Piątek, 29 lutego 2008, 15:17
Wózki sklepowe z LCD
Rozwiązanie wprowadzone w jednym ze sklepów w Singapurze, z pewnością ułatwi robienie zakupów. Sieć Cold Storage wprowadziła w swym supermarkecie wózki, które wykorzystują najnowszą technologię.Na uchwycie każdego z wózków zainstalowany został wyświetlacz LCD. Specjalne czujniki wykrywają miejsce, w którym znajduje się wózek (oraz kupujący) i wyświetlają na ten temat informację na ekranie. Klient przechadzając się po supermarkecie, może spoglądać na wyświetlacz, aby zorientować się, w którym miejscu sklepu się znajduje. Otrzyma także informację o tym, gdzie znaleźć produkty, których szuka.
Wózek wyposażony w zaawansowaną technologię nosi nazwę „MediaCart” i jest to wspólna inwestycja sieci Cold Storage oraz firmy Media Cart Asia, która dostarczyła system. Co więcej, technologia ta nie tylko pomoże klientom odnaleźć w sklepie to, czego szukają, lecz także umożliwi obserwowanie ich zachowania w trakcie robienia zakupów.
Projekt został pilotażowo wdrożony w supermarkecie umiejscowionym w Fusionopolis – centrum naukowo-technologicznym, położonym w stolicy Singapuru.
Wersja do druku
Podobne tematy
Samsung wydzielił oddział produkujący panele LCD
, 02.04.2012 r.
Producenci LCD ukarani za zmowę cenową
, 29.12.2011 r.
Wyświetlacze AMOLED zaczynają wypierać LCD
, 18.05.2011 r.
Samsung: Ruszyła masowa produkcja przezroczystych LCD
, 01.04.2011 r.
Iiyama: technologia LCD coraz bardziej trwała
, 15.03.2011 r.Starsze
Pierwszy układ scalony dzięki EUV, 17:24
EUV - AMD i IBM bliżej 16 nm, 17:23
Nowsze
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.76 | SQL: 14 | Uptime: 202 days, 10:45 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl