Temat
Pixel i Vertex Shader 3.0 - co daja?
83.29.64.* napisał:
Na wstepie prosze moderatorow o ew. przeniesienie postow dotyczacych tego tematu z topicu "6800 GT już są " tutaj .Ostatnio (po premierze NV40 i potem R420) rozgorzala dysputa o nijakosci, nieprzydatnosci, robieniu na pokaz i tym podobnych jesli chodzi o SM 3.0 (ShaderModel - czyli ujecie PS i VS w sumie). Mozna bylo przeczytac na wielu portalach sprzeczne informacje, na wielu forach rozne opinie. Niech ten topic bedzie takim zbiorem mysli wszelakiej i baza linkow na temat tego co daje lub nie daje SM 3.0 .
Ja zamieszczam pierwszy link mowiacy o tym, co daje PS 3.0:
http://www.3dcenter.org/artikel/2004/03-31_a_english.php
62.148.85.* napisał:
http://www.warp2search.net/modules.php?name=News&file=article&sid=15159 do 3 dem pokazujacych mozliwosci PS 3.083.16.135.* napisał:
Podaje linki wszystkie na podst. engine'u Unreala 3tu do ściągnięcia filmik 12,5mb widziałem gdzieś 160mb ale mi gdzieś uciekł jak znajdę zapodam
http://files.worthplaying.com/files/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=793
Pare wymiatających screenów
http://www.unrealtechnology.com/flash/technology/ue30.shtml
Fajnie to wygląda ale niekiedy wszystko za bardzo się świeci
83.16.22.* napisał:
Wszystkie te demka są na PS2.0 tu: http://esprit.campus.luth.se/~humus/
Szczególnie polecam nowe demko 3DC. Piękny displacement mapping
83.30.32.* napisał:
Ale kiedy zobaczymy to masowo w gierkach... na razie obilo mi sie o uszy, ze Far Cry ma to miec uaktywnione w nastepnym patchu...83.16.22.* napisał:
Już to nie raz pisałem! Nie będzie tego w nowym patchu.83.29.73.* napisał:
SM 3.0 daje ponadto (jak dla mnie) ogromny wzrost wydajnosci! Srednio 15% ))http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=2102
81.18.216.* napisał:
Patrzyłem po tych testach i wziąłbym raczej Ati. Jak ktoś w innym temacie słusznie zauwazył, na takich kartach gra się tylko z AA i anizo, a z włączonymi upiększaczami Ati wydajniejsze...Co nie zmienia faktu, ze jakbym dostał 6800 to bym nie płakał
83.29.73.* napisał:
do usuniecia... post wyslal sie 2x.83.29.73.* napisał:
Bralbys ATI - ktore? Bo GF 6800GT odpowiada cenowo X800Pro, a nie XT.
A GT czesto wygrywa, nawet w AA I AF:
83.29.91.* napisał:
Widzicie roznice na tym wykresie miedzy 6800 i X800Pro? Jest dosyc duza, pomimo tego, ze obie karty maja 12 potokow.X800Pro jest szybszy o 47%... ale ma o 46% wyższe taktowanie...
Karty sa jednakowo wydajne przy jednakowym taktowaniu ). Fajnie nie? Zbieg okolicznosci?
195.117.23.* napisał:
Juz nie sa po tyle samo. X800P stoi kolo 350$.Ciekaw jak bedzie z modowaniem 6800 na 16 potokow, bo X800P sie da w ogromnej wiekszosc przypadkow na 16 potokow - na XT juz nie koniecznie, bo niektore karty maja obnizone napiecie na jaderku i co za tym nie chodza tak wysoko (1,3V zamiast 1,4V).
83.29.91.* napisał:
Prawdopodobnie bedzie tak samo, jak z 9500Pro/9700 - pierwsze egzemplarze beda prawie w 100% modowalne, a potem zacznie sie szachownica, etc .
Co do ceny X800Pro - nie w Polsce .
213.76.236.* napisał:
z czasem...
83.29.91.* napisał:
Podobne tematy
jednostki pixel shader
PixelView GeForce 4Ti 4200 128 MB > HiS Radeon 9600 PRO 1
pixelview gf 5700 vs ati rad 9600 pro
Artefakty w pixel shared 2!!!
PixelViev FX5200 128Mb/128b Ultimate a moze radek 9200?
Kropki na Pixel Shader 2.0
PixelView GeForce 4Ti 4200 128 MB > HiS Radeon 9600 PRO 1
pixelview gf 5700 vs ati rad 9600 pro
Artefakty w pixel shared 2!!!
PixelViev FX5200 128Mb/128b Ultimate a moze radek 9200?
Kropki na Pixel Shader 2.0
Działy
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 3.04 | SQL: 1 | Uptime: 58 days, 21:02 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl