Środa, 21 maja 2008, 10:41
AMD nie chce być już producentem komponentów
Advanced Micro Devices przedstawiło zarysy nowej strategii rynkowej: korporacja nie chce być już postrzegana jako producent komponentów, tylko dostawca całościowych rozwiązań i platform.Główny nacisk marketingowy i produkcyjny ma być położony na trzy główne rozwiązania: AMD LIVE!, AMD GAME! oraz AMD Business Class. Zostały one pomyślane jako platformy mające zadowolić użytkowników oczekujących sprawności komputerów w różnych zastosowaniach.
Marka AMD LIVE będzie mogła się znaleźć zarówno na komputerze stacjonarnym, jak i przenośnym. AMD chce, aby klient nie znający się na technice i czujący się przytłoczonym przez „technomowę” mógł w łatwy sposób odnaleźć komputer pasujący do jego potrzeb.
AMD liczy na wykorzystanie „efektu Apple”. Producent Maców zdołał przekonać do swoich wyrobów dzięki ich możliwych zastosowaniach, a nie dzięki wyróżniającemu się sprzętowi.
Michał Tomaszkiewicz
Wersja do druku
Podobne tematy
Udziały AMD w rynku GPU poszły w górę
, 23.05.2016 r.
Samsung wyprodukuje procesory AMD?
, 25.12.2015 r.
AMD: Opterony z rdzeniem "Warsaw"
, 29.01.2014 r.
VTX3D prezentuje najnowsze układy graficzne od AMD
, 10.10.2013 r.
Pierwsze płyty dla AMD Kaveri
, 29.07.2013 r.Starsze
Hasła nietrudne do odgadnięcia, 12:28
IBM: Tańsza energia słoneczna, 17:25
Nowsze
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 5.25 | SQL: 13 | Uptime: 21 days, 3:54 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl