Temat
BEZNADZIEJNY SERVIS SAPPHIRE-POMOCY
82.160.79.* napisał:
Witampisze tenm post pod wpływem olbrzymich emocji i prosze sie nie przejmowac błedami w pisowni jesli beda mam prosbe co mam zrobic z takim problemem? mam a raczej miałem sapphira radeona 9800pro r360 pcb pro cos sie zwalilo karte wyslalem do bielska do qumpla bo u niego w skleppie kupowalem i karte wysłał do servisy 2.5 tyg. temu i karty dalej nie ma ani kasy ani nic zadej info o od servisu a jak dzowni tam to mu mowia ze realizacja reklamacji w toku. NO LUDZIE PRZEIEZ 2 TYG TO 2 TYG A NIE 2.5 3 CO TO JEST JA WIEM ZE TO JEST POLSKA I WSZYSCY MAJA WSZYTKO GDZIES NO ALE ILEZ MOZNA!. I co ja mam z tym zrobic? skontkaktowac sie z urzedam praw konsumenta lub cos takiego jak tak to jakeis namiary moze? no sam nie wem karta jest mi potrzebna bardzo.
157.158.190.* napisał:
nic nie kombinuj tylko cierplwie poczekaj jeszcze z 1 - 1,5 tygodnia. Nie wiem czy bawiles sie w modyfikacje chlodzenia (nie kazdy 9800pro jest na r360. wiec skads musisz to wiedziec) , zatem cierpliwie czekaj. przede wszytkim nie wkurzaj tych w serwisie, bo jak sie ktos uprze to udowodni ze ziemia jest plaskapozdro
82.210.168.* napisał:
Aerooja na swojego radeona 9800 pro czekam 6 tydzien. w polsce serwis ati jest beznadziejny.
82.160.79.* napisał:
no nie wiem bo jak wjechalem kolesiowi na ambicje z komutronika to w przeciagu 3 dni mi nowe mobo wysłąi i przepraszali ze musze długo czekac takze nie wiem czy z tym wkurzaniem masz racje a czy patrzlem to masz racje sicgalem radiator ale go nałozylem pozniej spowrotem zadnych radiatorów nie bylo na pamieci zakładanych chłodznie nie zmieniane zadnych sladów uszkodzen i przeplen karty nie krecilem(jeszcze) miałem to zrobic zamiar w najblizszym czasie i raadiatory tez załozyc kupilem ostatnio chlodznie wodne i nawet go wyprubowac nie moge to samo z nowa mobo.. takze czekac bez czynnie nie bedescatak ja czekac tyle nie bede bo mi to do pracy jest potrzebne a pozatym jak sie mowi 2 tyg robocze to ma byc 2 tyg a nie 6
82.210.168.* napisał:
powiedz to panom z serwisu oni ci powiedza ze to nie ich wina, tylko hurtownii do ktorej wyslali. moze sie ew klocic o zwrot kasy, lub dostarczenie nowej, ale to robia niechetnieto jak to zalatwia zalezy tylko od jakosci serwisu (znam taki ktory jesli przyjmie karte do serwisu to odrazu daje ci nowa, a z tamta juz sie sami bawia - niestety ja mialem pecha kupowac w takim ktoremu klient tylko przeszkadza)
194.9.223.* napisał:
to ładnie mnie wystraszyliscie bo wlasnie musze oddac swoja karte do serwisu i myslalem ze w dwa tygodnie sprawa zostanie zalatwiona( najwidocznie zle myslalem).Jeszcze jedno jakie objawy uszkodzenia mieliscie na karcie, czy moze cos w stylu o ktorym wspominam w tym watku ( http://forum./about77037-1050.html )
jesli cos podobnego to moze jest jakas felerna partia 9800pro bo moj zaczal wariowac z dnia na dzien choc ciezko stwiedzic jaki byl tego powod.
pozdr
82.210.168.* napisał:
nope. mi zaczal sie jebac wiatraczek az w koncu wyskoczyly na trwale artefakty.82.160.79.* napisał:
no ja przewiduje ze mi jakas pamiatka na niej sie przegrzała i sypało artefaktami nawet w biosie81.219.100.* napisał:
Jeśli załatwiałeś wszystko formalnie i masz potwierdzenie przyjęcia do serwisu z datą, pieczątką i podpisem.Jeśli przez te dwa tygodnie (równe 14 dni) nie kontaktowali się z Tobą, nie odrzucili reklamacji itp. itd.
Jeśli dostarczyłes do serwisu w stanie takim samym jak w dniu zakupu (oczywicsie poza tym szczególem, że nie działa) i nie musiałeś nic uzupełniać.
To mogą cmoknąć Cię w piętę. To oznacza, że Twoja reklamacja została uwzględniona i najeżdżaj na nich ostro. Jak pokażesz, że znasz swoje prawa i łatwo z nich nie zrezygnujesz to wszystko będzie wyglądać inaczej.
W razie problemów to do sądu (tryb uproszczony - strata czasu bo to Sąd Grodzki i możesz mieć wyrok za 2-3 lata) albo do Rzecznika Praw Konsumenta przy Urzędzie Wojewódzkim. Zawsze możesz zarządać odszkodowania powyżej 5000pln to będziesz się procesował cywilnie, a jakie będzie rozstrzygnięcie to inna sprawa ale zawsze szybciej (tylko wpis większy).
Możesz też wypiąć się na serwis i uderzać do sprzedawcy - to on stemplował gwarancję i Ciebie nie interesuje kto to naprawia itd. tylko u kogo kupowałeś.
213.199.238.* napisał:
ciesz sie ze to nie gigabyte...bo bys poczekal jeszcze pol roku.83.27.59.* napisał:
To nie wina sapphire tylko hurtownii najczęściejMi dziś dali karte z gwary czyli 3 tygodnie prawie :/
83.30.170.* napisał:
witam mi padł His 9600xt 256ddram Vivo czekałem 3 tygodnie po w Pronoxie w katowicach stwierdzili ze niewiedza co jest i musza wysłąc karte do producenta ), ale sie chłopy opamiętali z za dopłatą 200pln dali mi szafirka 9800pro na R360 , który juz zmmodowałem na 98000xt62.21.46.* napisał:
WitamTak czytam sobie czasem to forum i mam ubaw po pachy...
Po pierwsze spokoj. Po drugie spokoj. Po trzecie...
A dalej... oni maja 14 dni roboczych co daje prawie 3tyg kalendarzowe i nic im nie mozna zarzucic w tym okresie. Poza tym co jest napisane na gwarancji ? Bo np w komputroniku stoi jak byk, ze w momencie wyslania karty na zewnatrz termin moze sie przedluzyc do 28 dni roboczych... takze sprawdzac takie bajery... No a poza tym... spokoj... ja oddawalem niedawno R9600XT His do serwisu i 14 dnia roboczego dostalem w zamian R9600XT Gigabyte... nie mam serwisowi Komputronika bo o nim mowa nic do zarzucenia... caly czas trwania reklamacji milo i przyjemnie... takze naprawde zalecam spokoj... bez kompa da sie zyc
Pozdrawiam serdecznie
80.49.241.* napisał:
Ja trafiłem na dość miły sklep. W czasie gdy mój shit(fx5600 256mb golden limited od pixelviev) był na reklamacji(trwało to równe 28 dni ) dostałem na czas naprawy mx440 64bit i byłem zadowolony że chociaż po forach mogłem poszaleć :] i w cs'a dało się grać ;]141.47.124.* napisał:
[quote]A dalej... oni maja 14 dni roboczych co daje prawie 3tyg kalendarzowe i nic im nie mozna zarzucic w tym okresie.[/quote]
Szanowny panie słoniu, cieszy mnie, że masz ubaw, ale zanim zaczniesz mącić przeczytaj ustawe o szcególnych warunkach sprzedaży.
Po pierwsze 14 dni - a nie 14 dni roboczych. A wiec żadne 3 tyg.
Po drugie - po upływie 14 dni wiemy, ze seerwis uwzglednia relamacje, nie wiemy natomiast jak dlugo ona moze potrwac, bo tego ustawodawca nie sprecyzowal. Czyli - naciskac i jeszce raz naciskac.
[quote]
Poza tym co jest napisane na gwarancji ? Bo np w komputroniku stoi jak byk, ze w momencie wyslania karty na zewnatrz termin moze sie przedluzyc do 28 dni roboczych... takze sprawdzac takie bajery...
[/quote]
Komputronik moze sobie pisac w gwarancji co mu sie podoba, ale jest to z mocy ustawy niewazne, nawet, jezeli podpisalismy sie pod gwarancja obiema rekami i palcem u nogi. 14 dni. Podobnie jest zreszta z 24 miesieczna gwarancja przy zakupie nowego towaru /cokolwiek nie jest napisane w gwarancji mamy min. 2 lata/.
Dla wnikliwych link:
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=139#6
komisarz
Podobne tematy
Działy
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 4.69 | SQL: 1 | Uptime: 58 days, 20:52 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl