Niedziela, 24 kwietnia 2005, 09:35
Kogo lubisz w Internecie?
Firma Envisional ujawniła ranking najsilniejszych marek Internetu. Zwycięzcą okazał się serwis aukcyjny eBay, rozpoczynający właśnie swoją działalność w Polsce. Wyniki badań wskazują również na Microsoft, Google, Yahoo, Sony i HP. Gigant z Redmond uznawany za najważniejszą markę, był również szósty wśród najgorzej ocenianych firm. Najbardziej negatywne oceny zebrał McDonald’s, a zaraz za nim Coca-Cola, sieć supermarketów Wal-Mart, Nestle i Unilever. Najlepiej postrzegane w „necie” to poza eBay: HP, Dell, Mini i UPS. „Pod względem wpływu na zachowania konsumenckie Internet szybko dogania telewizję. Dlatego wielkie marki nie mogą pozwolić sobie na lekceważenie wizerunku firmy w sieci” – podsumował Ben Coppin, szef Envisional.Źródło: frazpc.pl
Wersja do druku
Podobne tematy
Pieniądze albo pliki – jak zapobiec wymuszeniom w internecie?
, 11.05.2017 r.
Płatne treści w polskim internecie
, 18.07.2012 r.
Skargi na zakupy w Internecie
, 12.10.2010 r.
Chiny: Żadnej prywatności w Internecie
, 15.07.2010 r.
Chcą inwigilacji w polskim Internecie
, 20.08.2009 r.
Kryzys nie oszczędza nikogo
, 06.04.2009 r.Starsze
Klawiszami po Sieci, 19:23
W ślady Corsaira, 19:22
Nowsze
Nowy „flash” Samsunga, 9:35
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 0.90 | SQL: 15 | Uptime: 72 days, 16:30 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl