Temat
Gwarancja miesiac czekania ;/
83.25.169.* napisał:
Witam wszytkichMam problem kupilem karte GF 6800Gtdnia 9.09 po 3 tyg chcialem podłaczyc karte pod tV i okazalo sie ze wyjscie nie dziala :/
Dalem do sklepu 5.10 na gwaracji chodzilem to mowili mi ze ja wyslali do hurtowni, tam nie maja na wymiane czekaja na karty , po 2 tyg powiedzilei ze z hurt wyslala karte do tajlandi
no to powiedzieli ze po 1.10 dostane nowa karte . wczoraj 5 czyli miesiac oczekania dali mi karte powiedzieli ze wyminili na nowa ze pracowalem do wieczora to karte sprawdzielłem wieczorem . Karta nowa po 10 sek zaczela sypac afrefakty czy jakos tak:P dali mi zepsuta karte Dzisiaj bylem odnies karte przyjeli ja jako 2 reklamacje i powiedzieli ze musze czekac do poniedzialku to tam zdzwonia . Czy moge zadac kasy w poniedzialek czy chroni ich jakies prawo ;/ KARTA firmy winfast
karete przez 2 miesiace mialem nieclale 3 tyg .
Napiszcie mi czy moge zadac kasy czy co bo ja juz nie wiem co robic nowa karta za 2000 zl .
83.25.178.* napisał:
Dzieki :/83.27.68.* napisał:
przeczytaj umowe gwarancyjna, jesli w pierwszym punkcie zlamali czas oczekiwania na towar to moglbys. Wydanie niesprawnego sprzetu = nie wydanie sprzetu w terminie, a wiec mozesz odstapic od umowy, czyli po ludzku nalezy ci sie kasa spowrotem.83.16.132.* napisał:
[quote]przeczytaj umowe gwarancyjna, jesli w pierwszym punkcie zlamali czas oczekiwania na towar to moglbys. Wydanie niesprawnego sprzetu = nie wydanie sprzetu w terminie, a wiec mozesz odstapic od umowy, czyli po ludzku nalezy ci sie kasa spowrotem.[/quote]Cały problem w tym, że sklep w ciągu pierwsyz 14 dni ma Cię obowiązek poinformoawać ile to bedzie trwać i moze określic ten czas nawet na 96 dni (kurcze nie wiem czy ostatniej cyfry nie pomylilem, ale napewno ponad 90 dni) i jest to w pełni zgodne z prawem
A co do wydania niesprawnego sprzetu, sam zaitneresowany powiedzial, ze podzialala 10 sek. Widać, z tego, ze jednak działąła, ale się z nią coś stało. Po prostu problematyczne jest udowodnic sklepowi ze wydal niesprawny sprzet.
Niestety po wejści Polski do UE prawo zmienilo sie na gorsze dla klienta
83.31.237.* napisał:
Następnym razem nie korzystaj z gwarancji, tylko powołaj się na przepisy o niezgodności towaru z umową (o ile będzie następny raz).83.31.46.* napisał:
[quote]Następnym razem nie korzystaj z gwarancji, tylko powołaj się na przepisy o niezgodności towaru z umową (o ile będzie następny raz).[/quote]Mozesz zacytowac ustawy? Brzmi dosc ciekawie...
Swoja dorga co to za firma? Grafa za 2 tysiaki a traktuja go jak ostaniiego frajera.
83.31.237.* napisał:
Można o tym poczytać np. tu:http://www.benchmark.pl/porady.html
Tam też są podane konkretne ustawy.
83.25.165.* napisał:
dzieki z poradydobrze ze mi dali zastepcza fx 5200 ;/ 64 bit
Sam nie wiem co robic
62.233.145.* napisał:
Nie ma się na czym zastanawiać, bierz kasę za kartę i kup nową w innym sklepie.83.31.46.* napisał:
zloty:thnxdaniel: Zabieraj sie z tamtego sklepu, to jakas porazka...
62.69.194.* napisał:
http://mforum.biz/forumdisplay.php?FID=1Niezastapione forum o prawie. Min o gwarancji.
83.25.168.* napisał:
Dzieki wszytkim tylko jak jutro on powie mi ze nie musi mi dawac kasy ;/Minal miesiac jak czekalem teraz mi dali zepsuta karte ;O
to chyba bez gadania mi sie nazlezy : > ??
Podobne tematy
Radiatory na pamięci a gwarancja
Podkręcanie a gwarancja ?
Perypetie Z Gwarancja/zachowanie, Uczciwosc Pewnej
Gwarancja Modowalności
Podkręcanie a gwarancja ?
Perypetie Z Gwarancja/zachowanie, Uczciwosc Pewnej
Gwarancja Modowalności
Działy
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 4.69 | SQL: 1 | Uptime: 58 days, 20:52 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl