Wtorek, 27 czerwca 2006, 11:59
Telewizja z reklamami pop-up?
Jak podaje serwis The Inquirer, dostawcy telewizji kablowej i satelitarnej rozważają wprowadzenie wyskakujących reklam typu pop-up, aby uzyskać dodatkowe wpływy ze sprzedaży reklam. Zdaniem specjalistów z branży, technologia ta została sprawdzona i odniosła duży sukces w internecie. W badaniach nie wzięto jednak pod uwagę opinii internautów na temat tego uciążliwości tej metody marketingowej.W przypadku telewizji, reklamy typu pop-up mogą być prezentowane w dwojaki sposób. Pierwszy polegałby na przypadkowym zasłanianiu oglądanego kanału dużą reklamą, która znikałaby po wyświetleniu informacji o lokalnym dystrybutorze danego produktu. Druga metoda miałaby wykorzystywać stale pojawiającą się w rogu reklamę, którą możnaby zlikwidować za pomocą odpowiedniego przycisku na pilocie zdalnego sterowania.
Obydwa pomysły brzmią nieco kuriozalnie, szczególnie dla fanów piłki nożnej, którzy w krytycznym momencie meczu zamiast decydującej bramki, mogliby zobaczyć np. reklamę proszku do prania, co wielu doprowadziłoby do dużej frustracji.
Wersja do druku
Podobne tematy
2010 - rok w którym telewizja przegra?
, 08.04.2009 r.
Telewizja HD przez łącze 3 Mb/s
, 18.01.2008 r.
Telewizja Skype
, 19.12.2006 r.
Telewizja cyfrowa w USA za kilka lat
, 22.12.2005 r.Starsze
Bardzo czuły skaner biometryczny, 11:59
Sony: rozmawiające samochody, 11:58
Nowsze
Opera: krytyczna luka, 17:18
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.45 | SQL: 13 | Uptime: 49 days, 9:21 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl