Piątek, 2 maja 2008, 09:59
Rynek nawigacji warty krocie
Galileo będzie rywalizować z GPS na rynku wartym w 2013 roku ponad 240 mld dolarów.Systemy pozycjonowania satelitarnego czeka jednak konieczność usprawnienia. GPS został zaprojektowany w celach militarnych; slaby sygnał i długi czas łapania namiaru ogranicza możliwość implementacji standardu w urządzeniach użytkowych.
Klienci oczekują szybko i sprawnie działających urządzeń, co oznacza konieczność opracowania technologii przyspieszającej pozyskiwanie lokalizacji.
Analitycy są zdania, że nawigacja satelitarna będzie musiała być wspomagana w budynkach technologiami Wi-Fi i czujnikami ruchu.
Michał Tomaszkiewicz
Wersja do druku
Podobne tematy
Rynek smartfonów nadal rośnie, ale wolniej niż przypuszczano
, 17.09.2015 r.
Apple: Rynek tabletów się kurczy
, 24.07.2015 r.
Rynek bitcoinów szacowany jest na 8 do 12 mld dolarów
, 05.03.2014 r.
Tonsil po latach nieobecności wraca na rynek
, 19.12.2013 r.
Nokia zarobi na patentach i wróci na rynek?
, 04.09.2013 r.Starsze
Oszuści podszywają się pod UKE, 15:54
200 tys. pobrań protokołów Microsoftu, 15:53
Nowsze
Najpopularniejsze wirusy kwietnia 2008, 12:15
Naukowcy podbili botnet, 14:10
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.16 | SQL: 13 | Uptime: 5 days, 9:14 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl