Temat
3d Analyze i ustawienia dla NFS-U
150.254.145.* napisał:
czy jest mozliwe wlaczenie programowo na gf2 takiego rozmycia jak ma to miejsce na radeonach 9000 i lepszych???62.179.0.* napisał:
Rozmycia? Motion Blur?150.254.145.* napisał:
taknormalnie nie sa dostepne
81.15.246.* napisał:
O wlasnie - moze na GF4 MX by tez byly217.98.57.* napisał:
wedlug mnie to jest niemozliwe bo przeciez poziom rozmycia zalezy od predkosci83.28.3.* napisał:
Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale chyba ten efekt jest w NFSIe zrobiony przy użyciu DX 8.1.Tak na marginesie to swoją drogą wiem że w GTA był Motion Blur nawet na GF2 właśnie. Ale różnił się on dość znacznie. Jesli przyglądniesz sie na tego z NFSa widać taki dziwny efekt jakby "anty alsiasing" krawędzie nie są tak ostre tylko są lekko "rozmyte" nawet na statycznym obrazku. A to mi już podchodzi właśnie pod wyższe DXy.
UPDATE:
GTA 3 oczywiście, zaraz na początku po intro... dalej nie pamiętam bo zacząłem grać
62.233.185.* napisał:
Sie kolega myli... Potrzeba karty zgodnej z dx8.1
Z ciekawosci sprawdze uzywajac 3D Analyze na moim gf4mx czy chodzi...(jesli tylko qmpel odda mi juz ta gre...)
80.50.33.* napisał:
Ani GF 2 mx, ani 4 mx nie osluguja DX 8.1 wiec nie bedzie Motion Blur. Ale zeby taki efekt uzyskac za darmola praktycznie tzn bez obciazania sprzetu, to polecam jakis stary LCD. Smuzenie bedzie tam tak widoczne, ze bedzie przypominalo zludzenie Motion Blur. Efekt murowany80.50.92.* napisał:
Nie rozumiemy chiba dzialania programu 3danalizer, he ?Dlatego dzialaja gry dx8.0 na kartach dx7.0 bo 3danalizer wylacza efekty zawarte w dx8. I tak zamiast swietnej wody w 3dmarku mamy czarna plame. I zapomnij o motion blur.
195.82.190.* napisał:
motion blur jest generowany w Nfs:u przez pixel shader ,wiec zapomnijta o tym efekcie na gf262.111.200.* napisał:
Kaeres ma racje.... zapomnij o tym efekcie...212.182.122.* napisał:
tak panowie, zaraz pixel shadery 2.0 odpalicie na rivie M64myślenie nie boli, czasem warto spróbować zaraz włączę emulację athlona FX i puszczę 3dmarka przez emulator monitora
62.233.185.* napisał:
To bylo naprawde madre z Twojej strony...
Dla takiego "nabijania" postow proponuje udzielac sie w toppicu smiechu...
212.69.69.* napisał:
Przeciez takie efekty da sie emulowac programowo tylko w duzym stopniu obciazaja proca i w efekcie nie ma to wiekszego sensu.Kiedys czytalem ze mozna nawet emulowac efekty sb live na zwyklej karcie programowo... wiem ze brzmi idiotycznie ale jednak true212.182.122.* napisał:
da się dużo rzeczy ale chozi o sens właśnie, jakby to było takie proste to słabe wyniki shaderów nVidia nadrobiłąby dawno przez sterowniki dociążając procka który w nowych grach nie jest aż tak mocno obciążony.z resztą sami porównajcie wyniki benchmarków z 3d analizerem
62.21.1.* napisał:
ja ma Gf2ti i tego bajerku niestety nie zobacze (u siebie ofkorz), ale nie płacze, tylko jake dalej....... 18.97s (ofline)Podobne tematy
Działy
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.90 | SQL: 1 | Uptime: 58 days, 20:46 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl