heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Niedziela 22 grudnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

neostrada i bład 650


217.99.97.* napisał:
Cześć.

Mam pytanie. Czy ktoś w trakcie rejestracji neostrady (nie wiem, czy dobrze to nazwałem, może bardziej pasowało by określenie - aktywacja) miał do czynienia z błędem 650 (?!) Wyświetla się to u mnie w trakcie łączenia z neo - połączenie nie zostaje nawiązane za to wyskakuje komunikat o tymże błędzie... W instrukcji niby pisze żeby skontaktować się z infolinią, ale to co tam gadają (dzwoniłem) to wygląda tak jakby chcieli a nie mogli...

Ktoś doświadczył tego problemu? Wiecie jak sobie z tym poradzić? Czy jednak będę zdany na łaskę i niełaskę naszego telekomicznego operatora??

217.97.243.* napisał:
No dobra, ale powinienes wiedziec co ten blad 650 oznacza, jak nie wiesz co oznacza to jak mamy Ci pomóc? Tej informacji powinna Ci właśnie udzielić osoba z infolinii.

217.99.97.* napisał:
Jak dziś rozmawiałem z jakąś (chyba) blondynką icon_sad2.gif to nie umiała mi odpowiedzieć co to takiego jest błąd650.... Moze sie dodzwonie w najbliższym czasie i ktos normalniejszy udzieli mi odpowiedzi

217.97.243.* napisał:
probuj, po to sa tego typu komunikaty zeby diagnozowac i ten blad na pewno cos oznacza, na razie moze oznaczac wszystko, to mnie wlasnie w tpsa rozbraja, nie przekierowywala Cie pani czasami na 5 innych numerow? icon_smile2.gif siedzi pan/pani ktora nic nie wie, jak nie bedzie wiedziec to spytaj jej sie kto powinien wiedziec...

80.53.147.* napisał:
W którym momencie występuje ten błąd? Podaj więcej szczegółów technicznych to spróbujemy coś wykobminować.

62.93.98.* napisał:
to jest chyba ż elinia nie skrosownaa

62.89.115.* napisał:
650 to jest brak podlaczenia lini do modemu
Mam to samo - czekam juz ponad 2 tygodnie na neo, oni upieraja sie ze mi skonfigurowali i scrossowali linie poprawnie a jednak niedziala.
Testowalem na 2ch komputerach, nawet modem juz wymienialem i nic.
Wiec zglosilem reklamacje i nadal czekam - teraz w dodatku niepotrafia mi jednoznacznie odpowiedziec ile bede czekal na rozpatrzenie reklamacji...
Raz zaproponowali zebym zamowil montera ale jak jego wezwanie nie bedzie uzasadnione to 700 zl idzie sie jeb..
noi czekam.............

213.76.2.* napisał:
dziś ponownie rozmawiałem z gościem z infolinii... tym razem jakiś bardziej kapujący mi się trafił... powiedział mi, że dwie diodki na stale świecące to znaczy że zmieniono STATUS sieci na ADSL, ale FIZYCZNIE jeszcze tego nie zrobiono - kazali poczekać jeszcze kilka dni icon_cry.gif

Oby nie było tak kiepsko jak w przypadku Mastaha icon_confused2.gif

62.89.115.* napisał:
I doczekalem sie laugh.gif
Badzcie cierpliwi i dzwoncie codziennie, pytajcie sie jak tam sprawy sie posowaja(btw najlepiej sie dodzwonic rano - zero kolejek do konsultantow). Jak powiedza ze wszystko ustawione a u was dalej niedziala to zlozcie reklamacje i dalej sie dopytujcie, kiedys nadejdzie i wasz dzien icon_biggrin3.gif
Laczny czas oczekiwania zamknal sie w 14 dniach roboczych

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.80 | SQL: 1 | Uptime: 753 days, 9:13 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl