heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Piątek 3 maja 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

przycinanie grafiki na geforce


217.99.68.* napisał:
mam problem z płynnością grafiki na gf4 4200, duronie 1200, w czasie grania gierka co kilka sekund przeskakuje tak jakby coś doczytywała z dysku, szczególnie widać problem na w grach na opengl np SOF2, przy czym w tej gierce da się wyeliminować problem przestawiając kompresję tekstur z dtx na s3, zauważylem ten problem u innych znajomych posiadających geforcy (ale nie jest to reguła), poza tym kiedyś mialem podobny problem z tnt2 ale wtedy bez zawachania wymieniłem ten szajs na voodoo3, tak więc zwracam się z proźbą o pomoc w tej sprawie, może to kwestia zmiany jednej opcji w biosie czy coś takego???

217.96.237.* napisał:
na czym pracujesz (dokladnie!)

217.99.68.* napisał:
duron1200 (119x11.5), asuskt333(bios 1006), gf4 4200 pixelview, 256ramu266, barracudaIV 80gb, sb live

217.99.68.* napisał:
system nie gra roli, wersja sterowników również, acha no i karta 305/620mhz

217.96.208.* napisał:

Masz zainstalowane 30.30 i one sa powodem takiego zachowania. U siebie tez to zauwazylem icon_razz.gif

217.96.17.* napisał:
No to nieźle- Geforce 4 przycina icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif A moje ,,<span style="color:red;">[ciach!]</span>iane" Kyro2 zapierdziela jak głupie icon_lol.gif icon_lol.gif

217.96.237.* napisał:
jestes pewien ze nie jest to spowodowane brakiem pamieci?? na moim starym asusie gts pro tez sie cielo i to nie przez to ze brakowalo fps ale dlatego ze albo pamiec mam slaba alo mobo cos jest walnieta na gf256 ddr creativa chodzilo perfect no i na r8500 tez nie nazekam ale sa problemy z plynnym generowaniem 3d plyte masz niby dobra ale jaka pamiec?? a no i to co wyzej zmien sterownik pewnie calkiem sie nie pozbedziesz tego ale mozesz duzo poprawic!!

217.99.70.* napisał:
co do detonatorów to miałem 28.xx, a teraz 29.xx i bez rezultatu no poza tym że mam 9000 w 3d marku 2001se

217.99.70.* napisał:
poza tym pewną poprawę widać przy zmniejszaniu objentości tekstur czyli
16bit koloru, mniejsza rozdzielczość tekstur, zmiana "systemu" kompresji tak więc więc dopatruje się problemu w złączu agp czy coś takiego, niestety na asusie nie da się ustawić agp na 2x bo wszystko się sypie
(wszystkie egzemplaże kt333 to mają)

217.96.237.* napisał:
hmmm niezly plom sprobuje zrobic tak u siebie i zobacze co to da (agp x2)

141.155.142.* napisał:
po cholere wy mopwicie zmienic agp na 2x? obetnicie polowe transferu, problem lezy u w sterownikach, 29.42 ja gram i nic mi sie nieprzycina, zobacz w biosie ile masz agp aperture i ustaw na wartosci albo 64 minimum albo 128 maksimu, poza tym wydaje mi sie ze to pamiatki masz marne, albo poprostu zamale, wogole w jakich parametrach masz gre ustawiona,bo cos czuje ze ustawiles wszystko na maks i sadzisz ze masz rakiete a tu klops

217.96.154.* napisał:
Mam to samo też mi przycina grafa!!!
nie wiem co z tym zrobić!! zmieniałem sytem detonatory i dosłownie załamka nie wiem co robic!!
tez tak przycina jakby z cd-romu gre odczytywało a gram w rtcw i grac sie nie da!!

213.76.192.* napisał:
no ładnie cos ten gf do bani....ja tez tak miałem kiedys na gf3 ale wymienilem na Ati i mam swiety spokój icon_wink3.gif

217.96.237.* napisał:
no wiec tak zmiana na agp x2 nic nie daje albo ja juz nie widze ruznycy bo to jest u mnie ledwo widoczne wiec obstawiam pamiec!!

a tak przy okazi to jak sobie zmienisz z agp 2 na 4 to wzrost wydajnosi jest niezauwazalny kolego rave niejest to rownierz wina drv bo jak wczesniej powiedzialem na du ruznych kartach gf 1 i gf 2 na tych samych drv jest zupelnie inaczej!

212.191.134.* napisał:
wpisz sobie w sofie "cg_drawfps 1" i zobaczysz ilosc klatek

217.96.237.* napisał:
hehehehe 180 fps icon_biggrin3.gif

217.99.71.* napisał:
no cóż zmienie te pamiątki na jakieś inne i zobaczymy ale raczej wątpliwa sprawa, a co do zmiany z agp4x na 2x nie raz okazało się to doskonałym lekarstwem no różne dziwne (naprawde dziwne) problemy z kartami graficznymi, a co do wydajności to nie ma różnicy, wręcz odwrotnie mój znajomy urwał 200pt na 3dm2001 po tej operacji, poza tym zdaje mi się że ów problem występuje tylko no chipsetach via, agp aperture mam na 128 ale eksperymentowałem też inne wartości i bez różnicy

212.244.103.* napisał:
jak zmniejszasz rozdzeilczosc i jakos tekstur i po tym jest lepiej to wyglada jak by bylo cos nie tak z pamiatkami, ale to dziwne przy takim sprzecie icon_eek2.gif

217.96.237.* napisał:
mondrze gada dac mu wodki !! icon_wink3.gif

213.134.142.* napisał:
muszę u siebie zerknąć bo dawno nie grałem i dam znać

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 19.30 | SQL: 1 | Uptime: 521 days, 7:07 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl