Temat
Wiecej podkrecam-mniejwszy wynik...
81.15.204.* napisał:
WitamMam grafikę Gainwarda Ti4200 ultra/650 z 3,5ns pamięciami EltronTech+radiatory. Nominalnie działają na 513 MHz a jak wynika z czasu dostępu powinny chulać minimum na 571 MHz więc z radością wziąłem się za podkręcanie. Moje wnioski:
-do częstotliwości ok 590 MHz wynik w 3DMarku 2001 rośnie aż do poziomu ok 13000
-po przekroczeniu 590 MHz wynik drastycznie spada (przy 600 MHz jest ok 12800 pkt)
Dlaczego tak się dzieje?
80.55.249.* napisał:
Hmm, moze po prostu juz sie za bardzo grzeja i karta dostaje zadyszki

83.26.0.* napisał:
pewnie ktoś ma za gorącoa czemu rdzenia nie krecisz daje duzo wiecej niz same pamieci

83.26.0.* napisał:
aha jeszcze 1 po czym wywn9ioskowałeś ze powinny ci chulać minimum na 571 MHz ??? jak to policzyłeś ja mam 4ns to moje na ile niby powinny chulać ??? .Na to ile beda chodzić raczej nie ma zasady wszysko zalezy od indywidualnych możliwośći karty a tym przypadku kości. Nie stawał ci obraz albo nie miałeś jakiech dziwnych "atrakcji w obrazie" podczas testu ?? . Sprawdzięłś jak przesmarowany jest rdzen moze jest na nim niewystarczajaca ilość pasty
212.182.122.* napisał:
Z czasu dostępu można obliczyc jakie powinno byc taktowanie. Dla 3,5ns to własnie 570 mhz, a dla 4ns 500 Mhz
81.15.204.* napisał:
Aha rdzeń jest już na 320 MHz i hula fajnie...Radiatorki są spore (cięte z radiatora na CPU) ale nie powiem bo same pamięci też się nieżle grzeją...
Artefaktów żadnych nie ma (dlatego się dziwię że tak się dzieje).
Częstotliwość pamięci łatwo policzyć:
(1000/czas dostępu)*2 i masz wynik
Twoje 4 ns powinny śmigac na 500 MHz bez problemu.
Mam pytanko-Jak wrzucić foto w JPG do wiadomości na forum???
212.182.122.* napisał:
http://forum./viewtopic.php?t=40237
83.26.0.* napisał:
kurde nie wiedzialem ze da sie obliczyć po czasie dostepu na ile powinny chodzić pamieci, ale juz wiem
62.233.154.* napisał:
pewnie ze sie da. ale jak widzisz nie zawsze sie sprawdza

80.50.90.* napisał:
Właśnie jest na odwrót.
217.113.228.* napisał:
Szybsza pamięć dużo daje w wyższych rozdzielczościach ponieważ tekstury w większych rozdziałkach więcej zajmują pamięci i szyny danych a kręcenie rdzenia przyśpiesza szczegulnie wyświeltlanie grafiki w małych rozdzielczościach 640x480Pozdrawiam
Podobne tematy
Działy
Copyright © 2002-2025 | Prywatność | Load: 30.06 | SQL: 1 | Uptime: 43 days, 17:57 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl