Temat
Obudowa Aż Pali Się Do Pracy!
83.17.103.* napisał:
siema siema! jestem początkujący w świecie modingu kompów i zabardzo się na tym jeszcze nie znam.Mimo tego mówiąc skromnie i nie popadając w samo zachwyt
myślę, że obudowa wygląda nieźle, a jak wy sądzicie?
http://img381.imageshack.us/my.php?image=komp0am.jpg
Daję jedno zdjęcie ponieważ druga strona wygląda tak samo
...i czekam na ocenę szacownego jurry
195.150.76.* napisał:
chwali sie ze zrobiles cos innego niz kwadratowe okno + katoda. Ale to jeszcze troche za malo zeby to modem nazwac. Pracuj, sadzac po wygladzie tych plomieni masz jakie takie zdolnosci w tym zakresie wiec moze cos z tego wyjsc.83.17.60.* napisał:
Czy ekspozycja akurat tego fragmentu wnetrza jest świadoma czy "samo tak wyszło"?83.28.24.* napisał:
Płomień ok, ale kolory tragiczne [ sraczkoburaczana czerwień + jasny niebieski ]. Radziłbym przemalować na jakiś jednolity kolor.212.76.62.* napisał:
podziwianie drabinki do HDD jest nudne, bo takie ma każdyZrób coś z kablami
EDIT
Przemaluj na JEDEN fajny kolorek np złoty
83.30.71.* napisał:
Mi też sie kolorystyka nie podoba, ale płomienie całkiem ciekaweMoże cos więcej byś zrobił, jakis modzik kabli, zasiłki dodatkowo ??
84.234.127.* napisał:
Wycięcie nawet ok, malowanie ok (kolory to kwestia gustu), cos innego niż kwadrat/prostokąt a więc duzy +83.17.103.* napisał:
spox, to dopiero początek, kolorki mi sie podobają bo są z palety Opla Calibry i Seata Ibizy w metalicua poza tym plexa przyciemniona na niebiesko i wentyl jest niebieski, powoli wszystko bede upiększał,
tylko na święta nie chcialem miec mobo postawionego na kołkach dlatego złożyłem.
NAZIR: Samo tak wysło
Andrek: To jest ciemny niebieski
83.17.118.* napisał:
mi sie zdaje ze kolory powinny byc lepiej dobrane i inne ... oraz troche plexy lub siatki alu... i odrazu bedzie lepiej torche czerwonych diód83.17.103.* napisał:
mi sie zdaje ze kolory powinny byc lepiej dobrane i inne ... oraz troche plexy lub siatki alu... i odrazu bedzie lepiej torche czerwonych diód
plexa jest i mówiłem, że to dopiero początek
217.98.242.* napisał:
i od początku idziesz w ślepą uliczkęweź kartkę... narysuj szkic obudowy.. potem zacznij fantazjować... Idąc Twoim śladem ciagle będziesz miał tą samą obudowę, tylko zmieni się jej kolor, ewentualnie bedzie miała wiecej dziur.. ale co z tego... skoro nie wniesie nic nowego do modingu. Idź na całość.. zrób coś bardziej finezyjnego niż zwykłe okno... dodaj jakieś obramówki... powiesz nei wiesz z czego.... z byle czego.. co Ci wpadnie w łapy.. potem zawsze można to szpachlą zaplajstrować i bedzie jak z fabryki
moze oglądnij ulubiony film.. i tam poszukaj inspiracji... nie bój się rzucić na głęboką wodę... Wielu zaczeło od brodzika i albo nie skończyli albo pozostali na bardzo skromnej modyfikacji...
na mnie nie patrz ja na razie nie mam czasu dokańczać moda swego
212.76.62.* napisał:
Pelzak, dzieki za inspiracjeIde oglądać, czytać i grać na kompie w Diune Franka Herberta, (mod będzie nieprędko, o ile będzie, ja potrafie najprostrze rzeczy zepsuć... )
House Atredies, from water world Caladan...
House Harkonnen, from volcanic and wasteland Giedi Prime...
House Ordos, from iceworld Draconis IV...
Aż mi sie wyobraźnia włączyła...
81.168.250.* napisał:
Kolory ... hmm 1/10 -- wg mnie sie gryziezrob cos z frontem i poukladaj kabelki
83.24.168.* napisał:
No zgadzam sie sie z przedmówcami ... kolory niewyszukane - chyba ktos tu jest daltonistą. Niebieski, czerwony i fioletowy nie za bardzo ze sobą pasują. Jak zobaczyłem fotke to mnei zęby zabolały80.55.134.* napisał:
może nie wyszło super ale widać chęć zrobienia czegoś ciekawegotrzymam kciuki za być może następny mod ;]
83.19.30.* napisał:
najgorzej nie jest ale jeszcze troche pracy jest powodzenia83.17.103.* napisał:
No zgadzam sie sie z przedmówcami ... kolory niewyszukane - chyba ktos tu jest daltonistą. Niebieski, czerwony i fioletowy nie za bardzo ze sobą pasują. Jak zobaczyłem fotke to mnei zęby zabolały
No widzisz ja jestem daltonistą, a Ty jesteś ślepy albo nie umiesz czytać bo pisałem że to jeszcze NIE
koniec prac nad obudową, a kolor to kwestia gustu niebieski kolor dodalem zeby odznaczyc wycięte
płomienie bo bez tego nie rzucałyby się tak w oczy. a czerwony chyba najbardziej pasuje do płomieni, no
chyba ze ktos jest daltonista
83.20.190.* napisał:
kolejny co wycial dziure w boku i kozaczy...szkoda slow...i zrob cos z tymi kolorami, tragedii nie ma, ale jakos to IMHO nie pasuje do siebie.
83.17.103.* napisał:
kolejny co wycial dziure w boku i kozaczy...szkoda slow...
i zrob cos z tymi kolorami, tragedii nie ma, ale jakos to IMHO nie pasuje do siebie.
Jeżeli bym kozaczyl to bym się przechwalał czy cos w tym stylu, a tego nie robie, kolory jak jush pisalem zostana, aha piszac kolejny dajesz mi do zrozumienia ze ktos ma jush taką "dziurę"? Bo nie wydaje mi sie
83.24.28.* napisał:
Jak wiemy najlepszą obroną jest atak... ale stary pokaż klase i przyjmij uwagi (nawet, a może w szczególności) krytyczne...Tutaj ludzie ci tylko mówią co jest źle, albo co im sie nie podoba....
Możesz to wziąć do serca i coś zmienic w wyglądzie budy albo nie... ale nie pień sie bo chyba liczyłeś się z tym, że nie każdemu bedzie się podobał twój ''mod'' i pisząc ten temat miałeś świadomość, a raczej takie było założenie że inni będą to komentowali...
A jak narazie piSHąc takie pie.rdoUy nie dziaUaSH na sVoYą korzyść ;]
no offence
83.17.171.* napisał:
Bardzo mi się odcień czerwonego podoba. Dużo dołeś za oryginalne farby??Dużo lepsze krawędzie są w tym twoim płomyczku niż w niektórych modach z kwadratowym oknem, tylko że mogleś go zrobić troche dalej od hdd bo rzeczywiście pięknych widoków za plexą niema.
I weź sobie do serca słowa PezlaKa bo robiąc bude po kawałku bez wcześniejszego planu nic bardzo oryginalnego nie zrobisz, a przecież niechodzi o to w modingu żeby zamast mieć bude taką jak 100000 innych mieć taką jak 5000 innych.
83.17.103.* napisał:
Spox, myśle i planuje co dalej, za farby nie wiem ile dokladnie bo akurat brat malował całą swoją Calibręa seat stał do naprawy na warsztacie ojca, no i jak zwykle cos zostało , wiem ze z tym oknem mogłem sie przesunąć ale akurat tak wyszlo ze skapnąłem sie jak jush wszystko było złożone i przygotowane pod lakier ale postaram się coś wymysleć z tą drabinką. aha a z tymi krawędziemi chodzi Ci że dopsz wyglądają czy nie bardzo? bo nie zajarzyłem ciąłem to wyżynarką. Podbudowales mnie z tym, ze Ci sie podoba kolorek Nie jestem sam...
Jak wiemy najlepszą obroną jest atak... ale stary pokaż klase i przyjmij uwagi (nawet, a może w szczególności) krytyczne...
Tutaj ludzie ci tylko mówią co jest źle, albo co im sie nie podoba....
Możesz to wziąć do serca i coś zmienic w wyglądzie budy albo nie... ale nie pień sie bo chyba liczyłeś się z tym, że nie każdemu bedzie się podobał twój ''mod'' i pisząc ten temat miałeś świadomość, a raczej takie było założenie że inni będą to komentowali...
A jak narazie piSHąc takie pie.rdoUy nie dziaUaSH na sVoYą korzyść ;]
no offence
thx, zastosuje sie do twojej porady i od dzis nie komentuje komentarzy:-P
83.19.30.* napisał:
e to jeszcze mnie dolaczdo listy kolory fajne ale dobranie ich w tej obudowie to juz nie zbyt pozdro83.17.171.* napisał:
Z krawędziami chodziło mi właśnie, że ok.Nieraz widziałem tu moda gdzie było kwadratowe okno, które teoretycznie dużo łatwiej wyciąć niż twoje a było koślawe i jakieś takie niedorobione.
83.17.103.* napisał:
spooko, sorki ze to w tym topicu ale dotyczy on mojej przerobki wiec pytam Czy zasilacze Q-TEC są dobre czy raczej nie? bo moj sie chyba sfajczyl80.55.238.* napisał:
Q-TEC , CODESHIT X-POWER , TRACER itd... WSZYSTKO TO SHIZE ... kup cos dobrego na dlugo... Fortfona, Detle jezeli niemasz hajsu...83.23.60.* napisał:
Wycięcie tych płomieni ładne. Kolorki pomijam bo to kwestia gustu.1. Uporządkuj kable.Gdzies poza oknem je poprowadź. Najlepiej kup okrągłe żeby jak najmniej miejsca zajmowały.
2. Będziesz modował środek? (chłodzenie, malowanie etc.?)
3. Nie rób takich dużych zdjęć nie każdy my 21cali monitor
4. Nie trafiłeś z tym oknem
5. Masz jakiś plan ? Jak masz to go tu przedstaw.
pozdro
62.69.192.* napisał:
6. zaszpachluj se wywietrzniki i lewy element boku , bo teraz mi to wyglada na rybi ogon(czyt. pletwa)81.219.231.* napisał:
skoro sfajczył Ci sie zasilacz to najwyraźniej nie był dobry83.17.103.* napisał:
Wycięcie tych płomieni ładne. Kolorki pomijam bo to kwestia gustu.
1. Uporządkuj kable.Gdzies poza oknem je poprowadź. Najlepiej kup okrągłe żeby jak najmniej miejsca zajmowały.
2. Będziesz modował środek? (chłodzenie, malowanie etc.?)
3. Nie rób takich dużych zdjęć nie każdy my 21cali monitor
4. Nie trafiłeś z tym oknem
5. Masz jakiś plan ? Jak masz to go tu przedstaw.
pozdro
1.Kable porządkuje i jush mniej je widac do fdd jest straszecznie długi ale wkleilem go w podłoge narazie z hajsem krucho bo sylwek idzie ale pomysle nad kablami, a narazie musze qpic nowy zasilacz tylko jakis mocny co proponujecie?????
2.środek tesh pomaluje ale narazie planuje panel przedni
3.chcialem zeby bylo widac szczegoly i dokladnosc wycietego okna meczylem sie z tymi plomieniami dwa tygodnie, ale sysko wyżynara reczna
4.Z oknem wiem ze klapa, gdybym wczesniej zasiegnal porady PelzaKa bylo by lepiej a to byla chwila
i pod zyletki poszla
5.Jeszcze dzisiaj chyba jak zdąze zrobie ten panel. na dole chce plomienie wyciac i siatex wstawic, potem to podswietlic LEDami na czerwono lub niebiesko, kolorystyka podobna, Cd-romy tesh prysnac.
a zreszta zobaczcie sami i podpowiedzcie mi cos:-)
http://=http://img416.imageshack.us/my.php?image=zdjcie0172sa.jpg
83.17.103.* napisał:
qrde źle link dałem ten działaCYTAT
http://img416.imageshack.us/my.php?image=zdjcie0172sa.jpg
z tym szpachlowaniem bedzie ciezko, umiejetnosci mam, szpachli nie brakuje ale..... bym musial przemalowac cala bude.... tak wiec jeszcze pomysle
CYTAT
PelzaK: skoro sfajczył Ci sie zasilacz to najwyraźniej nie był dobry
Moze byl....ale raczej ja zawiniłem.... bo wzialem sie lekko zbombiony o 2 w nocy za kable w kompie.... i chyba źle wentylatory podłanczałem, wszystko sie włączyło ale wentyl w zasilaczu krecił sie tak że było widac jego obtoty:oops: Ale gwarancja jest, hajs oddali i malina. dobrze ze mam zapasowke. Czy to
moze byc wina zasilacza, jak wyskakiwaly mi czesto takie niebieskie ekrany, ze system zostal zamkniety
w celu jego nie uszkodzenia itd. i tam były błędy plików: win32k.sys i chyba ati2 cośtam ????
212.76.62.* napisał:
CYTAT
bym musial przemalowac cala bude
No, i daj jakąś lepszą farbę
Z zasilaczy to tylko Chieftec, tani nie jest, ale dobry zasilacz np 410-212 to inwestycja na kilka lat, a nie CoDeSHit na tydzień...
83.24.2.* napisał:
''Zioomek'' podaj cfg kompa to sie cos dobierze dla CiebieU mnie śmiga szeftek właśnie 420W. konf poniżej
83.17.103.* napisał:
Poszedłem za wczesniejsza podpowiedzią $kubiego i jush sie chyba zdecydowalem na sziefteka 450Wmein kampf... tzn. komp
P4 2400 ghz
mobo chyba: VIA P4x266a Chipset niedługo [P4P800-E Deluxe] chyba ze doradzicie cosik innego
Radeon 9000 niedługo 6600GT
512 DDR 433mhz
Samsung 160GB, Maxtor 60GB
3x CD-Rom
1XFDD
no i z 4 fiatraki
CYTAT
No, i daj jakąś lepszą farbę
Chodzi o to właśnie, ze ja nie chce zmieniac....chyba ze bym sie pokusil o jakis Cameleon.......ale jak widze cene ...
212.76.62.* napisał:
a może starą po cięciu zeskrobać farbę i na nowo nałożyć (tylko daj jakiś ambitniejszy wzorek)81.168.250.* napisał:
Wszyscy biorą szefy Polecam tez topowera lub/i tagana. Bardzo fajne, stabilne i cichutkie zasilacze.Modzik widze ze sie rozkreca,ja tam na froncie zrobilbym sporasny wlot powietrza, a za tym posadzil fandera 120 Farbe da sie zeskrobac bez problemu, papier 120-->200->450->600->900 na szlifierce oscylacyjnej i jazda. Ja swojego BT z jednej strony tak zdzieralem do zywej blachy, nie bylo z tym wiekszych problemów to jest ok 20 min pracy (łącznie ze zmnianiem papieru)
81.219.231.* napisał:
ja nie biore za to mam śliczną lustrzaną obudowę zasilatora, z odczepianymi kabelkami z pozłacanymi końcówkami, z ekranowanym kablem na HDD, z tłumikami ferromagnetycznymi, ogromnym wolnoobrotowym automatycznie regulowanym wiatrakiem i z 380W mocy ciągłej do wykorzystaniaZawsze byłem za modowaniem wszystkiego.. ale tego zasilacza to sam boje się modować.. jest po prostu za piekny żeby go psuć
83.17.103.* napisał:
Narazie nie mysle o zmianie boku i kolorofff, koncentruje sie na przednim panelu i mam pytanko, czy bedzie dzialal voltomierz jezeli go podlacze pod kompa? planuje wstawic taki okragly jak do tuningu samochodow81.168.250.* napisał:
PelzakMoj topower tez pieknie blyszczy, ma to wszystko co ty wymieniles + 2 linie pci-e remic, 450W do wykorzystania i 2 wentyle mizernie sie obracajace wg zapotrzebowania No niestety nie mam odczepianych kabelkow, ale w big towerze nie jest specjalnie trudno ukryc kabelki
Zioomek
Bedzie dzialac jesli prawidlowo zlutujesz wszystkie wskazniki/nozki itp
Moze nie wal takiego okraglego bo zaplacisz krocie za to, kup taki stary, poczciwy analogowy voltomierz i tyle
Podobne tematy
To jest dopiero zmodowana obudowa!!! ;]]
Moja obudowa zmodyfikowana !!! (2 zdjątka)
Obudowa big tower
Obudowa z akrylu za 220zł zobacz to!!!!
Plex'a Obudowa
Obudowa serwerowa reczna robota
sklepy internetowe z ciekawymi obudowami ?
obudowa desktop
Aluminiowa obudowa - może ktoś chętny
Moja Obudowa !!
Moja obudowa [Żmija :D]
obudowa
Kartonowa obudowa :P
Przezroczysta obudowa???
Moja obudowa z LEGO
Moja obudowa zmodyfikowana !!! (2 zdjątka)
Obudowa big tower
Obudowa z akrylu za 220zł zobacz to!!!!
Plex'a Obudowa
Obudowa serwerowa reczna robota
sklepy internetowe z ciekawymi obudowami ?
obudowa desktop
Aluminiowa obudowa - może ktoś chętny
Moja Obudowa !!
Moja obudowa [Żmija :D]
obudowa
Kartonowa obudowa :P
Przezroczysta obudowa???
Moja obudowa z LEGO
Działy
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.00 | SQL: 1 | Uptime: 58 days, 21:30 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl