Temat
V5 5500 i HSR z Beta 4
155.239.150.* napisał:
a7v133xp1800+
128sdram
V5 5500 (beta 4 drivers)
Quake3 (1.30) - wszystkie detale na max
z-culling - enable
2xFSAA - on
LOD - -2
alpha - blending - sharper
3D filter quality - high
16bpp Z-precision - fast
32bpp Z-precision - fast
1024x768x22 - 56.8
HSR conservative - 67.2
HSR non - aggressive - 91.0
HSR semi - aggressive - 115.4
HSR aggressive - 127.7
Korupcja tekstur pojawia sie nawet z conservative setting. Co jest jednak ciekawe, nie jest ona tak tragiczna i praktycznie jest taka sama na wszystkich settings.
Piszac z doswiadczenia, jest to najlepsze HSR jakie do tej pory widzialem. Miejmy nadzieje, ze w finalowym ICD HSR zostanie naprawione.
195.116.24.* napisał:
A nie szarpie u Ciebie obrazem? Bo gdyby nie to szarpanie,a raczej przeskakiwanie to jeszcze mogłoby być... ale fajnie byłoby, gdyby udalo sie zrobic HSR idelanie ))155.239.138.* napisał:
Nie wiem czy to samo mamy na mysli.Czasami obraz "miga" (clipping) i widac co jest za sciana.
Hm...jakos dziwnie to brzmi.
213.76.192.* napisał:
fajnie ile kosztuje taki voodoo?195.205.189.* napisał:
U mnie szarpalo ale zmienilem cos w ustawieniach Tollsow , i colin2 zasuwa az milo .
Arek
195.116.24.* napisał:
A HSR da sie ustawic także w D3D?
195.116.24.* napisał:
Nie Chodzi mi o "przeskoki"... te miganie to swoją drogą... ale wracajac do tych przeskokow. Idziesz sobie i nagle obraz staje po czym znajdujesz sie 5m dalej
217.99.136.* napisał:
ct1 :Piszac z doswiadczenia, jest to najlepsze HSR jakie do tej pory widzialem.nie wiem czy miałeś na myśl tylko programowe hsr ale nie zgadzam się z tobą ,popatrz na kyro ( zero skoków ,nie gubi textur)
155.239.138.* napisał:
Err.....mialem na mysli HSR dla Voodoo kart.Dawno, dawno temu Omega znalazl ta funkcje zablokowana przez 3dfx team. Z tego wynika, ze oni nad nia pracowali i prawdopodobnie dzisiaj byla by ona 100% gdyby firma 3dfx nadal istniala.
Lisek z tego co piszesz, to masz straszne korupcje. Ja tego nie mam.
Co moge zasugerowac, to wylaczyc Texture Compression and Guardband Clipping. Nie powinienes ich uzywac razem z HSR.
HSR jest niestety tylko w OpenGL.
Podobne tematy
Działy
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.62 | SQL: 1 | Uptime: 753 days, 8:16 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl