heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Środa 1 maja 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Moje pierwsze (ZLE) wrazenia z serw. gainwarda /THE END :>


81.210.11.* napisał:
Heh musialem sie z kims podzielic bo mam mieszane uczucia.

A no wiec padla mi grafa GF4200 ULTRA 650 TV/DVI Golden Sample, dokladnie to kolor czerwony, odeslalem do serwisu, szybko ladnie w sobote karte mieli (wysylka na ich koszt) a w srode rano kurier spowrotem z paczka icon_smile3.gif wiec nie klamia jak pisza na stronie ze sprzet trzymaja srednio 2,7dnia. Za to gratulacje - szybkosc.

Ale otwieram karte patrze inna karta jednak mojej nie naprawiali tylko dali "nowa" - no wlasciwie ten sam model ale jakos nie jestem przekonany, na naklejce od gwarancji nowej jest naklejka od karty "ULTRA 650 TV/DVI" bez GS hmm i pozatym radiatory sa inne na pamieciach, wogole mniejsze nie zaslaniaja calej kosci widac ze sa nowe doklejane i wentylator tez, bo po karcie widac ze JEST UZYWANA: styki portu widac ze byly uzywane, no wiadomo ze czasem sie karte sprawdza czy dziala i widac wtedy zarysowanie na stykach ale nie az tak, i dodam ze wyjscie na monitor -ten plastik widac ze jest doszczetnie zjechany nie widac literek przy pinach.

Napisalem dzis do nich maila zeby mi wyjasnili, mieli mi karte naprawic/wymienic a nie dawac jakas starsza UZYWANA karte.
Moje odczucia sa mieszane co do serwisu teraz.

Moze ktos tez mial jakies ciekawe historie?
Jak odpowiedza na miala dam znac :>

83.26.12.* napisał:
najpierw to sie sprawdza jak ta grafa ci daja sie kreci jak kijowo to do piero w tedy sie wysyła maile icon_razz.gif
no chłopaki nie ładnie postąpili ale moze masz jakiś sprawdzony oc teroo zestaw icon_razz.gif zobacz jak sie kreci jak kijowo to do nich plumkaj ostro zeby ci dali nowa i ta ta z seri gs jaką miałeś

81.210.11.* napisał:
No z wydajnosci wynika ze chodzi niby tak samo ale jednak cos mi sie nie podoba, tym bardziej ze jest dosyc uzywana juz :/

Potestuje i zobacze co mi odpowiedza.
Jakby byl to slabszy model tylko z dokklejonymi radiatorami to jakby go podkrecic tak jak GS to chyba by sie nie dalo tak od razu zobaczyc roznicy.

Ide troche testowac.

Jak cos nowego sie dowiem to pewnie dam znac :>

PS. no i te MNIEJSZE radiatorki na pamieciach :/

83.30.6.* napisał:
Miałem też taką niemiłą sytuację z serwisem Gainwarda, z takim samym modelem o jakim Ty piszesz, wymienili mi grafikę na "nową" (ślady kurzu przy wentylatorku, zarysowania przy wyjściu na monitor), i podobnie jak u Ciebie całkiem inne radiatory niż na poprzednim GSie - co lepsze, przed otworzeniem woreczka z kartą zauważyłem brak jednego radiatora na pamięciach z góry karty, od strony coolera, wogóle go nie było, i ta blaszka na wentylatorze bardzo luźno się trzymała, a te zaczepy były prawie wyłamane. Napisałem mejlika do nich, odpisali mi żebym jeszcze raz wysłał grafikę to mi brakujący radiator dołożą i wymienią coolerek. Wysłałem, poczekałem kilka dni, przyszła paczuszka, a tu... odkleili ten radiatorek z góry który mi został, i przykleili takie zwykłe niziutkie jak z tyłu karty! No to już przeszło wszelkie granice! Znowu mejla napisałem, trochę ostro już, znowu wysyłka, kilka dni, no i w końcu dostałem kartę z normalnymi radiatorami, takimi jakie powinny być w GSie. Tam po prostu z nimi nie ma się co szczypać, tylko walić z grubej rury - masz to tego absolutne prawo, jakbyś się uparł to mógłbyś żądać wymiany karty na fabrycznie nową, ale jeżeli dają Ci znowu 3-letnią gwarancję, to teoretycznie masz "nową" i może Cię to satysfakcjonować. Swoją drogo, to często GAINWARDy padają... ok 30% wszystkich przeze mnie sprzedanych wysłałem po około roku-1,5 roku. Coś kiepsko z trwałością tych kart...
Pozdrawiam

80.54.200.* napisał:
A ja musze powiedziec ze z serwisu gainwarda bylem bardzo zadowolony mialem wczesniej gf 4 ti 4200 goldes sample 64 mb padla mi karta kolesie zadzwonili do domu z warszawy poinformowali mnie ze nie posiadaja owej takiej karty juz i maja mi do zaproponowania takze gf ti 4200 ale juz z agp 8 i 128 pamieci wtedy to byla roznica karta ta krecila sie lepiej niz wczesniejsza moja wersja serwis szybki i elegacnki to mi sie podoba wlasnie icon_smile3.gif jak cos kazdemu te firme moge polecic

83.25.230.* napisał:
O widze ze nie jestem sam. To jednak bardzo ciekawie zalatwiaja sprawe.
Tak wogole to nie jestem piewny czy to jest ta karta co powinna byc, bo na naklejce wogole nie mam napisane ze to jest GS, a radiatorki mogli dowalic do zwyklej wersji i mysla ze sie nie skapne, i jestem cholernie wsciekly bo mieli czas od wczoraj i nie odpisali na maila jutro do niach z pewnoscia zadzwonie jezeli maja czynne.

Pewnie naprawili inna zepsuta karte i nakleili nowe radiatory i wyslali mi, to skandaliczne, mieli naprawic moja karte albo dac nowa a nie jakis zjechany model.

Moge rzadac wydania nowej karty? czy jakos.

A jeszcze jedno jak patrze na zdjecie mojej poprzedniej karty GS to na gorze karty kolo pamieci sa jeszcze dwa duze radiatory, a na tej karcie nie ma ich tylko jest w tym miejscu taka malutka czarna kosteczna z + zaznaczonym, nie orientuje sie od czego jest. Ale czy to moze oznaczac ze to nie jest ta moja karta? I powiedzmy GoldenSample rozni sie tymi dodatkowymi kondensatorami? wkoncu na GSie byla wyzsza czest. taktowania pamieci. Ktos ma moze taka sama karte i mi pomoze?
Bo sam juz nie wiem :/

UPDATE:
Patrzac po stronce angielskieje gainwarda, wynika ze sa dwie edycje tej karty.
Starsza wersja miala dwa kodensatory -zwykla i gs, oraz nowsza ktora ma jakis maly ukladzik w tym miejscu -zwykla i gs i nie da sie ich rozroznic :/ i niby nowsze radiatorki hmm ale te radiatory sa dupnie male :/
Ale nawet czy jest to GS czy nie, to dali mi stara uzywana karte, nie po to wydawalem 860zl zeby teraz dostac jakiegos zdezelowanego :>

Kogos wogole ciekawi te watek? icon_smile3.gif
Ja tu sie produkuje i mam nadzieje ze z sensem :>

83.30.6.* napisał:
U mnie po tych perypetiach grafika działała bez problemu, klient już nie wrócił, czyli był zadowolony z takiego obrotu sprawy, ale nie pamiętam który dostałem model czy z tymi dodatkowymi konensatorami czy nie, choć wiem że się gorzej podkręcała niż ta co klient miał wcześniej.
Co do wypowiedzi spoxxx to nie zaprzeczam, też miałem już takie wymiany, że zwykłą GF4 Ti4200 64MB wymienili mi na GF4 Ti4200-8X 128MB, albo za zwykłą dostawałem GSa, więc raczej z serwisu jestem też zadowolony, i tylko raz mieli taką wpadkę jak opisałem kilka postów wyżej. A niestety najczęściej padającymi gainwardami są właśnie te oparte o GF4Ti... Jeżeli chodzi o inne modele (np. popularny GF3Ti200 GS 200/450) to odsetek psujących się jest na poziomie 2-3%.

157.25.119.* napisał:
Ja oddawalem 2 4200 i wszystko pieknie. Tylko ze to byly poczatki 4200 wiec bylo ich duzo. Dwa razy dostalem poprostu nowe sztuki.
Teraz to wyglada tak jakby nie mieli zapasu kart na wymiane. Trafiaja do klienta karty ktore kiedys zostaly do nich zwrocone na gwarancji, oni je poreperowali i potem siup do klienta. Brzydkie zagranie. icon_confused2.gif

83.30.6.* napisał:
Chyba tak to jest - produkcja ich dawno się już skończyła, i teraz sklecają ze starych kart jedną dobrze działającą icon_wink2.gif Niezłe wałki robią.

83.25.244.* napisał:


nioms ja im dam do wiwatu nie po to placilem 860zl zeby dostac teraz karte z odzysku, wszystko cichaczem nawet nie wyslali maila ze gwarancja uznana czy cos. A jak jest tyl karty gdzie sa kosci pamieci to ten radiator jest na srodku nich i zajmuje 50% powierzchni :/ a te gorne radiatory tez niedbale przyklejone tez nie zakrywaja pamieci calej, kicha kicha i jeszcze raz kicha, ale mam cisnienie ostatnio wszystki mi sie psuje jeszcze mi kamerka netowa padla, 20dni przed koncem gwary :> ciekawe jak w sklepie na mnie beda patrzeli jak z nia przyjde w takim terminie icon_biggrin3.gif

83.30.6.* napisał:

Moja propozycja: napisz mejla że ta karta którą dostałeś nie odpowiada jakością tej którą do nich wysłałeś na gwarancji, ponieważ radiatory nie zajmują całej powierzchni kości pamięci, ponieważ widać ślady używania, i ogólnie czujesz się oszukany takim załatwieniem sprawy.

83.25.244.* napisał:
Ja do nich nie napisze ja do nich zadzwonie od razu w poniedzialek..

cdn. icon_smile3.gif


EDIT:
Wlasnie sobie ogldalem dokladnie karte w swietle dziennym :>
I widac ze karta na 100% z odzysku bo az 3 uklady (stabilizatory?) sa dolutowane, slady kalafonii na plytce wydaly :>

Oj teraz to z nimi ostro pojade :>

Zyczcie powodzenia

83.144.72.* napisał:
Ogolnie gf4tixxx od dluszego czasu sie jush nie produkuje. Niestety icon_sad2.gif Grafy te nie zalegaja w magazynach nawet. Wiec producent ma dwie mozliowsci:
1. Naprawia grafe
2. Klient dostaje inny produkt przynajmniej tak samo dobry.

ad1. Troche lipa ze dostales co prawda sprawna grafe ale nie swoja. Powinni z innych czesci (padnietych graf) dobrac podzespoly do tej co wyslales (nie wiem co padlo - poprostu wymienic padnieta czesc)

ad2. I tu jest zonk w przypadku gf4tixxxx. Znam przypadek ze kolesiowi padla wlasnie taka grafa a w ramach gwarancji dostal zwyklego fx 5600 icon_evil.gif
(gwarant sie tlumaczyl pozniej ze w 3dmarku 2003 ma wiecej pkt od gf4tixxxx).

icon_sad2.gif

193.110.229.* napisał:
Skrytobójca

zadzwon tam do nich i powiedz iż nie interesuje cię używana grafa w zamian za twoją , jak już to nowa ,albo kasa , albo twoja naprawiona i że interesuje cię grafa równie wydajna w aplikacjach wykorzystujących dx81 jak twój gf4ti co by ci fx5600 nie wpier... , wkońcu to oni tam siedzą dla ciebie a nie ty dla nich

83.25.251.* napisał:


Wiem wiem :> w poniedzialek im wytrzepie rowno, szkoda ze nie mieszkam blisko bym od reki zalatwil.

Chce albo moja karte naprawiona albo nowa!! ewentulanie nowa o podobnych parametrach i nie fx5600 :> jak juz to 5600Ultra 2 ma dobra wydajnosc w dx8 icon_smile3.gif

Dam znac w poniedzilek co madrego powiedzili.

83.25.251.* napisał:


Wlasnie gdyby mi cos takiego proponowali to tylko gf5600U II tylko ta karta ma dobre porownywalne osiagi w dx8, a co z tego ze zwykly gf5600 ma wiecej w 3dmarku03 icon_smile3.gif jak i tak jest slaba na te gry co wykorzystuja dx9, wkoncu karta jest do gier a nie markow icon_biggrin3.gif

cdn. icon_biggrin3.gif

193.110.229.* napisał:
nie z krzykiem tylko grzecznie , poproś kierownika serwisu i mu grzecznie powiedz że cię nie satysfakcjonuje takie rozwiązanie sprawy , nie po to kupowałeś produkt tak renomowanej firmy aby zostać potraktowanym w ten sposób , jak będziesz krzyczał to ,to tylko ludzie i postawią się okoniem , a tak potraktują cię jako kogoś bardziej poważnego , wielokrotnie już się przekonałem że krzyk jest do niczego , a spokojne podejście dużo daje , jak się będzie jednak bużył to mu powiedz iż w takim razie sprawa będzie załatwiana poprzez Federację konsumentów ,a i mail bezpośredniop do firmy gainward zostanie wysłąny , co by wiedzieli jak postępuje z klijentami i marką firmy polski dydstrybutor

83.25.251.* napisał:


Do dobrze do poniedzialku jeszcze chyba zdarze ochlonac :>
A do firmy glownej juz chcialem wyslac maila ale zostawilem to na pozniej, chcialem sie dowiedziec czy to normalna sprawa u nich takie zalatawianie gwarancji.

Dzieki za zainteresowanie all icon_smile3.gif

80.54.69.* napisał:


Jezeli gwarant nie jest w stanie naprawic lub wymienic towaru na identyczny to moze zaproponowac lepszy/inny, ale klient nie musi sie na to zgodzic i moze zarzadac zwrotu pieniedzy.

83.25.243.* napisał:
No dobra to zabieram sie za wykrecanie numeru :>

83.25.243.* napisał:
No i kicha, serwisant nie ugiety, karta jest sprawna, dziala i jak radiatory spelniaja swoje zadanie, to nie widzi problemu. Tak samo ze jest uzywana/naprawiana i zlacza sa zdezelowane, ale jak dziala to czego ja chce? On nie rozumie czego ja wogole od nich chce.

Wedlug niego w gwarancji nie ma napisane ze musza mi dac nowa karte.

Skonczylo na tym ze odesle im ta karte co dostalem i bede czekac az MOJA karta wroci z serwisu niemieckiego z naprawy.
Chociaz mam takie pocieszenie ze dostane moja karte.
Trudno ponoc bede czekal z dwa miechy, az wroci.

Po prostu szkoda gadac

80.53.11.* napisał:


Z tego co wiem to w tekście gwary powinno pisać że wymieniają towar na nowy, poszukaj. Niech się dalej chwalą swoim serwisem i gwarancją w reklamach icon_evil.gif chłyt materkindody icon_twisted.gif

83.30.0.* napisał:
No to Cię pięknie wycyckali! Nie wiem czy czasami nie jest gdzieś w kodeksie zapisane, że w przypadku wymiany towaru na gwarancji musi to być towar fabrycznie nowy, ale tego nie jestem pewien, czy jeszcze nie ma tam dodatkowo: "lub na wolny od wad"... Trzebaby poszperac w internecie lub zadzwonic do prawnika z Urzędu Ochrony Konsumenta, czy to jak Cię potraktowali jest zgodne z prawem Polskim. Oj nie ładnie się zachowali nie ładnie!

83.25.243.* napisał:
Maja nowa wersje karty gwarancyjnej, tamtej juz nie mam a w tej jest napisane:

CODE




13. W przypadku braku mozliwosci dokonania naprawy lub wymiany urzadzenia na wolne od wad z powodu braku okreslonego modelu w ofercie, MMV zastrzega sobie mozliwosc wymiany wadliwego urzadzenia na inny model o porownywalnych wg uzasadnionego uznania wlasciwosciach, a w razie braku w ofercie rownierz takiego modelu, MMV moze dokonac - za zgoda uzytkownika -wymiany na urzadzenie olepszych wlasciwosciach, za doplata roznicy ceny.





Wiec pozostaje mi czekac az moja karta wroci z serwisu niemieckiego.

157.25.119.* napisał:
Ozesz kuzna.
Ja bym juz dym robil.
Towar przy wymianie musi byc wolny od wad!!!!
Wcisneli ci starego rupiecia a teraz mowia ze dziala????
To tak jakbys oddal BMW320 97' a oni ci oddali takie samo tylko ze 94' i obrzartego przez rdze!! Tez smiga ale co z tego??!!
Dzwon do Rzecznika i rob im awanture!!

83.25.243.* napisał:


U nas w polsce wszystko tak funkcjonuje, sadze ze tel. do rzecznia i cala sprawa z tym zwiana trwala by dluzej niz powrot MOJEJ naprawionej karty z glownego serwisu w niemczech.
Tylko czemu zanim wyslali mi ta karte nie zadzwonili i nie powiedzili ze mam wybor czekac na swoja grafe iles tam czasu czy chce dostac inna.

Heh...

CDN.

62.233.182.* napisał:
Znajdz adres i tel do Federacji Konsumentow... przedstaw sprawe.. moze oni znajda jakies rozwiazanie

2gim rozwiazaniem jest sabotaz icon_twisted.gif polej karte woda.. podkrec extremalnie i reklamuj do skutku.. moze w koncu skoncza im sie uzywane karty i dadza ci nowy model icon_biggrin3.gif

nie tak dawno temu byla wojna na forum zwolennikow tzw "markowych kart"... z tego co pamietam najglosniej krzyczal AJDACHO ktory jest zwillenikiem MSI/LEADTEK/GAINWARD i 3 letniej gwary

powiem jedno.. ja pierd... taka gwarancje... wole miec "zapyzialego" sapphire z 12 miesieczna niz nawet 10 lat gwary gainwarda laugh.gif

80.53.138.* napisał:
A niektórzy koledzy z forum tak zachwalali te servisy!!! Pisali, że lepiej wziać wolniejszą ale extra firmową!!! A tak naprawde to w naszym kraju nie ma dobry czy zły servis!!! Zależy jaki koleś siedzi na servisie!!! Jak jest ok to problemu nie będzie! Chyba, że z góry będą mieli takie nakazy! Ale wtedy to co to za servis tak zachwalany przez jednogo z userów??? Hmm. Niepozostaje nic innego jak dochodzić swoich praw nawet z tak wspaniałą firmą jaką jest Gainward!!! icon_confused2.gif icon_confused2.gif icon_confused2.gif

83.25.243.* napisał:
Dobra namowiliscie mnie, karty jeszcze nie odsylam.
Wlasnie napisalem do Federacji Konsumentow, czekam na widomosc teraz od nich moze cos doradza.

Taka polska, ciekawe jak w innych krajach serwisy Gainwarda zalatwiaja takie sprawy.
Bo to jednak przechodzi wszystko, zeby zaplacic za karte 860zl i teraz takie numery. Nie ukrywam ze kupilem ta karte ze wzgledu na marke i pewnosc podkrecania (wkoncu ma dobre czasy pamieci :>)

Dobra czekamy dalej co bedzie z tym fantem.

193.110.229.* napisał:
dowiedz się w federacji konsumenta czy tej grafy którą dostałeś nie można traktować jako tymczasowa w oczekiwaniu na twoją , jeśli jest taka możliwość to zadzwoń z tym do serwisu , odnośnie przepisów to jest napisane że obowiązuje wymiana na urządzenie wolne od wad , a więc skoro ci dali urzywaną ale sprawną to jest ok(było głosować na SLD ?) , jeśli jednak nie dali ci wersji GS (a ty takową miałeś)to już łamią prawo ,ponieważ nie mogą dać ci modelu gorszego niż miałeś i do tego typka z serwisu trza było w ten sposób iż nie dostałeś GS ,a za taki płaciłeś

a odnośnie tych wszystkich shapirowców icon_lol.gif icon_lol.gif to tylko poszukajcie na forach polskich jak robi szafir > jak by co to 3 tygodnie czekania i przychodzi taki gniot jak tu , a z nimi to już trzeba się sądownie kłucić bo nikt nawet telefonów nie odbiera i na maile nie odpowiada icon_cool3.gif
Ale że BMW to BMW a nie daewoo to se pewnie wszyscy też wymyślili icon_lol.gif icon_lol.gif ,

157.25.119.* napisał:
Rozbrajasz mnie czasami AJDAHO
Jak cos klepniesz to juz nie wiem czy smiac sie czy plakac.
No ale mniejsza z tym
Klient tu nazeka na serwis a ty i tak chwalisz Gainwarda. Czlowieku zobacz o czym jest ten topic zanim cos napiszesz!!!
Co z tego ze renomowana firma skoro robi klienta!!!???

193.110.229.* napisał:
JONATHAN to ty nie bądź śmieszny > firma wysłała mu sprawną grafę ale używaną to fakt przypał > załatwiła sprawę w ciągu kilku dni choć ma na to DUŻO więcej czasu > sam piszesz że 2 razy zmienili Ci na nową , to samo pisze kolega Spoxxx , ja też byłem zadowolony jak mi naprawili grafe w ciągu KILKU dni po wyczyszczeniu biosu (zrób tak z shapirem i zobacz czy ci pomogą laugh.gif laugh.gif laugh.gif i ile będziesz czekał na tę "ewentualną " pomoc)>SoiYa napisał że też miał 1 taki przypadek ale napisał też iż ogólnie jest zadowolony z serwisu bo raz u niego mieli skuche a kilka razy załatwiali sprawe jak najbardziej OK, podejrzewam że nie mieli nowej grafy na stanie więc wysłali mu to co mają sprawne byle było SZYBKO , niech robi tak jak napisali inni > będzie stanowczy > to mu pomoże

ps. ja w tym momencie robił bym jak to ktoś już tu pisał męczył bym grafę ile wlezie jak padnie to znowu po KILKU dniach dostanie inną
nie zyczę nikomu aby mu padały podzespoły w kompie a szczególnie posiadaczom szafirów i innych wynalazków

ps. i z tymi 3 latami gwarancji to nie chodzi o to czy ktoś będzie tyle grafe trzymał tylko na ile pewien jest tej grafy jej producent ,tak samo jak to iż ktoś odpier... komuś fuszerke i powie to wytrzyma do jutra , drugi zrobi ok i powie to będzie trzymać zawsze icon_cool3.gif

157.25.119.* napisał:
Czytaj to co pisalem. Wymienili mi bo to byl poczatek ti4200.
Teraz jak ich nie ma to jest inna spiewka.
Gigabyte napisal mi szczerze ze kart 9700pro juz nie maja i moga mi przyslac za jakas doplata FX5950 to ich wysmialem. Ale dostalem szczera odpowiedz ze danej karty nie ma i nie bedzie. A nie probowali mi wcisnac zjechanego bubla.

SKRYTOBUJCA moze nie powinienem tego pisac ale potraktuj ta karte pradem. Tylko tak aby sie spalila bez sladu. Zobaczymy co teraz zrobia.

A co do gwarancji 3 letniej to dziekuje za taka gwarancje. Skoro taka oferuja to powinni miec sklady magazynowe gdzie lezalyby karty na wymiane. Tak jak to robia w szanujacych klienta firmach.

83.25.247.* napisał:


serwisant mowi ze to GS, inaczej sprawdzic nie mam jak, przy taktowniu odpowiednimu GS nie widac skaz w generowanym obrazie

83.25.247.* napisał:


Przez O icon_smile3.gif

Narazie wyslalem do federacji maila z opisem sytuacji i kopia umowy gwarancyjnej i zobacze co ich adwokat poradzi, az noz cos ciekawego?icon_smile3.gif

A jak nie to wysylam ta karte co mam i czekam az moja naprawia, bynajmniej bede mial swoja cacy karte :>

A z tym szokerem z pradu to znam numer icon_smile3.gif znajomy mieszka kolo jednego sklepu i ma nowy sprzet co roku calego kompa hehe icon_smile3.gif

157.25.119.* napisał:
Sorry ale mnie ponioslo.
Poprostu jak czytam takie wypowiedzi to sie plakac chce.
Szkoda ze nie napisal jeszcze ze w koncu masz 3letnia gwarancje i kolorowe pudelko i kilka plyt i kabelkow icon_confused2.gif

Ty piszesz ze musisz czekac az zalatwia to przez producenta a On dalej o kilku dniowej wymianie. Echhhh

193.110.229.* napisał:
Jonathan
z tym prądem to widzę że wyznajesz zasadę "oni mnie oszukali to czemu nie ja ich ?" icon_confused2.gif
jak Kali komuś zabrać krowe to ok , jak ktoś Kalemu to być zły człowiek ?
wiesz poza oszustwem są jeszcze inne metody na dochodzenie swoich praw icon_confused2.gif nawet wobec oszusta

83.25.247.* napisał:
Gainward jest jaka firma? gdzie jest glowna siedziba icon_smile3.gif
Moze tak wprost e-mail do zrodla :>
Zapytalbym sie czy u nich takie praktyki sa naturalne.

157.25.119.* napisał:


Wiesz moze jakby to byl normalny serwis to ok.
Ale widze ze przypadek tu jest beznadziejny. Bo oni uwazaja ze sa fair wobec klienta. Moze tobie tez sie tak wydaje????
A rzecznik praw konsumenta nie wiadomo czy bedzie mial akurat czas i checi sie tym zajac.
Nie jest to uczciwy sposob. Ale jezeli chcialoby sie sadzic to zbrakloby tej 3letniej gwarancji.

193.110.229.* napisał:
po 1 nie wiem z kim rozmawiał , pisze ze z serwisantem , więc pewnie z jakimś cieciem który tylko myśli ile jeszcze do końca etaciku , jeśli to jednak był jakiś kierownik to powinien go poinformować iż taki rozwój sprawy go nie interesi , oki czeka na swoją grafę z niemiec ale do tego czasu ma te którą mu przysłąli jako zastępczą , jak im się nie podoba to idzie się do federacji tam ci gość mówi co i jak a następnie wysyłasz do nich fax z tym co w tej sytuacj planujesz robić > wierz mi że to działa
ja na gainwarda nie powiem złego słowa bo jak moja była w naprawie to sami do mnie zadzwonili że już wysłali spowrotem i z grafą wszystko ok

no i oczywiście trzeba sprawdzić czy nasze przepisy nie stanowią o tym że sprzęt ma być wymieniony na WOLNY OD WAD , bo kiedyś było na nowy ale sie niestety pozmieniało , jak to zwykle bywa na gorsze i wg. nowego zapisu może się okazać że nic z nimi nie poradzisz

62.233.182.* napisał:
nie po to czlowiek placi prawie tysiac zlotych zeby mu odsylali jakiegos ledwo zyjacego, wytyranego paździocha... takiego hamstfa nie widzialem jak dluugo zyje.. Nawet jak w firmie szlag trafil ECS'a ktory do markowych producentow sie nie zalicza to dostalem nowa plyte z nowa gwarancja w niecaly tydzien..

jak ktos traktuje czlowieka jak smiecia to nie mam nic przeciwko
zasadzie "oni mnie oszukali to czemu nie ja ich ?"

P.S
Jestem ciekaw czy ktorys z forumowiczow mial podobne problemy z innymi "markowymi" kartami....

193.110.229.* napisał:

obyś nie dożył chwili jak ci odeślą zjeb... szafira i napiszą karta była podkręcana i gwarancja jej nie obejmuje

ps. najwyraźniej kruciutko żyjesz bo gorsze przekręty w tym kraju odwalają icon_cool3.gif

62.179.30.* napisał:

a ja bede upierdliwy i w kazdym watku bede to zamieszczal:
[b][u][size=24]bynajmniej «wcale, zupełnie, ani trochę, zgoła (zwykle w połączeniu z następującą partykułą nie)»

83.144.72.* napisał:
Hehe ja nigdy takich problemow nie mialem, zeby wysylac karte bezposrednio do dystrybutora icon_wink2.gif Moze dlatego ze mieszkam w duzym miescie, i jest kilka ciekawych sklepow gdzie mozna ubic interes (tzn. dokonac zakupu) ? icon_smile3.gif
Kumplowi jak siadlo mobo zaniosl do sklepu dostal na czas naprawy jakas inna i jest oki icon_wink2.gif

83.25.247.* napisał:
[quote][quote]

Przez O icon_smile3.gif

Narazie wyslalem do federacji maila z opisem sytuacji i kopia umowy gwarancyjnej i zobacze co ich adwokat poradzi, az noz cos ciekawego?icon_smile3.gif

A jak nie to wysylam ta karte co mam i czekam az moja naprawia, bynajmniej bede mial swoja cacy karte :>

A z tym szokerem z pradu to znam numer icon_smile3.gif znajomy mieszka kolo jednego sklepu i ma nowy sprzet co roku calego kompa hehe icon_smile3.gif[/quote]
a ja bede upierdliwy i w kazdym watku bede to zamieszczal:
[b][u][size=4]bynajmniej ?wcale, zupełnie, ani trochę, zgoła (zwykle w połączeniu z następującą partykułą nie)?

Widac nowy nauczyciel sie nam tu szykuje icon_smile3.gif nie polecam slabo platna praca.

Innym razem zrobimy watek o zasadach ortografi itp icon_smile3.gif

62.179.30.* napisał:
sorka ale to slowo mnie niesamowicie drazni bo wiele osob go na tym forum uzywa w ogole bez sensu ...

83.25.247.* napisał:


Wysylam do dystrybutora poniewaz roczna gwarancja sklepowa minela i teraz musze sam wyslac karte do polskiego dystrybutora, przynajmniej (icon_razz.gif) wysylka jest na ich koszt kurierem.

83.25.247.* napisał:


lozik icon_smile3.gif

83.144.72.* napisał:



A to kiszka :[

Jakis sklep nie tegos albo ja mam szczescie trafiac do sklepow gdzie jak producent daje 3 lata gwary (like Caviar, Gainward, 2 lata MSI) to sklep robi wszystko za klienta w tym okresie.

83.25.247.* napisał:


Tego sklepu co kupilem i tak nie lubie. A poztym dalbym do sklepu tam zanim by ruszyli swoje [gluteus maximus] to trwaloby to o wiele dluzej, sklep ma czas na to do 2tyg. a tutaj w 3dni uwineli, no ale jak widac z marnym skutkie.

83.144.72.* napisał:


A to w ten sposob.
No fakt w sklepach czesto wykorzystuja full time jaki im przysluguje na naprawe icon_sad2.gif

83.25.249.* napisał:
Teraz pewnie przez moj watek, czesc userow forum co maja gainwarda, boi sie gdy nadejdzie ten moment i ich karta padnie, oraz co sie stanie z ich cudowna karta w serwisie icon_smile3.gif

Przezemnie juz maja koszmary nocne icon_wink2.gif

Co tam nowego serwis jeszcze wymysli hehe

CDN.

193.110.229.* napisał:

no niekoniecznie 1 jaskułka wiosny nie czyni (czy jakoś tak ?)

83.25.249.* napisał:


Nigdy nic nie wiadomo, moga popasc w rutyne :>

83.25.226.* napisał:
Witam witam hehe
Za namowa paru osob napisalem email do Federacji konsumentow i dzis mi odpisali a oto tresc:

CODE


Szanowny Panie!



Zgodnie z utrwaloną linią orzecznictwa sądowego, wymiana wadliwej rzeczy z tytułu zobowiązania gwarancyjnego powinna nastąpić przez dostarczenie uprawnionemu rzeczy nowej, wolnej od wad (vide: uchwała składu 7 sędziów Sądu Najwyższego z dnia 26.10.1972 r., opublikowane: OSPiKA, poz. 180; uchwała pełnego składu Izby Cywilnej i Administracyjnej Sądu Najwyższego z dnia 30.12.1988 r. w sprawie wytycznych w zakresie wykładni prawa i praktyki sądowej w sprawach rękojmi i gwarancji, opublikowane: Monitor Polski nr 1/1989, poz. 6). Orzecznictwo to jest poparte odpowiednimi komentarzami praktyków do art. 577 § 1 Kodeksu cywilnego. Pomimo, iż orzeczenia Sądu Najwyższego (jak również wytyczne), nie są obowiązującymi w Polsce źródłami prawa, to jednak są one brane pod uwagę przez sądy powszechne jako wskazówka co do kierunku rozstrzygnięcia danego sporu. Orzecznictwo sądów kształtuje również praktykę obrotu handlowego, a w szczególności dobre obyczaje kupieckie, których przedsiębiorca powinien przestrzegać przy prowadzeniu działalności gospodarczej. Prowadzenie działalności gospodarczej w sposób naruszający dobre obyczaje kupieckie, stanowi podstawę do występowania z roszczeniami przewidzianymi ustawą z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. nr 47 poz. 211 ze zm.).



Proszę powołać się na wyżej przytoczone argumenty i zażądać wydania rzeczy fabrycznie nowej, wyznaczając termin w którym będzie Pan oczekiwał na wymianę (np. 14 dni). Po bezskutecznym upływie tego terminu proponuję zwrócić się o podjęcie interwencji do najbliższego Klubu FK. Ich aktualny spis znajdzie Pan na naszej stronie internetowej www.federacja-konsumentow.org.pl.



Z poważaniem



Michał Herde, Stołeczny Klub Federacji Konsumentów



Dzis wieczorkiem napisze sobie spokojnie maila do MMV i zobaczymy jaka bedzie ich reakcja ]:->

80.53.11.* napisał:
Wystarczy że podeślesz kopię maila laugh.gif :wink: (brawo dla Michała Herde!)

83.25.248.* napisał:
[quote]Wystarczy że podeślesz kopię maila laugh.gif :wink: (brawo dla Michała Herde!)[/quote]

Juz napisalem, dlugi wyczerpujacy list do glownego kierownika firmy MMV smile.gif bo jak ostatnio cos pisalem do dzialu obslugi klienta to nikt nawet nie odpisal.

Wiec zobaczymy co Pani kierowniczka na to smile.gif

80.53.11.* napisał:
[quote][quote]Wystarczy że podeślesz kopię maila laugh.gif :wink: (brawo dla Michała Herde!)[/quote]

Juz napisalem, dlugi wyczerpujacy list do glownego kierownika firmy MMV smile.gif bo jak ostatnio cos pisalem do dzialu obslugi klienta to nikt nawet nie odpisal.

Wiec zobaczymy co Pani kierowniczka na to smile.gif[/quote]

Mam nadzieję że zapisałeś sobie na serwerze poczty tego maila do "wysłanych" biggrin.gif
Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na dalszy rozwój zdarzeń biggrin.gif

83.25.234.* napisał:
Hmm wyslalem wczoraj list do Kierowniczki serwisu ale e-mail wrocil bo nie ma takiego adresu, no to w ciagu dnia wyslalem jeszcze raz i tak samo, trudno wyslalem teraz do Zastepcy Kierownika (kobieta) icon_smile3.gif dodajac ze tamto konto nie istnieje i czekam teraz na odpowiedz.
Jak jej nie dostane to wysle do Kierownika dzialu sprzedarzy o dziwo tez kobieta :]
Patrzac po stanowiskach to miejsca kierownicze zajmuja kobiety icon_smile3.gif nic dziwnego, ze tam taki burdel hyhy

Ps. jezeli ten post czytaja kobietki to zartowalem icon_wink2.gif

217.97.169.* napisał:


Kolego w 1 kolejności saphire nie produkuje GF happy.gif. A poza tym ja tez jestem zwolenikiem gainwardu tylko co zrobic ze mamytakie takiego <B>HUJOWEGO</B> Przedstawicela w naszym tez HUJOWYM kraju.

PRZEPRASZAM ZA PRZEKLEŚSTWA ALE MNIE PONIOSŁO

83.25.231.* napisał:
No i dostalem odpowiedz, z MMV

CODE


Szanowny Panie,



W nawiązaniu do pańskiego e-maila pragnę zapewnić, że w naszej działalności

zawsze stosujemy się do obowiązujących przepisów prawa i dokładamy starań by

nasi Klienci czuli się zadowoleni z obsługi.

W opisywanej przez Pana sprawie z przykrością muszę stwierdzić, że nie mamy

możliwości wymiany Pańskiego urządzenia na fabrycznie nowe z uwagi na fakt

zaprzestania produkcji tego modelu.  Jednocześnie zwracam uwagę na to, iż

otrzymał Pan urządzenie wolne od wad, co potwierdził Pan w rozmowie

telefonicznej z pracownikiem Pomocy Technicznej. Razem z urządzeniem

otrzymał Pan kartę gwarancyjną z 3-letnim okresem gwarancyjnym (biegnącym od

15 marca 2004 r.) Nieznaczne ślady używania w żaden ujemny sposób nie

wpływają na poprawne działanie urządzenia. Jednakże jesteśmy gotowi wymienić

Pańską kartę na inną wolną od wad.

Mam nadzieję, że w taki chociaż sposób Panu pomożemy.



No i tak sie sprawa przedstawia, i raczej nic sie wiecej nie da zrobic, tak jest polskie prawo skonstruowane, ze wymienia na karte "wolna od wad", teraz nie wiem wysylac i czekac az wybiora mi inna z odzysku? bylaby to loteria jaka inna karte maja w serwisie :/

Dzwonila jeszcze do mnie na komorke, i nic wlasciwie wiecej z tego nie wyszlo niz poprzednio.

Potestuje, pokatuje tego gf zeby sie niezle rozgrzal :> moze jakies bledy beda w grafice hehe jaki program polecanie na rogrzewke? :>

Sprobuje sie dowiedziec czy udalo by mi sie za malutka doplata dostac moze lepsza karte :>

Narazie sie zastanawiam co by tu jeszcze mozna zrobic...

CDN...

80.53.11.* napisał:
Szkoda icon_cry.gif
A do rozgrzewki proponuję HALO icon_biggrin3.gif rozgrzewa bardziej niż wszystkie Mark-i - zmierzone icon_wink3.gif
Oby Ci się udało zamienić z dopłatą - tak by było lepiej dla wszystkich icon_biggrin3.gif

Pozdrawiam icon_exclaim.gif

80.54.85.* napisał:
zarznij ja i niech daja nowego fx 5600u II albo ti4200 GS icon_smile3.gif

83.30.18.* napisał:
Chyba z dopłatą nie przejdzie... Próbowałem już tak kiesyś, i tylko działając jak firma masz ewentualnie taką możliwość, ale klientowi końcowemu raczej nie pójdą na rękę... A szkoda, bo to było niezłe rozwiązanie!

83.25.250.* napisał:


Trudno :> koniec dlugiej historyjki z serwisem gainwarda, teraz troche poczekam az gf4 calkowiecie wypadna im z obiegu i mojej karcie zdarzy sie wypadek icon_wink2.gif i wtedy cosik lepszego bede zadal icon_smile3.gif

pozdro. all

217.97.120.* napisał:


"SKRYTOBUJCA moze nie powinienem tego pisac ale potraktuj ta karte pradem. Tylko tak aby sie spalila bez sladu." heh widze jestes moderatorem, jak ja kiedys temat o spaleniu mobo bez sladu zalozylem Reed wyslal mi upomnienie ciekawe czy ty tez dostaniesz. Bo jest to oszustwo. Poza tym ja jestem zadowolony z serwisu Gaina

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 3.51 | SQL: 1 | Uptime: 510 days, 13:55 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl