Czwartek, 14 lutego 2008, 10:58
Czy to jest sympatia, czy to jest kochanie? - walentynkowy raport NewsPoint
NewsPoint przygotował okolicznościowy walentynkowy raport na temat serwisów randkowych. Zestawienie objęło publikacje na temat tych serwisów w internecie pomiędzy 1 listopada 2007 a 13 lutego 2008. W raporcie uwzględniono 15 portali: be2.pl, buziaczki.pl, cafe.gazeta.pl, cyberrandka.pl, fotoflirt.pl, ilove.pl, lovecity.pl, passion.com, randki24.pl, randki.interia.pl, randki.gery.pl, randki.wp.pl, , randki24.pl, single.pl, sympatia.onet.pl. Z zestawienia wynika, że serwisy randkowe nie prowadzą aktywnych działań z zakresu public relations.Najaktywniejszym tego typu portalem w polskim internecie jest sympatia.onet.pl (34 publikacje). Pozostałe wybrane do badania serwisy w badanym okresie zanotowały po 1-3 publikacje (ilove.pl, randki.interia.pl, randki.wp.pl, randki.o2.pl, cafe.gazeta.pl, fotoflirt.pl), lub też wcale (m.in. cyberrandka.pl, passion.com, randki24.pl czy be2.pl)
Większość publikacji internetowych zawierających nazwy serwisów to wzmianki - często w kontekście prowadzonych kampanii reklamowych czy też innych działań marketingowych. Bardzo często pojawiają się również informacje o potencjalnych zagrożeniach wynikających z randkowania poprzez internet (m.in. proces oskarżonego o zabójstwo kobiety poznanej przez serwis randkowy; temat sponsoringu seksualnego). Artykuły, w których wzmiankowano strony randkowe, poruszały też takie tematy, jak nieudana inwestycja funduszu European Founders w serwis randkowy ilove; porady - jak dobrze zaprezentować się na portalu randkowym i jak umiejętnie z niego korzystać; szukanie partnera przez biuro matrymonialne/serwis randkowy, zalety i wady takiego rozwiązania, etc.
Publikacje, które pojawiły się 13 lutego dotyczą ogólnego spadku popularności serwisów randkowych.
Przy tworzeniu listy stron do badania korzystano ze statystyk Alexa.com. Z analiz tych statystyk wynika, że przed walentynkami wyraźnie zaczyna rosnąć ruch na portalach randkowych. Nie ma to jednak wyraźnego przełożenia na liczbę publikacji – przynajmniej tuż przed 14 lutego. Mała ilość artykułów może wynikać z większego nacisku położonego przez te portale na działania reklamowe lub linki sponsorowane oraz z niestosowania działań public relations online. Prowadzi to do niezbyt optymistycznego wniosku, że portale niedoceniają PR w internecie, chociaż swoją ofertę kierują właśnie do internautów.
Wersja do druku
Podobne tematy
Unia Europejska kończy przygotowania do stworzenia „cyfrowego bliźniaka” Ziemi
, 07.10.2020 r.
Hakerzy w dobie koronawirusa próbują wyłudzić dane posiadaczy kont w PKO BP
, 18.03.2020 r.
Google przez trzy lata walczył z grupą usiłującą infekować aplikacje w Play Store
, 12.01.2020 r.
Oferta sprzedaży danych 92 milionów Brazylijczyków
, 10.10.2019 r.
Superszybkie monitory LG dla graczy
, 15.06.2019 r.
MediaFun i NewsPoint o marketingu szeptanym
, 15.06.2009 r.
Dramat w trzech aktach, czyli sprawa Kataryny w polskich serwisach internetowych - raport NewsPoint
, 09.06.2009 r.
Świńska grypa zakaziła polskie serwisy - raport NewsPoint
, 07.05.2009 r.
NetSprint wprowadza NewsPoint UGC - system monitorujący blogi i fora internetowe
, 20.04.2009 r.
Janusz Palikot w mediach - raport NewsPoint i NEWTON Media
, 06.04.2009 r.Starsze
Ekologiczny system ładowania akumulatorów w zasilaczach awaryjnych Ever, 10:56
UK: Zakaz używania Internetu dla piratów?, 19:30
Nowsze
Brak związku między telefonami komórkowymi a rakiem, 10:59
Planet NAS-7100, 18:02
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 3.13 | SQL: 18 | Uptime: 94 days, 15:23 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl