Temat
Riddickbenchmark
83.238.80.* napisał:
http://www.benchemall.com/download/RiddickBenchmark.exeJakie macie wyniki za pomocą "RiddickBenchmark.exe"
83.20.79.* napisał:
wynik uzyskany za pierwszym razem:
1024x768 maximum detail , sound ON, Model shadow ON, shader mode 2.0
a64 3200+2520mhz, asus 6800GT 128Mb bez OC stery 71.89
Average: 37.42, Min: 17.83, Max: 66.47
83.238.80.* napisał:
narescie ktos sie znalazla to moje wyniki
1024x768 maximum detail , sound off, Model shadow ON, shader mode 2.0
Average Frame rate: 31.19
Min Frame rate: 19.52
Max Frame rate: 75.41
83.238.80.* napisał:
przydal by sie ktos z 9800pro lub x800szkoda ze niemam tej gry a czt ten RiddickBenchmark chodzi na demie
porzyczylem gierke i mam takie wyniki na niepodkreconej karcie
sound: On
Anisotropy: 1.00, Shader Mode: 2.0 GF FX, R9700+, Model Shadows: On
640x480 not selected.
800x600 not selected.
1024x768 Average: 28.48, Min: 15.14, Max: 48.74
1280x1024 not selected.
1600x1200 not selected.
sound: Off
Anisotropy: 1.00, Shader Mode: 2.0 GF FX, R9700+, Model Shadows: On
640x480 not selected.
800x600 not selected.
1024x768 Average: 28.62, Min: 18.53, Max: 56.24
1280x1024 not selected.
1600x1200 not selected.
83.17.70.* napisał:
Do UMBRELLI :ja sie nie ciesze :/ wiesz wczesniej tez mialem wersje A4 :/ mam PECHA
62.233.148.* napisał:
Tez kiedys robilem test w Riddicku i w rozdzialce 1024x768 detale max shader model 2.0 dzwiek tez on to wynik jaki mialem to cos kolo 12 fpsBTW.Nie ma co sie zachwycac i czekac na jakiegos usera Ati bo prawdopodobnie wyniki bedzie mial bardzo slabe w porownaniu do kart NV... A to dlatego ze Riddick jest gra openGL a Ati jak wiadomo ma te biblioteki glegoko w doopie pozdrawiam
83.238.80.* napisał:
z tego co czytalem to na ati zadnych problemow niemieli
12fps cos skopane w systemie miales
62.233.148.* napisał:
Ale ja nie mowie o problemach tylko o tym ze gra jest napisana pod openGL'u i tutaj karty NV sa wydajniejsze
Mam troche smieci w systemie wiec moze to jest przyczyna takiego wyniku pozdrawiam
83.16.48.* napisał:
ja mam chyba coś nie tenteges, bo na zmodowanym 6200 6600 gT (nazwa) z taktowaniami 540 / 320 mam tylko 15,1 fps (średnio) P4 3,4 GHz 1 GB RAMjakich driverów używacie ?
Zaś co do samego dema - no cóż moje, które używałem do testów jest dużo słabsze - na tym samym sprzecie mam 26 fps. Więc dzięki
83.238.80.* napisał:
ja uzywam sterow 71.89ale zauwazylem ze jak jest poczatek gry i mialem 38fps i wylaczylem w grze synchronizacje to 45fps skoczylo i bylo o niebo plynniej
focus mam do ciebie jedno pytanie czemu ati jest tak slaba w OpenGL czego to jest powodem
chemiczny_ali
wiesz przydaly by sie jakies tesciki 9800 i x800 bo mam duzo znajomych co chca kupic wlasnie te karty i pytaja jak bedzie z wydajnoscia wlasnie w tej grze
83.238.80.* napisał:
ludzie nie poto zapodalem ten temat by sie klucicchcialem tylko jak ktos ma czs niech zapoda wyniki i bedzie git
wojna ati vs nvidia mnie nieinteresuje
83.16.48.* napisał:
Co do ATI i OpenGL - szczerze nie wiem, ale zadziwiające jest jednak to, że np. Karty z serii X800 nie tracą tak bardzo do swoich konkurentów w postaci kart GF 6800, zaś w przypadku Radeona 9800 czy 9600 ta strata jest dużo większa. Mnie to wygląda raczej na "mały" probleem zaniedbywany ze strony ATI w starszych kartach.
Aktualnie siedzę na Intel Graphics Media Accelerato, który ma 4 potoki więc sam nie pamiętam jakie mam drivery
83.25.97.* napisał:
zaraz zrobię test ... (radeon 9800Pro)83.25.97.* napisał:
ha ha ha oto mój wynik 1024x768 Average: 19.39, Min: 7.71, Max: 67.42. dziwny trochę bo normlanie gram na roz. 1280x1024 i fraps nigdy mi nie pokazał poniżej 25fps...83.238.80.* napisał:
molimoa ten wynik masz na podkreconej grafie z podpisu
83.25.67.* napisał:
tak83.16.35.* napisał:
Szczerze powiedziawszy dopiero teraz mnie uswiadamiacie, ze riddick jest pod OpenGl.A to troche dziwne bo gdy w zakladce direct3d ustawiam AA i AF to dziala.
217.96.156.* napisał:
Hmm a u mnie mimo ze ustawie zeby testowal w 1024 to testuje w 800x600. Podobnie jest w grze - nie moge ustawic wyzszej rozdzialki niz 800x600.83.238.80.* napisał:
execto bardzo dziwne jest co ty mowisz
Kaeres
bo to jest teraz wspulna zakladka w nowych forceware
nacisnij pomoc a potem ustawienie wygladzania obrazu i bedziesz wszystko wiedzial
83.16.35.* napisał:
Umbrella, juz nie mam NV83.238.80.* napisał:
a jaki sprzecik masz, moze tescika bys szczelil83.16.35.* napisał:
R9500Pro HerculesaMoze cos tam strzele ale nie lubie za bardzo testowac sprzetu w grach.
Jak znajde czas to zapodam.
edit:
cos jest nie tak. srednio 12 fps niezaleznie od ustawien. jedynie rozdz. zmienia postac rzeczy.
Czy ktos wie dlaczego mam polowe mniej w benchmarku niz najnizszy fps w grze ?
62.179.45.* napisał:
To ja tez sie dopisze,wszystko na default jak wlacza sie benchamark tylko zmiana shadow model na radeon 9700+/gf fx i wyglada to tak(radek na 350/620):1024x768 Average: 19.16, Min: 9.94, Max: 119.10
83.238.80.* napisał:
no ten max to masz bombowy
62.233.148.* napisał:
...bo ten benchmark to jakas zenada i nie warto sobie nim zaprzatac glowy pozdrawiam
212.109.132.* napisał:
Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.050301-1519)Processor: AMD Athlon XP, MMX, 3DNow, ~2.2GHz
Memory: 512MB RAM
DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
Card name: RADEON 9800pro
Driver Version: 6.14.0010.6525
-----------------------------------------------------------
The Chronicles Of Riddick - Escape From Butcher Bay
d:\riddick\system\Win32_x86\SbzEngine.exe -nosound -exec "benchmark BenchemallDemo"
Anisotropy: 1.00, Shader Mode: Auto, Model Shadows: On
640x480 Average: 48.56, Min: 7.55, Max: 91.77
800x600 Average: 37.54, Min: 6.50, Max: 89.70
1024x768 Average: 25.01, Min: 10.71, Max: 87.83
1280x1024 not selected.
1600x1200 not selected.
cat 5.4 .. grafa 460/800
update .. dodalem wyniki z innych rozdzialek
83.27.132.* napisał:
1024x768 maximum detail , sound ON, Model shadow ON, shader mode 8.1a128 32000-25000mhz, ATI 12000
Average: 350, Min: 158,5 Max: 700
o w morde już 7, znowu do roboty
Tak na serio to nie wiem ale demko pomyka na max detalach i 800x600
83.30.208.* napisał:
u mnie takOperating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.050301-1519)
Processor: Intel® Pentium® 4 CPU 2.80GHz (2 CPUs)
Memory: 512MB RAM
DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
Card name: RADEON 9600XT Series (Omega 2.6.25)
Driver Version: 6.14.0010.6525
-----------------------------------------------------------
The Chronicles Of Riddick - Escape From Butcher Bay
d:\riddick\system\Win32_x86\SbzEngine.exe -exec "benchmark BenchemallDemo"
Anisotropy: 1.00, Shader Mode: Auto, Model Shadows: On
640x480 not selected.
800x600 not selected.
1024x768 Average: 11.90, Min: 2.82, Max: 72.93
1280x1024 not selected.
1600x1200 not selected.
62.179.45.* napisał:
W sumie to zastanawiam sie dlaczego az taki max mam bo w zadnym momencie nie ma takiej widocznej plynnosci jak na 120 fps.
83.238.80.* napisał:
ogolnie widze ze te 9800 ten max fps maja znacznie wiekszy od 6600gt
217.96.156.* napisał:
No i tu wychodzi ze 6600gt lepiej "trzyma" fps
62.179.45.* napisał:
Masz po czesci racje,6600gt lepiej trzyma klatki od 9800 ale w 9800 jest tak duzy max bo 9800 ma 256 bit szyne do pamieci co pewnie pozwala jej uzyskiwac takie ilosci klatek.
217.96.156.* napisał:
Tak teoretykujac mozna dojsc do wniosku ze 6600gt majac wieksza wydajnosc fillrate moze obliczyc wiecej wiec ma wiekszy min. fps.
83.28.211.* napisał:
a mnie intryguje wynik Chaosao ile srednia logicznie leci w dol (kazda rozdzielczosc 11fps mniej? ciekawe..) przy wyzszej rozdzielczosc to minimalne troszke skacza. nie mam tej gry ( moze jak mi sie zachce w to grac to kupie ) ale ten benchmark imo jest deczko dziwny przez takie wyniki
212.109.132.* napisał:
hhe .. dokladnie to chcialem pokazac .. ze benchmark jest do bani ..
w 1024 anizo na max mam 40-50fps non top w grze .. w naprawde duzej zadymie moze spadnie do 25-30 fps ..
a benchmark podaje wyniki z ... (wiecie czego)
Podobne tematy
Działy
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 7.49 | SQL: 1 | Uptime: 753 days, 11:36 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl