windowsem... Wgrałem potem muze... Po kilku dniach kiedy chciałem dograć parę mp3 efekt był taki, że odtwarzacz się zawiesił. Wyjąłem patrzę, wyświetla się "no music", wkładam jeszcze raz do USB, wchodze na dysk odtwarzacza, zwiecha. Kilka dni temu poszedł do serwisu icon_smile3.gif. W sumie to szkoda, że wcześniej tego topica nie przeczytałem bo bym spróbował tego sposobu z wgrywaniem softu.

83.17.144.* napisał:
qrde mam prośbę
http://forum./index.php?showtopic=187981
użytkowywujecie icon_razz.gif wasze MuVo to napiszczie czy u was tak działa czy u mnie tylko coś się zchrzaniło, bo jak tylko u mnie to wgram sobie nowe oprogramowanie (na serwisie pewnie tylko to by zrobili), amoże to tak ma być .... :/ bo ja nieumiem go obslugiwać i tam jest jakiś myk icon_neutral3.gif

83.27.245.* napisał:
Przepraszam, że tak późno odpowiadam, ale nie miałem dostępu do internetu [padl router].
Formatowac nie mozna, gdzies to bylo pisane, ale usuwac tak.
acp: Juz nie mam problemow - ten sposób, który opisałem powinien pomóc w razie komunikatu "no music" i zerowej ilosci pamieci, wolnego miejsca i zajetej przestrzeni na mp3. Co do tych bajerów jak "shuffle" itp. - nie korzystam ;] Ale poczytaj w intrukcji obsługi może coś znajdziesz.
Tak wogóle.. Niech ktoś skopiuje to co napisałem i niech zrobi osobny topic i go podklei, bo dużo widze jest problemów z MuVo [ po formatowaniu icon_biggrin3.gif ]

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.54 | SQL: 1 | Uptime: 475 days, 22:52 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl