heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Niedziela 22 grudnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

test radka 9500pro i ti4200 na far cry


62.21.45.* napisał:
to tak razem z braszka zrobilismy test na wydajnosc dwoch kart graficznych
platworma testowa:
duron 1800
3x 256MB
epox 8RDAI

test byl robiony na far cry v1.1 przy uzyciu fraps
ustawienia na very high i AA x4

radeon 9500pro - Frames: 2079 - Time: 64069ms - Avg: 32.449 - Min: 0 - Max: 161

GF Ti 4200 - Frames: 2048 - Time: 64314ms - Avg: 27.051 - Min: 1 - Max: 84

obie karty maja na pokladzie po 64MB test byl robiony w identycznym miejscu powtarzany pare razy i o takinm samym czasie grania.

jak na moje oko to nie widac zadnej roznicy, jak bym nie mial wlaczonego fraps to bym nie okreslil ktora karta plynniej chodzi. jak dla mnie te 5 klatek na sekunde to zadna roznica i nie mam pojecia po co nam ten DX9 jak na ti z duza iloscia ramu wszystko ladnie i plynnie chodzi.
z tego co zauwazylem to im mniej ramu jest zainstalowane tym wieksza przewage uzyskuje radeon przy 256MB na GF to juz nawet na medium nie idzie grac.

212.182.122.* napisał:
zwykle jak grafa wspiera DX8 czy 8.1 a gra jest pod DX8 to efekty robione są metodą alternatywną lub ich po prostu nie ma. póki co DX9 nadal można sobie w 3dmarkach pooglądać tylko, w grach nie widać super efektów.

83.30.30.* napisał:
W Far Cry widać DX9.0 juz na samym początku.Wystarczy spojżec na wode w miejscu gdzie stoi ten najemnik(ten filmik gdzie rozmawia tych dwóch).Na DX8.1 mamy ciemna wode nieprzeźroczystą a na DX9.0 juz widzimy roslinki, glony i inne ustrojstwo i do tego widzimy jak patrząc przez na rosliny w wodzie obraz sie zniekształca.Zresztą jest dużo smaczków których nie ma na karcie z DX8.1.Oczywiscie żeby pograć sobie sęsownie w Far Cry z efektami DX9.0 nalezy mieć minimum 512MB RAM wtedy po wyłaczeniu cieni gra sie całkiem konfortowo.

212.14.30.* napisał:
poczytajcie na benchmarku.pl , tam sa testy robione i w sumie to wychodzi ze ten 9600xp ( ta wersja pro ultra ma wlasnie takie taktowania chyba ) jest lepszy od radka 9700 , a przynajmniej mu doruwnuje , ja widze ze same walki tam sa , no bo raczej chyba to nie jest mozliwe , w koncy 4 vs 8 potokow i 128 vs 256 bit , mimo roznic w taktowaniu . hmm chyba robia wszystko zeby sprzedac te karty

62.21.45.* napisał:
[quote="Yasiu22"]W Far Cry widać DX9.0 juz na samym początku.Wystarczy spojżec na wode w miejscu gdzie stoi ten najemnik(ten filmik gdzie rozmawia tych dwóch).Na DX8.1 mamy ciemna wode nieprzeźroczystą a na DX9.0 juz widzimy roslinki, glony i inne ustrojstwo i do tego widzimy jak patrząc przez na rosliny w wodzie obraz sie zniekształca.quote]

na ti przy very high tez jest taki efekt (piekna woda przezroczysta itp.)
ja nie widze zadnej roznicy w DX8.1 a DX9 nie wiem moze gierka jeszcze nie ma wbudowanych jakis tam zaawansowanych opcji DX9 i po prostu nie widac tego icon_confused2.gif

212.14.30.* napisał:
widac widac , kto mowi inaczej nie widzial dx 9.0 , najlepiej w wersji 1.1 zmien jakos oswietlenia na inna niz very high i zagraj jakis etap , potem ten sam na very high i powiedz czy nie ma roznciy

83.30.14.* napisał:
tu widać !!

user posted image

przede wszystkim widac efekty bump-mappingu i tyle !

83.30.30.* napisał:
Napiszcie czy na DX8.1 jest zniekształcenie obrazu gdy patrzymy przez strumień goracej pary(efekt gorącego powietrza) bo ten efekt bardzo fajnie wyglada icon_cool3.gif

212.160.78.* napisał:
ja jestem slepy ale niestety ciezko mi to uchwycic w grze icon_smile3.gif na statycznych screenach latwiej zobaczyc roznice...
ale nie moge sie zgodzic z wynilami na benchmarku, powini podac takze min fps i zeby sprawdzic grafe to powinni wrzucic druga kostke 512 ramu, wtedy byloby jasniej.. ram nie stopowalby zcasem akcji co jak mi sie wydaje dzieje sie czasem u mnie...

62.21.45.* napisał:


dobrze gadasz!! icon_wink3.gif
a co do DX9 zawsze myslalem ze wlasnie ta woda w far cry to jest cale DX9 a tu chyba to jest chwyt reklamowy a co do fotek ktore przedstawil hancock to nigdy bym na to nie wpadl ze to jest wlasnie caly urok DX9 .......... icon_eek2.gif

217.97.65.* napisał:

a tu Cie zaskocze, bo na 4ti jest ten efekt icon_cool3.gif icon_biggrin3.gif

212.14.30.* napisał:
wogole to zobaczcie ile czasu po wyjsciu kart z dx 9.0 , mamy gre ktora wykorzystuje mozliwosci tego dx , i to pewnie jeszcze nie calkiem

83.30.30.* napisał:
Moim zdaniem dopiero HL2 i Doom 3 pokażą co potrafi DX9.0.

62.233.213.* napisał:

Oczywiście, że nie całkiem bo nawet wszystkich efektów z dx8 (a może nawe z dx7 icon_rolleyes.gif) gry nie wykozystują.

Jako ciekawostkę dodam, że nie dawno z ciekawości odpaliłem starego 3dmarka 2000 i tam w demku, jest scena w pomieszczeniu z kolumienkami i basenem na środku. 3dm2k jest tylko w dx7 a woda w tym basenie jest przeźroczysta i odbijają się wniej inne obiekty, także imho nie odbiega to znacznie od tego co dziś rzekomo robione jest przez shadery w dx8. Czyli wychodzi na to, że te wszystkie dx to naciągactwo icon_razz.gif

Co do Doom3 to przypomnię, że zaczał jako gra, która miał pokazać mozliwości GF3 (PS1.1) także (również bo obejrzeniu róznych filmików) nie spodziewał bym się tu rewelacji. Jedyna nadzieja w HL2.

62.21.45.* napisał:
czyli tak samo jak z AGP x4 a x8 i teraz dx 8 a 9. Mowiono ze jest duza roznica a tu wychodzi Jedna wielka sciema!!!

80.55.42.* napisał:
Ja własnie nie dawno odpaliłem sobie ta Far Cry na GF4Ti4200 64Mb i chodziło spoko, nie mogłe narzekac wyglad zadowolil mnie mino ze moja grafa nie obsluguje dx9 ;P

62.21.45.* napisał:


nawet jak by obslugiwala ti4200 DX9 to co z tego i tak tego bys nie zauwazyl ze jakies tam drobne efekty sa dodane .......
jak dla mnie DX9 w tej chwili jest wymuszonym tworem producentow na klijetach po to zeby wymieniali karty graficzne na nowe icon_sad2.gif

212.14.30.* napisał:
jezeli teraz jest tworem wymuszonym , to co maja powiedziec ludzie ktorzy kupili 2 lata temu radki 9700 za 2k ? ja dopiero niedawno sie na takiego zdecydowalem i to tylko dlatego ze doplata w poronaniu do 9500pro kosztowala mnie 50 zl , a i tak jakiejs szczegolnej roznicy w predkosci dzialania nie widze .

83.144.72.* napisał:
Roznica miedzy dx7 a dx8 jest jednak w pewnym sensie spora - pixel shader. W dx9.0 nie ma takich "rewolucji" jest to najwyzej ewolucja i stad jak narazie mniejsze sa roznice miedzy dx8 a dx9 w porownaniu dx7 vs. dx8.

213.25.234.* napisał:


No może i tak, ale kupując karte za 1100zł jednak fajnie jest mieć choć troche lepsze efekty icon_smile3.gif A czasem te małe drobiazgi zebrane w całośc dają kozacki efekt icon_razz.gif

62.179.67.* napisał:
Co do testu na Benchmark.pl ... to chyba Wojo musi mieć problemy finansowe, skoro wpaja ludziom, że R9600 Pro jest szybszy od R9700... Ech... Dobrze, że na szczęście są jeszcze dobre i obiektywne serwisy np. , Pclab.pl i czasami TwojePC... (Zależy od kart jakie są porównywane i recenzenta...)

217.97.65.* napisał:

a tu na potwierdzenie moich slow screen - http://djtonka.webpark.pl/farcry6.jpg - troche nie wyraznie moze widac, ale kto widzial efekt od razu wychwyci, ze jest na screenie

213.76.146.* napisał:
widać ze coś tam jest, a grasz na full detal ?? Bo jak nie to moze dlatego słabo to widać. A tak wogóle to nie da się w sumie uchwycić gorącego powietrza bo ono fajnie wygląda jak drga a nie jak stoi w miejscu icon_biggrin3.gif

217.97.65.* napisał:
na prawie full detail (wszystko na high z wyjatkiem cieni-medium i partical count - low)... dobrze tez podkresliles, ze trudno dosyc uchwycic w akcji te gorace powietrze, na dodatek obrazek poddalem sporej kompresji (malo miejsca na koncie www) co tez nie odbilo sie pozytywnie na jakosci zdjecia.

83.27.130.* napisał:
no niestety musze przyznac racje Radkowi. Serwis benchmark.pl jest coraz gorszy, naprawde nie wiem co sie z nimi stalo, ich recenzje i testy sa poprostu zalosne w porowaninu do tweaka, pclab'a czy twojepc nie mowiac juz oczywiscie o zagranicznych serwisach bo to juz przepasc. Jeszcze 2/3 lata temu benchmark byl u mnie na stronie startowej przegladarki, naprawde lubilem ten serwis. Ostatni artykul o kartach do Far Cry'a jest naprawde slabiutka (napisalem nawet do nich maila wyrazajacego moje niezadowolenie)

A co do roznicy miedzy dx8 a dx9 w grze Far Cry - ludzie nie przesadzajcie ze nie widzicie roznic, ja nie wiem czemu tak mowicie, przeciec to jest bardzo widoczne szczegolnie na odpiciach swietlnych na przedmiotach czy na bump mappingach.
Pozdro

217.153.125.* napisał:
hehe nie zastanawiałem się w sumie nad różnicami między dx8.1 a dx9 w grach ale moze dziś oblookam bo brat ma Ti4200.
Ja gram w max detali i gra wygląda bosko hehe. gorące powietrze zniekształca i dobrze to widać, ogólnie odwzorowanie rzeczywistości powoli zaczyna ją przypominać. ogólnie wypasik:)

83.31.34.* napisał:
Nie zgodze sie e takich rzeczy w grze nie widac jak para. Ja jak to zobaczylem na moim GF to stalem chyba z minute i sie patrzylem na te pare. Autorzy przewaznie takie fajne tricki i miodzik leja kiedy nie ma przeciwnikow zeby user mogl sie napawac mozliwosciami swojej karty (albo plakac nad tym ze zwalnia)...


Aha i jeszcze jedno: mi na 800x600 + medium detail wszystko (Textury High) wszystko lata z 30 fps, tylko raz na jakis czas zaciecia sa ale to szybko mija.

Wrzucam dwa zdjecia z para i efektami DX8.1. UWAGA DUZE! po 300Kbps...

http://yamroz.neostrada.pl/FarCry0001.jpg
http://yamroz.neostrada.pl/FarCry0003.jpg

213.76.146.* napisał:
No ale zacina. Pozatym nie widzisz wszystkich efektów i grasz w średniej rozdzielczości - rozumiem jak masz monitor do 17cali , FAR CRY u ciebie nie umywa się do tego na full detal - wiem bo moge na takowych ustawieniach grać. U kolegi wygląda to ..... średnio.


PS: screeny nieciekawe. Nic nie przedstawiają. Ale efekty graficzne jak najbardziej widać.

212.182.122.* napisał:


taaa, za 2 lata moze pokażą jak będzie DX10 i efekty DX9 będą w każdej grze łącznie z saperem icon_biggrin3.gif laugh.gif

na razie efekty DX9 są tak mało widoczne że można je olać. gracz nie zauważy różncy między nowymi radkami a starym Ti4200 icon_smile3.gif obserwator widzi wszystkie niedociągnięcia bo się nudzi, tak jes tzawsze.

62.21.45.* napisał:
ja zawsze myslalem ze wlsnie te efekty jak odbicia na wodzie czy ta para to jest caly urok DX9 ale niestety jakies tam minimalne efekty swietlne ktore tak na serio jak by nie bylo screenu to bym nigdy nie zobaczyl ze to jest wlasnie roznica DX8 a DX9 w far cry. mam nadzieje ze wkacu wyjdzie jakas gierka ktora bedzie miala efekty ktore sa warte wydania 1100zl. za grafike.
w tym momecie jak bym mial kupic grafe to na pewno bym nie kupil za taka kase, najlepszym rozwiazaniem jest Ti + 768MB ramu wtedy gierka nic nie tnie nawet na wlaczonym AAx4 icon_eek2.gif sprawdzilem to tez na duronie 1400!! i nie tnie.

213.76.146.* napisał:
potnie potnie zaalezy na jakiej rozdziałce icon_biggrin3.gif

81.26.0.* napisał:
Nie mow mi ze nie widzisz tego pieknego poblasku np. na podlodze w labolatoriach, gralem w FarCry na Gf3ti i R9800, i roznice naprawde widac, szczegolnie w roznych budynkach.

83.27.131.* napisał:


Ja pier...... kolejny czlowiek ktory wymysla jakies farmazony, nie wiem czemu - chyba zeby sie pokazac na forum. Czlowieku naprawde pomsyl co ty piszesz. Wedlug Ciebie do gry w Far Cry z wlaczonym AAx4 wystarczy karta GF Ti - poprostu nie moge. No chyba ze chcesz grac w 640 i ustawienia na medium to wtedy przepraszam - masz racje. Tylko ze taka gra mija sie z celem lepiej pograj sobie w quaka3 icon_smile3.gif . Zeby pograc w far cry przynajmniej w 1024 z wszystkim na max w ustawieniach gry + 4xAA i na przyklad 8Anizo trzeba miec sprzet klasy proc ok 2500MHz lub 2500+ grafa klasy radek 9700 i 768 ramu, na moim sprzecie co w podpisie gralem wlasnie w takich ustawieniach i czasami FPS spadal do 22klatek (mialem wlaczonego FRAPSA- caly czas minitorowalem jaki jest FPS), wiec prosze nie przesadzaj bo jestes kolejna osoba co gada takie rzeczy, jest przyklejony topic o Far Cry i tam juz byla dyskusja na ten temat - poczytaj. Chociaz domyslam sie ze poprostu jest tak ze na kartach dx8, z oczywistej przyczyny powylaczane sa efekty pomimo tego ze niby masz ustawione ultra high czy very high i gra biega szybciej. Ciekawe czy mogl bym wlaczyc na moim radku gre zeby nie kozystala z dx9 tylko dx8 - wtedy by sie to rozwialo, te pytania, jak mial bym duuuuuuuuzo wiecej fps niz z dx9

83.16.22.* napisał:


Takiej bzdury już od dawna nie słyszałem! Szkoda dalej czytać!

GF4Ti + AAx4 = laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Ta grafa nie nadaje się do AA. Może colin 1 i 2 z AA jakoś polecą. AA na tej grafie mija się z celem. Ostatnio skonfigurowałem kumpeli kompa. I na XP2000 + GF4Ti i 256MB Ram odpaliłem NFS:HP. Po włączeniu AAx2 już straciła na płynności nie mówiąc już o AA4x. O anizo nawet nie wspomne! icon_confused2.gif

213.76.146.* napisał:
widać ze gość wie co się da wykrzesać z GF4Ti !!! icon_biggrin3.gif (rekord świata około 14000marków na podkręconym procu , karcie i wogóle) - na GF4Ti

217.97.65.* napisał:

zgadza sie?
to zapewniam Cie, ze gra nie dziala plynnie na tym konfigu w 1024x768x32 bez FSAAx4 icon_exclaim.gif A jakie mam ustawienia? Wszystko na high oprocz cieni (medium), particle count (low), water quality (ultra high) i texture filter - blinear. I na statku w takich ustawieniach fps spada mi do 18 (na zewntarz)... pamieci puszczone na cl2, synchro z procem, grafa niekrecona...
stery do grafy 56.64, winxp + sp1, via hyperion4.51...

83.30.7.* napisał:


Fajnie to ujales tylko szkoda, ze ten opis nie jest wiarygodny.
Przezroczysta woda w F-C na dx8 jest juz od medium detail.

62.21.45.* napisał:
nie chodzi mi o rozdzialke 1024.. tylko o 800x600 a co do AAx4 to 4ti chodzi plynnie z srednia 27fps a 24 fps jest nie zauwazalne dla ludzkiego oka!!!

Nie chodzi mi o pokazanie ludzia ze Dx9 jest do du... tylko ze jest to pokazanie minimalnie lepszych efektow w far cry! ja chce tylko zasugerowac to ze przesiadka z DX8 na DX9 nie ma az tak duzego sensu!!!!

widome ze na karcie za 1100zl. bedzie gra lepiej chodzila to poprostu ewolucja a powiedzcie mi czy jak by wyszla grafa tak silna jak GF4 ti z obsluga DX8 ale o wiele lepszymi pamieciami i core i by na pewno chodzila plynie na far cry to co to by byl nie lepszy wybor? jestem tylko ciekaw jak chodzi ti 4800 na far cry z 512 ramu. jak ktos ma to bardzo prosze o odezwanie.

212.14.30.* napisał:
a ludzie dalej z tymi klatkami , chyba nigdy sie nie naucza , ehh , zagraj w q2 q3 itp na 25 klatkach a na 125 i powiedz czy nie ma roznicy ? wg ciebie byc nie powinno

81.15.165.* napisał:
kojak_ct ty tez mnie rozśmieszyłeś troszke... "Ta grafa nie nadaje się do AA. Może colin 1 i 2 z AA jakoś polecą. AA na tej grafie mija się z celem. Ostatnio skonfigurowałem kumpeli kompa. I na XP2000 + GF4Ti i 256MB Ram odpaliłem NFS:HP. Po włączeniu AAx2 już straciła na płynności nie mówiąc już o AA4x. O anizo nawet nie wspomne!" ja na 4 MX działam z Anizo 2x zresztą na aliasingu tez aczkolwiek nie w NFS: U i coś mi się niechce wiezyć ze po właczeniu aa2 gra skakała widocznie komp jest źle skonfogurowany bo aa2 to na gf3 powinno działać, a w farcry by sie juz pewnie bardzo ladnie grało na gf4 4800 i te kłutnie są o detale znów kazdy na każdego wzuca icon_sad2.gif

82.143.133.* napisał:


Drogi Rumianko - 4ti4800 to nic innego jak 4ti4600+AGPx8 (o AGPx8 w 4ti możesz sobie poczytać, że nic nie daje)

na 4ti4800 będzie FC chodził trochę szybciej (może 5-10%) niż na podkręconej 4200, a tak poza tym to byś nie zobaczył różnicy ludzkim okiem potrzebne jest 60 FPS a nie 25 czy 30.

213.76.190.* napisał:
Ti 4800 to 4400 z Agp 8x icon_smile3.gif (275/550)

82.143.133.* napisał:


a nie czasem ti4800SE - bo tak mi się właśnie wydaje

ti4800SE - 4400 i AGPx8
ti4800 - 4600 i AGPx8

83.31.85.* napisał:
Ti4800 to Ti4600+AGP8x. Ti4800SE to 4400...

213.76.190.* napisał:


Masz racje oczywiscie, padlem ofiarą oznazeń SE icon_wink2.gif

217.97.243.* napisał:
Ale faktycznie dylematy, zacznijmy podawac kto ma ile fps i kto ile wydal na karte podzielimy to i zobaczymy ile u kogo kosztuje 1 fps, w ogole po co takie tematy? A generalnie efekty w grach to pic na wode, przez nie gra wygladaja 2% lepiej a potrzebuje 250% silniejszej karty i to o kazdy kolejny "blysk" i tyle co z tego ze piekne na zdjeciu, pokazujecie zdjecia zeby uwidocznic roznice, nie wiem czy wbiegajac tam zauwazycie te roznice i suma sumarum czy wlasciciel najpotezniejszej karty bedzie zadowolony tyle razy bardziej z tej gry niz wydal na karte w stosunku do ti4200, gra jest energiczna szybka i nie ma czasu ogladac efektow chyba ze ktos odpala gre zeby sie podniecac swoim "cackiem" a nie pograc to juz troszke dziwne jest.

81.15.165.* napisał:
mrtnt fenomenalnie i trafnie podsumowałeś ten wątek! oby tak dalej icon_wink2.gif

83.16.22.* napisał:


Anizo to można nawet na 2MX włączyć. Nawet AA można tylko co z tego, że można skoro nie da się grać? icon_biggrin3.gif Te grafy nie były robione z myślą o AA i nie wmawiajcie sobie, że nawet na GF3 z AA da się pograć bo się nie da! Z anizo owszem. Oto kolejny temat, w którym userzy dokonują cudów! Napisałem to dla tego, że bawiłem się GF4ti. Jest to świetna karta ale nie do AA. Zresztą na moim 9800Pro czasami wyłączam AA dla tego, że niekiedy nie ma tych min45FPS i dla mnie gra traci na dynamice. A w FarCry mimo, że wszystko miałem na Full łącznie z cieniami to AA nie włączałem z prostego powodu. Nie pograłbym w każdym miejscu płynnie! Więc nie róbcie z tego GF4 demona wydajności szczególnie w AA.

Luzik i wracajmy do tematu. icon_wink3.gif

62.21.45.* napisał:


WIDZE ZE JESTES Z POZNANIA (JA TEZ) TO ZAPRASZAM DO MNIE I SIE PRZEKONASZ!!! MOJ GG TO 5331854. Z RUMIANKO ROBILISMY TESTY I NIBY PO CHU... MIELISMY TU FARMAZONY WALIC??

81.15.165.* napisał:
kojak_ct buahaha CUDEM TO JESTES TY niewiem skad jestes ale jak chcesz wpadnij a sam zobaczysz ZE DA SIE GRAC SWOBODNIE NA ANIZO 2X na 3ti i 4mx! a co dopiero na 4ti niemóie tutaj o farcry ale o innych grach np ut wszelakiej maści! i nie w 640 tylko 800 wzywz

83.16.22.* napisał:


Zanim coś napiszesz to najpier naucz się czytać! icon_evil.gif

icon_arrow.gif mrtnt
Sądzę, że nie masz racji. Przecież dążymy do jak najbardziej realistycznej grafy prawda? Te kilka efektów z DX9 (choć większość z nas nie wie jakie naprawde przez DX9 można uzyskać) + kilka nowych efektów z powiedzmy DX10 da już znacznie bardziej odzwierciedloną grafikę niż DX8. To tak jak DX8+DX9! Jak to mówią: po nitce do kłębka! icon_wink3.gif Jeśli nie dążylibyśmy do lepszej grafy to po co nawet te GF4Ti jak spokojnie można było zostać przy S3Trio i grać dalej w gry typu Duke3D, Hexen czy Quake1. Grafika zmieniła się znacznie przez wprowadzanie nowszych DX więc rozwój jest wskazany. icon_cool3.gif

81.15.165.* napisał:
to niezmienia faktu ze piszesz troszke nieloggiczne wywody icon_smile3.gif bo grać to mozna nawet w drivera z aa icon_wink2.gif

83.30.7.* napisał:


Nielogiczny to jest wlasnie twoj wywod . Ludzie tu pisza o FarCry i NFSU a ty wyjezdzasz sdupy wzietym Driverem icon_evil.gif

Ludzie nie osmieszajcie sie . Czytajac wasze posty dochodze do wniosku , ze np. takie Driver 3 jest niepotrzebny , bo mogliby poprsotu zostawic stary engine i zrobic tylko dodatkowe misje .Tak jak napisal kojak_ct ewolucja jest potrzebna zeby gry wygladaly coraz bardziej realistyczne . A jak ktos pisze ze nie ma roznicy w FarCry w dx8.1 i dx9 to zapraszam do mnie , moze przestana powstawac takie durne watki (no offence)

81.15.165.* napisał:
to był przykład zeczy ponoć niemożliwej ... pozdro

83.27.137.* napisał:


wiesz no ja mam co z czasem robic niz latac do kogos i ogladac gierke, ale poprostu nie uwierze ze masz plynna gre z detalami ustawionymi na max w 1024 +AAx4 na karcie Ti4200 bo na takich ustawieniach ja gralem na radku 9700pro i czasami mialem 21/22 klatki (zadko ale sie zdazalo) co nie jest plynnym graniem. Wiesz mozemy tez przyjac punkt odniesienia bo jezeli dla ciebie przedzial miedzy 20-25 klatek to plynnosc grania to nie mamy o czym rozmawiac. (chociaz i tak nie wierze ze tyle nawet masz) Szczegolnie taki przedzial ma znaczenie w grach takich jak Far Cry bo moze 20 klatek np. w RTS to jest plynne.

81.15.165.* napisał:
w to akurat cięzko uwiezyć icon_smile3.gif

83.30.7.* napisał:


Daj spokoj , tu sie nawet nie ma co klocic... Moj R350 ma niekiedy problemy z obsluzeniem takich detali w FarCry a co dopiero jego GF . No ale benchamark napisal , ze miedzy 8potokowcem Ati a czteropotokowcem NV nie ma roznicy i teraz wszyscy beda sie tego trzymac , za niedlugo to juz pewnie w 1600x1200 im bedzie idealnie smigac... Ehhh szkoda slow

83.30.36.* napisał:


Tak napisali takie <span style="color:red;">[ciach!]</span>ły bo wiadomo ze NV ładnie poleciała ze swoim FX w kulki a ten szrot co mają na stanie trzeba komus wcisać laugh.gif

83.16.22.* napisał:
Taki mały pokaz funkcji z DX9:

Normal Bump Mapping
user posted image

Paralax Bump Mapping
user posted image

Ładniejszy sami wybierzcie. icon_smile3.gif Ten efekt reklamowała nVidia w FarCry z PS3 i VS3 jak również ATI w Half Life2 z PS2 i VS2 (tak pisał Pila). Tego screena zrobiłem u siebie. Możecie to pokazać na DX8??? Dodam, że to mapowanie ingeruje w geometrię obiektu (przyjrzyjcie się dokładnie cieniom na ścianach i podłodze). Nie jest to zwykły bump mapping zrobiony ze światła tylko przekrztałcanie obiektu. Pewnie takich efektów jest więcej. Tylko my o nich nie wiemy. A w grach to może z 15% wszystkiego wykorzystują. icon_sad2.gif Mam nadzieję, że engine HL2 to zmieni i kolejne gry na nim oparte będą miały większość tych wspaniałych funkcji. icon_rolleyes.gif

83.30.7.* napisał:


eee tam , Ja nie widze zadnej roznicy , ot jakies tam wyboje tylko... laugh.gif Wracajac do tematu , to nie twierdze za 4Ti to zla karta (moze ktos tak wywnioskowal z moich wypowiedzi) bo w tej cenie nie ma lepszej... Ale ludzie , chwila pokory , na kolanka do oltarzyka pare paciorkow(przemyslen) a dopiero potem piszcie icon_wink2.gif Co do roznic w dx8.1 i dx9 , juz sie nie wypowiadam . Macie topic o farcry , screen od kojak_ct i to chyba juz wystarczy ?

217.97.65.* napisał:
efekt bardzo ciekawy, aczkolwiek z tym niewykorzystywaniem efektow to ameryki nie odkryles (no offence), gdyz w temacie o farcry kaeres pokazywal np. demko nv dla gf2mx. nie mysle, by porownac ten efekt co przedstawiles do tamtego, ale tamta woda jak na gf2x byla na prawde ladna i nie bylo zrobiona z wykorzystaniem shaderow, inna sprawa, ze to tylko demko, co nie zmienia faktu, ze o wielu swietnych rozwiazaniach sie zapomina, albo celowo odrzuca... przeciez, gdyby kazda gra obslugiwala poprawnie trueform to FSAA byloby niemal niepotrzebne...

213.199.238.* napisał:
ktos tu napisal ze ludzkie oko nie widzi wiecej niz 25 fps. otoz jakby dodac 26 klatke w srodku obrazu ktora by wygladala inaczej to bys nie zauwazyl jej istnienia, ale jak sie ma 50 fps a nie 25 to moze tego "nie widac" ale da sie to spokojnie to wyczuc, np czujesz czy masz 60hz czy 100 (czyli wlasnie ile masz klatek chocby byly dublowane). a co do farcry i pieknych efektow to i tak ludzie sobie przejda gre raz moze 2 i odstawia na polke (lub skasuja iso z dysku:}) i bedzie po grze, chyba ze ma fajnego multiplayera (nie wiem czy ma) i bedzie sie w nia duzo grac po necie. a wtedy i tak wszyscy pr0 sobie ustawia detale na minimum a reszta bedzie robic tak samo zeby chociaz pr0 poudawac. wiec po co te wszystkie dx9?

83.16.22.* napisał:


Chyba coś pomyliłeś icon_wink3.gif .
Po pierwsze to TruForm. icon_cool3.gif Po drugie TruForm i AA to dwie różne funkcje. AA to likwidacja schodków na krawędziach obiektów poprzez uśrednianie kolorów pikseli a TruForm to dodawanie dodatkowych trójkątów do obiektu przez kartę. Najprościej mówiąc zaokrąglając go.
A z resztą zgadzam się! icon_smile3.gif

A tu jeszcze dwa screeny z Parallax Bump Mapping icon_wink3.gif
user posted image
user posted image

83.30.7.* napisał:
To ja na dobranoc dorzuce jeszcze to :
user posted image
user posted image

Nie chodzi mi o to , ktora grafa lepsza tylko o roznice w grafice PZDR

82.143.133.* napisał:


Ale 4ti ma przecież shader w wersji 1.3 - nie można tego włączyć zamiast 1.1 ?

213.76.146.* napisał:


Niezłe foty, ale ich nie widać

83.16.22.* napisał:
Wszystkie gry jakoś tak dziwnie piszą:

PS1.1
potem
PS1.4
i
PS2.0

Nie wiem czemu ale tak jest. A PS1.4 ma Radeon 8500. W FarCry raczej nie ma PS1.3 ani 1.4. Jest tylko 1.1 i 2.0.

213.76.146.* napisał:
moze różnica pomiędzy 1.1 a 1.4 jest graficznie niewielka a wydajnościowo duza ??
Ale nie wiem dlaczego

217.97.65.* napisał:

hehehe - zawsze mi sie myli (eh, ten angielski) dlatego zamiast tru zawsze true (prawdziwa forma icon_wink.gif ) anyway, nie powiedzialem, ze truform to rownoznacznik AA - ale np. gdyby dzialal truform, to FSAA teoretycznie musialoby mniej wygladzac - mialoby o modele postaci mniej, a niekiedy to mogloby sporo pomoc (pomysl np. o morrowindzie), a przy okazji jaki obraz bylby ladny(bo truform nie pozera chyba tak duzo mocy oblczeniowej karty jak FSAA)! czyt. lepsza wydajnosc... a "niemal niepotrzebne", to dlatego, ze niektorzy wygladzaja nie dla calej gry, a wola miec mniej kanciaste postacie, a truform za ta mniejsza kanciastosc postaci odpowiada (mam nadzieje, ze jakos z tego wybrnalem - jest juz dosyc pozno i moze cos napisalem niejasno - w razie czego prosze pisac icon_wink.gif )

217.97.243.* napisał:
Efekty efektami postep postepem ale imo postep jest duzo za szybki, efekty sa najbardziej potrzebne producentom i to oni narzucaja tempo, wiec pokazujac co mozna a czego nie sami sie robicie w konia, bo gdyby nie te wszystkie glupoty to by nowe karty w ogole nie powstaly i nie mieli by co sprzedac, rownie dobrze mozesz wziasc jakas fotke z jakiejs super cyfry w 4096x2048 postawic obok Paralax Bump Mappingu i zadac pytanie czemu gry nie maja wygladac tak teraz? to wszystko bedzie wygladac tak tylko kwestia wlasnie w tym ze nie teraz! na wszystko czas, gry by byly solidniej dopracowane, kontynuowane, rozszerzane bo jak dana platforma jest dluzej to mozna czegos sie nauczyc i programowac porzadnie, a tak trudno zrobic dzielo pierwszy raz a nie skoki co troche w nową otchlan, chodzily by u wszystkich plynniej a tak dx8 dwie gry end dx9 dwie gry end dx10 dwie gry end i w rezultacie gry powstaja coraz wolniej i coraz wolniej, powstaje ich coraz mniej i coraz mniej, zajmuja coraz wiecej i coraz wiecej, logicznie tez maja coraz wiecej bugow i co gorsza maja coraz wieksze wymagania, w rezultacie gra sie tyle samo czasu a przyjemnosc z gry nie jest wcale inna a nawet mniejsza od gier sprzed laty a jeszcze zeby bylo malo to do kazdego dxa trzeba nową karte kupic i uwazac zeby nie se, zeby nie 128bit zeby nie to a tamto bo pole do popisu dla machlojek producentow otwiera sie coraz bardziej, a gry sie kompletnie nie roznia niczym od starych gier np taki quake byl imo 10 razy lepszy od farcry gralo sie dluzej, ciekawiej, doczekal sie masy modow i misji czy np quake2 mial rowniez pelno oficjalnych dodatkow a do takiego farcry to nawet poprawek nie skoncza robic do konca, czy np nfsu az sie boje wyobrazic sobie kolejna gre nfs bo zamiast poprawiac to co jest bo jest fajnie np zrobic takie nfsu ale w dzien i inaczej niz w miescie, co ja bym dal za taka gre a tu dupcia powstanie pewnie kolejna w nocy bo w nocy ladniejsze swiecidelka... Niechze postep bedzie postepem a nie podstępem. icon_razz.gif

213.17.132.* napisał:


Efekt świetny , fajnie że podałeś ile fps przy tym efekcie generuje twoja karta!
Normal Bump Mapping icon_arrow.gif 198 fps
Paralax Bump Mapping icon_arrow.gif 107 fps
spadek 100%!!! icon_eek2.gif

To teraz wyobraź sobie , jakbyś zapodał ten efekt w Far Cry na otwartej przestrzeni! Ile miałbyś fps? Może (napewno) to by była już stopklatka!

Ja bym troszkę przystopował z tymi "wspaniałymi funkcjami" , na rzecz np. lepszej AI (dotyczy ogólnie wszystkich gier).

213.76.146.* napisał:
Grafika mogłaby juz poprzestać na tym co jest ! Albo niech robią "wspaniałe funkcje" wykorzystując do końca DX8.1 DX9. A pozatym Jakby jakis dobry programista usiadł nad grą i zajął by się optymalizacją kodu to FAR CRY np poszedłby na Radeonie 8500 na full detal z procem 2Ghz i 256ram - no moze 512 bo mapy duze.

Niekomu się nie chce optymalizować kodu. Dlaczego na Macu z przed 10 lat chodzą najnowsze gry nie zacinając się ?? Nie jestem pewien ale na macu nawet nie ma ustawiania jskości grafiki. Gra na Maca wychodzi 1 - 2 lata później ale działa na starym sprzęcie bo zoptymalizowana jest porządnie.

Do tego olewania optymalizacji przyczyniły się głównie Większe moce procesorów i Mocniejesze karty graficzne.

PS: Mac NAJNOWSZY ma karte grafiki radeona 7500 albo 8500 i wszystko jakoś działa - co wy na to ??

217.153.125.* napisał:
hehe przypominają mi się czasy na forum intel vs amd, nvidia vs ati icon_lol.gif
a teraz co kto na jakim sprzęcie potrzfi ruszyć icon_lol.gif
a moze spróbujcie tego i powiecie coś o optymalizacji kodu icon_lol.gif
http://theprodukkt.com/
może następnym razem zaczynając temat określimy przy jakiej rożdzielczości testy robimy. Nie bedzie problemu. Bo co poniektórym postom jakoś niewierze bo u mnie farcry chodzi git ale czasem widać ze spadją klatki.
pozatym ewolucja sprzetu jest potrzebna, dzięki temu mamy nowe rozwiązania, stare stają się tańsze nie znaczy ze zaraz dużo gorsze, ale jest ruch. jak ktoś nie chce to nie musi przecież kupować tego co nowe, nikt go nie zmusza ale to nie znaczy że zaraz ma wszystko stanąć w miejscu. Jedni potrzebują tego inni czegoś zupełnie innego. wszyscy chcą żeby wyglądało ładnie a działało na sprzecie z przed 5 lat.

Pozdro

83.16.22.* napisał:
icon_arrow.gif T800

Najciekawsze jest to, że za każdym razem jak uruchomię ten test jest inna liczba klatek icon_smile3.gif

user posted image

i po OC
user posted image
Jeszcze mała optymalizacja i będzie ok! icon_wink3.gif
Możliwe, że dzieje się tak przez zainstalowany u mnie Dx9.0c icon_rolleyes.gif

icon_arrow.gif Ment0s
No Mac tak jak i Amiga oraz konsole to zwarte konstrukcje. icon_biggrin3.gif Tam podzespołów się nie wymienia tylko w całości dla tego można optymalizować! A pecet? Ciągle się coś zmienia. Pecetowe grafy miażdża wszystkie konsole ale co z tego jak na konsolce i tak lepiej to będzie działać i wyglądać (tam pisze się pod daną platformę). Pecet to nie jest idealne rozwiązanie do gier! icon_biggrin3.gif

icon_arrow.gif yuri

U mnie działa świetnie! Już kiedyś to przeszedłem. icon_twisted.gif

217.153.125.* napisał:


hehe u mnie działało świetnie jeszcze jak miałem AXP1700+
teraz to już nie trzeba pisać bo logiczne icon_wink3.gif

ale jak sobie postawię te 96KB przy 5,5GB Unrealu 2004 w którego ostro ostatnio pogrywam to spora dysproporcja icon_lol.gif

83.31.27.* napisał:
Ja musze powiedziec ze u mnie farcry dziala znosnie a z tym stopowaniem przesadzilem - jest tak ze kiedy strzelam pierwszy raz to na chwile mam 0 klatek. potem juz leci.


Zainstalowalem sobie frapsa i wyswietla mi od 25 do 60 klatek.
ustawienia jak pisalem 800x600. wiekszosc na High, 1 czy 2 chyba Very high oraz 2 medium.


Co do roznic miedzy DX9.0 a 8.0 to jesli ktos nie widzi roznic w grze zwyklej (vide beta HL2) to powinien sobie sprawic okulary. roznice sa widoczne od razu.
Czy postep jest za szybki? jak na polska kieszen oczywiscie ale jak na kieszen amrykanina ktory co roku zmienia karte za 300-400$ i nie jest to wysilkiem taki postep moze byc... Pozatym po tym co widzialem w UE3.0 to chyba zaczynam zbierac na Radka X800Pro:D

213.76.146.* napisał:
zonk

217.96.155.* napisał:
[quote="rumianko"][quote]W Far Cry widać DX9.0 juz na samym początku.Wystarczy spojżec na wode w miejscu gdzie stoi ten najemnik(ten filmik gdzie rozmawia tych dwóch).Na DX8.1 mamy ciemna wode nieprzeźroczystą a na DX9.0 juz widzimy roslinki, glony i inne ustrojstwo i do tego widzimy jak patrząc przez na rosliny w wodzie obraz sie zniekształca.quote]

na ti przy very high tez jest taki efekt (piekna woda przezroczysta itp.)
ja nie widze zadnej roznicy w DX8.1 a DX9 nie wiem moze gierka jeszcze nie ma wbudowanych jakis tam zaawansowanych opcji DX9 i po prostu nie widac tego  :?[/quote]
Na Gf3Ti też jest ten efekt. Wogóle pomiedzy Gf3Ti a Gf4Ti nie ma różnicy (jeśli chodzi o efekty) w far cry. A co do wydajności to 3Ti z zegarami 4Ti daje prawie taki sam framerate. Widziałem też tą grę na R9500 i naprawdę cieszyłem się że kupiłem 3Ti a nie porywałem się na R9500

83.30.36.* napisał:
RAZOR icon_arrow.gif ale zacytowałeś miksa icon_lol.gif

62.21.45.* napisał:


KTO POWIEDZIAL ZE PRZY ROZDZIALCE 1024?? SAM TO POWIEDZIALES!! JA MOWIE ZE ROZDZIALKA 800X600 MAX DETAL PROCEK 1400 DURON, 750MB RAMU I TI4200 NIE PODKRECONA I AAx4 I SMIGA GIERKA AZ MILO!! ZADNYCH PRZYCIES I PLYNNOSC. KTO NIE WIERZY TO ZAPRASZAM!! A TY Z TEJ POLIBUDY MASZ DO MNIE BLISKO I NIE WYKRECAJ SIE ZE NIE MASZ CZASU. PRZYJEDZ I ZOBACZ!!! CZEKAM!!!

217.97.65.* napisał:

ej, to podaj moze jakim cudem tego dokonaliscie icon_exclaim.gif Ja na mocniejszym procu od druona jak gram w 800x600 + high mam pewne przyciecia i to bez aa, ja z Was sie nie smieje/nie drwie, ale jestem ciekaw jak tego dokonaliscie - jakie stery, ew. jakie poprawki np. do windowsa - napiszcie cos wiecej!

217.96.155.* napisał:

No prosze cie.... Ja jestem bardzo wyczulony na fps i nie jestem z tych co twierdzą że powyżej 25fps jest niezauważalne dla ludzkiego oka - min do CAŁKIEM płynnego to 45-50. Grałem w NFS:U ns Gf3Ti200 + D1600 i... zgadnij co? w max detail 1024X768 chodziła płynnie ( 25 - 50) z AAX2+anizo 4 ( 17-30 ) więc nie gadaj że na 4Ti była tragedia.

217.96.155.* napisał:

Jeżei dobrze ustawili maszynkę to całkiem możliwe że w tych ustawieniach gra im nie odstawiała żabich skoków a fps utrzymywał się w granicach 15-30 fps. BARDZO duzo zależy od ustawienia kompa, i nie mówie tu o podkrecaniu ale o optymalizacji BIOSU , winzgrozy i odpowiednim ustawieniu sterów. Powiem tak, wgrana na czysto windoza wynik 7600 w 3D mark, wyalenie smieci + ustawienie procesów + optymalizacja uzycia pamieci + czyszczenie rejestru i wynik 8000, to 400 pkt. wzgledem swieżo wgranej windy ( XP ). Ustawienie biosu kolejne + 400pkt. ustawienie driverów kolejne 300pkt. A qmple później sie dziwili dlaczego u mnie gierki szybciej śmigają niż na ich droższych maszynach...

217.96.155.* napisał:

Rzezcywiście icon_biggrin3.gif
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Chłopak porostu ma rozdwojenie jaźni, i nie zyje w zgodzie ze soba... icon_wink3.gif

213.76.146.* napisał:
nie ma co się kłócić. Jak tak mysli nich sobie tak gra !

83.16.22.* napisał:
Po włączeniu AA2x na Ti4200 odrazu odczułem brak płynności. Dla mnie to już nie była miła gra. Straciła na dynamice. Frapsa nie zapuszczałem bo na tamtym kompie nie było netu. Ale cudów się nie spodziewałem po Ti4200. Tymbardziej w FarCry gdzie ta gra potrafi zdusić wszystkie grafy! Nie chce mi się wierzyć, że w 800x600 i reszta na Full i Dodatkowo jeszcze AntiAliasing x4 i wszystko śmiga pięknie! Napewno nie z AA. O prawdziwym AA zaczęto myśleć dopiero w nowszych grafach typu FX lub R300. Ale ok. Już się nie wypowiadam bo co to da? icon_rolleyes.gif Jeśli wszystko im wspaniale działa to mają z głowy wymianę grafy. icon_wink3.gif

icon_arrow.gif Update
Pisałem to przyćmiony i napisałem lekko nielogicznie. icon_redface.gif Poprawiłem i pogrubiłem to. icon_wink3.gif

217.96.155.* napisał:

W pełni się z tobą zgadzam. Poprostu w twojej poprzedniej wypowiedzi było lekka przesada co do marnosci Gf4Ti.

62.21.45.* napisał:


to tak. winda wszystkie update. poprawny klucz i update ze strony microsoft. bios skonfigurowany optymalnie. co tu duzo gadac. stery najnowsze. na 42.xx cos slabo chodzila gierka. i tak testy robilem na ramie 256 i na max, tak ciela ze nie szlo grac. 2x256mb (dual) znaczna poprawa. a pelna predkos i plynnosc juz zaczyna sie od 3x256. nie probowalem wiecej poniewaz nie mam tyle ramu. ogolnie niech ktos sprobuje pozyczyc troche ramu i zobaczyc jaka jest roznca. z 256mb i max ustawianiach 800x600 i ti4200 tnie starsznie!!! Acha karta nie podkrecona ale modyfikacja chlodzenia, radiator miedidziany 60x60 i wentylator 60x60, alminiowe radiatory na pamieciach. na plycie northbridge tez z radiatorem (8RDA)

213.76.146.* napisał:
CIENIASY JESTEŚCIE !! MI I TAK NIC NIE SKACZE WAFLE !! JAK ON UWAZA ZE MU NIE SKACZE TO DAJ MU SPOKÓJ ! NIECH SOBIE TAK DALEJ GRA !

217.97.243.* napisał:


Przy takiej wydanej kasie na glupoty to mnie by na pewno skoczylo... cisnienie. icon_wink3.gif

213.17.132.* napisał:


Zgodze się z tym , że gry na konsole są dużo lepiej optymalizowane , bo w końcu konsola to sprzęt przeważnie na 5 lat , a przez taki czas to można się dużo nauczyć o danej konsoli.

"Pecetowe grafy miażdża wszystkie konsole ale co z tego jak na konsolce i tak lepiej to będzie działać i wyglądać"

Nie będzie lepiej wyglądać! Działać tak ale jak "zoptymalizują"
A wydanie tej samej gry na PC i obecne konsole wiąże się z optymalizacją , która głównie polega na poobcinaniu gry.
Przykłady skonwertowanych gier na konsole z PC:

Half-Life - PS2 , lepsza grafa , ale częstrze loadingi.
Wolfenstein - Xbox , podobno idealna konwersja , PS2 - gorsza jakość grafiki i przycięte poziomy.
MAfia - Xbox , gorsza jakość grafiki , poobcinane miasto (brak tylu zabudowań co na PC , mniejsza interakcja z otoczeniem) , częstsze loadingi - PS2 , wszystko to co na Xbox tylko w jeszcze większym stopniu.
Unreal2 - Xbox gorsza jakosć grafiki , chacząca gra.
Unreal Tournament 2003 - Xbox (tu UT Championship) , gorsza jakość grafiki , lekko przemodelowane poziomy (poobcinane).
Painkiller (dopiero wyjdzie) na Xbox , ale już w zapowiedziach było o przemodelowaniu poziomów gry - wiadomo co to oznacza icon_sad2.gif
To samo z Far Cry na Xbox - wogóle gra ma być inna , nie będzie tak dużej wyspy.

Więc największą bolączką konsol na dzień dzisiejszy moim zdaniem nie jest ich czysta moc przerobowa , ale mała ilość pamięci , jeśli chodzi o konwersje gier z peceta i nie tylko! O wiele łatwiejsze byłby konwersje gdyby konsole dysponowały przy tej samej mocy obliczeniowej większą ilością pamięci.

To samo może być w przypadku premiery nowych konsol- PS3 , Xbox2 , NGC2. Konsole w chwili premiery pewnikeim będą posiadać lepszą grafę niż PC , ale może okazać sie że będą problemy ze skonwertowaniem np Half-Life 2 (vide PS2 i Half-Life) przez niewystarczającą ilość Ramu i gra będzie się częściej dogrywać albo poprostu będą mniejsze poziomy.

Sorry , że nie na temat , ale trudno , takie życie icon_biggrin3.gif

81.15.165.* napisał:
T800 ale dobze ujęte icon_smile3.gif pozatym konsola wyswietla obraz w nizszej roździałce co tez daje swoje plusy w wydajnosci

83.16.22.* napisał:
icon_arrow.gif T800

Wszystko pięknie tylko konsola XBox ma GF3Ti i celerona 733 i 64mega ramu a Doom3 na Xksie ma być niewiele gorszy niż na PC. Tylko, że na PC będzie wymagać procka ok 2.5Ghz (intel) grafe ok R9700Pro i 768Ramu do komortowej gry. Wsadź ten sam sprzęt do konsoli to zobaczysz co to potrafi. I nie łudź się, że gry na pececie będą optymalizowane! Na konsolach tak. Ale to się opłaca bo konsola nie zmienia się co pół roku tylko co ok 5lat! icon_biggrin3.gif

Mimo, że konsola do gier jest lepsza to jednak wolę inwestować w Pieca! No nie wiem. Mam chyba jakąś manie! Hehehe. Ale niestety tam jest mało do grzebania! icon_wink3.gif

83.30.89.* napisał:
kojak_ct - wejdz na byle jaka strone o konsolach i sie dowiedz czemu wystarczy gf3 i 700MHz proc, bo mnie draznisz.
Poznaj podstawy i sie udzielaj.

217.153.145.* napisał:
ja sprawdziłem na fx 5900xt na xp 1700+1100MHz (tak 1100) i na XP1700+ 2100MHz ...i żadnej różnicy nie zauważyłem (prawie wszystkie detale na high)....za to na radku 9500pro już się cieło nawet na bartonie 2500+2200MHz...

213.17.132.* napisał:


http://www.gameonly.net/?konsola=xbox&dzial=zapowiedzi&id=144&PHPSESSID=03f7d81edbce6f3e9352c2be8b6197cf macie opis , jak zamierzają przenieść Doom 3 na Xboxa , ciekawy tekścik icon_biggrin3.gif

Jak wyjdzie to się okaże jakiego potrzeba będzie sprzęta aby pograć na Ful wypas.
Nigdzie nie napisałem , że gry na PC będą lepiej optymalizowane icon_wink3.gif
A jak byśmy wsadzili do konsoli sprzęt który napisałeś to byłby POWER nie z tej ziemi icon_biggrin3.gif , szczególnie ta ilość RAMU icon_smile3.gif

83.16.22.* napisał:


Wiesz co? Nie chce mi się kolejny raz tłumaczyć na jakiej zasadzie to działa. Już kiedyś pisałem, czego konsola nie robi a co pecet musi! Masz chęć to poszukaj. Napisałem to w wielkim skrócie! Wogóle zauważyłem, że masz jakiś problem do mojej osoby od czasu napisania złego słowa o Splinter Cell: Pandora Tommorow. Masz do mnie jakiś problem to wal na PW. icon_evil.gif

PS. Teraz to się chyba zagotujesz!!! icon_twisted.gif Kilkanście dni temu przeszedłem całego SC:PT icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif I to bez Cracka! icon_biggrin3.gif icon_cool3.gif

83.30.23.* napisał:
Prawde mowiac to o SP zapomnialem.
Jak widac musisz zawsze cos palnac ze sie przyssiewam icon_razz.gif

83.16.22.* napisał:
No to powiedz mi co tam tak palnąłem? icon_lol.gif

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.60 | SQL: 1 | Uptime: 58 days, 20:48 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl