Temat
jednostki pixel shader
213.77.205.* napisał:
wie ktoś może ile jednostek pixel shader mają fx5800???wszędzie szukałem ale nigdzie nie znalazłem,dowiedziałem sie tylko ,że fx5600 ma 1,a fx 5900 4
80.50.119.* napisał:
tez chyba raczej 462.121.67.* napisał:
jednostek pixel shader ma tyle ile potokow czyli teoretycznie 8 a co do vertex shaderow to ma 3
213.77.205.* napisał:
vertex ma co najmniej 4 bo fx 5600 ma 4,sprawdzałem programem aida32
pixel shader też chyba nie ma 8 bo cinefx2.0(fx 5900)ma 4,a jest to przecież nowszy silnik
62.121.67.* napisał:
nie nie vertex ma 3 na 100% a FX5600 to ma 1 moze 2 co do pixel shadera to nie ma ze tak powiem jednostki. liczy sie to tak na ilosc potokow zdolnych przetworzyc pixel shadera w danej wersji. Czyli jesli karta ma 8 potokow to ma 8 jesli 4 to ma 4 Fx'y maja moze 8 bo 8/1 albo 4 bo /4/2
62.121.67.* napisał:
Fx 5600 tez ma 3 VS80.54.10.* napisał:
5600 ultra:Vertex Sharder: 1
Potoki renderujące: 4
Jednostki teksturujące w potoku: 1
5800 i w góre:
Vertex Sharder: 1
Potoki renderujące: 4
Jednostki teksturujące w potoku: 2
Dane z Chipa z "Wielkiej Księgi Testów" teraz mamy mały problem bo gdzieś mi się przewineło przez oczy żę 5900XT ma 8 potoków i był nawet link do newsa, u kogo jest bląd tego nie wiem.
62.121.67.* napisał:
nie vertex shadery sa 3 zarowno w FX 5600 jak i 5800 i 5900 a potoki renderujace to w FX 5800 i 5900 8/1 lub 4/2 a w FX 5600/5700 to 4/1 lub 2/2. 1 vertex shader to ma gf3
213.77.205.* napisał:
http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/geforce-fx_2.htmlrzeczywiście vertex shadery są 3,
nie wiem dlaczego aida32 pokazuje mi różne śmieszne dane:vertex shader-4,pixel shader-1
Podobne tematy
Działy
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 5.09 | SQL: 1 | Uptime: 753 days, 10:43 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl