Piątek, 17 lutego 2012, 12:18
Rośnie popularność ekspresów kapsułkowych
Co piąty ekspres do kawy, który jest kupowany w Internecie, to model kapsułkowy – wynika z danych e-sklepu Agito.pl. W roku 2012 udział tego typu ekspresów w e-sprzedaży ma wzrosnąć o dalszych 10-15%.Specjaliści Agito.pl prognozują, że jeśli obecne tempo wzrostu zostanie utrzymane, w ciągu najbliższych kilku lat „kapsułki” uzyskają 50-procentowy udział w swoim segmencie rynku. Polscy kawosze kupują za pośrednictwem Intrernetu przede wszystkim sprzęt marki Krups, a następnie Bosch, Philips Saeco i De’Longhi.
Ceny dostępnych w sieci domowych ekspresów kapsułkowych wahają się zwykle od kilkuset do nawet kilku tysięcy zł. Według Agito.pl, największą popularnością cieszą się modele w cenie do 500 zł. Są sporo tańsze niż zwykłe automatyczne ekspresy ciśnieniowe, których ceny przekraczają zwykle 1 tys. zł. Z kolei koszt jednego zestawu kapsułek wynosi około 20-30, co wystarcza na przygotowanie od 8 do 16 kaw (w zależności od tego, czy mieszane z mlekiem czy bez). Każdy z producentów urządzeń współpracuje co najmniej z jednym, renomowanym dostawcą kawy: Nespresso, Nescafe, Lavazza, Tchibo i in.
Krups KP 1006 Dolce Gusto
Kapsułki zawierają ściśle odmierzoną porcję kawy, dzięki czemu wystarczy umieścić je w ekspresie, aby po chwili uzyskać aromatyczną filiżankę czarnego napoju. Wiele ekspresów zapewnia dostęp do przydatnej funkcji spieniania mleka (patent firmy De’Longhi). Modele kapsułkowe cenione są w małych biurach, które często przyjmują gości, jak na przykład kancelarie prawnicze czy agencje nieruchomości. Wówczas przygotowanie dobrej kawy zajmuje nie więcej niż kilka minut, a sam ekspres nie musi być regularnie czyszczony. Dostępne na rynku kapsułki oferują różnorodność rodzajów kaw, począwszy od espresso, poprzez kawę klasyczną, cappuccino i in.
Najczęściej kupowanym modelem ekspresu kapsułkowego w Agito.pl jest Krups KP 1006 Dolce Gusto. W cenie około 250 zł użytkownik otrzymuje urządzenie o pojemności 0.6 litra, z pojedynczym dozownikiem i funkcją automatycznego wyłączenia.
Wersja do druku
Podobne tematy
Zainteresowanie sklepami internetowymi wśród dzieci rośnie trzykrotnie wraz ze zmianą sposobu wyszukiwania towarów
, 15.06.2019 r.
Liczba ataków z wykorzystaniem luk w zabezpieczeniach oprogramowania rośnie
, 02.06.2017 r.
Rynek smartfonów nadal rośnie, ale wolniej niż przypuszczano
, 17.09.2015 r.
Liczba podróbek rośnie
, 23.05.2012 r.Starsze
Nie dla antypirackich filtrów w serwisach społecznościowych, 11:11
Szwecja: Policja pozna dane każdego, kto dzieli się plikami?, 11:10
Nowsze
Dostawcy internetu będą śledzili każde połączenie?, 18:14
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.37 | SQL: 13 | Uptime: 193 days, 8:00 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl