heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Niedziela 22 grudnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Problem z modemem?(UPC) kompem?


62.179.68.* napisał:
Otoz czasem zostawiam kompa na noc aby posciagac pliki. Wszystko niby dobrze wylaczam monit. Wstaje rano aby zobaczec co i jak a tu brak polaczenia z netem icon_eek2.gif U mnie jest tak ze jak sie rozlacza modem to mam na pasku zadac o bezpiecznym rozlaczaniu, ale nic takiego nie bylo. Myslalem ze to jakis blad. Na drugi dzien siedze sobie w necie a tu znowu nie ma netu, o co lazi? Modem sie nie rozlacza ani nic a nagle gubi polaczenie, tzn nie pisze ze "Nie mozna wyswietlic strony" tylko pisze ze szuka albo cos w tym stylu i jakies IP i tak mozna czekac az do smierci icon_biggrin3.gif Natomiast jak restartne winde do wszystko powraca do normy icon_smile3.gif
Jesli co kolwiek z tego zrozumieliscie do dobrze icon_razz.gif i prosze o pomoc

62.179.68.* napisał:
Tutaj jest screen co sie dzieje bo wlasnie przed chwila znowu mialem problem icon_sad2.gif
user posted image

80.50.33.* napisał:
Hm.... wg mnie to .... cache modemu sie zapelnia icon_razz.gif
a tak na serio, to wydaje mi sie, ze to cos UPC robi.... zadzwon do nich i sie spytaj czemu tak jest. opieprz ich i powinno sie poprawic icon_razz.gif

62.179.68.* napisał:
No wlasnie wydaje mi sie ze nie unich jest przyczyna bo po restarcie kompa wszystko normalnie dziala

80.50.33.* napisał:
masz zmienne czy stale IP icon_question.gif


btw, jak Ci sie znowu cos takiego stanie, to odpal:
pod w2k/XP start -> uruchom -> cmd -> IPCONFIG /ALL
pod w98/me start -> uruchom -> winipcfg

i sprawdz czy masz ustawione IP + maska + brama + dns'y

62.179.68.* napisał:
Zrobilem tak jak mowiles i daje tu screna:
user posted image

80.50.33.* napisał:
a podlacz modem przez sieciowke... moze to cos pomoze

62.179.68.* napisał:
Sieciowke mam zajeta icon_sad2.gif Bo przez sieciowke podlaczam net do drugiego kompa

62.179.65.* napisał:
Sprawdzilem przez sieciowke net chodzi dobrze

80.50.33.* napisał:
no to masz odpowiedz icon_razz.gif cos z usb

62.179.65.* napisał:
Na to wyglada, trzeba bedzie dzwonic do servisu aby to zrobili icon_smile3.gif Bo ogolnie USB w kompie dziala icon_smile3.gif A moze byz przyczyna to ze mam USB 2.0 ?

217.98.136.* napisał:
Hmm... A komp np. nie usypia, nie przechodzi w stan oszczędzania energii lub coś podobnego?

62.179.61.* napisał:
Nie bo jak siedze w dzien tez nagle "ginie" internet

62.179.0.* napisał:
ja bym tego głośno nię mówił icon_biggrin3.gif icon_cool3.gif icon_eek2.gif icon_wink3.gif nigdy nie wiesz z kim rozmawiasz icon_smile3.gif looknij se w mój profil icon_biggrin3.gif

217.30.131.* napisał:


To sie dopiero nazywa "wpasc" icon_wink3.gif icon_wink3.gif icon_smile3.gif

80.50.76.* napisał:
o icon_lol.gif icon_wink2.gif

62.87.175.* napisał:
Mam to samo w Dialogu, odkąd przeszedłem na modem NetMod USB. Objawy podobne, często bardziej drastyczne. Często zaiwesza mi połaczenie, nic nie sciaga, nic nie wysyla, pomaga tylko restart. A równie często restartuje kompa. Później mam taki komunikat w event'ach:
user posted image

62.179.61.* napisał:
[quote]Mam to samo w Dialogu, odkąd przeszedłem na modem NetMod USB. Objawy podobne, często bardziej drastyczne. Często zaiwesza mi połaczenie, nic nie sciaga, nic nie wysyla, pomaga tylko restart. A równie często restartuje kompa. Później mam taki komunikat w event'ach:
user posted image[/quote]
No to mamy ten sam problem icon_smile3.gif
[quote="wizjonerek"ja bym tego głośno nię mówił nigdy nie wiesz z kim rozmawiasz looknij se w mój profil[/quote]
Ups nie wiedzialem icon_razz.gif Juz zwolnilem sieciowke icon_wink2.gif

62.87.175.* napisał:
virtuomaniak --> A próbowaleś przez szeregowy, albo przez sieciówkę? Nie mam kabla do szeregowego, a siec mam tylko skrosowany, dlategop nie mogę u siebie tego sprawdzić.

62.179.61.* napisał:
Przez scieciowke dziala dobrze

62.87.228.* napisał:
No to trzeba mi kupic kabelek:))

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 3.34 | SQL: 1 | Uptime: 58 days, 19:31 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl