heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Czwartek 28 marca 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Jak Wgrać Nowe Biosy-pomocy


195.160.180.* napisał:
Witam
Bardzo bym prosił o pomoc z wgraniem nowego biosu do płyty głównej i do karty graficznej oraz zrobienia kopii starej(w razie czego)
Nie mam pojęcia jak to się robi,szukam już jakiś czas i przeczytałem,że trzeba wejść do dosu a ja nawet nie wiem co to jest czy istnieją
jakieś programy albo coś takiego bym mógł bez problemu zmienić biosy
Dzięki za pomoc Markomareki1

213.76.227.* napisał:
Jezeli komputer dziala poprawnie, a do tego nie masz o tym żadnego pojecia i nie chce Ci sie/nie umiesz poszukac to nie ruszaj biosu, a juz napewno nie w karcie graficznej!


195.160.180.* napisał:
właśnie o to chodzi,że nie działa normalnie i nonstop się restartuje i pisze,że mam zmienić bios lub kartę graficzną

83.17.115.* napisał:
a może dasz dokładny komunikat?

195.160.180.* napisał:
Pojawił się problem i system Windows zostanie zamknięty aby zapowiedz uszkodzenia komputera.
Upewnij się czy na dysku jest wystarczająco dużo miejsca. Jeżeli sterownik jest zident yfikowany w komunikacie stop wyłącz go lub skontaktuj się z producentem w sprawie aktualizacji sterownika. Spróbuj zmienienia karty wideo.
Skontaktuj się z dostawcą w sprawie aktualizacji systemu bios , wyłącz opcje pamięci systemu bios takie jak buforowanie i przesłanianie.
Jeśli do usunięcia lub wyłączenia składników musisz użyć trybu awaryjnego, ponownie uruchom komputer, naciśnij F8 i wybierz opcję tryb awaryjny
Informacje techniczne:
***STOP: 0x0000008E(0xC0000005,0xF48F0B4A,0x0B699E8,0x00000000)
Rozpoczynanie zrzucania pamięci fizycznej
Zrzut pamięci fizycznej został zakończony ,w sprawie dalszej pomocy skontaktuj się z administratorem systemu lub obsługą techniczną


83.17.115.* napisał:
i w jakich momentach komputer sie resetuje?

bios do swojej płyty razem z instrukcją jak zainstalować znajdziesz na stronie producenta płyty. Co do grafiki to spróbuj zainstalować inne sterowniki od tych które masz obecnie. Zobacz czy na płycie nie masz "spuchniętych" kondensatorów. W biosie lub jakimś programem (everest, speedfan) sprwadź wszystkie temperatury, ściągnij memtesta i sprawdź pamięci i hdtune do sprawdzenia dysku. Jeśli masz cokolwiek podłączone pod usb to odłącz to i sprawdź wtedy jak komputer będzie sie zachowywał. Możesz jeszcze odłączyć wszystko co masz na pci.
Tu jest jeszcze ciekawy temat który warto poczytać: http:///forum/index.php?showtopic=104416

195.160.180.* napisał:
tutaj podaję co mi pokazał ten debugging tools bo ja nietrybię co jest grane a jest to z dzisiejszego restartu

Microsoft ® Windows Debugger Version 6.5.0003.7
Copyright © Microsoft Corporation. All rights reserved.


Loading Dump File [C:\WINDOWS\Minidump\Mini080706-03.dmp]
Mini Kernel Dump File: Only registers and stack trace are available

Symbol search path is: *** Invalid ***
****************************************************************************
* Symbol loading may be unreliable without a symbol search path. *
* Use .symfix to have the debugger choose a symbol path. *
* After setting your symbol path, use .reload to refresh symbol locations. *
****************************************************************************
Executable search path is:
*********************************************************************
* Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. *
* *
* The Symbol Path can be set by: *
* using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable. *
* using the -y <symbol_path> argument when starting the debugger. *
* using .sympath and .sympath+ *
*********************************************************************
Unable to load image ntoskrnl.exe, Win32 error 2
*** WARNING: Unable to verify timestamp for ntoskrnl.exe
*** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for ntoskrnl.exe
Windows XP Kernel Version 2600 (Service Pack 2) UP Free x86 compatible
Product: WinNt, suite: TerminalServer SingleUserTS
Kernel base = 0x804d7000 PsLoadedModuleList = 0x805531a0
Debug session time: Mon Aug 7 13:37:15.546 2006 (GMT+2)
System Uptime: 0 days 0:03:16.171
*********************************************************************
* Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. *
* *
* The Symbol Path can be set by: *
* using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable. *
* using the -y <symbol_path> argument when starting the debugger. *
* using .sympath and .sympath+ *
*********************************************************************
Unable to load image ntoskrnl.exe, Win32 error 2
*** WARNING: Unable to verify timestamp for ntoskrnl.exe
*** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for ntoskrnl.exe
Loading Kernel Symbols
.................................................................................
Loading unloaded module list
......................
Loading User Symbols
*******************************************************************************
* *
* Bugcheck Analysis *
* *
*******************************************************************************

Use !analyze -v to get detailed debugging information.

BugCheck 1000008E, {c0000005, f48cdb4a, b84b29e8, 0}

***** Kernel symbols are WRONG. Please fix symbols to do analysis.

*** WARNING: Unable to verify timestamp for klif.sys
*** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for klif.sys
Probably caused by : klif.sys ( klif+1bf08 )

Followup: MachineOwner
---------


83.17.115.* napisał:
jakiego masz antywira? kasperskyego? no i jakiego masz firewalla?

195.160.180.* napisał:
antyvir to kaspersky a firewall to outpost a czemu

83.17.115.* napisał:
odinstaluj kasperskyego i wszystko co jest z nim związane (katalogi, wpisy w rejestrze), zainstaluj np.avasta i zobaczysz czy dalej będzie sie to działo. Zrób jeszcze skan programem hijack i wklej tutaj loga.

195.160.180.* napisał:
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 15:16:59, on 2006-08-07
Platform: Windows XP Dodatek SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\Logitech\iTouch\iTouch.exe
C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus 6.0\avp.exe
C:\Program Files\Microsoft IntelliPoint\point32.exe
C:\Program Files\CPUCooL\CooLSrv.exe
C:\Program Files\Norton SystemWorks\Norton Utilities\NPROTECT.EXE
C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus 6.0\avp.exe
C:\Program Files\Gadu-Gadu\gg.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\Program Files\Agnitum\Outpost Firewall\outpost.exe
C:\WINDOWS\system32\pctspk.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~1\SPEEDD~1\nopdb.exe
C:\WINDOWS\System32\MsPMSPSv.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\WinRAR\WinRAR.exe
C:\DOCUME~1\xp\USTAWI~1\Temp\Rar$EX00.765\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.wp.pl/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Program Files\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IntelliPoint] "C:\Program Files\Microsoft IntelliPoint\point32.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Outpost Firewall] "C:\Program Files\Agnitum\Outpost Firewall\outpost.exe" /waitservice
O4 - HKLM\..\Run: [OutpostFeedBack] C:\Program Files\Agnitum\Outpost Firewall\feedback.exe /dump:os_startup
O4 - HKLM\..\Run: [kav] "C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus 6.0\avp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RunDLL32.exe NvMCTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\RunServices: [˙_zskKRGQKXP_GS] C:\WINDOWS\system32\_zskdmwinEVZOM\SG_PXKQGRK.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Gadu-Gadu] "C:\Program Files\Gadu-Gadu\gg.exe" /tray
O9 - Extra button: Ochrona WWW - {1F460357-8A94-4D71-9CA3-AA4ACF32ED8E} - C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus 6.0\scieplugin.dll
O9 - Extra button: Szybkie dostosowywanie programu Outpost Firewall Pro - {44627E97-789B-40d4-B5C2-58BD171129A1} - C:\Program Files\Agnitum\Outpost Firewall\Plugins\BrowserBar\ie_bar.dll
O16 - DPF: {0EB0E74A-2A76-4AB3-A7FB-9BD8C29F7F75} (CKAVWebScan Object) - http://www.kaspersky.pl/resources/virusscanner/kavwebscan_unicode.cab
O16 - DPF: {5508547B-4F40-4005-AE0C-343C985DACE1} (WebCamX Control) - http://83.14.117.14:81/cab/install.cab
O16 - DPF: {5A09E43F-A0A7-4ABF-AF80-11367CF1DC8F} (MainControl Class) - http://mks.com.pl/skaner/SkanerOnline.cab
O16 - DPF: {7D30109B-DD2B-4339-BE80-1CD48723C2BC} (LiveX(v6.0.1.0)) - http://83.14.117.14:81/cab/Live.cab
O16 - DPF: {9A9307A0-7DA4-4DAF-B042-5009F29E09E1} (ActiveScan Installer Class) - http://acs.pandasoftware.com/activescan/as5free/asinst.cab
O16 - DPF: {EF791A6B-FC12-4C68-99EF-FB9E207A39E6} (McFreeScan Class) - http://download.mcafee.com/molbin/iss-loc/mcfscan/2,1,0,4815/mcfscan.cab
O20 - AppInit_DLLs: index.dat C:\PROGRA~1\Agnitum\Outpost Firewall\wl_hook.dll
O20 - Winlogon Notify: klogon - C:\WINDOWS\system32\klogon.dll
O23 - Service: Kaspersky Anti-Virus 6.0 (AVP) - Unknown owner - C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus 6.0\avp.exe" -r (file missing)
O23 - Service: CPUCooLServer Service (CPUCooLServer) - Unknown owner - C:\Program Files\CPUCooL\CooLSrv.exe
O23 - Service: Norton Unerase Protection (NProtectService) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Norton SystemWorks\Norton Utilities\NPROTECT.EXE
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Outpost Firewall Service (OutpostFirewall) - Agnitum Ltd. - C:\Program Files\Agnitum\Outpost Firewall\outpost.exe
O23 - Service: PCTEL Speaker Phone (Pctspk) - PCtel, Inc. - C:\WINDOWS\system32\pctspk.exe
O23 - Service: Speed Disk service - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\NORTON~1\SPEEDD~1\nopdb.exe
O23 - Service: SymWMI Service (SymWSC) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe



83.17.115.* napisał:
nie widze tutaj nic strasznego. W każdym razie odinstaluj kasperskyego, błąd w klif.sys wskazuje że to on jest odpowiedzialny za błedy. Tylko usuń dosłownie wszystko co jest z kasperskym związane, uzyj jakiegoś cleanera rejestru i za pomocą niego usuwaj.

195.160.180.* napisał:
wywaliłem wszystko od kasperskiego włanczam sobie gierkę i co restart
podaję minidump z programu debugging tools
Microsoft ® Windows Debugger Version 6.5.0003.7
Copyright © Microsoft Corporation. All rights reserved.


Loading Dump File [C:\WINDOWS\Minidump\Mini080706-04.dmp]
Mini Kernel Dump File: Only registers and stack trace are available

Symbol search path is: *** Invalid ***
****************************************************************************
* Symbol loading may be unreliable without a symbol search path. *
* Use .symfix to have the debugger choose a symbol path. *
* After setting your symbol path, use .reload to refresh symbol locations. *
****************************************************************************
Executable search path is:
*********************************************************************
* Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. *
* *
* The Symbol Path can be set by: *
* using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable. *
* using the -y <symbol_path> argument when starting the debugger. *
* using .sympath and .sympath+ *
*********************************************************************
Unable to load image ntoskrnl.exe, Win32 error 2
*** WARNING: Unable to verify timestamp for ntoskrnl.exe
*** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for ntoskrnl.exe
Windows XP Kernel Version 2600 (Service Pack 2) UP Free x86 compatible
Product: WinNt, suite: TerminalServer SingleUserTS
Kernel base = 0x804d7000 PsLoadedModuleList = 0x805531a0
Debug session time: Mon Aug 7 15:46:03.187 2006 (GMT+2)
System Uptime: 0 days 0:08:50.828
*********************************************************************
* Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. *
* *
* The Symbol Path can be set by: *
* using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable. *
* using the -y <symbol_path> argument when starting the debugger. *
* using .sympath and .sympath+ *
*********************************************************************
Unable to load image ntoskrnl.exe, Win32 error 2
*** WARNING: Unable to verify timestamp for ntoskrnl.exe
*** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for ntoskrnl.exe
Loading Kernel Symbols
...................................................................................................................................................................
Loading unloaded module list
.........
Loading User Symbols
*******************************************************************************
* *
* Bugcheck Analysis *
* *
*******************************************************************************

Use !analyze -v to get detailed debugging information.

BugCheck 1000008E, {c0000005, f48f5b4a, bab89a20, 0}

***** Kernel symbols are WRONG. Please fix symbols to do analysis.


Followup: MachineOwner
---------


195.160.180.* napisał:
a może ktoś mi prześle plik ntoskrnl.exe znajdujący się w c/windows/system32/i może jak go podmienię to będzie ok.
ważne jest by jak ktoś zechciał mi go wysłać to żeby miał system xp prof.+sp2
markomarecki1wp.pl


195.160.180.* napisał:
niestety podmianka pliku nic nie dała szkoda

213.76.227.* napisał:
W hjt usun:
O4 - HKLM\..\RunServices: [˙_zskKRGQKXP_GS] C:\WINDOWS\system32\_zskdmwinEVZOM\SG_PXKQGRK.exe

Sprawdz dysk programem diagnostycznym i zobacz czy nie ma uszkodzonych sektorow, warto tez sprawdzic ram memtestem -> www.memtest.org
Procesor masz podkrecony?

Jezeli chcesz cos dopisac do swojego postu uzywaj przycisku ZMIEN zamiast nowy post!


Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.03 | SQL: 1 | Uptime: 476 days, 1:03 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl