heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Czwartek 18 sierpnia 2022 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Sobota, 24 marca 2007, 02:39

Rośnie wartość rynku gier online

Jak wynika z badań niezależnej firmy analitycznej Screen Digest, wartość rynku gier sieciowych sięgnęła jednego miliarda dolarów, do czego w głównej mierze przyczyniły się dwa tytuły: World of Warcraft i Second Life.

Szacowana wartość rynku sieciowej rozrywki pochodzi przede wszystkim z opłat subskrypcyjnych. Dodatkowo, w grę wchodzą nieokreślone jeszcze sumy, które wynikają z wymiany prawdziwych pieniędzy na wirtualne, a są to prawdopodobnie całkiem spore kwoty. Na przykład rynek nieruchomości w rzeczywistości wirtualnej jest na tyle rozwinięty, ze nikogo już nie dziwią transakcje warte kliku tysięcy dolarów jak najbardziej realnej gotówki.

Pojawiła się nawet spora grupa ludzi tworzących graficzne wyobrażenia przedmiotów, które następnie sprzedawane są w wirtualnym świecie. Wszystko to sprawia, że krajobraz świata w sieciowych grach staje się coraz bardziej wykładnią otaczającej nas rzeczywistości.

Wersja do druku
Poleć znajomym: Udostępnij

Podobne tematy


Starsze

23.03.2007 r.

Łódź: Zatrzymano internetowego pirata, 15:03

Indyjski Instytut Technologii chroni studentów przed nadmiarem Internetu, 15:02


Nowsze

26.03.2007 r.

Citydom24.pl uruchomił pierwszą cyfrową mapę cen nieruchomości, 14:34

BenQ: 7,2 Mpix aparat z dotykowym ekranem LCD, 14:39


Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.


Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?



Autor:  










Copyright © 2002-2022 | Prywatność | Load: 0.84 | SQL: 13 | Uptime: 286 days, 23:34 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl