heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Niedziela 22 grudnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Moje boje z SIRIUS.pl - DŁUGIE


83.29.223.* napisał:
Witam. Chodzi o reklamację karty Radeon 9700Pro. Kartę wysłałem 6 kwietnia ponieważ zaczęła generować artefakty. Karty nie kręciłem(aha, to był ten egzemplarz, który był testowany na Frazie. Wszystkie numery się zgadzają), więc myślałem że sprawa będzie prosta(naprawa karty lub wymiana na nową)
Jakże się jednak myliłem...
Moim zdaniem karta karta jest z prywatnego importu, dlatego ten cały problem. Jakbym SIRIUS kupił ją normalnie u dystrybutora, to nie było żadnego problemu. Najgorsze jest to, że będę chyba musiał oddać sprawę do sądu, ponieważ mimo obiecania PIH-owi że kartę dostanę do 15 września, nic na to nie wskazuje, że się to stanie. Raz nawet dostałem odpowiedź, że PIH-u się SIRIUS nie boi... OJ, co to za firma? Nie słyszeli, że jeden zadowolony klient, przysparza 2 klientow, a JEDEN niezadowolony klient powie o problemach, 10 innym potencjalnym klientom?

Od początku kazano mi się kontaktować z szefem serwisu Sirius.pl Sp. z o.o. - panem Kazimierzem Skudlarskim. Oto część co ciekawszych fragmentów listów od tego Pana:

1) 12 maja
"Witam - niestety musimy uzbroic sie w cierpliwosc
GB nie realizuje serwisów w POlsce dlatego z pewnoscia przedłuzy okres naprawy gwarancyjnej - prosze si e kontaktowac w przedmiotowej sprawie tylko ze mna"

2) 24 maja
"stagnacja - ale zwyczajowo przesle sewrisowi GB w Polsce
cotygodniowe bluzgi.... icon_smile3.gif
mam nadzieje ze sprawy tocza sie u nich powoli ale do przodu"

3) 14 czerwca
na pytanie co z kartą? - "juz coraz lepiej - wrociełm z urlopu - mam nadzieje za finał sprawy wkrótce"

4) 21 czerwca(miał do mnie zadzwonić po 14-ym)
"przepraszam icon_smile3.gif
ale nie zrobiłem tego celowo - po prostu od piatku mialem urlop - dzis postaram sie zadzwonic"

5) 1 lipca
"ma nadzieje ze cala sprawa znajdzie swoj finał wkrótce - czekam na odpowiedz
od Gigabyte juz ponad miesiac."
6) 6 lipca(zaczynałem się wkurzać i postraszyłem, że oddam sprawę do PIH-u)

"nikt nie lekcewazy Panskich maili icon_sad2.gif ) mialem 5 dniowa przerwe w pracy ( z powodu awarii lacza) dzwonielm do Pana - rozmawialem z mama i myslalem ze jasno przedstawilem nasze stanowisko
Rozumie ze Pan czeka niewymiernie dugo , jednakze jest szansa na wymiane karty na wyzszy model (9800Pro) i dlatego wstrzymujemy sie z decyzja...
jezeli nie odpowiada Panu forma zalatwienia sprawy przez maila... prosze o informacje na jaki adres mamy wysac informacje pisemna
oczywiscie nie omieszkamy przeslac kopii do wlasciwego nam oddzialu PIH"
oraz
"termin sprawy ustala GB nie ja - ja sie staram ale słobo mi to idzie z przyczyn niezaleznych ode mnie"

7) 16 lipca(miałem nadzieję , że wszystko będzie OK, a karta miała niby być do końca lipca)
"tez wierze w to, GB odpisal wczoraj ze karty co prawda sa jeszce w Holandii ale maja zdazyc"
oraz
"czy mógłby Pan przetłumaczyć dokładniej bo nie mogę zrozumieć,ten
fragment "ale mają zdążyć?" ( moje pytanie)
"do ustalonego terminu - 31/07"

icon_cool3.gif 4 sierpnia

Witam. Chyba jest Pan na tyle poważny, żeby nie udawać strusia?
Brakło już pomysłów na wykręty? (przypominam, karta miała być do końca lipca, a wykręt z L4 to kpina, pytałem się na GG pracownika o imieniu Łukasz i mówił, że Pan Kazimierz jest w pracy, ale nie ma czasu by mi odpisać) - heh, jeszcze pisze, że mój mail był primitywny. Jakby był w takiej sytuacji, też już pewnie by stracił cierpliwość.

"Witam
odpisze tylko z szacunku do Pana osoby,
bo normalnie na tak prymitywnego maila nie pisałbym.
Aktualnie przebywam na L4 - dzis rano jestem w firmie
tylko z powodów zwolnienia własnie,
co do Pana karty napewno nie musze chowac głowy w piasek - mam nadzieje ze
uciesze Pan jaka pozytywna wiadomoscia po powrocie
Pozdrowienia"

9) 4 sierpnia - cd perypetii icon_sad.gif

"to nie sprawa moja czy kogos innego
to sprawa GB a tylko ja moge sobiwe pozwolic sobie na pisanie - podobnych to tego jakiego otrzymałem - prymitywnych maili do nich...
robiłęm wszystko zeby do konca lipca sprawa miala final
bo twez GB tak informował

kazo
jezeli nei bedzie odzewu od nich w rozsadnym terminie
po prostu wydamy Panu cos z magazynu..moze 9800SE
jednakze to problem bo jak Pana karta wroci inna(9800Pro a nie 9700 np) to na moim magazynie bedzie luka i "niczyja " karta, ktorej nie bede mogl sprzedac" -

(MÓJ TEKST DOPISANY TERAZ) CO MNIE TO WSZYSTKO OBCHODZI? WIDAĆ, Z TEGO, ŻE KARTA JEST PRZEMYCANA. BEZCZELNOŚĆ, BY PROPONOWAĆ KARTĘ GORSZĄ NIŻ MIAŁEM - 9800SE TO PRZECIEŻ 4 potokowiec.

10) 18 sierpnia - już po zgłoszeniu sprawy do PIH-u

"Witam
sposob załtwienia przez Pana sprawy, poprzez powiadomienie Inspekcji
Handlowej nie jest postrzegany przez mnie jako coś profesjonalnego.
Po wizycie tychże Pan - prosze oczekiwac ode mnie
jedynie oficjalnych informacji na pismie, gdyz tylko w ten sposob bede się juz Panem kontaktował pierwsza z nich zostanie Panu dostarczona ok 10 wrzesnia"

oraz

"tak sie sklada, iż konczac nasza zupelnie juz bezsensowna dywagacje chcailemsie przedstawic..
oraz podac funkcje , ktora piastuje w firmie....
ale i te fakty Pan otrzyma w pismie przewosnim od PIH - wiec doprawdy
szkoda naszych nerwów icon_smile3.gif

kazo
i prosze darowac sobie cudzysłowa przy nazwie
Sirius jak i przy słowie przywiezione. Wydaja sie byc całkowicie nei na miejscu i nie swiadcza doberze o ich autorze. Ale to tylko moje zdanie.Jak pisałem nie obawiam sie PIH - bo wszystkich klientów szanuje o wiele bardziej niz kazda taka komisyje - a oficjalna odpowiedz dostanie Pan własnie od przedstawicieli niniejszej inspekcji.Mma nadzieje jednak, iz do tego czasu cała sprawa zakonczy sie pomyslnie..

Zacytuję jeszcze raz : "..JAK PISAŁEM NIE OBAWIAM SIĘ PIH.."
PROFESJONALIZM? Jaki PROFESJONALIZM? Zacytuję to co napisałem:

"Jeśli oszukiwanie klientów,poprzez dawanie pustych słów i terminów,
uważa Pan za profesjonalizm to gratuluję samopoczucia.Niestety ja jestem po drugiej stronie "barykady" i kłamstwo jest dla mnie kłamstwem a nie chwytem marketingowym.
Skargę do PIH napisałem po "ostatecznym terminie" wyznaczonym przezPana, bo "profesjonalne" firmy załatwają takie sprawy w ciągu
miesiąca.Nawet jeśli sprzedają tak jak "Sirius" towary
"przywiezione" w teczce z zagranicy.
Ja już staciłem nadzieję na "profesjonalne" załatwienie sprawy,jak
nie będę miał wyjścia, wystąpię z pozwem do sądu.

12) Wiadomość dzisiejsza, czyli z 16.09

"Witam
jezeli Pan chce ze mna korespondowac - prosze o oficjalne pismo!
Pozdrowienia,
Kazimierz Skudlarski, dział handlowy
Sirius.pl sp. z o.o
oddział
34-100 Wadowice, ul.Putka 5
tel./fax. (0 prefix 33) 823 40 95,
wew. 111-113 Dzial Handlowy, 115 serwis, 118 magazyn


Pan Kazimierz Skudlarski, szef serwisu, członek zarządu firmy Sirius.pl Sp. z o.o. ma czelność, zwodzić klienta ponad 5 miesięcy, później po kontroli PIH-u zobowiązuje się pisemnie(dnia 30.08.2004) do wymienienia karty na nowy, sprawny produkt, po wcześniejszym poinformowaniu drogą mail'ową - później tego nie dotrzymuje( PO RAZ KOLEJNY). OLEWA PIH, czego się nawet nie wstydzi i się tym chwali.
Nie pozostaje mi nic innego jak skierować sprawę do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego, działającego przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej lub później na drodze cywilno-prawnej przed sądem powszechnym.

Przepraszam za częste używanie dużych liter, liczę na zrozumienie, ponieważ każdy na moim miejscu by się napewno przynajmniej wzburzył(jeśli nie gorzej...)
ODRADZAM KUPOWANIE w sirius.pl
Dziękuję za uwagę i poświęcony czas.
Pozdrawiam - Krzysztof Hukałowicz

217.153.154.* napisał:
Ja pier.....icon_eek2.gif To się w głowie nie mieści!!! Też kupowałem R9700Pro (FIC A97P) dla brata w Siriusie. I pomyśleć, że dla siebie chciałem również, ale załatwiłem inną drogą Aż teraz obawiam się, że mu padnie.

Co to była dokładnie za karta?

82.143.133.* napisał:
nie ma się co dziwić - ot cały sirius

83.29.223.* napisał:


Gigabyte 9700 Pro

83.16.14.* napisał:
no lol . poprostu zenada i tyle , ja bym sie wkuriwl gdybym mial tyle czasu czekac na karte , co oni se mysla to ja nie wiemno lol . poprostu zenada i tyle , ja bym sie wkuriwl gdybym mial tyle czasu czekac na karte , co oni se mysla to ja nie wiem

80.48.9.* napisał:
No ja już kilka razy robiłem u nich zakupy i było OK, ale dzisiaj to mnie nieźle "zagrzali". Zamówiłem kilka drobiazgów w sirius. Zapłaciłem za nie przelewem na konto. Zamówinie złożyłem 6 dni temu - czyli widać że się im specjalnie nie śpieszy (jak kupowałem niedawno w Arest.pl to zamówienie złożyłem we wtorek rano, a w środę już miałem paczkę). Dzisiaj przychodzi kurier i chce żebym zapłacił za paczkę tą samą kwotę którą wcześniej już przelałem na ich konto!!! SZOK!!! Szybki telefon i okazało się że źle nadali paczkę. Teraz muszę znowu czekąć. Jak bym wiedział że będą takie cyrki to już bym wydał te 20-30zł więcej i kupił to w tradycyjnym sklepie. Oczywiście z siriusa tradycyjnie nikt nie chciał mnie powiadmić o aktualnym stanie realizacji zamówienia, sam musiałem się prosić o te informacje prosić (może zbyt dużo wymagam ale inne sklepy internetowe informują mnie kiedy wpłyneły pieniądze, kiedy została wysłana paczka i jaki jest jej numer przewozowy). Ehhhhh.........

213.76.251.* napisał:
swietne miejsce na taki temat teraz zrazili sobie przynajmniej 100 czytelnikow forum ktorzy wpadna na ten watek . . .
GG "SIRUS" . . .
Ja juz na 101% tam nic nie kupie . . .

217.97.213.* napisał:
Ja na mojego radeonie 9700 z siriusa też czekałem znacznie dłużej niż 30 dni ... aż wymienili pamiątki ... i z łaski swej odesłali kartę. Teraz to się naprawdę boję jak coś na niej padnie, takich już nie robią, więc nie wymienią, a zanim naprawią to mój komp się zakurzy i zestarzeje totalnie. A najbardziej mnie u nich wqrzyło, że po wymianie pamiątek nie dali gwarancji od nowa tylko przedłużyli starą, kupowałem już dużo sprzętu i niestety mam taki fart, że co 2 częśc psuła mi się i trafiała do serwisu nagrywarke np. (nie kupioną w siriusie) serwisowali mi 3 tyg po czym po tyg znów padła, ponownie serwisowali i dostałem nawet w międzyczasie inną zastępczą i oczywiście gwarancję od nowa mimo, że to była ta sama nagrywarka po wielu "poprawkach" i chodzi troszkę głośniej niż na pocz, ale działa więc nie wnikam. W Siriusie nie dali mi nic zastępczego i mój cały komp( w 90% kupiony u nich) tracił gwarę przez około półtora miecha czekając na grafę bez której wiadomo nic nie zrobię ..... 1 raz odważyłem się kupic w internecie cały komputer no i jeśli chodzi o grafę żałuję, reszta na szczęście narazie działa bezawaryjnie ... kwestia tylko co będzie jak mi się np. monitor popsuje .... wolę nawet nie myślec

195.136.46.* napisał:
Bezczelnosc. Jak tak mozna traktowac klienta? 5 misiecy czekac na to aby na koncu dostac odpowiedz ze Pan zajmujacy sie tym sie obrazil i dziwi sie jak mozna bylo sprawe oddac do PIH. Przeciez to smieszne. Co on jeszcze tam robi? W ogole to czy on pacuje tam czy przychodzi sobie kiedy tylko mu sie chce i robi co mu sie chce?
ostanio kupilem tez sprzet w sklepie internetowym(arest.pl) przesylka przyszla nastepnego dnia(widac ze im zalezy). Nie wiem jak z gwara bo to moj pierwszy taki zakup ale mam nadzieje ze w razie jakichkolwiek problemow ze sprzetem beda tak samo szybcy z rozwiazaniem problemow jak z przesylka.
Nie wiem czy teraz po tym co czytam tujaj kiedykolwiek cos kupie w Sirius. Osobiscie boje sie troche kupowac w internetowych sklepach chocaz ostanio zaryzykowalem i bylo wszysko cacy.

194.9.67.* napisał:
I w ten o to sposob, Sirius robi sobie reklame laugh.gif Ja tam nic juz nie kupie

83.25.255.* napisał:
Dzieki za takie informacje, teraz to juz na pewno tam nic nie kupie, a mialem zamiar.

Trzymaj sie i pisz jak sprawa sie dalej potoczy.

81.190.212.* napisał:
Dzięki vince15 za przestroge - na szczęście nie miałem tej wątpliwej przyjemności kopować czegokolwiek w tym sklepie ale teraz wiem ze to było dobre posunięcie i nawet największemu wrogowi nie polece tego sklepu.

PS. Może przykleić ten temat ku przestrodze forumowiczów ( bądz co bądz jest tutaj mnóstwo potencjalnych klientow ktorych należy przestrzec przed oszustami i chamstwem jakie ma miejsce w sirius.pl) i innych sklepów praktykujących podobne sposoby "załatwiania" klientów

195.136.46.* napisał:
No to zrobiles reklame skelpowi.
Ale nalezalo im sie. Nie traktuje sie tak klientow.

83.27.8.* napisał:
wal do spraw konsumenta itd. szwagier mial problem z KRUKiem (sciagaja dlugi). Szwagier kupil nagrywarke ~5lat temu, mial all papiery itd. a tu przed wakacjami list od kruka ze oni przejeli dlug i szwagier ma go uregulowac, no nic olal to bo ma all, a tu 2gi list no i napisal do kogos tam ze kruk napastuje ich listami bez podstawy/ umiescili ich dane osobowe i takie tam pierdu smierdu ;f
Pani odpisala ze sie ta sprawa zajela... 2 tyg i list od kruka:
Przepraszamy... bla bla icon_biggrin3.gif

213.76.236.* napisał:
No i kolejny raz potwierdza sie moja teza: nie kupuj u duzych bo cie to duzo wyniesie.
1. Ceny bardzo wysokie (Sirius, Komputronik)
2. Problemy z serwisem (obu firm sie to tyczy)
I to sie sprawdza. Jak sie chce na lapu capu to czlowiem wpisuje adres duzego sklepu i zamawia. A wystarczy pomyslec chwile i poszukac, a mozna w malych sklepikach znalezc taniej.
Sprawa z serwisem. Molochy maja miliony serwisow i nie ma bata -mimo czczego gadania sprawy serwisowe ciagna sie w nieskonczonosc z uwagi na nawal roboty. Male firmy maja mniejszy przerob i latwiej jest sie dogadac.
W moim przypadku ZAWSZE jak kupowalem w malym sklepie serwis nie trwal nigdy dluzej niz 14dni roboczych. Jak wysle do serwisu jakiegos molocha to miesiac, dwa, trzy... Ostatnio jak wyslalem zwalona grafe do serwisu malej firemki to nastawialem sie minimum na 2tygodnie czekania... na 2 dzien roboczy sprzet byl juz u mnie pod drzwiami wyslany firma spedycyjna na koszt nadawcy!! Bylem tak zszokowany ze zadzwonilem do sklepu i podziekowalem icon_smile3.gif

80.53.213.* napisał:
Gość czeka 5 miesięcy na kartę i ty jeszcze śmiesz bronić tej złodziejskiej i olewającej klienta firmy?

80.55.238.* napisał:
Tez juz mialem z nimi kilka akcji, ale szkoda pisac. Jedyne co napisze to ze sklep sirius moze nie jest zły, miła obsługa itp. jednak goscie w serwisie to wyprawiają takie cuda ze nawet wam się nie sniło i wiekszość problemów z firmą sirius to sprawka pracowników w serwisie. Zresztą pewnie szef firmy nawet niewie co oni tam robią, ale to nie moja sprawa...

82.160.88.* napisał:
hehe roznie z siriusem bywa.. kiedys zmowilem procka i po 17 godzinach mialem go u siebie.. 17 sierpnia zamowilem bartona mobile.. czekam do dzis, jzu tam nie dzwonie, znudzilo misie odsylanie za kolejne 3 dni...

83.29.249.* napisał:


Jak miło, że Pan K.S. odpisał na wątek... Czyż to nie dziwne, że "funsite" zarejestrował się dzisiaj? Aaa, i to EOT, to tak bardzo w stylu w/w Pana. Czy uważa Pan, że takie traktowanie klienta jest jak to Pan określił "profesjonalne" i "normalne"? Jeśli tak, to gratuluję Panu życia w innym świecie, świecie gdzie sprzedawca jest NAJWAŻNIEJSZY i jest ponad prawem, tak PONAD PRAWEM, bo kpi sobie z instytucji publicznych, do jakich zalicza się Państwowa Inspekcja Handlowa...

82.139.14.* napisał:
tak dla formalnosci - oznajmniam, ze rowniez nic tam nie kupie, a na ich strone juz nie zagladne, mimo ze robilem to czesto... bo codziennie, ale stron o podobnej tematyce pod dostatkiem, wiec nawet bede mial teraz mniej do przegladania, zawsze te 5min sie zaoszczedzi icon_biggrin3.gif

a nasz "nowy uczestnik" smieszny jest:)

82.139.14.* napisał:
wpadl mi fajny pomysl do glowy, umiesc tego posta na innych duzych forach typu PCLab, TwojePC itp, niech inni tez sobie poczytaja...

80.53.213.* napisał:
u got it: http://pclab.pl/thread42591-1.html

81.190.196.* napisał:
DZIĘKI chłopaki icon_biggrin3.gif Też nic u nich nie kupię. A pomyśleć, że takie barbarzyńskie myśli czasem mnie napływały he

62.233.217.* napisał:
tak czytam i czytam i mam nadzieje ze moze mi sie pofarci i nie bede tyle czasu walczył o karte graficzna...mianowicie moja karta z podpisu padła sobie ot tak jakis tydzien czasu temu , w poniedziałek wysłałem ja do sirius.pl - nieomieszkam poinformowac was jak sie sprawy rozwijają . Narazie jestem bezstronny choc sytuacja opisana na poczatku watku odsuwa klientów od tego sklepu ...

195.225.248.* napisał:
bez kitu ..dobry pomysł warto tylko dodać.... przy zakładanym topiku..ze to nie o sobie mówimy ..co nie ..tylko o innym użytkowniku pc ...

80.55.238.* napisał:
Juz widze ze ta sprawa rozeszła się na większość znaczących forum komputerowych w polsce. Ciekawe jak szybko skasują posty tam gdzie mają władze.
Z drugiej strony smutne jest to ze ludzie muszą dochodzić sprawiedliwości w taki sposób.

62.233.193.* napisał:
Nie bronie tej firmy, jest mi kopletnie obojetna (pewnie do czasu jak mi cos nie padnie w kompie ;> Pewnie wtedy bede na nich klal, bo taka jest natura Polaka).
Zreszta pewnie jedynie ulamek wypowiadajacych sie tutaj skorzystal z uslug Siriusa, reszta uprawia Trollowanie. Tego typu historie nie zdazaja sie tylko w Siriusie (ktory faktycznie, moze i ma serwis do odbytu). Sam swego czasu dorabialem na "garnuszek" studencki jako serwisant/sprzedawca w sklepie komputerowym (nazwe sklepu przemilcze). Pierwszego dnia szef mi powiedzial stanowczo prosto w oczy, ze jak przyjdzie klient z reklamacja to trzeba mu najpierw nagadac bzdur, jak najbardziej zniechecic do zwrotu towaru. Jezeli komputer nie byl w calosci zakupiony w sklepie to sugerowac wymiane innych podzespolow. (Popracowalem tydzien. Nie moglem strawic grubianstwa szefa, zlozylem wymowienie, nie zaplacili mi, a od tego czasu nie kupuje w niektorych sklepach w swoim miescie, bo zdazylem poznac ten chory mechanizm) Taka jest prawda !!! Jednak w Siriusie w moim przypadku tak nie postapiono, wiec na genitalia soltysa jak czytam tutaj o "bojach" z Siriusem oraz sprawach wysylki i to na dodatek poprzez nasza kochana Poczte (sic!), to nie odbieram tego na powaznie (Na 100% sprawe daloby sie zalatwic polubownie w przeciagu regulaminowego terminu reklamacji ... no i co ma stawka wysylki przez PP do sklepu internetowego. Z tego co sie orientuje to Sirius ma umowe z GLS i ta firme poleca. Jesli uzywasz Poczty, to Twoja wylacznie sprawa KROPKA w tym temacie. Zawsze jezeli sie cos nie zgadza z zamowieniem, to mozna odeslac sklepowi internetowemu dany produkt - przerzucajac oplate na odbiorce). Smutno mi, ze kolega vince15 (oraz pare innych osob) otarl sie o kloacznosc zlego serwisu i szczerze mu zycze wygranej/zalatwienia sprawy na jego korzysc.
Fakt, ze zapewne od mojej przeprawy z Siriusem to najpierw sprawdze wszelkie inne oferty konkurencji, ale wybaczcie ... mam wyrobione swoje zdanie i troszke zniesmacza mnie czyn umieszczenia urywkow prywatnej korespondencji z inna osoba (nie informujac jej o tym). To jest szanujace sie forum czy jakies zafajdane Reality Show? A klienta to nawet w warzywniaku moga olac. Wszystko zalezy od umiejetnosci negocjacji i zdolnosci do poprawnego komunikowania sie.

Prosze jakiegos Moderatora o potwierdzenie skad klepie w plastik (po numerze IP (ale nie podawac icon_smile3.gif), bo niektorzy tutaj mysla, ze jestem tym kim nie jestem. Zreszta zarejestrowalem sie dzisiaj, bo zaintrygowal mnie ten post. No i dziekuje, potraktuje epitet "smieszny" jako komplement. Zaraz mnie zaczna od jakiegos tweakowego Grahama wyzywac... Z reszta podobno p. Kazimierz S mial sie kontaktowac z vince15 tylko droga oficjalna.

195.225.248.* napisał:
stary ...tu na prawde nie chodzi o Ciebie...
nie unoś sie zbytnio....
koleś chciał napisać jak go potraktowano...i ostrzec innych...
udało mu sie..
a dla mnie to mi jest to obojętne czy tam pracujesz czy nie...bo i tak tam nic nie kupie... wiec luz..EOT

62.233.193.* napisał:
Luzik ... Prime Stable jakby to niektorzy okreslili, tyle ze gosciu jest troche niepowazny. Ma zatarczke z serwisem i upowszechnia to w taki sposob na cala polska brac internetowo-komputerowa. Ciekawe jaka bedzie reakcja Siriusa? Bo forma takiej wypowiedzi traci "mataczeniem" (Tak ogladalem obrady komisji sledczej i sie tego nie wstydze icon_wink2.gif) (nie mowiac o udostepnianiu ogolowi prywatnej korespondencji, no i objawi sie zapewne mniejszymi obrotami firmy). Nie jestem prawnikiem z wyksztalcenia i nie wiem co sadzic o calej tej sytuacji ... ale jedno wiem na pewno. Cala ta historia mam nadzieje moze troszke wplynie na sposob obslugi klienta w sklepach "online". I spraw Boze zeby bylo lepiej, a nie na odwrot.

Zeby nie bylo, ze ja jestem jakims "Ostatnim sprawiedliwym" w sprawie Siriusa ... Bron Boze !!! Sirius bleeeh, Sirius drogi, Sirius ma kiepski serwis. Tyle, ze podniosla sie fala najezdzania na Sirius.pl wywolana jednym nieskladnym i pelnym bledow postem.

83.28.5.* napisał:
niestety , ja tez NIE POLECAM SKLEPU SIRIUS.PL
kumpel zlozyl zamowienie na kompa nieco ponad 3 tys zl , i co po 4 dniach od przelewu, tak tak juz wyslalismy prosze czekac.. 3 dni pozniej, juz wyslany jedzie do panstwa, dzis kolejny(3) telefon, alez oczywiscie wyslany bedzie u panstwa jutro.....jesli jutro nie bedzie zazadamy zwrotu kasy, nie dosc ze bezczelnie klamia to nie napisza uczciciwe ze czego nie maja.... zreszta jutro sie okaze co i jak......generalnie jednak ODRADZAM tam robic zakupy

83.29.249.* napisał:


i jeszcze : "(Na 100% sprawe daloby sie zalatwic polubownie w przeciagu regulaminowego terminu reklamacji ... no i co ma stawka wysylki przez PP do sklepu internetowego. Z tego co sie orientuje to Sirius ma umowe z GLS i ta firme poleca. Jesli uzywasz Poczty, to Twoja wylacznie sprawa KROPKA w tym temacie"

JAKIE MATACZENIE? Jeśli choć jedno moje słowo jest kłamstwem, to udowodnij mi to... (widać, że pracownicy Siriusa ostro wzięli się do roboty obczerniając klienta, by bronić swą "firmę")
Gdzie ...ranie masz błędy? Pokaż mi choć jeden, geniuszu. Kartę wysłałem w tamtą stronę Servisco, na MÓJ KOSZT.
Na 100% sprawy nie dało się załatwić polubownie i to co mówisz jest brednią. Co do Poczty, to sam pan kazimierz, napisał, że wyśle Pocztą Polską - tak on, mimo, że jak twierdzisz mają podpisaną umowę z GLS. Ja nie wnikam, jak to załatwi, karta ma być u mnie cała, kompletna, sprawna.

83.29.249.* napisał:
Co do błędów. Jedyne jakie były popełniane, to w cytatach, a to już nie moja wina, że pan kazimierz nie panuje nad klawiaturą...

83.25.233.* napisał:
FuNsite go home...

217.97.48.* napisał:
Weźcie sobie coś na odstresowanie bo już od dłuższgo czasu widać na Forum że tzw. "elita" zarejestrowanych użytkowników robi z siebie Panów wyśmiewając wszystkich nowych Userów, w dodatku duża większość to nastolatki do 16 lat, która nie posiada za grosz samokrytycyzmu i potrafi tylko wybluzgać się na Forum, aby troche odetchnąć. Część osób widać, że pozjadała wszystkei umysły, ale widać, że zapomnieli jak to było, gdy sami nie wiedzieli co kupić, jak podkręcać itd., radziłbym zastanowić się niektórym nad swoimi działaniami, bo to, żę danyc User dopiero co się zarejestrował na danym Forum, nie oznacza, że jest nowy i wczesniej nie przeglądał już danego Forum. Jest bardzo duża liczba osó, które się nie rejestrują, ponieważ wolą przeglądać Forum, a nie aktywnie z niego korzystać.

Co do samego tematu postu, w każdym sklepie zdarzają się wpadki, nie ma na to reguły, ja radzę tylko odnosić się z odpowiednim szacunkiem do prowadzących sklepy/serwisy, nawet jeżeli zwlekanie z reklamacją się przedłuża. Można wpaść w zniecierpliwienie, ale jak już to bym proponował zgłosić się do osoby odpowiedzielnej za Prawa Obywatela i Konsumenta, pisma z tego oddziału skutkują w tempie ekspresowym.

Im więcej użytkowników tym większy, tzw. Burdel, doskonale to widać, np.po Tweaku i nie sądzę, aby ktokolwiek zaprzeczył tym słowom. Nie jestem tutaj osobą, która broni/czy jest przeciw/ czy pozjadała wszystkei umysły świata, więc proszę w razie czego nie wyciągać pochopnych, pochodzacych przeważnie z emocji odczuć i wyrażać ich za pomocą tekstu na Forum. Lepiej przemyśleć coś 2 razy niż raz i napisać <span style="color:red;">[ciach!]</span>ły.

Miałem się nie udzelać w dyskusji, ale zachowanie niektórych jest po prostu żałosne, poniżej normy, kultury.

1 more:

# vince15: Mołgbyś podać tekst wiadomości e-mail, które wysyłałeś do przedstawiciela Sirius.pl?? w całości, bo ja na razie to przedstawiłej jednostronne, subiektywne stanowisko, stawiające w całkowicie negatynwym punkcie Sirius.pl, może Twoje e-maile były nie poprawnie sformuowane? Chyba nie masz nic przeciw temu, w końcu sprawa jest dość poważna, więc przydałyby się dwie strony medalu. icon_confused2.gif

Peace out.

213.199.238.* napisał:
ja tam sie ciesze ze koles o tym napisal, utwierdza mnie to w przekonaniu zeby tam nie kupowac a o zasilki sie bede modlil zeby dzialaly.

62.233.193.* napisał:


Jestem w domu Trollu ... Ja piernicze ludzie coscie takiego amoku wszyscy dostali... Jacy pracownicy Siriusa, czlowieku o czym Ty mowisz?...Teoria spisku doprawdy, Echelon IV, kosmici na ciemnej stronie Ksiezyca ;] Cale g... mnie Sirius obchodzi. Przestan sie na mnie wyzywac. Rozpetales mala burze to teraz masz. Nie wszyscy musza Cie chorem popierac. Zreszta udowodnij mi, ze to co TY podales jest prawdziwe (zreszta niewazne, bo juz mnie ta cala sprawa meczy). Odswieze sobi topik za miesiac i zobacze co sie z tego wyklulo. Dziwie sie, ze na wydawaloby jednym z najlepszych forach o tematyce komputerowej, ktos nowy kto stara sie tylko rozwazyc wszystkie za i przeciw, bedac naprawde obiektywnym (jak nie wierzysz to przeczytaj wszystkie moje posty jeszcze raz, jak trybik nie chwyci to powtorz czynnosc) jest na dobra sprawe szykanowany, to o czym to swiadczy? Mimo wszystko szczerze pozdrawiam i zycze zdrowia, szczescia i pomyslnego zalatwienia sprawy. Prosze nie komentujcie tego posta, bo nie mam ochoty na niego odpowiadac.

80.55.96.* napisał:
sirius czasami jest nie powazny, ja pisalem juz dawno o swoich bojach z tym sklepem przy zakupie karty graficznej, ktora podrozala dla dobra "zdrowej konkurencji", zreszta Wawelski tez pisal jak jego zrobili w balona,

83.29.249.* napisał:


Przepraszam, forum Tweak'a czasem szwankuje i wysłało mi 2 razy to samo. Dlatego tego posta zmieniłem...

83.29.249.* napisał:


Umiem się zachować i pytania zadawałem z taktem i wyczuciem. Sprawę próbowałem załatwić polubownie przez ponad 4 miesiące. Później zmuszony byłem wysłać skargę do PIH-u.
Zacytuję jednego mail'a:

1)
Od: "Sirius.pl Kazimierz Skudlarski" <kazosirius.pl>
Do: Krzysztof Hukałowicz <vince__15o2.pl>
Kopia do:
Temat: Re: 9700
Data: 24 maja 2004 22:00

stagnacja - ale zwyczajowo przesle sewrisowi GB w Polsce
cotygodniowe bluzgi.... icon_smile3.gif
mam nadzieje ze sprawy tocza sie u nich powoli ale do przodu

kazo
---- Wiadomość Oryginalna ----
Od: "Sirius.pl Kazimierz Skudlarski"
Do: Krzysztof Hukałowicz
Data: Wed, 12 May 2004 21:53:50 +0200
Temat: Re: 9700
prosze regularanie przypominac mi o sprawie bede co tydzeiń np, przypominał sie serwisowi
kazo
Witam. Przypominam się w sprawie tego Gigabyte'a 9700Pro. Wiadomo coś może?Pozdrawiam

2) następny przykład:
"Od: "Sirius.pl Kazimierz Skudlarski" <kazosirius.pl>
Do: Krzysztof Hukałowicz <vince__15o2.pl>
Kopia do:
Temat: Re: 9700
Data: 14 czerwca 2004 11:15
[do książki] [zablokuj]

[do druku] [z nagłówkami]

juz coraz lepiej - wrociełm z urlopu - mam nadzieje za finał sprawy wkrótce

kazo

---- Wiadomość Oryginalna ----
Od: "Sirius.pl Kazimierz Skudlarski" <kazosirius.pl>
Do: Krzysztof Hukałowicz <vince__15o2.pl>
Data: Mon, 24 May 2004 22:00:21 +0200
Temat: Re: 9700

>stagnacja - ale zwyczajowo przesle sewrisowi GB w Polsce
>cotygodniowe bluzgi.... icon_smile3.gif
>mam nadzieje ze sprawy tocza sie u nich powoli ale do przodu
>
>kazo

Witam. Co sie dzieje z karta? Wiadomo cos?
Prosze o odpowiedz.


Mam dawać przykłady dalej? Uważasz, że byłem niegrzeczny? Jeśli tak, to współczuję Ci, szczerze.
Jakby Ci ktoś przez 4 miesiące przekładał termin załatwienia sprawy, to napewno byś w końcu się wkurzył. Jak długo można znosić takie lekceważenie klienta???

217.113.225.* napisał:
Nie ma jak sklepy które mają klijenta w [gluteus maximus] jak juz coś kupi:)
Skoro mówimy juz o sklepach to proponuje omijac Lucky star w łodzi tam wcale nie są lepsi:)

80.53.237.* napisał:
FuNsite - Gdybyś przeżył to co założyciel topicu vince15, ciekawe, czy dalej w twoim głosie byłaby taka "wyrozumiałość..."

Chłopak prawie PÓŁ ROKU !! Czeka na rozpatrzenie sprawy z jego WADLIWĄ (i na gwarancji) kartą...

Ti ich "ZASMARKANY OBWIĄZEK" !! A to że duża firma - to nikogo nie usprawiedliwia !! Wręcz przeciwnie !!

Ja jak na razie kupowałem w Proline, Pronox, HighTech i Barwkomp...

Tylko z Prolinem miałem problemy... mieszkam 30km od katowic... składałem 3 gością kompa w Prolinie i w kazdym przypadku minimum 4-5 razy trzeba było jechac wymienić walnięty ram...

Doszedłem do tego metodą prób i błędów bo komp sie po prostu resetował... i nie wiedziałem co może być nie tak...
także kazdy komponent na innym kompie testowałem...

Zanim jednak sam znalazłem ustarkę daliśmy go do ich serwisu...
Gościu z serwisu wzioł 50zł za przyjęcie, 50zł za "NAPRAWIENIE" ustarki... a komp jak sie resetował tak sie resetował... potem probował nas ułagodzić swoił słodkim pierdzeniem !! Że "Cooler byłna odwrót zamontowany... gosiu jednak nie wiedział, ze robiłem szczegółowe zdj. kompa przed oddaniem do serwisu...

NIC, ALE TO NIC NIC w nim nie zostało zmienione poza tym, ze kabelki z zasilania pospinali...
każdy z moich "klijentów"... musiał przejechać więcej niż 100km !! żeby w końcu komp zaczoł działać poprawnie...
...

Gdy w sklepie HighTech (towar z pronoxu) w Mikołowie spytałem o cenę karty X800Pro w odp: usłyszałem :
"Człowieku ciebie na tą karte nie stać ! Lepiej sobie auto kup i dziewczyny poszukaj..." Dla mnie to był szok !! Po prostu spytałem o cenę karty !! Dopiero Jak drugi raz spytałem to łaskawie mi jej poszukał...
(Gosciu w długich włosach - do drugiego brak jakichkolwiek "Ale")

Natomiast moim ostatnim zakupem był zasilacz NeoTECH ze sklepu Barwkomp... zapłaciłem tyle ile wyliczyło mi przy zamówieniu, przesyłkę dostałem drugiego dnia (kurier)... i nie mam zadnych problemów... , już planuje kolejne zakupy w tym sklepie icon_smile3.gif

212.244.57.* napisał:
Tak sobie czytam ten topic i nie rozumiem Mr Funsite'a - człowiek czeka tyle czasu na kartę i ma byc wyrozumiały??? Zresztą wiele innych osób również miało do czynienia z tą firmą - opinie się prawieże jednoznaczne. I nieważne, kto jest winien - serwis, czy nie serwis - chodzi o całość firmy. Ja nie miałem z tą firmą do czynienia i mieć NIE BĘDĘ po tym, co tu (i wcześniej kiedyś tam) czytałem. Tak, jak postępuje Sirius, tak postępuje pospolity złodziej - krętactwa i kłamstwa są codziennością. I całkowicie rozumiem postawę osoby, która czeka na kartę i nie może się doczekać. Normalny sklep załatwiłby taką sprawę w mniej więcej miesiąc - przecież to i tak długo! A co dopiero kilka miesięcy lekceważenia, kłamstw...?! Szkoda słów...

Do założyciela topicu - życzę, abyś odzyskał kartę, pieniądze. A firmie Sirius szybkiego upadku (co niestety się spełnić nie może raczej) za takie traktowanie tej i wielu innych spraw.

POZDRAWIAM!

80.53.41.* napisał:
hmm powiem tak
nie dawno poprzez allegro nabylem w siriusie grafike (radek9600pro)
W aukjic wzielem udzial w niedziele (juz jakis czas temu) szybki kontakt mailowy siriusa .. odpowiedzieli na wszystkie pytania ..

przelalem kaske .. w poniedzialek potwierdzili ze wplynela .. i ze we wtorek karta u mnie.. co prawda przybyla w srode ale all git..

szczerze powiedziawszy gdybym wczesniej zobacyzl ten topic pewnie bym sie zastanowil .. bo kupilem ja z sirusa gdyz dawali 3 lata gwary a jak sie okazuje ze ta gwara ma byc taka "o pupcie rozbic" to troche kiszka..
No ale egzemplarz mi sie fajny trafil i nie narzekam ... zobacze co bedzie ..

195.116.46.* napisał:
Tak to czytam i czytam, to wlos sie jezy na glowie icon_razz.gif
W kazdym badz razie, nie omieszkalbym pojechac do siedziby i zalatwialbym sprawe osobiscie. Takie olewanie i ciagnace sie w nieskonczonosc zalatwianie wymiany karty na gwarancji nie zasluguje na pochwale. Co wiecej, tylko na potepienie. Mysle, ze sprawe w koncu zalatwisz, ale nie dziwie sie, ze masz nerwy juz dostatecznie zszargane...

P.S.
Nigdy mi sie nie zdazylo tyle czekac na serwis... Gora max 3-6 dni.

195.116.46.* napisał:
Cos mi sie przypomnialo icon_razz.gif
http://www.realitynet.pl/content.php?article.101

hmmm takie przejscia mial Denes... Nie wymienil nazwy firmy, ale chodzi ooo te niestety icon_razz.gif

80.53.38.* napisał:
No ja juz zrezygnowalem z zakupu w tym sklepie i paru znajomym tez odradzilem icon_smile3.gif dziekuje jednym slowem za przestroge bo mozliwe ze uchronilo mnie to od podobnych problemow.

ps. ja bymwyslal mailem do sirusa ten temat z forum by facet wiedzial jak swojim lekcewazeniem doprowadzil do rozglosu....moze go zwolnia icon_cool3.gif ?

195.136.46.* napisał:
FuNsite co to wkoncu czekac 5 miesiecy na karte z serwisu. Przeciez to bardzo krotki czas. Prawie niezauwazalny. Gdyby wszystkie serwisy w tak krotkim czasie zalatwialy gwarancje to byloby swietnie.
Widac ewidentnie ze sirius dal D. a szczegolnie Pan zajmujacy sie ta sprawa. Do tego ta olewka vince15'a. Nioe bylo mnie bo jestem na L4, bylem na wakacjach itd. To znaczy ze w takiej firmie nie ma kogos kto w takich wypadkach zastapi Pana Kazimierza Skudlarskiego? Czy on jest nie do zastapienia? Przeciez w tak duzej firmie w razie urlopu/choroby inna osoba powinna przejac obowiazki poprzedniej. To jesli zamowie w sklepie jakis towar i osoba zajmujaca sie wysylka pojedzie sobie ne urlop to ja nie dostane towaru do czasu gdy ona nie wroci? Przeciez to absurd.
A co do negocjacji jak piszesz. Przeciez klient moze byc totalnym laikiem i to oznacza ze go mozna olewac?(nie chodzi mi o ciebie vince15 ale przykladowo icon_wink2.gif ). Serwis/sklep sam powinien myslec nad jak najszybsza naprawa sprzetu lub zastapieniu sprzetu o podobnych parametrach(dzisiaj k. graficzna jest mega-super a jutro to juz zlom). A tutaj Sirius nawet nie wyslal karty do serwisu gdzie by ja naprawili. Sirius w tej sprawie cos ewidentnie kreci. Albo karta nie byla juz na gwarancji i nie wiedzieli co zrobic albo sami zniszczyli(przypadkiem) karte? Lub nawet karta wrocila juz dawno z serwisu tylko komus z Sirius podobala sie tak bardzo ze sobie ja pozyczyl. Mozliwosci jest wiele.
Sirius postapil w najgorszy sposob jaki mogl. Wiekszosc sklepow w ktorych kupowalem po tym jak czas ktory maja na zrealizowanie gwrancji minal proponowali mi nowy sprzet. A tutaj wielkie G.

83.25.227.* napisał:
Ja mogę tylko potwierdzić tezę Lancera że lepiej kupować w małych sklepikach ostatni przykład: kupowałem mobo i procka, mobo w małym sklepie jakiś tam arcomp a proca w barwkompie zamówienie w obu sklepach złożyłem w tym samym czasie mobo przyszła następnego dnia po wpłaceniu kasy a z prockiem zaczeły się jaja prawie tydzień zajęło Panom z Barwkompu sprawdzanie czy mają na stanie a64 2800+ okazało sie ze nie ma ale zadzwonili powiedzieli jak sprawy stoją dali mi opcje małej dopłaty do a64 3000+ i tak zrobiłem paczka dotarła na drugi dzień za co Panom z Barwkompu dziękuje icon_wink3.gif ogólnie zasada jest taka duży sklep duży bałagan mały sklep mniejszy bałagan icon_biggrin3.gif

83.16.14.* napisał:
pol roku czekac na wymiane kart to parodia , w tym czasie ten tadek stracil na wartosci pewnie z 200-300 zl . pozatym nie po to ktos wydajne na karte kupe kasy zeby nie moc z niej korzystac , sprawa powinna byc zalatwiona w 2 tygodnie - gora miesiac . no ale widac ze hu jo wa firma tylko moze tak postapic , zamiencie sie z kolesiem miekscami , kupcie karte i oddajce mi na pol roku , a co tam , przeciez w czym problem '(funsite czy jak tam zwiesz sie osle)

195.116.85.* napisał:
ja też musiałem się prosić o podanie stanu zamówienia i potwierdzenie tegoż. Żadne maile nie dochodzą, poprostu bałagan jak u mnie pod biurkiem.... QPA i tyle

80.48.9.* napisał:
No ja już napewno zrobiłem ostatni zakup w sirius. Już pisałem wcześniej o moich perypetiach przy odbiorze przesyłki. Paczka dotarła w końcu do mnie dzisiaj o 10:30. Z kilku rzeczy jakie zamówiłem była pamięć RAM. Chodzi dokładnie o tą pamięć: http://www.sirius.pl/product.php?action=info&id=4504&sid=1 . Pisze tam wyraźnie że mają TwinMOSy na kościach M.Tec 50B. W uwagach podaczas składania zamówienia napisałem wyraźnie że interesują mnie TYLKO kości Winbond lub M.Tec 50B i że w żadnym wypadku nie chce 50D. Podczas telefonicznego składania zamówienie powiedziałem pani że chodzi mi o te 50B i nie chce kości 50D. Pani potwierdziła że mają takie kości (50B) i będzie tak jak sobie życzę. Dzisiaj przychodzi paczka, a w paczce M.Tec 50D. Ręce opadają. No brak mi słów. Zadzwoniłem do nich i zobaczymy co dalej. Mają zadzwonić jeszcze dzisiaj i powiedzieć co będą dalej robić.

62.233.193.* napisał:


Pantomimiczna kreatura o nienagannej wrecz interpunkcji (pewnie z polanalfabetyzmem funkcjonalnym ... wpisz sobie w Google, jezeli jest Ci obca ta terminologia) smie obrzucac mnie epitetami w stylu "osiol". Ha Ha Ha. Jakby kolega zaznajomil sie dokladniej ze wszystkimi moimi wypowiedziami, to doszukalbys sie, ze sam czekalem blisko miesiac na karte z Siriusa (i bynajmniej nie bylem z tego powodu zadowolony). Jednak udalo mi sie dogadac (bodajze z Panem Piotrem) i sprawa zostala zalatwiona w 1 (slownie jeden) dzien. Z korzyscia dla mnie zreszta. Natomias zgadzam sie, ze postawa Pana Kazimierza byla(i nadal jest) godna potepienia. Vince15, mistrzu ... walcz o swoje (szczerze Ci kibicuje zreszta), ale rob to z pelna odpowiedzialnoscia za wlasne wypowiedzi na tym i na innych forach.

83.29.249.* napisał:


Ty czekałeś miesiąc. W cywilizowanych firmach reklamacja właśnie tyle maksymalnie trwa. Co byś zrobił jeśli musiałbyś czekać ponad 5 miesięcy, a w międzyczasie kierownik serwisu śmiałby się z kontroli PIH-u i jeszcze się tym chełpił( i w sumie jak miał olać PIH, tak zrobił)?
FuNsite, proszę, bez ironii. Nie jest ze mnie żaden mistrz, po prostu jestem wkurzony, że ktoś tak może olewać klienta. Biorę pełną odpowiedzialność za to co wypisywałem. Nie lałem pomyj, to nie były pomówienia. Przedstawiłem jak najbardziej mogłem rzeczowo całą sytuację, nie doczekałem się kontrargumentów - tylko rzeczy w stylu "nie musieliśmy naprawiać" - to po co w takim razie jest gwarancja? Do podcierania się?. That's all.
Czekam na kartę. Mam nadzieję, że tym razem(chociaż jeden, jedyny raz - Pan K dotrzyma słowa).

217.153.154.* napisał:
FuNsite, widzę , że starasz się zachować stoicki spokój. Twoja wola. Ja niestety nie mogę przełknąć czegoś takiego na spokojnie. PÓŁ ROKU czekania. Toż to jedna generacja w kartach graficznych!!! Nawet jeśli była to słabo dostępna dziś karta to IMHO solidny serwis załatwiłby to w góra miesiąc, a jak nie to dali by nową o podobnych parametrach. Coś nie tak musiało być z importem tych kart, jakiś wałek bardzo prawdopodobny. Nie mnie dociekać, ale sprawa wydaje sie być szyta grubymi nićmi. Kupowałem kilka produktów w SIRIUSIE i niestety teraz się obawiam.
Swego czasu jeden z forumowiczów opisywał sprawę reklamacji GF5900XT, którą chciał wymienić na 9800Pro w ciągu 10 dni od zawarcia umowy. Odesłał jak zalecał sirius i tam przyczepili się,że..... śledź był zarysowany od śrubki!!!!!!! I co?

62.233.193.* napisał:
Poziom ironi = 0, jezeli tak to zabrzmialo, to nie bylo to moim zamierzeniem. Swoja droga, topic jest popularny i odwiedzilo go juz sporo osob, co daje nadzieje, ze dotrze tam gdzie trzeba.
Tymczasem z innej beczki ... czytam sobie w tej chwili regulamin forum Tweak'a i mysle, ze niektorzy to powinni sobie odswiezyc jego znajomosc. Mala podpowiedz paragraf "I' punkt "1" podpunkt "a". Jak widac w mojej poprzedniej wypowiedzi, mi sie nie udalo do niego zastosowac (czego nie zaluje). Ale regulamin przynajmniej przeczytalem.

217.153.154.* napisał:
Przepraszam, czyj poziom ironii? Mam nadzieję, że nie starasz sie ponownie złamać regulaminu icon_wink3.gif

83.16.14.* napisał:
jak widac w polsce wszystko jest mozliwe , nawet taki poziom inteligencji jaki prezentuje ten fansite - jego 0 ironi = sie tez jego IQ . na zachodzie w dobrej firmie by mu odrazu wymienili , i dodali jakies bonusy za problem i fatyge zeby tylko ponownie u nich cos kupil . a SIRIUS - ma gdzies klienta, sprowadza prawdopodobnie karty na lewo bo inaczej nie moglaby cala sprawa trwac 5 miesiecy , i do tej pory gwarancja nieuwzgedniona , i po tym jak juz koles opisal sprawe daja mu laskawie 9800pro , jakby odrazu tak byc nie moglo - i to daja z wielkimi pretensjami . a taki fansite jak juz mu napisalem - oddaj mi swoja karte na 5 miesiecy - a potem ci ja laskawie zworce a moze nie. albo masz cos wspolnego z siriusem albo twoja inteligencja jest mocno ponizej 0

83.29.249.* napisał:


1. Umieszczania treści obraźliwych lub oszczerczych względem KOGOKOLWIEK. Dotyczy to w szczególności:
a) wypowiedzi skierowanych do innych użytkowników forum,

Mam nadzieję, że tego co napisałeś, że nie żalujesz, nie dotyczy mnie.

213.199.238.* napisał:
to nie ma nic do inteligencji tylko empatii. mnie tez by h*j strzelil bo nie wyobrazam sobie wydania 1000zl na karte graf i potem po takim czasie ciulania zabieraja karte.

83.29.249.* napisał:
Karty nie widać...
Kolejny raz Pan K. dał ..py i nie dotrzymał słowa(wysłana niby 15-ego). Chciałbym żeby było inaczej, ale coraz bardziej wątpię, by sprawa się tak łatwo rozwiązała jakbym chciał.

83.29.236.* napisał:
Karty nie widać...
Kolejny raz Pan K. dał ..py i nie dotrzymał słowa(wysłana niby 15-ego). Chciałbym żeby było inaczej, ale coraz bardziej wątpię, by sprawa się tak łatwo rozwiązała jakbym chciał.Karty nie widać...
Kolejny raz Pan K. dał ..py i nie dotrzymał słowa(wysłana niby 15-ego). Chciałbym żeby było inaczej, ale coraz bardziej wątpię, by sprawa się tak łatwo rozwiązała jakbym chciał.

80.55.238.* napisał:
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/8,33210,1977491.html

Looknijcie na ranking. Jeszcze dawniej jak pamiętam to na stronie głównej firmy S był obszerny artykół w sprawie ze ranking jest niesprawiedliwy.

83.17.48.* napisał:
FuNsite po przeczytaniu kilki twoich wypowiedzi jestem nieomal pewien że jesteś powiązny w jakiś sposób z siriusem i nie piernicz chłopie farmazonów, ale 5 miesięcy czekania na reklamację to jest k..ur.wa przesada, swoją drogą brałem kilka rzeczy w barwkompie i znienawidzonym komputroniku i nie było takich problemów( chciałem serie procka dali, revizja płyty 8rda+ też taka jaką chciałem)
winoski????.......!!!!!!

81.168.148.* napisał:
SIRIUS TO NAJGORSZA FIRMA Z JAKĄ MIALEM DOCZYNIENIA!!!


sory za moje nerwy icon_evil.gif zamowilem ostatnio obudowę tracer diablo, zadowolony otwieram paczke, a tam obudowa porysowana!!!

przedni panel oraz plexi tak porysowane jak by ktoś po asfalcie budą szurał.

sirius pl to złodzieje i tyle. kiedyś padł mi Abit nf7-s .nie dość, ze czekalem na nią miesiąc. to przysłali mi dalej nie dzialającą plyte!!

kumpel zamawial His 9800Pro i tak barany mu to zapakowały, że pudełko oraz karta była zgnieciona, ( 2 kondensatory urwane) jestem ciekaw czy mu teraz zrobią zwrot icon_eek2.gif pewnie powiedzą ze sam dla jaj wyrwał kondensatory !

acha uwaga bo lubią jako nowy towar wciskać kit i dają używany.

ja jestem tego dowodem, zamiast nowego hisa dostałem używke ....

217.97.48.* napisał:


Po upływie terminu rozpatrywania reklamacji najprawdopodobniej zgłosiłbym się (e-mail/telefonicznie) do osoby, która jest odpowiedzialna za reklamacje, o info w związku z moim sprzętem, jeżeli nic niewiadomo, to proszę o kontakt z osobą, któa mogłaby być w tej chwili w posiadaniu mojego sprzętu i nie obchodziłoby mnie czy to jest naczelny inspektor wielkiej firmy, czy jakiś zwykły serwisant, po prostu chcę mieć do niego kontakt, aby się dowiedzieć, co się dzieje z moim sprzętem. Poparłbym to wcześniej przygotowanymi punktami prawnymi z kodeksu(?) Praw Obywatela i Konsumenta oraz kilku innych przydatnych w tym aspekcie dokumentów. Po 14/21 dniach, jeżeli brak informacji od zgłoszenia sprzętu do reklamacji, uznaje się, że reklamacja zsotała zatwierdzona i sprzęt jest albo naprawiany, albo wymieniany na nowy.

Jeżeli powyzsze by nie pomogło to skierowałbym się do rzecznika Praw Obywatela i Konsumenta i sprawa zostałaby załatwiona w ciągu kilku, maksymalnie kilkunastu dni. Nie omieszkałbym osobiście zjawić się w siedzibie danej firmy, odpowiedzialnej za rozpatrywanie reklamacji mojego sprzętu.

Pisałem go na swoim Forum napiszę to i tutaj:
Każda firma ma wpadki, bardziej rozgłaśniane i prostsze do rozgłośnienia są po prostu informacje o przekrętach w większych Firmach, ponieważ dużo osób je zna, mają dużo klientów i łatwiej oczernić ową firmę. Przekręty w mniejszych, nawet typowo miejskich firmach/sklepach komputerowych są prawie niedostrzegalne, chociażby z tego powodu, że mają małą siłę rozgłosu, mało kto o nich wie i przypuszczając, że firma znajduje się w Krakowie, przeciętny Kowalski ze Szczecina ma gdzieś, czy ta firma robi przekręty czy nie, bo jej nie zna i raczej nie będzie leciał samolotem kilkaset kilometrów, aby u nich kupić sprzęt, skoro ma sklepy w Szczecinie "pod ręką".

83.29.236.* napisał:


Czyli nie miałem czego Ci współczućicon_wink.gif Nie bierz tego tak do siebie.

Co do reklamacji, to caly czas kontaktowalem sie e-mail'owo. W zasadzie ja sie MUSIAŁEM przypominać, bo wielce szanowny Pan serwisant nie raczył przywiązywać odpowiedniej wagi do mojej sprawy.
Nie miałem pojęcia kto ma moją kartę...
Czy uważasz, że jeśli interweniował PIH i nic w sumie nie wskórał, to ja ich przestraszę tym, że zacytuję kilka zdań z jak to określiłeś "kodeksu(?) Praw Obywatela i Konsumenta"?
Gdyby nie postąpiono ze mną ( i również z PIH-em) tak chamsko, to nie nagłaśniałbym tej sprawy, ale w takiej sytuacji byłem zmuszony jak to mówisz "oczernić firmę". Jeśli byliby tacy dobrzy, to nie dopisywałyby się inne osoby, które miały kłopot z tą firmą...
Pozdrawiam

153.19.196.* napisał:
wtrace sie troche. wczesniej pare osob uwaza ze nie warto robic zakupow w duzych firmach sprzedajacych sprzet komputerowy. ciezko mi sie z tym zgodzic, gdyz sam mam bardzo pozytywne doswiadczenia z np komputronikiem. firmy tego typu maja wiele zamowien i z pewnoscia raz na jakis czas zdarzy im sie wpadka. wlasnie wtedy przydaja sie tematy takie jak ten, ktore mam nadzieje sa czytane przez pracownikow owych duzych firm i odpowiednie wnioski sa wyciagane i wdrazane w zycie icon_smile3.gif (idealista ze mnie:P)
wspolczuje koledze - sam bym pewnie nie wytrzymal po miesiacu icon_razz.gif
mam nadzieje ze uda ci sie w koncu zalatwic ta sprawe. pozdro

195.136.46.* napisał:
Alien na sad konsumencki musza sie zgodzic dwie strony to [po pierwsze. Po drugie rzecznik za przeproszeniem g..no moze. Wiem to z wlasnego doswiadcznia. jedynie co rzecznik moze to napisac pismo do firmy. Rzecznik nie ma zadnych uprawnien aby zmusic dana firme do zwrotu kasy/towaru. On jet tylko po to aby osoba pomoc osobie w napisaniu pisma do firmy. Czyli jest bezuzyteczny da 90% ludzi.
Do tego widac ze osoba zajmujaca sie ta sprawa w siriusie ma to wszystko gleboko w d..ie.

83.25.243.* napisał:


Chyba ci sie juz kompletnie pomylilo do kogo piszesz, bez komentarza, a troli to szukaj u Tolkiena icon_razz.gif

194.9.93.* napisał:
http://www.giga-byte.com/VGA/WhereToBuy/WhereToBuy_Distributor.htm
Dystrybutorem GB na Polskę jest NTT, ja bym wyskrobal pismo na serwis, z kopia do handlowego i exportu, zalanczajac wszystkie emaile do siriusa i ich odpowiedzi, oczywiscie podaj dokladny typ i SN karty, jezeli przeszla przez nich moze cos zalatwisz.

83.29.236.* napisał:


Dzięki za radę, lecz moja karta raczej nie widziała na oczy firmy NTT i podanie e-mail'i od Sirius'a nic nie da. Importerem jest jakaś firma o której pierwsze słyszę : "Alco Electronics" sp. z o.o. z/s Wołów, ul.Polna 1.

83.29.236.* napisał:
Serwisem mojej karty(wg Siriusa) miała się zająć firma "Alco Electronics" z Wołowa. Dziwne, bo oto czym się ta firma zajmuje(podaję za ich stroną , http://www.alco.pl/oferta.htm)

Oto
"Naszym klientom oferujemy wykonanie montażu we wszystkich możliwych do zastosowania technologiach, tj.:

- montażu powierzchniowego,
- montażu przewlekanego,
- montażu mieszanego,
- montażu jedno- i dwustronnego,
- z zastosowaniem kleju i/lub pasty "no clean"

Dodatkowo oferujemy:

- testy elektryczne i funkcjonalne, montaż finalny

Na życzenie klienta gwarantujemy kompleksową obsługę obejmującą:

- techniczne przygotowanie produkcji,
- zakup podzespołów,
- prowadzenie magazynu,
- poligrafię (nalepki, instrukcje, materiały reklamowe, opakowania),
- dostawę

Przyjmujemy zlecenia zarówno na duże, jak i niewielkie serie produkcyjne.

Wycena usługi do każdego zlecenia dokonywana jest indywidualnie.

Zapewniamy szybką i terminową realizację zleceń."
Koniec cytatu


Czy nie wydaję się wam dziwne, że taka firma wymienia egzemplarz na nowy(co wynika z odpowiedzi udzielonej przez Sirius dla PIH-u)?
Wysłałem do tej firmy zapytanie, czy w ogóle mieli styczność z tą kartą. Zobaczę co mi odpowiedzą...

81.219.100.* napisał:
vince15 umieść treść swojej przestrogi tutaj: http://forum./viewtopic.php?t=10429&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=oszu%B6ci
tak dla potomności icon_smile3.gif
Dobrze zrobiłeś pisząc o tym, może inni nie dadzą się oszukać icon_exclaim.gif

80.55.238.* napisał:
Jesli takie nagłosnienie sprawy nic nieda, to moze program tvn pt. uwaga by sie tym zainteresował, wiele ciakawych spraw tam poruszają i mysle ze z tego mógłby być całkiem niezły odcinek...

83.25.243.* napisał:
vince15 predzej ta firma zajmuje sie "naprawa" twojej karty hehe, kiepska sprawa.

213.199.238.* napisał:
"montażu przewlekanego" no przewlekanego na 5 miesiecy ***** ich ********** ***

80.53.213.* napisał:
Jeśli mogę się wtrącić. Rzecznik Praw Konsumenta nie ma prawa nic zrobić, czemu? Kiedyś Canal+ nie chciał oddać mi kasy (100 zł) i czekałem kilka miesięcy, po interwencji u wyżej wymienionej organizacji dostałem po 2 miesiącach odpowiedź, że oni mogą interweniować jak przypadek jest na większą publiczną skalę i indywidualnych przypadków nie rozpatrują.

217.97.48.* napisał:
Ja nie pisałem, że Rzecznik praw obywatela i konsumenta ich pozwiej napisałem, aby się do niego po prostu zgłosić, a on pomoże w rozstrzygnięciu sprawy, jest bardziej oblatany w prawodawstwie od przeciętnego pokrzywdzonego człowieka.

81.168.201.* napisał:
ja juz dawno zrezgnowalem z zakupow w siriusie , jak juz kupuje to od mmv <--- dobry serwis, lub "tweak "nie mialem jeszcze do czyniena z serwisem u nich " a sirius to sirius , koles zamowil kompa calego za ponad 5000 pln ,z 8 rda+ dostal 8rda po cenie 8rda+ , moja 8rda rev 1.1 wywalila wrotki przy fsb 210 , wyslale do serwisu to magicy z serwisu ulamali gniazdo od biosu , mowia ze to ja zrobilem LOL , zlozylem zamowienie w sirius na radka 97p fica mowili ze juz wyslali ciaglo sie to ponad 2 tygodnie ze wyslali ze wysla za dwa dni to podziekowalem i juz tam nie kupuje

83.29.236.* napisał:
Jest sobota. Karty nie ma... Czekam do poniedziałku,

83.29.67.* napisał:

i bardzo dobrze zrobił, im więcej takich tematów tym lepiej będą traktować klienta!

157.158.190.* napisał:


wprawidz nie doczytalem watku do konca, ale w moim rozumieniu ,uwagi tego typu DO KOGOKOLWIEK traktujace o jego indywidualnosci , zasluguja w tej sytuacji na okresowego BANA (ja nie nacisne na zglos)...po prostu czlowiek kimkolwiek by nie byl, gdizekolwiek by nie pracowal, ma prawo do wlasnej interpretacji, chciazby byla niesprawiedliwa...CHILL OUT 'N PEACE

Vince15:

Osobiscie to bym sprawe inaczej potraktowal..Ja rozumiem wyrozumialosc z Twojej strony, jednak powinienes ustalic dokladnie jaki jest czas realizacji gwrancji (w sensie tej przedluzonej) ...bo takowy powinien byc ustalony w warunkach ...i po przekroczeniu jej , dalbym "ostatnia szanse" syriusowi na "ugodowe zalatwieni sprawy" (kasa albo naprawiony/nowy sprzet (wlasciwy)...) a jak nie poskutkuje , to poinformowac iz zostal temat przekazany do sadu konsumenckiego, pih, czy innych organizacji ochrony konsumenta, nawet pokusic mozna sie tutaj o urzad skarbowy (bo jak widac padaja podejrzenia o "prywatny import" i fvat..all...i czekac na odzew...jesli sa powazni nie zignorowaliby takiego obrrotu sprawy..

pamietaj...gdzie liczy sie kasa, tam nie ma zmiluj icon_wink2.gif

pozdro

195.117.212.* napisał:
Ja nie mam problemów z Siriusem.
Kupiłem u nich sprzęt w sumie za jakieś 10k PLN.
Wszystko było dostarczone według umowy.
Serwisowałem u nich mojego ABITA, na którym mi się MOFSETY spaliły. Trwało to w sumie 2 tygodnie. Nie miałem jakichkolwiek problemów, wszystko załatwione profesjonalnie.
Dlatego historia "Vince15-a" wydawała mi się aż nieprawdopodobna. Mam nadzieję, że pomyślny finał sprawy będzie wkrótce.

P.S.
Nie chciałbym tylko teraz usłyszeć opini, że pracuje w Siriusie, a na forum jestem już od kilku lat icon_biggrin3.gif

Pozdrawiam
Maciek

83.144.99.* napisał:
Kiedyś kupiłem u nich SP-97 i coś czuję ze to była chyba ostatnia rzecz to sie wpale nie mieści co te s icon_twisted.gif k u r w y s y n icon_twisted.gif y sobie myślą Znajomych tez nakieruję na topica

Wszystkich w GG nakierowałem na topica zróbcie to samo

80.52.24.* napisał:
no i od dzis wiem jakiego sklepu internetowego nalezy unikac......
komputronik & barwkomp rulezzzzzzzzzzzzzzz

83.29.220.* napisał:
[quote="Bulsky"][quote](...)

Vince15:

Osobiscie to bym sprawe inaczej potraktowal..Ja rozumiem wyrozumialosc z Twojej strony, jednak powinienes ustalic dokladnie jaki jest czas realizacji gwrancji (w sensie tej przedluzonej) ...bo takowy powinien byc ustalony w warunkach ...i po przekroczeniu jej , dalbym "ostatnia szanse" syriusowi na "ugodowe zalatwieni sprawy" (kasa albo naprawiony/nowy sprzet (wlasciwy)...) a jak nie poskutkuje , to poinformowac iz zostal temat przekazany do sadu konsumenckiego, pih, czy innych organizacji ochrony konsumenta, nawet pokusic mozna sie tutaj o urzad skarbowy (bo jak widac padaja podejrzenia o "prywatny import" i fvat..all...i czekac na odzew...jesli sa powazni nie zignorowaliby takiego obrrotu sprawy..

pamietaj...gdzie liczy sie kasa, tam nie ma zmiluj icon_wink2.gif

pozdro[/quote]

Max. czas reklamacji to 21dni roboczych + 30 dni roboczych,gdy naprawa miała być dokonana za granicą(ale tak chyba, nie było skoro jest wymienione jakieś "Alco" z Wołowa.
Sprawę do PIH-u oddałem po 4 miesiącach, po ostatecznym(już kolejnym jak się okazało) terminie ugodowego załatwienia polubownego sprawy. Sirius jak widać olał nalot PIH-u, czego się w ogóle nie wstydzi.

62.111.184.* napisał:
Ja osobiscie znam jeszcze jedną firmę - TRI Computer .Jest to warszawska firma,znana między innymi klientom warszawskiej giełdy komp.[sob-niedzielnej].Chamstwo,złodziejstwo i beszczelnosć,naprawdę radze omijać.Mała firma ale wielkie chamstwo, TRIO COMPUTER opowiesci raczej wam oszczędzę,było to 2,5 roku temu,ale nadal mnie cholera bierze jak wspomnę TRIO COMPUTER na końcu może być S.Czyli by było TRIO COMPUTERS

80.51.242.* napisał:
Ja tez ostatnio na 2 zamowienia w Siriusie z obydwoma mialem wieksze lub mniejsze problemy. Generalnie - nie polecam!

62.233.189.* napisał:
zacytuje mojego znajomego, btw. wlascicela jednego [w sumie dwoch] z najwiekszych sklepow z kompami w Lublinie: "Ja z siriusem nie handluje, przecież tam same debile są" laugh.gif , dalej wyjaśnił mi że właśnie o naprawy gw chodzi,,,


co do samej sprawy- nie ma mozliwosci zadamia zwrotu $ jesli przekroczony jest termin naprawy ?

80.53.237.* napisał:


święte słowa !! - popieram gościa !!

213.76.236.* napisał:


Mojego Asusa P4C800 dlx robili 3 miesiace icon_rolleyes.gif W koncu Pan K.S. sie dowiedzial o sprawie i zalatwione to w koncu zostalo (po tym jak wyslalem list ze swoimi racjami i popartymi kodeksami "grozbami" icon_wink2.gif ). Pytal mnie czemu nie napisalem do niego wczesniej, to sprawa by tyle nie trawala. Coz moja odpowiedz brzmiala,ze po to zatrudnia tych ludzi by sami mysleli i potrafili zalatwiac jak trzeba sprawe-w koncu za to im sie placi, a nie trzeba bylo nad glowa stac z pala i ich poganiac...

62.233.189.* napisał:
btw zapomnialem napisac ze tez juz u nich nic a nic nigdy a nigdy nie kupie icon_wink.gif

koystając z okazji z tego miejsca chciał bym pozdrowić całą obsługę Sirius.pl, Życzę wam duzo zdrowia, przyda wam się na bezrobociu icon_wink.gif

83.30.144.* napisał:
O kur... a ja tam chciałem głośniki i klawe kupić... Dzięki za info, widać że "sklep" goowno warty.

213.199.238.* napisał:
sp97 to mozna u nich kupic jak przysla to po klopocie bo sie chyba nie zepsuje przeciez.

83.144.99.* napisał:


ale kupując te SP-97 też miałem problemy Zamówiłem na stronie i żadnego kontaktu nie było Następnie zadzwoniłem i jakaś pani powiedziała żebym złożył zamówienie jeszce raz (miałem dostać priorytetem) dostałem ale z tygodniowym opóxnieniem

jak coolera nie dostaniesz to tez ci sie nie zepsuje

212.76.33.* napisał:
Witam wszystkich. Co do Siriusa to trzeba przyznać, że to lipny sklep. Kupowałem u nich parę rzeczy, ale już więcej tego nie zrobię. Zamawiam zalmana, potwierdzam zamówienie i czekam sobie spokojnie na paczkę. Mija tydzień, bałwany z Siriusa pytają czy potwierdzam zamówienie, potwierdzam. Mija kolejny tydzień i przychodzi e-mail, w którym po raz trzeci proszą mnie o potwierdzenie zamówienia. Po miesiącu łaskawcy tłumacząc, że mieli problem ze skrzynką pocztową (????) wysyłają mi towar. Gdy zamówiłem kartę graficzną poinformowali mnie, że mogą wysłać podobną. Od tej pory ich sklep mi zwisa.

83.24.13.* napisał:
Vince 15 ,dobrze robisz niepopuszaj sprawy płazem.
Jesli nieboja sie inspekcji to wejdz na droge sondowa,a najlepiej jakbys zlozyl sprawe do mediow,oni napewno sie tym zainteresuja.
Sirius zapomnial o dewizie "Klient ma zawsze racje"

83.29.231.* napisał:


Karty nadal nie ma. Pan Kazimierz znowu okazał się widać "słowny". Jego obietnica, że karta została wysłana 14 września, to na 99% niestety bujda na resorach.

83.30.77.* napisał:
Może posłał kartę pieszym posłańcem. Taki "solidny beiznesmen" miał prawo się zdenerwować jak mu bezczelny klient po ledwo pięciu miesiącach czekania zaczyna marudzić. Jak wynika z jego wypowiedzi na frazpc ( http://www.frazpc.pl/b/83076 ) to i tak zrobił ci wielką łaskę, że przyjał tą kartę do serwisu, a ty tak się odpłacasz.

Tak na poważnie to mam nadzieję, że w końcu kartę dostaniesz i dobrze, że tyle szumu narobiłeś, bo sam o mało u nich karty nie kupiłem.

80.55.238.* napisał:
vince15
Nie wiem czy chciałbyś wystąpić w telewizji, ale jakbyś się zdecydował to napisz do:
http://uwaga.onet.pl/kontakt.html
Za wystąpienie w TV napewno odpalili by troche kasy, a i karta napewno szybko by się znalazła.

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.74 | SQL: 1 | Uptime: 58 days, 21:05 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl