heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Niedziela 28 kwietnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

V5 5500 i HSR z Beta 4


155.239.150.* napisał:
a7v133
xp1800+
128sdram
V5 5500 (beta 4 drivers)

Quake3 (1.30) - wszystkie detale na max
z-culling - enable
2xFSAA - on
LOD - -2
alpha - blending - sharper
3D filter quality - high
16bpp Z-precision - fast
32bpp Z-precision - fast

1024x768x22 - 56.8
HSR conservative - 67.2
HSR non - aggressive - 91.0
HSR semi - aggressive - 115.4
HSR aggressive - 127.7

Korupcja tekstur pojawia sie nawet z conservative setting. Co jest jednak ciekawe, nie jest ona tak tragiczna i praktycznie jest taka sama na wszystkich settings.

Piszac z doswiadczenia, jest to najlepsze HSR jakie do tej pory widzialem. Miejmy nadzieje, ze w finalowym ICD HSR zostanie naprawione.

195.116.24.* napisał:
A nie szarpie u Ciebie obrazem? Bo gdyby nie to szarpanie,a raczej przeskakiwanie to jeszcze mogłoby być... ale fajnie byłoby, gdyby udalo sie zrobic HSR idelanie icon_smile3.gif))

155.239.138.* napisał:
Nie wiem czy to samo mamy na mysli.

Czasami obraz "miga" (clipping) i widac co jest za sciana.

Hm...jakos dziwnie to brzmi.

213.76.192.* napisał:
fajnie ile kosztuje taki voodoo?

195.205.189.* napisał:


U mnie szarpalo ale zmienilem cos w ustawieniach Tollsow , i colin2 zasuwa az milo .
Arek

195.116.24.* napisał:


A HSR da sie ustawic także w D3D? icon_smile3.gif

195.116.24.* napisał:


Nie icon_smile3.gif Chodzi mi o "przeskoki"... te miganie to swoją drogą... ale wracajac do tych przeskokow. Idziesz sobie i nagle obraz staje po czym znajdujesz sie 5m dalej icon_smile3.gif

217.99.136.* napisał:
ct1 :Piszac z doswiadczenia, jest to najlepsze HSR jakie do tej pory widzialem.

nie wiem czy miałeś na myśl tylko programowe hsr ale nie zgadzam się z tobą ,popatrz na kyro ( zero skoków ,nie gubi textur)

155.239.138.* napisał:
Err.....mialem na mysli HSR dla Voodoo kart.

Dawno, dawno temu Omega znalazl ta funkcje zablokowana przez 3dfx team. Z tego wynika, ze oni nad nia pracowali i prawdopodobnie dzisiaj byla by ona 100% gdyby firma 3dfx nadal istniala.

Lisek z tego co piszesz, to masz straszne korupcje. Ja tego nie mam.
Co moge zasugerowac, to wylaczyc Texture Compression and Guardband Clipping. Nie powinienes ich uzywac razem z HSR.

HSR jest niestety tylko w OpenGL.

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.53 | SQL: 1 | Uptime: 77 days, 3:00 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl