Temat
FPS
217.99.68.* napisał:
Czy ktoś może wie jak wyświtlić liczbę klatek animacji na sekundę w MEDAL OF HONOR, MAX PAYNE, RETURN TO CASTLE OF WOLFENSTEIN.195.116.24.* napisał:
Ja mam to pod ręką:
Quake III Arena:
/timedemo 1
/demo demo001
Serious Sam:
/dem_bProfile=1
Return To Castle Wolfenstein
/timedemo 1
/demo checkpoint
Wgrać do katalogu /main/demos/ demko
Unreal
/timedemo 1
Unreal Tournament
/demoplay utbench
Wgrać do katalogu /system/ demo
Giants: Citizen Kabuto
Pobrać patch: http://www.planetcitizenkabuto.com/patches.htm
Uruchomić grę z parametrami:
giants.exe -gamegauge -nosound -nostream
Przeprowadzanie testów: http://www.3dconcept.ch/benchmarks/ i http://www.3dcenter.de/
62.179.0.* napisał:
Dla Wolfensteina: Odszukaj plik wolfconfig.cfg (katalog main) i edytuj w notesie. Znajdź tekst: seta cg_drawFPS "0" i zmień z 0 na 1.217.96.208.* napisał:
Jezeli chcesz srednia liczbe klatek (fps) to rob jak pisze LisekJezeli chwilowa (w danej chwili) to w q3 w konsoli wpisz cg_drawfps 1
w wolfensteinie to samo, w MoH fps 1, w maxpayne zapomnialem
217.99.68.* napisał:
Dzięki za info.Mam teraz takie pytanie, bo kupiłem ostatnio nowy komp. (AMD XP1700+, Epox 8KHA+, 256 Ram, GF4 Ti-4400) i moim zdaniem w OPEN GL chodzi strasznie słabo np:w MOF na full detalach w 800x600 już w pierwszeym etapie pare razy spada poniżej 20 klatek, a w RTTCOW w timedemo mam tulko 84 (wszystko na full, 800x600) Właśnie chciałbym się dowiedzieć czy u was też ta gry się tak zachowuje czy tylko z miom kompem jest coś nie tak.
62.121.131.* napisał:
nie to z twoim kompem coś jest
instalowałeś stery do płyty, grafy itd
????????
217.96.208.* napisał:
Stary na tym sprzecie powinienes miec nonstop powyzej 100fps w MoH o RTCW nie mowiac bo jest jeszcze mniej wymagajacy.Przeinstaluj wszystko jeszcze raz, zaczynajac od plyty glownej, przez dzwiek, grafe a konczac na biosie (zoptymalizuj go)- moze masz wlaczone jakies dziwne ustawienia w biosie typu AGPx2 albo pamieci jakos niedotaktowane, nie wiem.
To ja na gf2mx mam 55 fps gdy ty masz 85fps- cos tu nie tak, nie uwazasz ?
217.99.68.* napisał:
Przeinstalowałem cały system, zainstalowałem nowe stery sciągnięte z netu(ale zaczął mi się sypać system, więc zostałem przy starych). Niestety dalej to samo. Najdziwniejsz jest to że w D3D chodzi jak zegarek np:3dMark 2001 (9681), po podkręceniu ponad 10000. Jeszcze jedno w opcjach Open GL nie mogę przejączyć żadnych funkcji, wszystko jest zablokowane.Muszę kombinować dalej bo w sumie dałem 1600zł za kartę a efektów żadnych.
212.160.45.* napisał:
Lisek dzieki ze mi przypomniales DAJ MI moich Giantsow217.96.208.* napisał:
Jezeli w D3d chodzi spoko a w OpenGl zle, to moze masz wlaczony vsync w zakladce OpenGl. Jezeli tak to go wylacz.217.97.232.* napisał:
moze ti wina tego gf4 tinie wiem jak sie to sprawuje w OpenGL
u mnie na gorszym kompie chodzi 115fps w timedemo wolfa
62.87.209.* napisał:
Kares moze miec racje.... jezeli na wszystkich grach opartych na openGL masz zawsze ilosc klatek rowna czestotliwosci odswierzania monitora - to to jest wlasnie przyczyna!!!
213.76.12.* napisał:
Nie wiem gdzie się wyłącza V-Sync w oryginlanej zakładce dodawanej ze sterownikami(a propo tam nic nie mogę zmienic, wszystko nieaktywne), ale mogę wyłączyc go w RIVA TUNER i dalej bez efektu.Mam jeszcze jedno pytanie:jagbym przeszedł na Windows Xp to byłby jakiś efekt?, obecne na Windows ME.
217.30.140.* napisał:
Taaa efekt bylby....jeszcze gorszy - poniewaz bez wylaczenia V-sync mialbys 60 klatek - Win Xp dla kazdej rozdzielczosci w OpenGL ustawia odswiezanie na 60Hz. a do tego specjalnie programy usuwajace en mankament - ale skoro nie potrafisz wylaczyc V-sync to watpie zebys zmodyfikowal tamte sutawienia.
A teraz do rzeczy - opzja wylnczania V-sync jest w zakladce ustawien OpenGL - daj ja na Disable i po sprawie.
Sprawdz czy to napewno to....zobacz jakie teraz masz aktulanie odswierzanie... zmniejsz np do 60Hz i zrob test...jezeli wyjdzie CI 60 klatek - to jest to wlasnie przyczyna...w przeciwnym wypadku problem lezy gdzie indziej....
217.96.208.* napisał:
Poprostu zainstaluj se nowe sterowniki 27.70 lub jeszcze nowsze z serii 28.xxWszystkie opcje beda aktywne i nie powinno byc takich dziwnych niespodzianek typu 20 fps w wolfie
217.99.68.* napisał:
Niestety nie jest to związane z V-sync, nieważne na jakiej wartości odswieżania, wyniki są prawie takie same.Sterowniki 28.32 zawiszają mi system, a zakładka dalej jest nie aktywna.
Teraz właśnie ściągam stery 27.70 i zobacze jaki będzie efekt.
217.96.208.* napisał:
Sa najnowsze 28.88. Moze potem jeszcze te sciagnij. Sa na glownej stronie tweak (jeszcze).213.76.14.* napisał:
Właśnie skączyłem testowanie sterowników i takWIN 98 i ME
2750,2832 - zakładka jest nieaktywna
2770 - wszystko działa jak należy
WIN XP
2750 - nie można wejść do ustawień karty
2770 - wszystko ok.
2823 - wszystko ok, ale wolny direct 3D
Wnioski:
Niestety MOH dalej przycina, ale jak włącze AA 4x i Anisoropic Filter 8x to dalej chodzi dokładnie z taką samą ilością klatek na sekundę, więc albo jeszcze sterowniki muszą dopracować albo ta gra na GF4 szybciej nie pójdzie.
217.96.208.* napisał:
Nie wiem czy juz to pisalem ale to sa objawy typowego VSYNC. Wejdz do zakladek i tam wylacz VSYNC.
213.134.151.* napisał:
Dobra wchodzę do ustawień Open GL i ustawiam na allways off.Także go wyłączyłem w RIVA TUNEczy TUNER nie wiem jak to się dokładnie nazywa(dlatego że teraz jestem w szkole, i będe dopiero w domu w czwartek), a tutaj nie mam mojego kompa.
Nie wiem może ja to źle robie albo mam to zrobic w innym programie?
Obecnie mam win xp. Może jakieś wskazówki.
217.96.208.* napisał:
No to jeszcze w zakladce direct3D tez wylacz VSYNC213.134.151.* napisał:
W zakładce Dicect 3D też wyłączyłem ale tylko w Riva Tuned, bo w oryginalnych zakładkach chyba nie ma(nie pamiętam).Czy to prawda że można też V-Sync wyłączyć także w biosie
217.96.208.* napisał:
Jest taka opcja w zakladkach. Wejdz do direct3D setings i w more direct3D (eng. wersja oczywiscie). I wywal tego tunera, po co Ci on ?
213.134.151.* napisał:
A jest taka możliwość że ta karta jest zepsuta, czy raczej nie?213.134.151.* napisał:
RiVA tuned chyba zostawie, bo mogę włączyć w Direct 3d odpowiednik(teraz nie pamię tam jak to się nazywa) do Anisotopic filters w Open GL.217.96.208.* napisał:
Wszystko jest mozliwe ale raczej nie. A jezeli nic sie nie da juz totalnie zrobic to sprubuj isc z reklamacja, ze chodzi ponizej Twoich oczekiwan, powinni uwzglednic jezeli nie beda upierdliwi.
213.134.151.* napisał:
Jak znam ludzi to pewnie będą upierdliwi, ale jak się nie da nic zrobić to pójdę ją wymienić. W sumie kupiłem u nich cały komp. no i za kartę dałem 1600zł. a wyniki jak z GF2.217.99.68.* napisał:
Mam jeszcze jedno pytanie:Czy wynik 79 Fps wQuake3 to dużo czy mało?(demo annihilator 1024x786 full)Jeszcze jedno jak gram to mam ciągle 99/89 FPS i choć bym wszystko ustawił na minimum to dalej nie przeskoczy 100 FPS. To normalne czy nie?
Podobne tematy
fps
Unreal tournament 2003 10-20fps w 800x600x16, wszystko off
Odswiezanie - 100 - 85, DirectX, Fps....HELP ME :(
FPS Limiter needed
Unreal tournament 2003 10-20fps w 800x600x16, wszystko off
Odswiezanie - 100 - 85, DirectX, Fps....HELP ME :(
FPS Limiter needed
Działy
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.87 | SQL: 1 | Uptime: 142 days, 20:38 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl