Poniedziałek, 27 listopada 2006, 20:33
Kaspersky uruchamia nowy portal pomocy technicznej
Kaspersky Lab, producent oprogramowania antywirusowego i służącego do ochrony danych, uruchomił nowy portal całkowicie poświęcony pomocy technicznej. Serwis zawiera informacje o ochronie wszystkich rodzajów systemów IT, od urządzeń PDA i smartfonów po serwery plików oraz systemy pocztowe. Portal zawiera także rozwiązania najczęściej występujących problemów, forum dla użytkowników oraz system pozwalający na wysyłanie zapytań bezpośrednio ekspertów z Kaspersky Lab.Portal oferuje dostęp do obszernej, łatwej w użytkowaniu i regularnie uaktualnianej bazy danych publikacji, statystyk i artykułów technicznych obejmujących wiele tematów związanych z ochroną informacji, produktami Kaspersky Lab i zasadami ich działania oraz często występującymi błędami. Czytelnicy mogą skonfigurować powiadomienie, dzięki któremu będą informowani o pojawianiu się nowych publikacji.
Obecnie dostępna jest angielskojęzyczna wersja portalu. Uruchomienie wersji polskiej jest planowane na najbliższą przyszłość.
Portal dostępny jest pod adresem: http://kaspersky.com/support.
Wersja do druku
Podobne tematy
Kaspersky Lab ujawnia złe nawyki użytkowników dotyczące haseł
, 24.02.2017 r.
Promocja cenowa Kaspersky Lab
, 30.07.2009 r.
Kaspersky: Linux i Mac są podatne na ataki
, 20.10.2008 r.
Kaspersky zaatakuje Intela
, 14.07.2008 r.
10-lecie Kaspersky Lab
, 30.07.2007 r.Starsze
ASUS WL-320 - sieć bezprzewodowa w promieniu 850 m, 20:08
Internet w przyszłości, 15:46
Nowsze
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.26 | SQL: 13 | Uptime: 5 days, 8:31 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl